abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97396117
Hihi dankjewel. :D
pi_97396228
Kolonia, ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar het klinkt wel allemaal verdomd K*T. :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop echt dat jij nou ook eens streepjes gaat plassen......

Mijske en Joene, ik gun het jullie zo...ik ga heel hard voor jullie duimen komende maand. De aanhouder wint hoor! Mijsje kun je niet eens een cyclus proberen met zo weinig mogelijk hormonen? Ik snap niet dat ze jouw eisprong stil leggen, de kans is zo klein dat het natuurlijk lukt.. Ik heb het idee dat bij mij het beter werkt met zo weinig mogelijk troep in mijn lijf. Zelfs zonder Pregnyl afgelopen maand! Goeddat je acupunctuur gaat doen. Heb je dat programma speciaal voor IVF al? Anders stuur ik je ff de link.

PZE, we wachten in spanning af...kom maar op met die streepjes!!!! Plensbui please! Wanneer is de bloedtest? ^O^
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:04:23 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97396388
Mijsje en Joene! :*
pi_97396417
Oh Isla, dat programma wil ik ook wel. Misschien dat wij ook ooit wel acupunctuur gaan doen. Thanks.
En geen bloedtest voor mij, mag zelf testen als het zover komt volgende week zondag.
pi_97400757
Ik ontdekte net iets bruinigs met afvegen. 5 dagen na terugplaatsing is wel vroeg voor ongesteld zijn, maar ja... mijn eisprong was al de woensdag daarvoor. :|W
Oh en een innestellingsbloeding ofzo, daar geloof ik niks van.
pi_97401035
En toch kan het heel goed wel hoor pze! Hier is de innesteling, als ik terug reken, ook zo ongeveer 5 dagen na tp geweest :) (alleen kwam het zogeheten 'innestelbloed' hier pas vanaf week 7 tot week 10.. en dat was best wel..)

Kan alle kanten op, maar ik hoop de goede!! :*
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:01:24 #107
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97404798
Ik heb me daar een partij bloed verloren. Het is goed dat ik geen idee had dat ik zwanger was. Ik dacht gewoon ongesteld. Het leek wel of er iets knapte en ik voelde in 1x m'n broek nat worden. Heel fijn, de 2e week op m'n nieuwe werk. Toch bleek ik omgwtfbbq zwanger. Dus het kan echt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_97408007
PZE ik had een lichtbruine vlek op de dag dag ik ongesteld had moeten worden afgelopen week. Ik dacht; nu is het afgelopen. Niet dus. Het schijnt trouwens ook de Utrogestan te kunnen zijn, die kan de boel binnen irriteren. Helemaal als je het inbrengt met zo'n hulpstuk, da's nogal een recht ding en daar kun je wat mee beschadigen,ik denk dat dat het is geweest bij mij. Hoop houden!

Hierin staat dat acu-prorgamma, precies welke punten geprikt moeten worden vlak na de terugplaatsing en drie dagen later (dat zijn weer andere punten) Even goed opletten dat je niet de punten van de placebo groep laat prikken!

http://publiek.acupunctuu(...)7_IVFacupuncture.pdf
pi_97412449
Dank je meiden... :* het voelt zo goed, te weten dat er altijd mensen aan je denken, met je meeleven...
Isla, het is inderdaad een ivf-programma dat ze doen, ik wacht het af... *me even gaat inlezen...* bedankt voor de link... :*
pi_97413424
Dank meiden, natuurlijk probeer ik de moed erin te houden tot het zeker is. En Isla, ik gebruik geen Utrogestan deze keer. Alleen 1x pregnyl gespoten vorige week maandag. Dank voor de link!!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:35:21 #111
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97413453
Dikke knuf voor mijsje en Joene.. Ik hoop over een paar weken goed nieuws te lezen :*

Ook voor de andere meiden een dikke knuf, dat de streepjes regen aan mag houden :*
Be happy with the little things in life
pi_97418511
PZE dan hoop ik toch dat het helemaal niks te betekenen had, dat bruinige....kan van alles zijn hoor, hoeft niet eens innestelingsbloed te zijn, want er gebeurt zoveel daarbinnen..kan ook oud restje bloed zijn,of een vaatje wat gesprongen is.. Ik blijf duimen! :*

Oh ik vergat nog te zeggen dat mijn acupuncturist één extra punt zet tijdens de eerste behandeling, en die is op je hoofd. Staat niet in dat artikel. Ik heb hem gewoon die link gemaild en hij heeft die punten geprikt, was ie heel blij mee, dat scheelt hem tijd om alles uit te zoeken. Het zijn per TP dus maar twee behandelingen, je hoeft dus niet wekelijks heen als je gezondheid verder goed is. Scheelt weer tijd en geld.

Dames fijn weekend!
:*
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:37:54 #113
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97429479
Even wat onzekerheid spuien. Ik heb weer bloedverlies :'( Het is maar heel weinig, maar ik sla meteen helemaal op slot. Ben zo bang dat het weer fout gaat..

PZE, ik hoop voor jou dat dit niks te betekenen had. Hoe is het nu?
pi_97431201
MM : houd moed. Ik begrijp dat je gelijk weer in de stress schiet, heel logisch, maar houd moed!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_97433320
MissMuppet wat erg die onzekerheid :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:23:00 #116
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97434294
Missmuppet :* Dat je daardoor stress hebt is logisch, misschien kun je de gyn/Vk bellen voor raad?? Sterkte meis :*
pi_97440152
MissM en PZE, ik hoop dat jullie snel kunnen komen melden dat alles goed is. :*
pi_97448640
Miss Muppet en PZE, hoop houden hoor! Hier ook regelmatig wat bloed verloren van week 4-10, misschien door de Primolut, misschien door innesteling, misschien door hormonen.. er gebeurt zoveel in je lijf en hier betekende het gelukkig niks, want nu 17 weken zwanger.

Dus :* voor jullie en de rest van de meiden!
pi_97448968
Och MissMuppet, wat balen. Hopelijk is het inmiddels beter. :*

Hier niet, wordt alleen maar een beetje erger. Wel snel vinden wij, om na 6 dagen na tp al te beginnen te vloeien. Dan krijgt de eskimo natuurlijk nooit tijd om een lekker plekje te vinden.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:03:52 #120
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97450032
Jeetje PZE, dat is ook naar! Snel ook denk ik ja. Is het echt veel al? Ik hoop dat het toch nog goed zit. :*

Gisteravond was het bloeden wel minder. Dus ik vond mezelf al weer een hele paniekvogel. Vanochtend was het helemaal weg. En toen begon het weer. En nu is het weer weg. En ik heb een raar gevoel onder in mijn buik. Ik ga maar alvast van het ergste uit weer :'(

Ik heb wel net de beantwoorder van de verloskundige ingesproken. Ik hoop op een echo morgen. Ik denk dat ik nu 7,5 weken ben, dus dat zou denk ik wel zichtbaar moeten zijn. Maar ik ben bang dat het weer mis aan het gaan is en voel me zo rot.
pi_97450103
MM, wat erg die onzekerheid... hoop dat het niks ernstigs blijkt te zijn, maar de onzekerheid is natuurlijk vreselijk.... :*

PZE, neee toch...... :'( Dat is echt ontzettend K*T!
Snap niet dat je niet aan de Utrogestan bent dan....In een normale cycles (zonder tp) begin ik ook al ver van te voren bloedverlies te krijgen, en al ben ik wel op progesteron getest en was het voldoende, toch krijg ik extra progesteron om inderdaad het embryotje genoeg tijd te geven om in te nestelen zonder dathet baarmoederslijmvlies al los laat....
He bah het is zo oneerlijk....
Dikke dikke knuffel... :* :* :*
  zondag 29 mei 2011 @ 11:21:27 #122
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97450389
O jeetje, ik wist niet dat dit echt al betekende dat het niet goed is bij Prinseszondererwt. Sorry. Ik vinD het echt zo rot om te lezen dat het niet goed is gegaan, kon ik maar iets doen :'( :* Sterkte. :*

Isla, dank je. Ik kon er gister niet van slapen en voel me nu echt ellendig inderdaad. Het kan natuurlijk meevallen maar ik durf het niet te hopen. Het is ook zo stom dat het nu zo lang goed ging dat ik me eigenlijk een soort van veiligheid had aangepraat. dat het nu dan wel goed zou komen. Ik had me voorgenomen er pas van uit te gaan na een goede echo maar ondertussen deed ik het dus toch al.
pi_97451165
MM, ik hoop echt dat de vlos je snel belt en dat je een mooie echo hebt morgen, kan me zo goed voorstellen dat het heel onzeker en naar is zo. :*

Hier inderdaad echt niet goed, de tampons mogen uit de kast. Ik ga morgen bellen voor een nagesprek met de gyn, dan geven we dit natuurlijk aan. Ook hoor ik weleens dat er extra pregnyl gegeven wordt... of de kutbollen inderdaad Isla. Nu maar even leuke dingen verzinnen om te doen.
pi_97451221
MM dat is alleen maar logisch hoor... en goed ook, je moet toch proberen positief te blijven.. Ik weet ook niet hoe je met zoiets om moet gaan. Hope for the best, prepare for the worst, zeggen ze, maar ja, vertel mij maar eens hoe je dat doet... En ik blijf ook nog steeds heel hard duimen dat het niks te betekenen heeft en het gewoon allemaal goed zit bij je..maar ik kan me zo vreselijk goed voorstellen hoe bang je bent..
Hangin there, morgen krijg je (hopelijk goed) bericht...
Meissie toch.... :* :* :*
pi_97451343
He PZE, wat ontzettend verdrietig... :'( Had zo gehoopt op jouw streepjes....
Hopelijk leren ze jouw lijf nu steeds beter kennen en gaan ze andere dingen uit proberen zoals idd die kutpillen of Pregnyl. Je zou eens een progesteron test moeten doen op een bepaalde dag in je luteale fase om te kijken of het hoog genoeg is. Volgens mij heb ik hem op dag 7 gedaan (7 dpo) maar dat is dus bij jou al te laat...even navragen!

Nogmaals :* :* :*
Hoop dat je vandaag iets leuks gaat doen en afleiding hebt..
pi_97453256
Oh nee pze. Ik hoopte zo dat je eskimootje zou blijven plakken.... En ik heb bij mijn cryo's ook altijd utrogestan of extra pregnyl gebruikt na de terugplaatsing. Ik zou het daar zeker met de gyn over hebben. Maar voor nu een dikke knuffel

Miss Muppet, wat een spanning bij jou weer. Ik hoop zo dat je snel een echo kunt krijgen en dan natuurlijk ook goed nieuws hebt!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_97454819
PZE wat ontzettend kl*te :'( :*

Bah, het is zo oneerlijk allemaal :{

MissMuppet ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt :*
  zondag 29 mei 2011 @ 15:05:02 #128
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97457135
PZE -O- wat enorm k*t. :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97457256
Mm; wat vervelend dat bloedverlies en de bijbehorende onzekerheid. Ik hoop dat de vk wat voor je kan doen.

Pze; verdorie, het was de bedoeling dat jij positief ging testen deze ronde! Wat ontzettend balen dat het nu al mis gaat. Zoals mijn voorgangsters ook al zeiden, toch aangeven of je de volgende ronde pregnyl of kutpillen mag gebruiken. In ieder geval een knuffel voor jou :*

Isla; gaat het bij jou nog allemaal goed?
  zondag 29 mei 2011 @ 15:44:12 #130
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97458182
Oh nee PZE... :{ :*

MM... wat rot zeg dat het elke keer weer fout gaat... heel veel sterkte! :*

Isla, ik ben ook benieuwd hoe het met jou is nu... O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97460382
Thanks voor het vragen meiden. :* Denk dat het goed gaat, geen bloedverlies, en steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ben wel stressie hoor, ik google te veel :@ en zie dan dat die lage hcgwaardes meestal niet veel goeds voorspellen... :{ hoop maar dat ik die ene uitzondering ben bij wie het wel goed gaat..Morgen volgende bloedtest, hoop dat het weer flink gestegen is..
pi_97460889
Googleverbod voor Isla! ;)

Ik snap helemaal dat je je zoveel zorgen maakt, het lijkt me dat toenemende kwaaltjes ook stijgende HCG-waarden moet betekenen :*
pi_97462049
Och PZE. :'(
Ik hoop zo dat je nu net 1 van die weinige vrouwen bent die ongesteld wordt maar toch zwanger is (en blijft). :*

MissM, ik hoop dat je morgen die echo krijgt en dat dat je ongerustheid wegneemt. :*

Isla, niet meer googlen joh!
Als ik het me goed herinner, vetelde Soneal / Leandra dat ze bij beide zwangerschappen weinig HCG aanmaakte en inmiddels heeft ze 2 gezonde zonen. Als je het zeker wilt weten, staat haar PM-box vast voor je open. :*

Toenemende kwaaltjes is in ieder geval vast een heel goed teken!
Morgen naar je bloedtest kijken en stralen: je bent gewoon hartstikke zwanger en dat blijf je de rest van dit jaar. :Y
pi_97464050
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks voor het vragen meiden. :* Denk dat het goed gaat, geen bloedverlies, en steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ben wel stressie hoor, ik google te veel :@ en zie dan dat die lage hcgwaardes meestal niet veel goeds voorspellen... :{ hoop maar dat ik die ene uitzondering ben bij wie het wel goed gaat..Morgen volgende bloedtest, hoop dat het weer flink gestegen is..
Geen bloedverlies én zwangerschapskwaaltjes is goed! ^O^ Maar begrijp je onzekerheid wel. Je hcg was toch mooi gestegen en zwangerschapskwaaltjes krijg je niet door een dalend hcg, dus ik duim voor je dat de bloeduitslag morgen goed gaat zijn.
pi_97464256
Ik duim ook mee voor Isla. :*

Bedankt voor het meeleven allemaal. O+
  zondag 29 mei 2011 @ 19:58:45 #136
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97467069
-O- Pze :* ik had zo gehoopt dat je mee kon doen met de streepjes regen :*
  zondag 29 mei 2011 @ 20:30:41 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97468636
PZE :*

Ik duim voor je morgen Isla!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 29 mei 2011 @ 20:31:19 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97468676
MM, ik hoop dat je ergste dromen geen waarheid worden nu.... Sterkte :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 29 mei 2011 @ 21:31:42 #139
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97472536
Dank jullie wel allemaal. Echt lief hoe jullie met me meeleven. Het is fijn het bij jullie kwijt te kunnen. :* Het is vanmiddag wel weer gestopt en nog niet terug geweest. Aan de ene kant voel ik me een paniekzaaier maar aan de andere kant ben ik zo vreselijk bang dat dit het begin is van een miskraam. De verloskundige heeft niet teruggebeld maar dat had ik ook niet verwacht. Morgenochtend bel ik meteen weer om te overleggen. Mijn man kan gelukkig flexibel om gaan met zijn werkuren dus hij kan wel regelen om mee te gaan. Ik hou jullie op de hoogte!

IslaBonita, ik ga ook duimen voor jou! Het moet gewoon goed zijn!!!

Flugeltje, ik heb gelezen dat jullie ook voor een tweede kind willen gaan. Ik wil graag zeggen dat ik heel heel erg hoop dat je je portie al gehad hebt en nu in 1x alles goed zal gaan. :* Ik zal veel aan je denken en met je mee blijven lezen en leven.
pi_97485558
Grmbl PZE :( :'( dit is zo niet eerlijk!! Wat Isla zegt vind ik wel een goede, misschien kunnen ze eens progesteron bij je prikken, om te kijken of dat allemaal wel in orde is... Dikke knuffel meis!

Isla, als vandaag je waardes weer gestegen zijn, ga je het dan iets meer geloven? ;) volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor (maar ik begrijp je onzekerheid goed!) :*

MissM. ik vind het raar dat je vlos nog niet heeft gebeld, weet ze wel van je eerdere miskramen af? Hopelijk kun je vandaag gerustgesteld worden!

Hier gisteren iets wat leek op een heel beginnende menstruatie.. zou ik dan eindelijk weer eens ongesteld worden? :') en dan ook nog vóór onze vakantie? (nadeel van niet aan de pil, ik word natuurlijk altijd op vakantie ongesteld, of op onze trouwdag :') dat soort dagen.. dat je denkt: nu even niet! En dat mijn lichaam dan denkt: you bet i will! }) )
  maandag 30 mei 2011 @ 09:03:10 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97486137
Nou PZE... -O- :*
pi_97492496
Kom ik na een lange tijd weer even bij lezen is er meteen zo veel fijn nieuws te lezen, Isla en Klumsy *O*

Maar ook heel veel dingen die helemaal niet zo leuk zijn, dikke :* voor iedereen.

Verder heb ik een vraag voor jullie (hoop echt dat jullie het niet erg vinden dat ik zo'n beetje alleen hier kom als ik iets wil weten :@ ), wij zijn vorig jaar in september naar de huisarts geweest, toen temperaturen etc en meteen doorverwezen naar de gyn. Hier hebben we eerst 4 maanden op de wachtlijst gestaan en toen hadden we eindelijk ons eerste gesprek. Nu kreeg ik een beetje het gevoel dat alles erg gerekt werd. Nu zijn we nog steeds geen steek verder. We hebben nu net pas een samenlevingstest gehad. Ik heb aangegeven het idee te krijgen dat alles heel erg langzaam gaat. Toen werd me verteld dat ze dat expres deden omdat veel stellen alsnog op een natuurlijke manier zwanger raken en ik nog heel jong ben (ik ben 27). Ik werd hier eigenlijk wel heel verdrietig van, ik vind het allemaal zo'n narigheid en heb zo veel verdriet er van dat het allemaal niet zo snel gaat als ik zou willen. We zijn nu ruim 2 jaar bezig.

Ergens voel ik me een beetje een zeur, ze zullen het daar ook wel het beste weten maar het knaagt toch wel een beetje. Hoe ging dat bij jullie?
pi_97497307
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!! *O* Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden. :*

MM ik hoop dat je hier gauw goed nieuws komt brengen. Wat een vreselijk spannende dag is dit. :*

Orea, fijn dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder...maar wel vervelend net zo voor je vakantie.... :*

PZE ik hoop dat het een beetje goed met je gaat. Hopelijk heb je een beetje afleiding. Mag/wil je meteen door naar de volgende ronde? :*

Thistleweed je bent vrij om hier langs te komen wanneer je wilt. Soms is het beter om er niet zo mee bezig te zijn (heb ik gemerkt) Maar je mag hier altijd vragen stellen, toch, dames?
Ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik kan er helaas geen advies over geven, ik was al 35 toen ik bij de HA was voor de eerste onderzoekjes. Het werd wel meteen serieus aangepakt, maar al met al heeft het toch lang geduurd voor we met IVF begonnen. Dat had met wachtlijsten en onderzoeken te maken, het gaat nou eenmaal niet snel bij de reguliere ziekenhuizen, maar als je een privékliniek inschakelt, kun je morgen aan de beurt zijn. Wel moet je even uitzoeken hoe je verzekerd bent. Misschien is dat een idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door IslaBonita op 30-05-2011 17:33:41 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 15:59:28 #144
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97499024
Isla ^O^ *O* *O* Lekker verder broeden nu meid :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97499061
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!! *O* Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden. :*
Onzeker zal je de hele zwangerschap blijven (weet ik uit ervaring) en je moet ons lekker lastig vallen met je onzekerheden in het andere topic ;) Graag zelfs. Dan weet ik dat ik niet de enige ben die er last van had :P

Gefeliciteerd Moeder in spe! *O* *O* *O* *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:21:44 #146
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97502536
MM :*

Isla, oooh, wat fijn dat de uitslag goed was! Lekker genieten nu! Je bent gewoon echt, ècht zwanger! O+ *O* ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97502875
Isla; er groeit gewoon een baby in je buik *O* ^O^ Wat fijn dat je hcg zo mooi gestegen is! Lekker van genieten!

Mm; hoe is het bij jou?
  maandag 30 mei 2011 @ 17:42:12 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97503295
MM, hoe gaat het met je??

Tistleweed: wat raar dat alles zo gerekt wordt. Toen ik bij de HA ben geweest kon ik 1,5 maand later al in het ziekenhuis terecht en binnen een week hadden we al 2 samenlevingstesten, 4x bloedprikken en zaadmonster ingeleverd. Had ook te maken dat het zo uitkwam met mijn cyclus. Ik ben trouwens 32 jaar en dat was volgens de gyneacoloog ook nog jong. Ik kan me voorstellen dat je het naar vind dat het zo traag gaat.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:44:52 #149
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97503394
Isla *O* *O*

MM hoe gaat het met je??

Twistleweed.. Tuurlijk mag je vragen stellen, daar is dit forum net zo goed voorbedoeld :* Ik ben ook 27 en zou eigenlijk al terug mogen naar gyn, maar hou mijn eigen tempo aan, hier doen ze niet moeilijk over de leeftijd, hier kijken ze vooral wat is het probleem en wat kun we dan voor je betekenen, niks je bent nog jong dus we rekken het. Je bent al 2 jaar bezig, als het nu net een half/jaar was dan klonk het logischer. Ik zou met de gyn om de tafel gaan en zeggen wat er op je hart ligt :*
pi_97504883
Isla! *O* *O* *O*
Wel zo af en toe hier komen melden hoe goed het gaat he, dat is een opsteker voor ons. ;)

@Thistleweed: kan me voorstellen dat je het naar vindt dat het zo traag gaat. :*
Was de samenlevingstest wel positief dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')