Dat heb ik nou met Sharapova en Garcia op France 2 (wel heel veel reclame, kutzender!).quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:35 schreef alors het volgende:
Nadalen zijn tegenstander mag er ook zijn
De wind hé...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:48 schreef Norrage het volgende:
Sharapova
Ik zag haar stiekem toch wel als de voornaamste titelkandidaat bij de vrouwen (bij gebrek aan beter)....
Ze wordt er eigenlijk compleet afgeslagen, amper kans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:48 schreef Norrage het volgende:
Sharapova
Ik zag haar stiekem toch wel als de voornaamste titelkandidaat bij de vrouwen (bij gebrek aan beter)....
Ik jinxquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze wordt er eigenlijk compleet afgeslagen, amper kans.
Hij zal zo wel meer verdienen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vieze matchfixende klootzak is het ook
Wozniacki is toch dé favoriet, al kan iedereen van elkaar winnen bij de dames.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze wordt er eigenlijk compleet afgeslagen, amper kans.
Hm ik las iets over een dubbele break hierquote:
Ik zit onder de medicatie, dus ik vertrouw mezelf ook niet helemaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm ik las iets over een dubbele break hier
Wozniacki...nee, verre van. Heeft ook amper iets gewonnen nog op gravel dit jaar en is ook nog half geblesseerd. Ik zet mijn geld toch op Schiavone, Stosur, Azarenka en Rusquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Wozniacki is toch dé favoriet, al kan iedereen van elkaar winnen bij de dames.
ohja, en Kvitova en Goerges als outsiders, wat een geweldig seizoen hebben die twee zegquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wozniacki...nee, verre van. Heeft ook amper iets gewonnen nog op gravel dit jaar en is ook nog half geblesseerd. Ik zet mijn geld toch op Schiavone, Stosur, Azarenka en Rus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |