Hoi.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:56 schreef anooouk het volgende:
Ik keek vorige week Babyboom, en toen schrok ik toch wel hoeveel stellen moeite hadden om zwanger te raken.
Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!
Ik hoop heel hard met je mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef sproet-je het volgende:
Ondertussen ben ik ook weer begonnen met prikken nu eerst Lucrin en zodra ik ongesteld wordt zo snel mogelijk beginnen met stimuleren. Deze keer een ander hormoon dus ik hoop dat het wat meer eitjes oplevert dan de eerste 2 keer.
Dat is natuurlijk heel vervelend, ook omdat de poging dan wordt afgebroken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef McLaura het volgende:
Kolonia : iui met hormoonstimulatie vergroot je kansen idd wel, maar je hebt ook een grote kans op overstimulatie.....
Ik had steeds keurig 2-3 follikels, maar er zijn hier meerdere dames die met overstimulatie te kampen hebben gekregen.
Tuurlijk doen we dat!quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Koloon... Wat klote.![]()
Wel heel onhandig om helemaal naar Utrecht te moeten. Is ook nog 15 minuten met de bus vanaf het station. Niet handig joh, maar als het misschien een mooi kind oplevert... Gewoon doen.
En dit hoop ik toch zo met je mee! PZE, Kolonia en Mijsje, wieberen hier! En heel gauw *stampvoet*... Z&G wacht op jullie!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef mijsje het volgende:
ik wil ook even een knuffel uitdelen, aan ieder die het nodig heeft, maar in het bijzonder aan PZE en Kolonia... meiden, het duurt nu al veel te lang voor ieder van ons (van iedereen hier, niet alleen ons drieen...) en nu is het tijd dat wij allemaal *gvd* ook eens dat geluk gaan hebben en allemaal het grote geluk in onze armen gaan houden!(er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |