Gefeliciteerd, dubbbel toch, vandaag?
 Gefeliciteerd, dubbbel toch, vandaag?

Wat een onwijs goed nieuwsquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef IslaBonita het volgende:
Goed idee BE!
Dit mag er onder: April: 3e TP: mislukt. Mei: 4e TP: Zwanger!
Thanks!
Lieve dames, bedankt voor de jompels!!
 Het is je meer dan gegund
 Het is je meer dan gegund 

Heel erg gefeliciteerd voor jou en je man!! Wow!
 Heel erg gefeliciteerd voor jou en je man!! Wow!  En natuurlijk ook een fijne verjaardag (maar dat kan niet meer stuk natuurlijk
  En natuurlijk ook een fijne verjaardag (maar dat kan niet meer stuk natuurlijk  )!
)!  

wil alleen graag dat ik ga testen als hij thuis is...
  wil alleen graag dat ik ga testen als hij thuis is... en ik ben zo ongeduldig!!!!
  en ik ben zo ongeduldig!!!!   

Dat je dat kunt zeg, wachten..... Ik had al m'n zwangerschappen al lang en breed getest voor Martijn de kans kreeg om te vragen of ik op hem wilde wachten
 Dat je dat kunt zeg, wachten..... Ik had al m'n zwangerschappen al lang en breed getest voor Martijn de kans kreeg om te vragen of ik op hem wilde wachten  

Netjes een eisprong
 Netjes een eisprong   

)
  )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+

wat een prachtkado is dit joh!
  wat een prachtkado is dit joh! 

Stuiter de stuiter.....!
  Stuiter de stuiter.....! 

GEFELI!
 GEFELI!  

gefeliciteerd!
   gefeliciteerd! 

Ontzettend gefeliciteerd, heb vertrouwen!!
 Ontzettend gefeliciteerd, heb vertrouwen!!

Dat dus, van harte gefekiciteerd allebei dames!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Isla en Klumsy wat een heerlijk nieuws

quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier trouwens sowieso wat vaker lurken de komende periode... Wij gaan er ook weer voor, hopelijk dit keer zónder de miskramen
 succes!
 succes!  

dat is een hele duidelijke streep al hoor
  van harte!!
 van harte!! PZE gaat volgen
 PZE gaat volgen  en dan vertrekken we allemaal stuk voor stuk uit dit topic
 en dan vertrekken we allemaal stuk voor stuk uit dit topic 
 heb wel het idee dat het eraan komt, dus daar gaan we dan maar vanuit
 heb wel het idee dat het eraan komt, dus daar gaan we dan maar vanuit  terugplaatsen wordt zo lastig zonder cyclus
 terugplaatsen wordt zo lastig zonder cyclus  

Gefeliciteerd lieverd! Ik gun je een prachtige en zo onbezorgd mogelijke zwangerschap toe!
 Gefeliciteerd lieverd! Ik gun je een prachtige en zo onbezorgd mogelijke zwangerschap toe! 

.
.

Ik ben maar begonnen met ovutesten om te kijken of er wel iets aan het gebeuren was en het lijkt er op dat ik een LH piek heb momenteel. Nog niet duidelijk of dit dan ook meteen m'n eerste eisprong weer is, maar als het goed is werkt de boel dus weer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef Orea het volgende:
Klumsy

van harte!!
StreepjesregenPZE gaat volgen
en dan vertrekken we allemaal stuk voor stuk uit dit topic
Fluug, spannend joh! Al iets van een cyclus inmiddels? Hier was het heel erg regelmatig, maar nu ben ik sinds mijn verjaardag (half maart) niet meer ongesteld geworden.. net nu ik erop zit te wachten natuurlijkheb wel het idee dat het eraan komt, dus daar gaan we dan maar vanuit
terugplaatsen wordt zo lastig zonder cyclus

Bij mij bleven de sensi's ook een beetje zoals deze!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef IslaBonita het volgende:
Volgens mij heb jij ook die Sensitest toch Klumsy? Die is bij mij net zo licht als die van jou...paar dagen later was ie nog net zo licht, dus weet niet of ze donkerder worden...Maar je bent hartstikke zwanger hoor!Wat een geweldige dag vandaag!

zou fijn zijn als je het medische erbuiten kunt laten.. das hier helaas geen optie, maar goede hoop op raak via de cryo's, dat scheelt toch weer hormonen en ander gerommel (wel een pregnyl prik om de eisprong zo goed mogelijk te plannen, maar als dat alles is
 zou fijn zijn als je het medische erbuiten kunt laten.. das hier helaas geen optie, maar goede hoop op raak via de cryo's, dat scheelt toch weer hormonen en ander gerommel (wel een pregnyl prik om de eisprong zo goed mogelijk te plannen, maar als dat alles is  )
) 

Ik wens je een vlotte zwangerschap en nul miskramen.
 Ik wens je een vlotte zwangerschap en nul miskramen. 

Ik duim heel hard voor je!! Ik hoop zooo ontzettend van harte dat je aansluit in de streepjesregen! En dan mag Mijsje ook gelijk mee.. hoppakee, opruiming in dit topicquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla en Klumsy... Van harte!!!!!!!! Geweldig.
Flugel succes weer!
Orea, het gaat hoor. Sinds gisteren wat weeïg onderin mijn buik, maar dat heb ik wel vaker gehad. Nog even geduld.

Gefeliciteerd meiden, ik ben heel erg blij voor jullie
 Gefeliciteerd meiden, ik ben heel erg blij voor jullie  En inderdaad Orea, PZE en Mijsje er metéén achteraan, hoppa! Kom maar door met die streepjes! Fluugs, jij ook meteen mee dan, dit is gewoon je ei al en dan is het meteen raak en dan is het metéén een plakkertje. Vind ik gewoon
 En inderdaad Orea, PZE en Mijsje er metéén achteraan, hoppa! Kom maar door met die streepjes! Fluugs, jij ook meteen mee dan, dit is gewoon je ei al en dan is het meteen raak en dan is het metéén een plakkertje. Vind ik gewoon  

Ik wil ook wel mee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Kíjk nou! Te gek!! Twee zwangeren op één dag, hoe bestaat het?
Gefeliciteerd meiden, ik ben heel erg blij voor jullie
En inderdaad Orea, PZE en Mijsje er metéén achteraan, hoppa! Kom maar door met die streepjes! Fluugs, jij ook meteen mee dan, dit is gewoon je ei al en dan is het meteen raak en dan is het metéén een plakkertje. Vind ik gewoon

SPOILER: geen partypooper willen zijn, dus lekker verborgen. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar het feestgewoel:

Streepjestregen!

quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mee!
Sinds gister (dpo 6 / 6 dagen na IUI) heb ik bij vlagen hevige buikpijn.
Nooit eerder gehad zo vroeg na eisprong. Vreemd.
Wel weer heel veel stress vanwege stomme ex. SPOILER: geen partypooper willen zijn, dus lekker verborgen. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar het feestgewoel:
SPOILER: geen partypooper willen zijn, dus lekker verborgen. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar het feestgewoel:

Streepjestregen!

Het liefst zie ik dit topic gewoon in een héle korte tijd leegtrekken en dan verdwijnen onder het spinrag. Het is jullie wat mij betreft echt zó vreselijk gegund.. Jou zéker ook meis. Ik vind het zó oneerlijk soms, als je hoort wat sommige mensen hun kinderen aandoen, te weten dat er zoveel ongelukkige kinderen zijn in de wereld terwijl er hier een topic vol meiden zit waar een kindje zó welkom en gewenst is en zo liefdevol zou worden ontvangen.., ik duim!
3!

Ik hoop dat alles toch zijn weg vindt!
  Ik hoop dat alles toch zijn weg vindt! 

Wat een super verjaardagscadeau. Wat ontzettend fijn dat deze poging gelukt lijkt te zijn! Ondanks dat je nog voorzichtig bent toch een dikke proficiat, ik vind het zo gaaf, geweldig, stoer voor je! Probeer toch ook te genieten van dit nieuws, er groeit gewoon een baby in je buik
 Wat een super verjaardagscadeau. Wat ontzettend fijn dat deze poging gelukt lijkt te zijn! Ondanks dat je nog voorzichtig bent toch een dikke proficiat, ik vind het zo gaaf, geweldig, stoer voor je! Probeer toch ook te genieten van dit nieuws, er groeit gewoon een baby in je buik   
  dat is geen vaag streepje, dat is een echte duidelijke streep! Voor jou ook een dikke proficiat! Geniet er van!
  dat is geen vaag streepje, dat is een echte duidelijke streep! Voor jou ook een dikke proficiat! Geniet er van! Hoop dat het nu sneller en zonder miskramen gaat, succes voor jullie!
 Hoop dat het nu sneller en zonder miskramen gaat, succes voor jullie! 

Volledig uitgesloten, helaasquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:21 schreef Kolonia het volgende:
Orea: is een spontane zwangerschap volledig uitgesloten?
Al een testje gedaan?
 mijn eileiders zijn afgeklemd (vergelijkbaar met een sterilisatie
 mijn eileiders zijn afgeklemd (vergelijkbaar met een sterilisatie  ) en deels verwijderd..
) en deels verwijderd..  ik wacht dan wel een maandje extra als jij dan ook gewoon nu door mag!
 ik wacht dan wel een maandje extra als jij dan ook gewoon nu door mag!  
  werkte het maar zo makkelijk hè..

SPOILER: laatste keer toelichtingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe is het met jou Poezebeest?
En met jou LB?
Ben je al toe aan een volgende stap?

Isla
 Isla  ik mis gewoon alle actie hier!
 ik mis gewoon alle actie hier!  gefeliciteerd meid! ik heb hier ook een goed gevoel bij!
 gefeliciteerd meid! ik heb hier ook een goed gevoel bij! 
 wat goed!
 wat goed!  ook gefeliciteerd!
 ook gefeliciteerd! Koloon...
 Koloon...  dat is echt zo rot...
 dat is echt zo rot...  sterkte hoor... en die haast, die voel ik ook hoor... niet omdat ik al wat ouder ben (nu 32) maar meer omdat ik niet te laat wil zijn voor de verjaardag van ons kindje...
 sterkte hoor... en die haast, die voel ik ook hoor... niet omdat ik al wat ouder ben (nu 32) maar meer omdat ik niet te laat wil zijn voor de verjaardag van ons kindje...  maar goed, het is gewoon rot dat het gewoon niet zo wil lukken bij een boel meiden, en gewoon balen dat wij daar dan net weer bijzitten...
  maar goed, het is gewoon rot dat het gewoon niet zo wil lukken bij een boel meiden, en gewoon balen dat wij daar dan net weer bijzitten... 

Ben al bijna 12 weken, dus hoop dat het de komende weken steeds beter gaat.
 Ben al bijna 12 weken, dus hoop dat het de komende weken steeds beter gaat. 

vanaf dag 10 ovulatietesten en op dag 12 een echo om te kijken of e.e.a. klopt met het beeld. Als de ovu test positief is en er een groot follikel te zien is, dan een pregnyl prik voor de eisprong en 4 dagen later de tp.
 vanaf dag 10 ovulatietesten en op dag 12 een echo om te kijken of e.e.a. klopt met het beeld. Als de ovu test positief is en er een groot follikel te zien is, dan een pregnyl prik voor de eisprong en 4 dagen later de tp.  )
)

Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Orea het volgende:
Volledig uitgesloten, helaasmijn eileiders zijn afgeklemd (vergelijkbaar met een sterilisatie
) en deels verwijderd..
Lief!quote:Aan jou sta ik ook met liefde mijn plaatsje af komende rondeik wacht dan wel een maandje extra als jij dan ook gewoon nu door mag!

wat fijn even wat van je te horen, en alweer bijna 12 weken
 wat fijn even wat van je te horen, en alweer bijna 12 weken  wow!!
 wow!!  komt ongetwijfeld goed! Relaxe, laat je lekker verzorgen.. het komt allemaal wel weer.. inderdaad wat je zegt: zwanger!!
 komt ongetwijfeld goed! Relaxe, laat je lekker verzorgen.. het komt allemaal wel weer.. inderdaad wat je zegt: zwanger!!  

Go!!!
 Go!!! Toi toi toi! Eens moet het lukken!
 Toi toi toi! Eens moet het lukken!  

Duchess, dank je!
 Duchess, dank je!  

heel veel succes weer. Ik ga keihard voor je duimen!
 heel veel succes weer. Ik ga keihard voor je duimen!   

...
 ... voor deze ronde!
 voor deze ronde!   

Wat zij zegt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijsje, ik wens jullie zo'n enorme berg geluk toe!!!

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop echt dat jij nou ook eens streepjes gaat plassen......
Mijske en Joene, ik gun het jullie zo...ik ga heel hard voor jullie duimen komende maand. De aanhouder wint hoor! Mijsje kun je niet eens een cyclus proberen met zo weinig mogelijk hormonen? Ik snap niet dat ze jouw eisprong stil leggen, de kans is zo klein dat het natuurlijk lukt.. Ik heb het idee dat bij mij het beter werkt met zo weinig mogelijk troep in mijn lijf. Zelfs zonder Pregnyl afgelopen maand! Goeddat je acupunctuur gaat doen. Heb je dat programma speciaal voor IVF al? Anders stuur ik je ff de link.
PZE, we wachten in spanning af...kom maar op met die streepjes!!!! Plensbui please! Wanneer is de bloedtest? Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)

(alleen kwam het zogeheten 'innestelbloed' hier pas vanaf week 7 tot week 10.. en dat was best wel..)
 (alleen kwam het zogeheten 'innestelbloed' hier pas vanaf week 7 tot week 10.. en dat was best wel..) 

het voelt zo goed, te weten dat er altijd mensen aan je denken, met je meeleven...
 het voelt zo goed, te weten dat er altijd mensen aan je denken, met je meeleven...  

Het is maar heel weinig, maar ik sla meteen helemaal op slot. Ben zo bang dat het weer fout gaat..
 Het is maar heel weinig, maar ik sla meteen helemaal op slot. Ben zo bang dat het weer fout gaat.. 

Dat je daardoor stress hebt is logisch, misschien kun je de gyn/Vk bellen voor raad??  Sterkte meis
 Dat je daardoor stress hebt is logisch, misschien kun je de gyn/Vk bellen voor raad??  Sterkte meis  

voor jullie en de rest van de meiden!
 voor jullie en de rest van de meiden!

Dat is echt ontzettend K*T!
  Dat is echt ontzettend K*T! 

Sterkte.
 Sterkte. 

Had zo gehoopt op jouw streepjes....
 Had zo gehoopt op jouw streepjes.... 

Denk dat het goed gaat, geen bloedverlies, en steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ben wel stressie hoor, ik google te veel
  Denk dat het goed gaat, geen bloedverlies, en steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ben wel stressie hoor, ik google te veel  en zie dan dat die lage hcgwaardes meestal niet veel goeds voorspellen...
  en zie dan dat die lage hcgwaardes meestal niet veel goeds voorspellen...  hoop maar dat ik die ene uitzondering ben bij wie het wel goed gaat..Morgen volgende bloedtest, hoop dat het weer flink gestegen is..
 hoop maar dat ik die ene uitzondering ben bij wie het wel goed gaat..Morgen volgende bloedtest, hoop dat het weer flink gestegen is..

Geen bloedverlies én zwangerschapskwaaltjes is goed!quote:Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks voor het vragen meiden.Denk dat het goed gaat, geen bloedverlies, en steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ben wel stressie hoor, ik google te veel
en zie dan dat die lage hcgwaardes meestal niet veel goeds voorspellen...
hoop maar dat ik die ene uitzondering ben bij wie het wel goed gaat..Morgen volgende bloedtest, hoop dat het weer flink gestegen is..
 Maar begrijp je onzekerheid wel. Je hcg was toch mooi gestegen en zwangerschapskwaaltjes krijg je niet door een dalend hcg, dus ik duim voor je dat de bloeduitslag morgen goed gaat zijn.
 Maar begrijp je onzekerheid wel. Je hcg was toch mooi gestegen en zwangerschapskwaaltjes krijg je niet door een dalend hcg, dus ik duim voor je dat de bloeduitslag morgen goed gaat zijn.

Pze
 Pze   ik had zo gehoopt dat je mee kon doen met de streepjes regen
  ik had zo gehoopt dat je mee kon doen met de streepjes regen   

Het is vanmiddag wel weer gestopt en nog niet terug geweest. Aan de ene kant voel ik me een paniekzaaier maar aan de andere kant ben ik zo vreselijk bang dat dit het begin is van een miskraam. De verloskundige heeft niet teruggebeld maar dat had ik ook niet verwacht.  Morgenochtend bel ik meteen weer om te overleggen. Mijn man kan gelukkig flexibel om gaan met zijn werkuren dus hij kan wel regelen om mee te gaan. Ik hou jullie op de hoogte!
 Het is vanmiddag wel weer gestopt en nog niet terug geweest. Aan de ene kant voel ik me een paniekzaaier maar aan de andere kant ben ik zo vreselijk bang dat dit het begin is van een miskraam. De verloskundige heeft niet teruggebeld maar dat had ik ook niet verwacht.  Morgenochtend bel ik meteen weer om te overleggen. Mijn man kan gelukkig flexibel om gaan met zijn werkuren dus hij kan wel regelen om mee te gaan. Ik hou jullie op de hoogte! Ik zal veel aan je denken en met je mee blijven lezen en leven.
 Ik zal veel aan je denken en met je mee blijven lezen en leven.

dit is zo niet eerlijk!! Wat Isla zegt vind ik wel een goede, misschien kunnen ze eens progesteron bij je prikken, om te kijken of dat allemaal wel in orde is... Dikke knuffel meis!
 dit is zo niet eerlijk!! Wat Isla zegt vind ik wel een goede, misschien kunnen ze eens progesteron bij je prikken, om te kijken of dat allemaal wel in orde is... Dikke knuffel meis! volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor (maar ik begrijp je onzekerheid goed!)
 volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor (maar ik begrijp je onzekerheid goed!) 
 en dan ook nog vóór onze vakantie? (nadeel van niet aan de pil, ik word natuurlijk altijd op vakantie ongesteld, of op onze trouwdag
 en dan ook nog vóór onze vakantie? (nadeel van niet aan de pil, ik word natuurlijk altijd op vakantie ongesteld, of op onze trouwdag  dat soort dagen.. dat je denkt: nu even niet! En dat mijn lichaam dan denkt: you bet i will!
 dat soort dagen.. dat je denkt: nu even niet! En dat mijn lichaam dan denkt: you bet i will!   )
 )

voor iedereen.
  voor iedereen. ), wij zijn vorig jaar in september naar de huisarts geweest, toen temperaturen etc en meteen doorverwezen naar de gyn. Hier hebben we eerst 4 maanden op de wachtlijst gestaan en toen hadden we eindelijk ons eerste gesprek. Nu kreeg ik een beetje het gevoel dat alles erg gerekt werd. Nu zijn we nog steeds geen steek verder. We hebben nu net pas een samenlevingstest gehad. Ik heb aangegeven het idee te krijgen dat alles heel erg langzaam gaat. Toen werd me verteld dat ze dat expres deden omdat veel stellen alsnog op een natuurlijke manier zwanger raken en ik nog heel jong ben (ik ben 27). Ik werd hier eigenlijk wel heel verdrietig van, ik vind het allemaal zo'n narigheid en heb zo veel verdriet er van dat het allemaal niet zo snel gaat als ik zou willen. We zijn nu ruim 2 jaar bezig.
 ), wij zijn vorig jaar in september naar de huisarts geweest, toen temperaturen etc en meteen doorverwezen naar de gyn. Hier hebben we eerst 4 maanden op de wachtlijst gestaan en toen hadden we eindelijk ons eerste gesprek. Nu kreeg ik een beetje het gevoel dat alles erg gerekt werd. Nu zijn we nog steeds geen steek verder. We hebben nu net pas een samenlevingstest gehad. Ik heb aangegeven het idee te krijgen dat alles heel erg langzaam gaat. Toen werd me verteld dat ze dat expres deden omdat veel stellen alsnog op een natuurlijke manier zwanger raken en ik nog heel jong ben (ik ben 27). Ik werd hier eigenlijk wel heel verdrietig van, ik vind het allemaal zo'n narigheid en heb zo veel verdriet er van dat het allemaal niet zo snel gaat als ik zou willen. We zijn nu ruim 2 jaar bezig. 

Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
 Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator: 

Onzeker zal je de hele zwangerschap blijven (weet ik uit ervaring) en je moet ons lekker lastig vallen met je onzekerheden in het andere topicquote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!!Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden.
 Graag zelfs. Dan weet ik dat ik niet de enige ben die er last van had
 Graag zelfs. Dan weet ik dat ik niet de enige ben die er last van had 

Wat fijn dat je hcg zo mooi gestegen is! Lekker van genieten!
 Wat fijn dat je hcg zo mooi gestegen is! Lekker van genieten! 

Ik ben ook 27 en zou eigenlijk al terug mogen naar gyn, maar hou mijn eigen tempo aan, hier doen ze niet moeilijk over de leeftijd, hier kijken ze vooral wat is het probleem en wat kun we dan voor je betekenen, niks je bent nog jong dus we rekken het. Je bent al 2 jaar bezig, als het nu net een half/jaar was dan klonk het logischer. Ik zou met de gyn om de tafel gaan en zeggen wat er op je hart ligt
  Ik ben ook 27 en zou eigenlijk al terug mogen naar gyn, maar hou mijn eigen tempo aan, hier doen ze niet moeilijk over de leeftijd, hier kijken ze vooral wat is het probleem en wat kun we dan voor je betekenen, niks je bent nog jong dus we rekken het. Je bent al 2 jaar bezig, als het nu net een half/jaar was dan klonk het logischer. Ik zou met de gyn om de tafel gaan en zeggen wat er op je hart ligt  

pze
 pze  ik heb er gewoon even geen woorden voor meid... Gewoon even een knuf...
 ik heb er gewoon even geen woorden voor meid... Gewoon even een knuf... echt, echt, echt zwanger jij!
 echt, echt, echt zwanger jij! 
 naja, komt wel weer... Jammer daarbij is wel dat ik dan wat minder hoop heb...
 naja, komt wel weer... Jammer daarbij is wel dat ik dan wat minder hoop heb...

ik weet ook niet goed wat ik verder moet zeggen. Alleen let wel goed op jezelf en als je wilt praten of je ei kwijt wilt je altijd terecht kan
  ik weet ook niet goed wat ik verder moet zeggen. Alleen let wel goed op jezelf en als je wilt praten of je ei kwijt wilt je altijd terecht kan   

Geniet ervan.
  Geniet ervan.

Heeeee wat goed!!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!!Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden.
Orea, fijn dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder...maar wel vervelend net zo voor je vakantie....
 en je mag ons hier prima lastig vallen hoor, met je onzekerheden.. Maar, hoop dat je iets vertrouwen gaat krijgen dat er een beebje groeit en bloeit!!
 en je mag ons hier prima lastig vallen hoor, met je onzekerheden.. Maar, hoop dat je iets vertrouwen gaat krijgen dat er een beebje groeit en bloeit!! 
 ben er net vanaf hopelijk voor we gaan.. Het is nog niet volledig doorgebroken, maar wel goed bezig
 ben er net vanaf hopelijk voor we gaan.. Het is nog niet volledig doorgebroken, maar wel goed bezig  

maar het lijkt me wel vervelend! Ze kunnen op zijn minst wat testen doen, en als dan blijkt dat er 'niks' is altijd nog bepalen of jullie het nog even zelf proberen. Lastig wel, lijkt me!
 maar het lijkt me wel vervelend! Ze kunnen op zijn minst wat testen doen, en als dan blijkt dat er 'niks' is altijd nog bepalen of jullie het nog even zelf proberen. Lastig wel, lijkt me!  

. Soms weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen.. ook nu niet.
 . Soms weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen.. ook nu niet.  

Komt goed Schatjequote:Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef mijsje het volgende:
Ik zit weer in een fase waarin ik het er moeilijk mee heb dat het niet zo lukt, maar het lastige is ook dat ik me ook niet echt wil laten troosten...naja, komt wel weer... Jammer daarbij is wel dat ik dan wat minder hoop heb...

Was er ook te zien waar het bloeden vandaan kwam?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef MissMuppet het volgende:
Ja! Ik heb goed nieuws! We hebben een heel klein mini-kindje gezien. En een hartje zien en horen kloppen! Ik heb gehuild joh. Vanochtend toen ik mijn bed uitkwam bleek ik weer een bloeding te hebben. Het was helder rood bloed en het drupte er echt even uit, maar later hield het weer op. Ik was al een beetje afscheid aan het nemen van de zwangerschap en van mijn wens voor een tweede kind. Ik was zo ondersteboven van het idee weer een miskraam te hebben dat ik eigenlijk niet meer verder wilde. Ik durfde op het laatste moment bijna niet meer naar de echo te gaan! Maar nu dus een kloppend hartje. Ik ben wel een week teruggezet, dus niet 7 weken en 4 dagen maar 6 weken en 4 dagen. Maar na een miskraam zou het ook lastiger zijn te weten wanneer je zwangerschap is begonnen. Daar hou ik me aan vast omdat ik me anders zorgen ga maken over de groei.
Dank jullie wel voor het meeleven en de steun. Dit doet mij veel goed

Zullen we samen proberen te genieten?
 Zullen we samen proberen te genieten? 

Dat kan ik me goed voorstellen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef MissMuppet het volgende:
JazekerWij zijn dan ook gigantish opgelucht!

Nu is het al snel de 14e, dus daar eerst maar eens naartoe leven. Dat klinkt wel heel dramatisch, heb privé en op het werk een heel drukke tijd dus voldoende afleiding. Lief dat je naar me vraagt.
  Nu is het al snel de 14e, dus daar eerst maar eens naartoe leven. Dat klinkt wel heel dramatisch, heb privé en op het werk een heel drukke tijd dus voldoende afleiding. Lief dat je naar me vraagt.  

Misschien zie ik je daar nog voordat ik alweer weer weg ben... en anders alvast vanuit hier een hele, hele, hele fijne zwangerschap gewenst! Geniet ervan
 Misschien zie ik je daar nog voordat ik alweer weer weg ben... en anders alvast vanuit hier een hele, hele, hele fijne zwangerschap gewenst! Geniet ervan  

Hoi.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:56 schreef anooouk het volgende:
Ik keek vorige week Babyboom, en toen schrok ik toch wel hoeveel stellen moeite hadden om zwanger te raken.
Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!

En wat onhandig als je van het ov afhankelijk bent en je moet naar een ander ziekenhuis...
  En wat onhandig als je van het ov afhankelijk bent en je moet naar een ander ziekenhuis... 

Ik hoop heel hard met je mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef sproet-je het volgende:
Ondertussen ben ik ook weer begonnen met prikken nu eerst Lucrin en zodra ik ongesteld wordt zo snel mogelijk beginnen met stimuleren. Deze keer een ander hormoon dus ik hoop dat het wat meer eitjes oplevert dan de eerste 2 keer.

Dat is natuurlijk heel vervelend, ook omdat de poging dan wordt afgebroken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef McLaura het volgende:
Kolonia : iui met hormoonstimulatie vergroot je kansen idd wel, maar je hebt ook een grote kans op overstimulatie.....
Ik had steeds keurig 2-3 follikels, maar er zijn hier meerdere dames die met overstimulatie te kampen hebben gekregen.
Tuurlijk doen we dat!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Koloon... Wat klote.
Wel heel onhandig om helemaal naar Utrecht te moeten. Is ook nog 15 minuten met de bus vanaf het station. Niet handig joh, maar als het misschien een mooi kind oplevert... Gewoon doen.

) en vanaf dat moment: daaaaag krampjes. En nog steeds niet ongesteld.
) en vanaf dat moment: daaaaag krampjes. En nog steeds niet ongesteld. 

Succes meid!
 Succes meid!

)
 )  dank je Lau, dat voelt goed... ik hoop het ook...
 dank je Lau, dat voelt goed... ik hoop het ook... 
 (er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)
  (er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)

En dit hoop ik toch zo met je mee! PZE, Kolonia en Mijsje, wieberen hier! En heel gauw *stampvoet*... Z&G wacht op jullie!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef mijsje het volgende:
ik wil ook even een knuffel uitdelen, aan ieder die het nodig heeft, maar in het bijzonder aan PZE en Kolonia... meiden, het duurt nu al veel te lang voor ieder van ons (van iedereen hier, niet alleen ons drieen...) en nu is het tijd dat wij allemaal *gvd* ook eens dat geluk gaan hebben en allemaal het grote geluk in onze armen gaan houden!(er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)

Er wordt zo met jullie meegeleefd girls!!
 Er wordt zo met jullie meegeleefd girls!!

ik gunde het jullie al (uiteraard) maar nu ik zelf weet hoe dat geluk kan zijn, gun ik het jullie nóg meer.. Serieus!!
 ik gunde het jullie al (uiteraard) maar nu ik zelf weet hoe dat geluk kan zijn, gun ik het jullie nóg meer.. Serieus!!  en extra hopen dat het de volgende keer wél zo is.. (en dan gewoon allemaal tegelijk.. oooooohhh dat zou zo tof zijn
 en extra hopen dat het de volgende keer wél zo is.. (en dan gewoon allemaal tegelijk.. oooooohhh dat zou zo tof zijn  (en gezellig..
 (en gezellig..  ))
))

!
 !

uitdelen en nog maar wat geluk rondstrooien.
  uitdelen en nog maar wat geluk rondstrooien. 

wat lijkt me dat ook pijnlijk inderdaad, dat besef...
 wat lijkt me dat ook pijnlijk inderdaad, dat besef...   
  , PZE
 , PZE  , Kolonia
 , Kolonia  , Winterstormpje
 , Winterstormpje  , Rottdog
 , Rottdog  , C_A
 , C_A  , Thistleweed
 , Thistleweed  , Ophelia
 , Ophelia  , Boepie
 , Boepie  , Sproet
 , Sproet  , Orea
 , Orea  , Droomvrouwtje
 , Droomvrouwtje   en alle andere meiden die hier posten en rondhangen... ik blijf ook heel hard voor jullie duimen en hopen dat het goed gaat komen.. het is jullie zó gegund!
 en alle andere meiden die hier posten en rondhangen... ik blijf ook heel hard voor jullie duimen en hopen dat het goed gaat komen.. het is jullie zó gegund!   

'
 ' 

Gek genoeg is het kriebelen bij mij alleen maar erger geworden door ons dochtertje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef Hobbesje het volgende:
Bij mij begint het ook alweer te kriebelen, maar het mag nog niet... en weet ook eerlijk gezegd niet of mijn man nog wel weer een zwangerschap aan kan/wil. Hoop echt dat we iig nog gaan proberen om met onze cryo's een kindje/wondertje te krijgen.

Lief
 Lief   

Succes meid! Enneh, ik las dat je elke avond je voeten minimaal 20 minuten in een warm badje moet doen, stimuleert de follikelgroei! (er zijn vrouwen die zweren dat ze hierdoor meer follikels hadden!)
 Succes meid! Enneh, ik las dat je elke avond je voeten minimaal 20 minuten in een warm badje moet doen, stimuleert de follikelgroei! (er zijn vrouwen die zweren dat ze hierdoor meer follikels hadden!) Mijn vent heeft het er ook moeilijk mee dat zijn vader het nooit mee heeft mogen maken dat hij nu vader wordt..als denken wij allebei dat hij er inderdaad bij is, bij alles wat we meemaken. Toen mijn vriend en ik jaren geleden een behoorlijk relatiecrisis hadden, en een vreselijke ruzie maakten, viel de foto van zijn vader van de kast. Alsof hij wou zeggen: hou hiermee op!
 Mijn vent heeft het er ook moeilijk mee dat zijn vader het nooit mee heeft mogen maken dat hij nu vader wordt..als denken wij allebei dat hij er inderdaad bij is, bij alles wat we meemaken. Toen mijn vriend en ik jaren geleden een behoorlijk relatiecrisis hadden, en een vreselijke ruzie maakten, viel de foto van zijn vader van de kast. Alsof hij wou zeggen: hou hiermee op! 

En die video blijft een tranentrekker!
  En die video blijft een tranentrekker!  

Ik mag niet klagen en ben onwijs blij met het wondertje dat we inmiddels hebben. Dat besef ik me echt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef IslaBonita het volgende:
Tally : ik hoop dat het er toch voor jullie beiden in zit....

Dus ik ga binnenkort maar eens een bezoek aan de huisarts brengen en hoop hier voor die tijd op wat tips, herkenning en natuurlijk net als in het wachten-topic wederzijdse support!!!
  Dus ik ga binnenkort maar eens een bezoek aan de huisarts brengen en hoop hier voor die tijd op wat tips, herkenning en natuurlijk net als in het wachten-topic wederzijdse support!!!

nare dag, maar wel mooi om te kunnen doen voor je schoonmoeder... dikke knuffel voor jou!
 nare dag, maar wel mooi om te kunnen doen voor je schoonmoeder... dikke knuffel voor jou! ik kom er over een tijdje wel weer onderuit, maar voel me nu hier gewoon even prettig bij...
 ik kom er over een tijdje wel weer onderuit, maar voel me nu hier gewoon even prettig bij...  wat balen dat je je nu ook hier kunt melden... je bent welkom, goed dat je actie gaat ondernemen...
 wat balen dat je je nu ook hier kunt melden... je bent welkom, goed dat je actie gaat ondernemen...  en wat sproetje zegt: neem die schema's maar mee naar de huisarts. dat willen ze zien en dat wil de gyn ook nog wel even zien. (al heeft mijn gyn daar maar 2 tellen naar gekeken, waarna hij zei dat dat er prima uitzag en ze weer weglegde...
 en wat sproetje zegt: neem die schema's maar mee naar de huisarts. dat willen ze zien en dat wil de gyn ook nog wel even zien. (al heeft mijn gyn daar maar 2 tellen naar gekeken, waarna hij zei dat dat er prima uitzag en ze weer weglegde...  had ik ze niet gehad, had ik vanaf dan nog 2 maanden moeten tempen en dus wachten op actie...)
 had ik ze niet gehad, had ik vanaf dan nog 2 maanden moeten tempen en dus wachten op actie...)  ik hoop dat het bij jullie sneller zal gaan dan bij ons... hup gauw weer door naar Z&G...
 ik hoop dat het bij jullie sneller zal gaan dan bij ons... hup gauw weer door naar Z&G...

dank je wel, het voelt nu inderdaad wel goed. en iedereen zal ondertussen wel weten dat iedere 2 maanden een tp is hier, want steeds een wachtmaand... maar ik merkte ook dat ik veel stress had van het updaten, terwijl er dan ook iets heel teleurstellends was... ik heb meer rust onder m'n steentje, en dat is best fijn...
 dank je wel, het voelt nu inderdaad wel goed. en iedereen zal ondertussen wel weten dat iedere 2 maanden een tp is hier, want steeds een wachtmaand... maar ik merkte ook dat ik veel stress had van het updaten, terwijl er dan ook iets heel teleurstellends was... ik heb meer rust onder m'n steentje, en dat is best fijn...  

LadyBlack, balen dat je hier ook voortaan moet posten...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Direct nog even een vraagje: wat kan en wil een huisarts eigenlijk allemaal voor je checken? Ik kan 5 temperatuurkaarten overhandigen, maar heb geen idee of hij me misschien alleen maar kan doorverwijzen? En zal hij mijn vriend ook willen spreken?

brengen. Ik hou een hele grote bank voor jullie allemaal warm in het andere topic, zodat we daar met z'n allen zo snel mogelijk in kunnen ploffen en dit topic heulemaal niet meer nodig is!
  brengen. Ik hou een hele grote bank voor jullie allemaal warm in het andere topic, zodat we daar met z'n allen zo snel mogelijk in kunnen ploffen en dit topic heulemaal niet meer nodig is!

).
 ). 

en ook de andere dames, bedankt voor de ervaringen!
  en ook de andere dames, bedankt voor de ervaringen!  meh.
 meh.  Nog even afwachten hoe deze cyclus afloopt (dat ie afloopt is wel 99% zeker inmiddels), en dan maar eens een afspraak maken.
  Nog even afwachten hoe deze cyclus afloopt (dat ie afloopt is wel 99% zeker inmiddels), en dan maar eens een afspraak maken.

balen dat je hier komt posten, ik hoop dat het gewoon meevalt. Ik kan je verder geen tips geven. Ik ben vanwege een spoed OK bij de gyn gekomen, dus kan je weinig vertellen hier over. Maar je hebt een temp lijst en dat is al een voordeel.
 balen dat je hier komt posten, ik hoop dat het gewoon meevalt. Ik kan je verder geen tips geven. Ik ben vanwege een spoed OK bij de gyn gekomen, dus kan je weinig vertellen hier over. Maar je hebt een temp lijst en dat is al een voordeel.  

en het 2e bedoelde hij meer de timing. Hij heeft me meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis met tip om ook te zorgen dan manlief ook gecheckt wordt omdat ze in het ziekenhuis nogal de neiging hebben om zich volledig op de vrouw te focussen.
  en het 2e bedoelde hij meer de timing. Hij heeft me meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis met tip om ook te zorgen dan manlief ook gecheckt wordt omdat ze in het ziekenhuis nogal de neiging hebben om zich volledig op de vrouw te focussen.  

Dat dikgedrukte!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Gek genoeg is het kriebelen bij mij alleen maar erger geworden door ons dochtertje.
Ik zou het niet erg vinden om meteen weer zwanger te zijn ook al verliep de zwangerschap niet volgens het boekje. Maar bij ons komt er denk ik geen 2de. Mijn man is zo stellig in het roepen dat we maar moeten genieten van dit wondertje (wat we ook zeker doen) en maar niet moeten nadenken om weer die hele heisa over te moeten doen. Wij hebben namelijk niks in vriezert liggen (helaas).
 heel herkenbaar.. en dat andere: geef het even tijd.. mijn meneer wil er zeker wel meer, maar laat het meer aan mij over
 heel herkenbaar.. en dat andere: geef het even tijd.. mijn meneer wil er zeker wel meer, maar laat het meer aan mij over  hij kan zijn wens voor een 2e makkelijker aan de kant zetten als ik echt niet meer de molen in wil.. 6 jaar proberen, een niet al te leuke zwangerschap, maar wel weer een 'normale' bevalling houden mij in elk geval niet tegen..
 hij kan zijn wens voor een 2e makkelijker aan de kant zetten als ik echt niet meer de molen in wil.. 6 jaar proberen, een niet al te leuke zwangerschap, maar wel weer een 'normale' bevalling houden mij in elk geval niet tegen.. ik hoop het voor je in elk geval! Als jullie er samen maar uitkomen!
 ik hoop het voor je in elk geval! Als jullie er samen maar uitkomen! jij ook hier.. hopelijk ben je snel weg!
 jij ook hier.. hopelijk ben je snel weg! 
 knuffel voor je onder je steen!
 knuffel voor je onder je steen! 
 ) en zat me te bedenken dat ik dan meteen kan bellen voor een echo op dag 12, heb ik dan een eisprong in zicht dan pregnyl en dan hoppa, terugplaatsen maar
) en zat me te bedenken dat ik dan meteen kan bellen voor een echo op dag 12, heb ik dan een eisprong in zicht dan pregnyl en dan hoppa, terugplaatsen maar  iets later dan jij, maar dan bevallen we gewoon simultaan
 iets later dan jij, maar dan bevallen we gewoon simultaan  ! (maar hey, wie past er dan op onze dames??) Ben benieuwd hoe de Menopur op je gaat werken!
! (maar hey, wie past er dan op onze dames??) Ben benieuwd hoe de Menopur op je gaat werken! niemand heeft het 'recht' om dan maar eerder te vertrekken
 niemand heeft het 'recht' om dan maar eerder te vertrekken  en zo werkt het ook niet (helaas, konden we maar een nummertje trekken.. zo van: dan is het zover! Zegt u het maar, u bent aan de beurt!!
 en zo werkt het ook niet (helaas, konden we maar een nummertje trekken.. zo van: dan is het zover! Zegt u het maar, u bent aan de beurt!!  )
) 

Duimen dat het voor een goed doel is geweest!
  Duimen dat het voor een goed doel is geweest! 

Idd, samen met deze van empty arms (die ik nog gebruikt heb om aan een paar mensen te vertellen hoe we er ons onder voelden).quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef IslaBonita het volgende:
Jose, wat een lieve post!En die video blijft een tranentrekker!

Mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren.
 Mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren.

. Gister wel in bad geweest dus toen was het ook lekker warm
 . Gister wel in bad geweest dus toen was het ook lekker warm  . Maar als ik jou zo begrijp moet ik in ieder geval wel eens sokken aan gaan doen om mijn voeten warm te houden (ik loop altijd op blote voeten). Ik had het trouwens niet eerder gehoord!
 . Maar als ik jou zo begrijp moet ik in ieder geval wel eens sokken aan gaan doen om mijn voeten warm te houden (ik loop altijd op blote voeten). Ik had het trouwens niet eerder gehoord!

Deze video.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef IslaBonita het volgende:
Leonieke, welk nummer bedoel je met Empty arms? Zat al te googlen maar kon het niet vinden?

Baarmoeder is niet gekanteld, dat heb ik al eens gevraagd.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia wat naar dat het zo is gegaan. Hebben ze je niet verteld dat je moest persen? De eerste IUI heb ik dat ook gedaan, ging prima. De tweede was net zo naar en pijnlijk als die van jou, er kwamen allerlei tangen aan te pas. Ik was even vergeten dat persen helpt-en de dames zeiden er ook niets over...(de eerste IUI werd gedaan door de gyn, de tweede door de echodames) Hat laatste kan er ook aan gelegen hebben dat mijn eisprong al was geweest (dan sluit de baarmoedermond en gaat de baarmoeder hoger liggen) en al was jouw eisprong nog niet geweest, volgens mij heeft de ligging van je baarmoeder niets te maken met het niet zwanger kunnen worden, tenzij je van jezelf weet dat je baarmoeder gekanteld is, maar meestal vertellen ze je dat wel al bij je eerste uitstrijkje. In dat geval heb ik gehoord, moet je vrijen in doggy stijl....
Maar mijn vriendin heeft een gekantelde baarmoeder en is twee keer supersnel zwanger geraakt, dus het hoeft niets te zeggen..

sterkte voor jullie allebei...
 sterkte voor jullie allebei...  

quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gesprek was weinig bevredigend. Ik blijf lurken en meeleven, maar ga even met mijn lief onder een steen zitten. Het is even op.

rot als een gesprek je niet veel wijzer maakt...
 rot als een gesprek je niet veel wijzer maakt...  

Ik vond die na gesprekken ook altijd redelijk onbevredigend en vaak zelfs zinloosquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gesprek was weinig bevredigend. Ik blijf lurken en meeleven, maar ga even met mijn lief onder een steen zitten. Het is even op.
 het is niet gelukt, ja geen idee waar dat aan zou kunnen liggen, kansen, percentages.. blabla.. volgende poging nieuwe kansen!
 het is niet gelukt, ja geen idee waar dat aan zou kunnen liggen, kansen, percentages.. blabla.. volgende poging nieuwe kansen!

Nou, het is een beetje wat Orea zegt. Het is niet gelukt. We weten eigenlijk niet waarom. Jammer. Volgende keer beter. Ze vinden het ook te vroeg om al met hormonen aan de gang te gaan. Is misschien ook wel zo, maar vandaag hadden we het even nodig om een oplossing te krijgen. Natuurlijk kregen we die niet. Dat is klote, na zoveel jaar wil je oplossingen. En daar kan het zkh eigenlijk ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef sproet-je het volgende:
He bah PZE wat balen dat het niet een fijn gesprek was. Kun je toch nog een beetje vertellen wat ze gezegd hebben? En idd wat mijsje vraagt, mag je volgende keer wel utrogestan gebruiken? In ieder geval een dikke knuffel.

Ik hoop voor je dat er inderdaad geen aanwijsbare reden was, en dat het de volgende keer wel helemaal goed gaat!
  Ik hoop voor je dat er inderdaad geen aanwijsbare reden was, en dat het de volgende keer wel helemaal goed gaat! 

voor jou lieve meis, ik zou willen.. Je weet wel, blabla..
 voor jou lieve meis, ik zou willen.. Je weet wel, blabla.. 
 voor de andere meiden hier..
 voor de andere meiden hier.. 

Die van mij ook, zou dat de reden zijn dat het bij ons niet wil vlotten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Isla, dat van dat voetenbadje ga ik me ook eens in verdiepen! Mijn voeten zijn notoire ijsklompjes namelijk

.
 . 

wat een teleurstelling weer.
 wat een teleurstelling weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gewoon even een hele dikke knuffel. Sterkte onder jullie steen...
Incantrix, wat ontzettend verdrietig meid. Hoop dat er inderdaad een "makkelijke" oplossing voor komt....dit moet toch te voorkomen kunnen zijn...
Voor de rest van de dames: sokken aan! Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)

.
.

Heel veel sterkte de komende tijd, en hopelijk kan je gynaecoloog je toch helpen
  Heel veel sterkte de komende tijd, en hopelijk kan je gynaecoloog je toch helpen 

Nee, dat klopt, maar het valt me wel elke maand op, en ik ga het wel noemen bij de huisartsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
LB, mijn LF is ook 8 a 10 dagen. Dat is kort maar hoeft volgens mij geen reden te zijn om niet zwanger te raken/blijven.

en ik wil zo graag ergens de vinger op kunnen leggen, maar ik kan me alleen dit bedenken! Voor zover ik het kan 'zien' is er namelijk 2x iets ingenesteld, maar ging dat daarna dus nog fout.
 en ik wil zo graag ergens de vinger op kunnen leggen, maar ik kan me alleen dit bedenken! Voor zover ik het kan 'zien' is er namelijk 2x iets ingenesteld, maar ging dat daarna dus nog fout. 

). Bij mij was er trouwens wel een probleem met mijn progesteronwaarde in de LF, die was te laag. Ik had ook altijd tussentijds bloedverlies voordat ik ongesteld moest worden.
). Bij mij was er trouwens wel een probleem met mijn progesteronwaarde in de LF, die was te laag. Ik had ook altijd tussentijds bloedverlies voordat ik ongesteld moest worden.

Sproet wat een geweldig nieuws! 8 is al heel mooi, prachtig als het er nog meer zijn!
  Sproet wat een geweldig nieuws! 8 is al heel mooi, prachtig als het er nog meer zijn! en toen kreeg ik van de arts nog een stripje. Als ik er één per dag gebruik red ik het net tot 12 weken. Gewoon beter voor mn gevoel.
  en toen kreeg ik van de arts nog een stripje. Als ik er één per dag gebruik red ik het net tot 12 weken. Gewoon beter voor mn gevoel.

voor sproetje
 voor sproetje  wat een mooi aantal..
  wat een mooi aantal..  ik ben even inspiratieloos, wil heel veel zeggen, maar kan de woorden niet vinden om iedereen een hart onder de riem te kunnen steken
 ik ben even inspiratieloos, wil heel veel zeggen, maar kan de woorden niet vinden om iedereen een hart onder de riem te kunnen steken

Kom maar door met dat goede nieuws!
 Kom maar door met dat goede nieuws! 

Sproetje, succes vandaag! op naar een mooie score
 Sproetje, succes vandaag! op naar een mooie score   

8 is fantastisch, ik hoop op een 100% score en dat dit de allerlaatste punctie in je leven is geweest
 8 is fantastisch, ik hoop op een 100% score en dat dit de allerlaatste punctie in je leven is geweest 

.
 . 

Sproetje
 Sproetje   Mooi aantal *  duimt voor mooi aantal bevruchtingen
 Mooi aantal *  duimt voor mooi aantal bevruchtingen  

Even hart onder de riem...
 Even hart onder de riem...  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |