quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier trouwens sowieso wat vaker lurken de komende periode... Wij gaan er ook weer voor, hopelijk dit keer zónder de miskramen
Ik ben maar begonnen met ovutesten om te kijken of er wel iets aan het gebeuren was en het lijkt er op dat ik een LH piek heb momenteel. Nog niet duidelijk of dit dan ook meteen m'n eerste eisprong weer is, maar als het goed is werkt de boel dus weer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef Orea het volgende:
Klumsy![]()
dat is een hele duidelijke streep al hoor
![]()
van harte!!
StreepjesregenPZE gaat volgen
en dan vertrekken we allemaal stuk voor stuk uit dit topic
Fluug, spannend joh! Al iets van een cyclus inmiddels? Hier was het heel erg regelmatig, maar nu ben ik sinds mijn verjaardag (half maart) niet meer ongesteld geworden.. net nu ik erop zit te wachten natuurlijkheb wel het idee dat het eraan komt, dus daar gaan we dan maar vanuit
terugplaatsen wordt zo lastig zonder cyclus
Bij mij bleven de sensi's ook een beetje zoals deze!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef IslaBonita het volgende:
Volgens mij heb jij ook die Sensitest toch Klumsy? Die is bij mij net zo licht als die van jou...paar dagen later was ie nog net zo licht, dus weet niet of ze donkerder worden...Maar je bent hartstikke zwanger hoor!Wat een geweldige dag vandaag!
Ik duim heel hard voor je!! Ik hoop zooo ontzettend van harte dat je aansluit in de streepjesregen! En dan mag Mijsje ook gelijk mee.. hoppakee, opruiming in dit topicquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla en Klumsy... Van harte!!!!!!!! Geweldig.
Flugel succes weer!
Orea, het gaat hoor. Sinds gisteren wat weeïg onderin mijn buik, maar dat heb ik wel vaker gehad. Nog even geduld.
Ik wil ook wel mee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Kíjk nou! Te gek!! Twee zwangeren op één dag, hoe bestaat het?![]()
Gefeliciteerd meiden, ik ben heel erg blij voor jullie
En inderdaad Orea, PZE en Mijsje er metéén achteraan, hoppa! Kom maar door met die streepjes! Fluugs, jij ook meteen mee dan, dit is gewoon je ei al en dan is het meteen raak en dan is het metéén een plakkertje. Vind ik gewoon
SPOILER: geen partypooper willen zijn, dus lekker verborgen. ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar het feestgewoel:![]()
![]()
Streepjestregen!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |