Wat een onwijs goed nieuwsquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef IslaBonita het volgende:
Goed idee BE!
Dit mag er onder: April: 3e TP: mislukt. Mei: 4e TP: Zwanger!![]()
Thanks!
Lieve dames, bedankt voor de jompels!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Dat dus, van harte gefekiciteerd allebei dames!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Isla en Klumsy wat een heerlijk nieuws
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier trouwens sowieso wat vaker lurken de komende periode... Wij gaan er ook weer voor, hopelijk dit keer zónder de miskramen
Ik ben maar begonnen met ovutesten om te kijken of er wel iets aan het gebeuren was en het lijkt er op dat ik een LH piek heb momenteel. Nog niet duidelijk of dit dan ook meteen m'n eerste eisprong weer is, maar als het goed is werkt de boel dus weer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef Orea het volgende:
Klumsy![]()
dat is een hele duidelijke streep al hoor
![]()
van harte!!
StreepjesregenPZE gaat volgen
en dan vertrekken we allemaal stuk voor stuk uit dit topic
Fluug, spannend joh! Al iets van een cyclus inmiddels? Hier was het heel erg regelmatig, maar nu ben ik sinds mijn verjaardag (half maart) niet meer ongesteld geworden.. net nu ik erop zit te wachten natuurlijkheb wel het idee dat het eraan komt, dus daar gaan we dan maar vanuit
terugplaatsen wordt zo lastig zonder cyclus
Bij mij bleven de sensi's ook een beetje zoals deze!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef IslaBonita het volgende:
Volgens mij heb jij ook die Sensitest toch Klumsy? Die is bij mij net zo licht als die van jou...paar dagen later was ie nog net zo licht, dus weet niet of ze donkerder worden...Maar je bent hartstikke zwanger hoor!Wat een geweldige dag vandaag!
Ik duim heel hard voor je!! Ik hoop zooo ontzettend van harte dat je aansluit in de streepjesregen! En dan mag Mijsje ook gelijk mee.. hoppakee, opruiming in dit topicquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla en Klumsy... Van harte!!!!!!!! Geweldig.
Flugel succes weer!
Orea, het gaat hoor. Sinds gisteren wat weeïg onderin mijn buik, maar dat heb ik wel vaker gehad. Nog even geduld.
Ik wil ook wel mee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Kíjk nou! Te gek!! Twee zwangeren op één dag, hoe bestaat het?![]()
Gefeliciteerd meiden, ik ben heel erg blij voor jullie
En inderdaad Orea, PZE en Mijsje er metéén achteraan, hoppa! Kom maar door met die streepjes! Fluugs, jij ook meteen mee dan, dit is gewoon je ei al en dan is het meteen raak en dan is het metéén een plakkertje. Vind ik gewoon
SPOILER: geen partypooper willen zijn, dus lekker verborgen. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar het feestgewoel:![]()
![]()
Streepjestregen!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee!![]()
Sinds gister (dpo 6 / 6 dagen na IUI) heb ik bij vlagen hevige buikpijn.
Nooit eerder gehad zo vroeg na eisprong. Vreemd.
Wel weer heel veel stress vanwege stomme ex.
SPOILER: geen partypooper willen zijn, dus lekker verborgen. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar het feestgewoel:![]()
![]()
Streepjestregen!
![]()
![]()
Het liefst zie ik dit topic gewoon in een héle korte tijd leegtrekken en dan verdwijnen onder het spinrag. Het is jullie wat mij betreft echt zó vreselijk gegund.. Jou zéker ook meis. Ik vind het zó oneerlijk soms, als je hoort wat sommige mensen hun kinderen aandoen, te weten dat er zoveel ongelukkige kinderen zijn in de wereld terwijl er hier een topic vol meiden zit waar een kindje zó welkom en gewenst is en zo liefdevol zou worden ontvangen.., ik duim!
3!
Volledig uitgesloten, helaasquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Kolonia het volgende:
Orea: is een spontane zwangerschap volledig uitgesloten?
Al een testje gedaan?![]()
SPOILER: laatste keer toelichtingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou Poezebeest?
En met jou LB?
Ben je al toe aan een volgende stap?
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Orea het volgende:
Volledig uitgesloten, helaasmijn eileiders zijn afgeklemd (vergelijkbaar met een sterilisatie
) en deels verwijderd..
Lief!quote:Aan jou sta ik ook met liefde mijn plaatsje af komende rondeik wacht dan wel een maandje extra als jij dan ook gewoon nu door mag!
![]()
werkte het maar zo makkelijk hè..
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijsje, ik wens jullie zo'n enorme berg geluk toe!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop echt dat jij nou ook eens streepjes gaat plassen......
