Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!!

Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculatoren zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden.
MM ik hoop dat je hier gauw goed nieuws komt brengen. Wat een vreselijk spannende dag is dit.
Orea, fijn dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder...maar wel vervelend net zo voor je vakantie....
PZE ik hoop dat het een beetje goed met je gaat. Hopelijk heb je een beetje afleiding. Mag/wil je meteen door naar de volgende ronde?
Thistleweed je bent vrij om hier langs te komen wanneer je wilt. Soms is het beter om er niet zo mee bezig te zijn (heb ik gemerkt) Maar je mag hier altijd vragen stellen, toch, dames?
Ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik kan er helaas geen advies over geven, ik was al 35 toen ik bij de HA was voor de eerste onderzoekjes. Het werd wel meteen serieus aangepakt, maar al met al heeft het toch lang geduurd voor we met IVF begonnen. Dat had met wachtlijsten en onderzoeken te maken, het gaat nou eenmaal niet snel bij de reguliere ziekenhuizen, maar als je een privékliniek inschakelt, kun je morgen aan de beurt zijn. Wel moet je even uitzoeken hoe je verzekerd bent. Misschien is dat een idee?
[ Bericht 0% gewijzigd door IslaBonita op 30-05-2011 17:33:41 ]