abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97347778
En Flugel, succes!
pi_97348190
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier trouwens sowieso wat vaker lurken de komende periode... Wij gaan er ook weer voor, hopelijk dit keer zónder de miskramen ;)
*O* succes! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97348252
Wat een feest in die topic!!!! fantastisch! geniet ervan dames!!!! *O* *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97348350
Flugeltje, wat super leuk dat jullie er ook weer voor gaan! :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_97348418
Klumsy :D :D dat is een hele duidelijke streep al hoor :D *O* van harte!!

Streepjesregen *O* PZE gaat volgen :Y en dan vertrekken we allemaal stuk voor stuk uit dit topic O+

Fluug, spannend joh! Al iets van een cyclus inmiddels? Hier was het heel erg regelmatig, maar nu ben ik sinds mijn verjaardag (half maart) niet meer ongesteld geworden.. net nu ik erop zit te wachten natuurlijk :D heb wel het idee dat het eraan komt, dus daar gaan we dan maar vanuit :P terugplaatsen wordt zo lastig zonder cyclus :P
pi_97348468
flugeltje en rest van de dames ik hoop dat jullie snel naar het andere topic mogen verhuizen!! :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97348478
Klumsy ook goed nieuws! van harte!
pi_97349114
Isla, YEAH! *O* *O* *O*
Gefeliciteerd meis!

Klumsy!
Gefeliciteerd!
*O* *O* *O*

Wat is het toch altijd heerlijk om hier streepjes te zien. O+
Hopelijk volgt de rest snel jullie goede voorbeeld.

Flugel, veel succes.
Dat het deze keer maar direct raak mag zijn en raak mag blijven. :*
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:55:13 #59
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97349285
fantastisch klumsy! Gefeliciteerd! :*
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:07:32 #60
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_97349773
OW WOW!!!!! Isla ik krijg er bijna kippenvel van, je bent gewoon haske zwanger!!! O+ Gefeliciteerd lieverd! Ik gun je een prachtige en zo onbezorgd mogelijke zwangerschap toe! :*

En Klumsy jij maakt de dag hier helemaal fantastisch, onwijs gefeliciteerd meis! Ook voor jou hoop ik op een geweldige zwangerschap!!! :*

En Flugel, hopelijk kun jij dit topic deze ronde overslaan lieverd en is het gedaan met alle tegenslagen rondom het zwanger worden. Dat je maar snel een dubbel streepje mag plassen! :*

Dat geldt uiteraard ook voor alle andere meiden hier! :*

Ik word er helemaal hyper van :D *O* *O*.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:33:48 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97350885
Whaaaa! *O*
Da's echt wel een echte! :Y Gefeliciteerd Klumsy! *O*
pi_97351092
Klumsy en Isla! O+ *O* Geweldig meiden ^O^ .

En Flugel, veel succes! O+
pi_97351379
Zo dat is gewoon niet eens een streepje waar je 2x voor moet kijken, dat is er gewoon echt 1.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:54:26 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97351815
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:33 schreef Orea het volgende:
Klumsy :D :D dat is een hele duidelijke streep al hoor :D *O* van harte!!

Streepjesregen *O* PZE gaat volgen :Y en dan vertrekken we allemaal stuk voor stuk uit dit topic O+

Fluug, spannend joh! Al iets van een cyclus inmiddels? Hier was het heel erg regelmatig, maar nu ben ik sinds mijn verjaardag (half maart) niet meer ongesteld geworden.. net nu ik erop zit te wachten natuurlijk :D heb wel het idee dat het eraan komt, dus daar gaan we dan maar vanuit :P terugplaatsen wordt zo lastig zonder cyclus :P
Ik ben maar begonnen met ovutesten om te kijken of er wel iets aan het gebeuren was en het lijkt er op dat ik een LH piek heb momenteel. Nog niet duidelijk of dit dan ook meteen m'n eerste eisprong weer is, maar als het goed is werkt de boel dus weer.

En dank voor de succeswensen allemaal :*

Ik hoop deze keer raak te schieten zonder miskramen, maar ga er stiekem vanuit dat het wel weer een paar keer mis zal gaan. (als het uberhaubt gaat lukken dan) In principe mag ik een pre-conceptie afspraak maken, maar ik wil het nu eerst weer zelf proberen voor we weer meteen medisch aan de gang gaan...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_97351836
Whoeeeehhhooooeewwwww Klumsy, dat is gewoon een dikke vette streep! *O* *O* *O* *O* !
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:09:07 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_97352498
Klumsy, van harte gefeliciteerd! *O*

Ooh en flugel, wat leuk joh! Nog zo'n leukerd als Willem O+
pi_97352592
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef IslaBonita het volgende:
Volgens mij heb jij ook die Sensitest toch Klumsy? Die is bij mij net zo licht als die van jou...paar dagen later was ie nog net zo licht, dus weet niet of ze donkerder worden...Maar je bent hartstikke zwanger hoor!Wat een geweldige dag vandaag!
Bij mij bleven de sensi's ook een beetje zoals deze! :Y

Flugel, das mooi! :Y zou fijn zijn als je het medische erbuiten kunt laten.. das hier helaas geen optie, maar goede hoop op raak via de cryo's, dat scheelt toch weer hormonen en ander gerommel (wel een pregnyl prik om de eisprong zo goed mogelijk te plannen, maar als dat alles is ;))

PZE, hoe is het? Mijsje, hoe is het met jou? Sproet, ben jij alweer aan de prik?
pi_97353403
Isla en Klumsy... Van harte!!!!!!!! Geweldig.

Flugel succes weer!

Orea, het gaat hoor. Sinds gisteren wat weeïg onderin mijn buik, maar dat heb ik wel vaker gehad. Nog even geduld.
  donderdag 26 mei 2011 @ 20:29:25 #69
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97353540
WWWAAAAAUUWWW!! IslaBonita en Klunsy, wat een prachtig nieuws! Van harte jullie allebei, ik wens jullie een prachtige zwangerschap toe :* :* *O*

Flugeltje, voor jou duim ik meteen hard mee ook. Ik vind het zo lief dat je me hebt willen helpen met je raad :* Ik wens je een vlotte zwangerschap en nul miskramen.

Ik had vandeweek een intakegesprek bij de verloskundige. Over een week en zes dagen hebben we de echo en ik ben er nu al zenuwachtig voor. Tot nu toe gaat het goed en daar zijn we voorzichtig blij mee.
pi_97353666
Joehoe Klumsy ook! Gefeliciteerd!
pi_97353961
Isla en Klumsy van harte gefeliciteerd meiden. Geweldig!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97356045
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Isla en Klumsy... Van harte!!!!!!!! Geweldig.

Flugel succes weer!

Orea, het gaat hoor. Sinds gisteren wat weeïg onderin mijn buik, maar dat heb ik wel vaker gehad. Nog even geduld.
Ik duim heel hard voor je!! Ik hoop zooo ontzettend van harte dat je aansluit in de streepjesregen! En dan mag Mijsje ook gelijk mee.. hoppakee, opruiming in dit topic :P :*
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:20:04 #73
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_97356331
Kíjk nou! Te gek!! Twee zwangeren op één dag, hoe bestaat het? *O* *O* Gefeliciteerd meiden, ik ben heel erg blij voor jullie :* En inderdaad Orea, PZE en Mijsje er metéén achteraan, hoppa! Kom maar door met die streepjes! Fluugs, jij ook meteen mee dan, dit is gewoon je ei al en dan is het meteen raak en dan is het metéén een plakkertje. Vind ik gewoon :*
3!
pi_97356425
Fijn dat het goed gaat MissM.! ^O^

Orea: is een spontane zwangerschap volledig uitgesloten?
Al een testje gedaan? :X

Ik ben nog steeds zo vrolijk door het nieuws van Isla en Klumsy. O+
Geweldig dames! *O* *O* *O*
Ik hoop ook heel hard op eenzelfde goede nieuws van Mijsje binnenkort. :*
pi_97357278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Kíjk nou! Te gek!! Twee zwangeren op één dag, hoe bestaat het? *O* *O* Gefeliciteerd meiden, ik ben heel erg blij voor jullie :* En inderdaad Orea, PZE en Mijsje er metéén achteraan, hoppa! Kom maar door met die streepjes! Fluugs, jij ook meteen mee dan, dit is gewoon je ei al en dan is het meteen raak en dan is het metéén een plakkertje. Vind ik gewoon :*
Ik wil ook wel mee! w/

Sinds gister (dpo 6 / 6 dagen na IUI) heb ik bij vlagen hevige buikpijn.
Nooit eerder gehad zo vroeg na eisprong. Vreemd.
Wel weer heel veel stress vanwege stomme ex. :{w

SPOILER: geen partypooper willen zijn, dus lekker verborgen. ;)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug naar het feestgewoel: *O* *O* *O* Streepjestregen! *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')