Mijske en Joene, ik gun het jullie zo...ik ga heel hard voor jullie duimen komende maand. De aanhouder wint hoor! Mijsje kun je niet eens een cyclus proberen met zo weinig mogelijk hormonen? Ik snap niet dat ze jouw eisprong stil leggen, de kans is zo klein dat het natuurlijk lukt.. Ik heb het idee dat bij mij het beter werkt met zo weinig mogelijk troep in mijn lijf. Zelfs zonder Pregnyl afgelopen maand! Goeddat je acupunctuur gaat doen. Heb je dat programma speciaal voor IVF al? Anders stuur ik je ff de link.
PZE, we wachten in spanning af...kom maar op met die streepjes!!!! Plensbui please! Wanneer is de bloedtest?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Geen bloedverlies én zwangerschapskwaaltjes is goed!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks voor het vragen meiden.Denk dat het goed gaat, geen bloedverlies, en steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ben wel stressie hoor, ik google te veel
en zie dan dat die lage hcgwaardes meestal niet veel goeds voorspellen...
hoop maar dat ik die ene uitzondering ben bij wie het wel goed gaat..Morgen volgende bloedtest, hoop dat het weer flink gestegen is..
Onzeker zal je de hele zwangerschap blijven (weet ik uit ervaring) en je moet ons lekker lastig vallen met je onzekerheden in het andere topicquote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!!Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden.![]()
Heeeee wat goed!!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!!Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden.![]()
Orea, fijn dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder...maar wel vervelend net zo voor je vakantie....![]()
Komt goed Schatjequote:Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef mijsje het volgende:
Ik zit weer in een fase waarin ik het er moeilijk mee heb dat het niet zo lukt, maar het lastige is ook dat ik me ook niet echt wil laten troosten...naja, komt wel weer... Jammer daarbij is wel dat ik dan wat minder hoop heb...
Was er ook te zien waar het bloeden vandaan kwam?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef MissMuppet het volgende:
Ja! Ik heb goed nieuws! We hebben een heel klein mini-kindje gezien. En een hartje zien en horen kloppen! Ik heb gehuild joh. Vanochtend toen ik mijn bed uitkwam bleek ik weer een bloeding te hebben. Het was helder rood bloed en het drupte er echt even uit, maar later hield het weer op. Ik was al een beetje afscheid aan het nemen van de zwangerschap en van mijn wens voor een tweede kind. Ik was zo ondersteboven van het idee weer een miskraam te hebben dat ik eigenlijk niet meer verder wilde. Ik durfde op het laatste moment bijna niet meer naar de echo te gaan! Maar nu dus een kloppend hartje. Ik ben wel een week teruggezet, dus niet 7 weken en 4 dagen maar 6 weken en 4 dagen. Maar na een miskraam zou het ook lastiger zijn te weten wanneer je zwangerschap is begonnen. Daar hou ik me aan vast omdat ik me anders zorgen ga maken over de groei.
Dank jullie wel voor het meeleven en de steun. Dit doet mij veel goed
Dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef MissMuppet het volgende:
JazekerWij zijn dan ook gigantish opgelucht!
Hoi.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:56 schreef anooouk het volgende:
Ik keek vorige week Babyboom, en toen schrok ik toch wel hoeveel stellen moeite hadden om zwanger te raken.
Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!
Ik hoop heel hard met je mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef sproet-je het volgende:
Ondertussen ben ik ook weer begonnen met prikken nu eerst Lucrin en zodra ik ongesteld wordt zo snel mogelijk beginnen met stimuleren. Deze keer een ander hormoon dus ik hoop dat het wat meer eitjes oplevert dan de eerste 2 keer.
Dat is natuurlijk heel vervelend, ook omdat de poging dan wordt afgebroken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef McLaura het volgende:
Kolonia : iui met hormoonstimulatie vergroot je kansen idd wel, maar je hebt ook een grote kans op overstimulatie.....
Ik had steeds keurig 2-3 follikels, maar er zijn hier meerdere dames die met overstimulatie te kampen hebben gekregen.
Tuurlijk doen we dat!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Koloon... Wat klote.![]()
Wel heel onhandig om helemaal naar Utrecht te moeten. Is ook nog 15 minuten met de bus vanaf het station. Niet handig joh, maar als het misschien een mooi kind oplevert... Gewoon doen.
En dit hoop ik toch zo met je mee! PZE, Kolonia en Mijsje, wieberen hier! En heel gauw *stampvoet*... Z&G wacht op jullie!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef mijsje het volgende:
ik wil ook even een knuffel uitdelen, aan ieder die het nodig heeft, maar in het bijzonder aan PZE en Kolonia... meiden, het duurt nu al veel te lang voor ieder van ons (van iedereen hier, niet alleen ons drieen...) en nu is het tijd dat wij allemaal *gvd* ook eens dat geluk gaan hebben en allemaal het grote geluk in onze armen gaan houden!(er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)
Gek genoeg is het kriebelen bij mij alleen maar erger geworden door ons dochtertje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef Hobbesje het volgende:
Bij mij begint het ook alweer te kriebelen, maar het mag nog niet... en weet ook eerlijk gezegd niet of mijn man nog wel weer een zwangerschap aan kan/wil. Hoop echt dat we iig nog gaan proberen om met onze cryo's een kindje/wondertje te krijgen.
Ik mag niet klagen en ben onwijs blij met het wondertje dat we inmiddels hebben. Dat besef ik me echt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef IslaBonita het volgende:
Tally : ik hoop dat het er toch voor jullie beiden in zit....![]()
LadyBlack, balen dat je hier ook voortaan moet posten...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Direct nog even een vraagje: wat kan en wil een huisarts eigenlijk allemaal voor je checken? Ik kan 5 temperatuurkaarten overhandigen, maar heb geen idee of hij me misschien alleen maar kan doorverwijzen? En zal hij mijn vriend ook willen spreken?
Dat dikgedrukte!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Gek genoeg is het kriebelen bij mij alleen maar erger geworden door ons dochtertje.
Ik zou het niet erg vinden om meteen weer zwanger te zijn ook al verliep de zwangerschap niet volgens het boekje. Maar bij ons komt er denk ik geen 2de. Mijn man is zo stellig in het roepen dat we maar moeten genieten van dit wondertje (wat we ook zeker doen) en maar niet moeten nadenken om weer die hele heisa over te moeten doen. Wij hebben namelijk niks in vriezert liggen (helaas).
Idd, samen met deze van empty arms (die ik nog gebruikt heb om aan een paar mensen te vertellen hoe we er ons onder voelden).quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef IslaBonita het volgende:
Jose, wat een lieve post!En die video blijft een tranentrekker!
![]()
Deze video.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef IslaBonita het volgende:
Leonieke, welk nummer bedoel je met Empty arms? Zat al te googlen maar kon het niet vinden?
Baarmoeder is niet gekanteld, dat heb ik al eens gevraagd.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia wat naar dat het zo is gegaan. Hebben ze je niet verteld dat je moest persen? De eerste IUI heb ik dat ook gedaan, ging prima. De tweede was net zo naar en pijnlijk als die van jou, er kwamen allerlei tangen aan te pas. Ik was even vergeten dat persen helpt-en de dames zeiden er ook niets over...(de eerste IUI werd gedaan door de gyn, de tweede door de echodames) Hat laatste kan er ook aan gelegen hebben dat mijn eisprong al was geweest (dan sluit de baarmoedermond en gaat de baarmoeder hoger liggen) en al was jouw eisprong nog niet geweest, volgens mij heeft de ligging van je baarmoeder niets te maken met het niet zwanger kunnen worden, tenzij je van jezelf weet dat je baarmoeder gekanteld is, maar meestal vertellen ze je dat wel al bij je eerste uitstrijkje. In dat geval heb ik gehoord, moet je vrijen in doggy stijl....![]()
Maar mijn vriendin heeft een gekantelde baarmoeder en is twee keer supersnel zwanger geraakt, dus het hoeft niets te zeggen..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gesprek was weinig bevredigend. Ik blijf lurken en meeleven, maar ga even met mijn lief onder een steen zitten. Het is even op.
Ik vond die na gesprekken ook altijd redelijk onbevredigend en vaak zelfs zinloosquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gesprek was weinig bevredigend. Ik blijf lurken en meeleven, maar ga even met mijn lief onder een steen zitten. Het is even op.
Nou, het is een beetje wat Orea zegt. Het is niet gelukt. We weten eigenlijk niet waarom. Jammer. Volgende keer beter. Ze vinden het ook te vroeg om al met hormonen aan de gang te gaan. Is misschien ook wel zo, maar vandaag hadden we het even nodig om een oplossing te krijgen. Natuurlijk kregen we die niet. Dat is klote, na zoveel jaar wil je oplossingen. En daar kan het zkh eigenlijk ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef sproet-je het volgende:
He bah PZE wat balen dat het niet een fijn gesprek was. Kun je toch nog een beetje vertellen wat ze gezegd hebben? En idd wat mijsje vraagt, mag je volgende keer wel utrogestan gebruiken? In ieder geval een dikke knuffel.
Die van mij ook, zou dat de reden zijn dat het bij ons niet wil vlotten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Isla, dat van dat voetenbadje ga ik me ook eens in verdiepen! Mijn voeten zijn notoire ijsklompjes namelijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gewoon even een hele dikke knuffel. Sterkte onder jullie steen...![]()
Incantrix, wat ontzettend verdrietig meid. Hoop dat er inderdaad een "makkelijke" oplossing voor komt....dit moet toch te voorkomen kunnen zijn...![]()
Voor de rest van de dames: sokken aan!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Nee, dat klopt, maar het valt me wel elke maand op, en ik ga het wel noemen bij de huisartsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
LB, mijn LF is ook 8 a 10 dagen. Dat is kort maar hoeft volgens mij geen reden te zijn om niet zwanger te raken/blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |