quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:32 schreef Federer-fan het volgende:
Hey, een SP voor Andujar. Nummer 8 alweer. Ik ben benieuwd.Ik denk dat hij het niet maakt.
Opperchokerquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een absolute faler is die jongen zeg. Ik wil niet zeggen dat ik goed ben in mijn werk, maar dit is toch wel heel erg.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Nou, nu wordt het dus 5-5. Daarna wint Andujar misschien nog zijn service maar als het een TB wordt, verliest Andujar die 100% zeker.
QF Soderlingquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Chriz2kk het volgende:
In welke ronde komt Nadal tegenover een fatsoenlijke speler te staan?
Hopelijk Davy de volgende ronde maar die doet zijn eigen falen momenteelquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Chriz2kk het volgende:
Kwartfinalequote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Chriz2kk het volgende:
quote:
Söderling dan maarquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hopelijk Davy de volgende ronde maar die doet zijn eigen falen momenteel
Cool, een vrouw die het woord eindbaas gebruikt.quote:
Toen je 40-0 voorstond op eigen service bijvoorbeeld.quote:
Nog cooler, Federer-fan. Hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:36 schreef alors het volgende:
nadal is gewoon eindbaas uiteindelijk die ik paal
Scoreboard zei het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Mijn stream ligt kennelijk achter of je zei het voordat het afgelopen was.
Nog op schema. Wat is dit voorspelbaar zeg. Nu wordh het 6-6 en dan wint Nadal de TB.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Nou, nu wordt het dus 5-5. Daarna wint Andujar misschien nog zijn service maar als het een TB wordt, verliest Andujar die 100% zeker.
Ik zou er iets mee doen FF, je hebt er talent voor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nog op schema. Wat is dit voorspelbaar zeg. Nu wordh het 6-6 en dan wint Nadal de TB.![]()
Nee man Andujar wordt kampioen jwz. Dikke skills.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nog op schema. Wat is dit voorspelbaar zeg. Nu wordh het 6-6 en dan wint Nadal de TB.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Bedankt, maar dat doe ik al. Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zou er iets mee doen FF, je hebt er talent voor.
Ohja, wat doe je dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat doe ik al. Doe er je voordeel mee.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee man Andujar wordt kampioen jwz. Dikke skills.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jullie helpen rijk te worden op Betfair.quote:
Ik zit niet op betfairquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jullie helpen rijk te worden op Betfair.
Zoiets denk ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |