abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97553110
Tsja... ik baal natuurlijk wel. Had goede hoop deze keer, tenminste de eerste drie dagen toen ik nog geen kramp had. :') Nu is het al snel de 14e, dus daar eerst maar eens naartoe leven. Dat klinkt wel heel dramatisch, heb privé en op het werk een heel drukke tijd dus voldoende afleiding. Lief dat je naar me vraagt. :*
pi_97555068
Nee PZE dat is niet dramatisch, het is gewoon ontzettend teleurstellend en verdrietig als het niet lukt. En dat is niet zomaar over. Je moet het elke keer toch weer een plekje geven, daarna kun je pas weer verder. Als de hoop maar blijft. Gelukkig heb je een beetje afleiding. En eerst nog even fijn op vakantie, nieuwe energie op doen. Lekker wijntjes drinken in de zon. Want wie weet kan dat daarna negen maanden niet meer... :*
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:10:56 #178
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97557985
MM wat fijn dat het gewoon allemaal goed is!!

PZE :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:23:40 #179
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97558729
Pze :*
Be happy with the little things in life
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:41:14 #180
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97586116
PZE :* :* :*

Isla, je maakt gewoon de overstap op het moment dat het voor jou goed voelt... duurde bij mij ook een tijdje!! :* Misschien zie ik je daar nog voordat ik alweer weer weg ben... en anders alvast vanuit hier een hele, hele, hele fijne zwangerschap gewenst! Geniet ervan O+ :*

MM, wat super fijn dat alles er goed uitzag! Gefeliciteerd! *O* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:56:29 #181
346778 anooouk
www.tjitchat.com/parenting
pi_97622682
Ik keek vorige week Babyboom, en toen schrok ik toch wel hoeveel stellen moeite hadden om zwanger te raken.

Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!
pi_97625383
IUI 5 is ook niet gelukt. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Kolonia op 02-06-2011 18:12:38 ]
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:34:22 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97625524
-O- Kolonia -O- :*
Be happy with the little things in life
pi_97626856
Ja, sjips. :(

Nog 1 poging en dan gesprek.
We twijfelen of we gelijk doorwillen met IVF (meer kans op succes maar erg belastend, zeker omdat we afhankelijk zijn van OV en we daarvoor niet in Arnhem terecht kunnen maar naar Utrecht moeten) of dat we nog twee/drie pogingen IUI willen met hormoonstimulering.
Naar verluidt vergroot hormoonstimulering je kansen namelijk, iemand hier die daar meer info over heeft?

PZE: :*

Thistleweed: wat mij betreft geen probleem dat je maar af en toe aanwaait hoor!
Voor zover ik weet is hier geen verplichting om te reageren.
Daarbij doe je dat ook nog eens zo af en toe wel. :Y
Gewoon doen wat je zelf wil, dat doen we allemaal. ;)
pi_97630493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:56 schreef anooouk het volgende:
Ik keek vorige week Babyboom, en toen schrok ik toch wel hoeveel stellen moeite hadden om zwanger te raken.

Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!
Hoi. :W

Je, 1 op de 6 stellen als ik de juiste statistieken aanhaal.
Best een boel dus.

Ik vind het wonderlijk dat er nog steeds mensen zijn die het krijgen van kinder(en) niet als een wonder, maar als een gegeven zien.
Dat komt natuurlijk ook omdat het taboe op het niet (makkelijk) kunnen krijgen van kinderen maar langzaam vermindert.
Het is nu ook eenmaal niet makkelijk om te zeggen dat je wel kinderen wil, maar dat het niet maar zo lukt.

Met andere woorden: ook in jouw directe omgeving zitten vrouwen/mannen zoals wij.
Kan goed je zus of je buren zijn. Of die aardige dame van de AH.
pi_97630795
Kolonia -O- -O- En wat onhandig als je van het ov afhankelijk bent en je moet naar een ander ziekenhuis...

Ondertussen ben ik ook weer begonnen met prikken nu eerst Lucrin en zodra ik ongesteld wordt zo snel mogelijk beginnen met stimuleren. Deze keer een ander hormoon dus ik hoop dat het wat meer eitjes oplevert dan de eerste 2 keer.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_97632566
Kolonia -O- :* :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97634961
:( he, sjit Koloon... :*

:* sproetje, ik hoop ook op veel meer eitjes dan de vorige keren... :*
pi_97636217
Mijsje, ik hoop dat je deze ronde weer een streepje/plusje/whatever gaat zien, en dat het ook blijft plakken!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_97636298
Kolonia : iui met hormoonstimulatie vergroot je kansen idd wel, maar je hebt ook een grote kans op overstimulatie.....

Ik had steeds keurig 2-3 follikels, maar er zijn hier meerdere dames die met overstimulatie te kampen hebben gekregen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_97636317
Koloon... Wat klote. :*
Wel heel onhandig om helemaal naar Utrecht te moeten. Is ook nog 15 minuten met de bus vanaf het station. Niet handig joh, maar als het misschien een mooi kind oplevert... Gewoon doen.

Sproet, succes!!
pi_97663978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef sproet-je het volgende:
Ondertussen ben ik ook weer begonnen met prikken nu eerst Lucrin en zodra ik ongesteld wordt zo snel mogelijk beginnen met stimuleren. Deze keer een ander hormoon dus ik hoop dat het wat meer eitjes oplevert dan de eerste 2 keer.
Ik hoop heel hard met je mee. :*
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef McLaura het volgende:
Kolonia : iui met hormoonstimulatie vergroot je kansen idd wel, maar je hebt ook een grote kans op overstimulatie.....

Ik had steeds keurig 2-3 follikels, maar er zijn hier meerdere dames die met overstimulatie te kampen hebben gekregen.
Dat is natuurlijk heel vervelend, ook omdat de poging dan wordt afgebroken.
Maar de kans op overstimulatie met alleen milde hormoonstimulering is toch niet heel groot?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Koloon... Wat klote. :*
Wel heel onhandig om helemaal naar Utrecht te moeten. Is ook nog 15 minuten met de bus vanaf het station. Niet handig joh, maar als het misschien een mooi kind oplevert... Gewoon doen.
Tuurlijk doen we dat!
Maar voor ons gevoel hebben we pas 3 serieuze IUI-pogingen gehad ipv 5 (1x slecht zaad door stress, 1x te lang in de wachtkamer moeten wachten met het preparaat op schoot), dus daarom zouden we eventueel eerst nog extra IUI's willen doen.

Eerst poging 6 maar eens afwachten, daarna zien we weer verder. :)
pi_97674160
Vandaag dagje sauna.. voelde de bui al hangen vanmorgen, zou ik dan eindelijk ongesteld worden? Zo voelde het wel.. tampon geregeld (had ik natuurlijk niet mee :')) en vanaf dat moment: daaaaag krampjes. En nog steeds niet ongesteld. :')

Schiet niet op zo, maar doe er weinig aan.. maar frustie is het wel!
pi_97674648
José ik kom vast binnenkort een keertje kijken hoor...tjee wat is de tijd toch snel gegaan, je gaat al bijna bevallen!

Kolonia wat ontzettend k*t weer dat het niet gelukt is. Wel gek dat ze nu pas met hormoonstimulatie willen beginnen. Mijn gyn stelde toen twee pogingen IUI zonder hormonen, twee met clomid en twee met pregnyl en clomid voor..Maar na twee gingen we natuurlijk door naar IVF omdat er te weinig goeie zwemmers waren. Ik denk dat het zeker de moeite waard is om nog even door te gaan met IUI hoor!

Orea, vervelend dat het niet doorzet. Wanneer ga je op vakantie? 8-)

Sproetje is weer begonnen! *O* Succes meid!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:48:57 #195
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97691429
Ja, Isla, de tijd is zéker snel gegaan. En je bent welkom, hoor ;)

Kolonia, wat balen zeg... :* :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97706243
ik lees nog steeds mee van onder m'n steen hoor... (best een goede internetverbinding onder de stenen van tegenwoordig... ;) )
:* dank je Lau, dat voelt goed... ik hoop het ook... :*

ik wil ook even een knuffel uitdelen, aan ieder die het nodig heeft, maar in het bijzonder aan PZE en Kolonia... meiden, het duurt nu al veel te lang voor ieder van ons (van iedereen hier, niet alleen ons drieen...) en nu is het tijd dat wij allemaal *gvd* ook eens dat geluk gaan hebben en allemaal het grote geluk in onze armen gaan houden! :* (er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)
pi_97709646
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef mijsje het volgende:

ik wil ook even een knuffel uitdelen, aan ieder die het nodig heeft, maar in het bijzonder aan PZE en Kolonia... meiden, het duurt nu al veel te lang voor ieder van ons (van iedereen hier, niet alleen ons drieen...) en nu is het tijd dat wij allemaal *gvd* ook eens dat geluk gaan hebben en allemaal het grote geluk in onze armen gaan houden! :* (er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)
En dit hoop ik toch zo met je mee! PZE, Kolonia en Mijsje, wieberen hier! En heel gauw *stampvoet*... Z&G wacht op jullie!! ;) :P

(werkte het maar zo..) maar jullie snappen me wel ;) Er wordt zo met jullie meegeleefd girls!!
pi_97711978
:* Orea
pi_97712341
Mijsje en Orea, wat zijn jullie toch altijd lief hier. Gek dat je elkaar alleen op fok kent, het lijkt zo vertrouwd. :*
pi_97713048
PZE en Mijsje :* ik gunde het jullie al (uiteraard) maar nu ik zelf weet hoe dat geluk kan zijn, gun ik het jullie nóg meer.. Serieus!!

Dus, ik ga nóg maar eens een kaarsje voor jullie aansteken, stiekem nog even extra vloeken voor al die keren dat het nou nog niet zo mocht zijn :( en extra hopen dat het de volgende keer wél zo is.. (en dan gewoon allemaal tegelijk.. oooooohhh dat zou zo tof zijn O+ (en gezellig.. ;)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')