abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97453256
Oh nee pze. Ik hoopte zo dat je eskimootje zou blijven plakken.... En ik heb bij mijn cryo's ook altijd utrogestan of extra pregnyl gebruikt na de terugplaatsing. Ik zou het daar zeker met de gyn over hebben. Maar voor nu een dikke knuffel

Miss Muppet, wat een spanning bij jou weer. Ik hoop zo dat je snel een echo kunt krijgen en dan natuurlijk ook goed nieuws hebt!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_97454819
PZE wat ontzettend kl*te :'( :*

Bah, het is zo oneerlijk allemaal :{

MissMuppet ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt :*
  zondag 29 mei 2011 @ 15:05:02 #128
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97457135
PZE -O- wat enorm k*t. :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97457256
Mm; wat vervelend dat bloedverlies en de bijbehorende onzekerheid. Ik hoop dat de vk wat voor je kan doen.

Pze; verdorie, het was de bedoeling dat jij positief ging testen deze ronde! Wat ontzettend balen dat het nu al mis gaat. Zoals mijn voorgangsters ook al zeiden, toch aangeven of je de volgende ronde pregnyl of kutpillen mag gebruiken. In ieder geval een knuffel voor jou :*

Isla; gaat het bij jou nog allemaal goed?
  zondag 29 mei 2011 @ 15:44:12 #130
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97458182
Oh nee PZE... :{ :*

MM... wat rot zeg dat het elke keer weer fout gaat... heel veel sterkte! :*

Isla, ik ben ook benieuwd hoe het met jou is nu... O+ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97460382
Thanks voor het vragen meiden. :* Denk dat het goed gaat, geen bloedverlies, en steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ben wel stressie hoor, ik google te veel :@ en zie dan dat die lage hcgwaardes meestal niet veel goeds voorspellen... :{ hoop maar dat ik die ene uitzondering ben bij wie het wel goed gaat..Morgen volgende bloedtest, hoop dat het weer flink gestegen is..
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_97460889
Googleverbod voor Isla! ;)

Ik snap helemaal dat je je zoveel zorgen maakt, het lijkt me dat toenemende kwaaltjes ook stijgende HCG-waarden moet betekenen :*
pi_97462049
Och PZE. :'(
Ik hoop zo dat je nu net 1 van die weinige vrouwen bent die ongesteld wordt maar toch zwanger is (en blijft). :*

MissM, ik hoop dat je morgen die echo krijgt en dat dat je ongerustheid wegneemt. :*

Isla, niet meer googlen joh!
Als ik het me goed herinner, vetelde Soneal / Leandra dat ze bij beide zwangerschappen weinig HCG aanmaakte en inmiddels heeft ze 2 gezonde zonen. Als je het zeker wilt weten, staat haar PM-box vast voor je open. :*

Toenemende kwaaltjes is in ieder geval vast een heel goed teken!
Morgen naar je bloedtest kijken en stralen: je bent gewoon hartstikke zwanger en dat blijf je de rest van dit jaar. :Y
pi_97464050
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:44 schreef IslaBonita het volgende:
Thanks voor het vragen meiden. :* Denk dat het goed gaat, geen bloedverlies, en steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ben wel stressie hoor, ik google te veel :@ en zie dan dat die lage hcgwaardes meestal niet veel goeds voorspellen... :{ hoop maar dat ik die ene uitzondering ben bij wie het wel goed gaat..Morgen volgende bloedtest, hoop dat het weer flink gestegen is..
Geen bloedverlies én zwangerschapskwaaltjes is goed! ^O^ Maar begrijp je onzekerheid wel. Je hcg was toch mooi gestegen en zwangerschapskwaaltjes krijg je niet door een dalend hcg, dus ik duim voor je dat de bloeduitslag morgen goed gaat zijn.
pi_97464256
Ik duim ook mee voor Isla. :*

Bedankt voor het meeleven allemaal. O+
  zondag 29 mei 2011 @ 19:58:45 #136
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97467069
-O- Pze :* ik had zo gehoopt dat je mee kon doen met de streepjes regen :*
Be happy with the little things in life
  zondag 29 mei 2011 @ 20:30:41 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97468636
PZE :*

Ik duim voor je morgen Isla!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 29 mei 2011 @ 20:31:19 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97468676
MM, ik hoop dat je ergste dromen geen waarheid worden nu.... Sterkte :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 29 mei 2011 @ 21:31:42 #139
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97472536
Dank jullie wel allemaal. Echt lief hoe jullie met me meeleven. Het is fijn het bij jullie kwijt te kunnen. :* Het is vanmiddag wel weer gestopt en nog niet terug geweest. Aan de ene kant voel ik me een paniekzaaier maar aan de andere kant ben ik zo vreselijk bang dat dit het begin is van een miskraam. De verloskundige heeft niet teruggebeld maar dat had ik ook niet verwacht. Morgenochtend bel ik meteen weer om te overleggen. Mijn man kan gelukkig flexibel om gaan met zijn werkuren dus hij kan wel regelen om mee te gaan. Ik hou jullie op de hoogte!

IslaBonita, ik ga ook duimen voor jou! Het moet gewoon goed zijn!!!

Flugeltje, ik heb gelezen dat jullie ook voor een tweede kind willen gaan. Ik wil graag zeggen dat ik heel heel erg hoop dat je je portie al gehad hebt en nu in 1x alles goed zal gaan. :* Ik zal veel aan je denken en met je mee blijven lezen en leven.
pi_97485558
Grmbl PZE :( :'( dit is zo niet eerlijk!! Wat Isla zegt vind ik wel een goede, misschien kunnen ze eens progesteron bij je prikken, om te kijken of dat allemaal wel in orde is... Dikke knuffel meis!

Isla, als vandaag je waardes weer gestegen zijn, ga je het dan iets meer geloven? ;) volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor (maar ik begrijp je onzekerheid goed!) :*

MissM. ik vind het raar dat je vlos nog niet heeft gebeld, weet ze wel van je eerdere miskramen af? Hopelijk kun je vandaag gerustgesteld worden!

Hier gisteren iets wat leek op een heel beginnende menstruatie.. zou ik dan eindelijk weer eens ongesteld worden? :') en dan ook nog vóór onze vakantie? (nadeel van niet aan de pil, ik word natuurlijk altijd op vakantie ongesteld, of op onze trouwdag :') dat soort dagen.. dat je denkt: nu even niet! En dat mijn lichaam dan denkt: you bet i will! }) )
  maandag 30 mei 2011 @ 09:03:10 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97486137
Nou PZE... -O- :*
pi_97492496
Kom ik na een lange tijd weer even bij lezen is er meteen zo veel fijn nieuws te lezen, Isla en Klumsy *O*

Maar ook heel veel dingen die helemaal niet zo leuk zijn, dikke :* voor iedereen.

Verder heb ik een vraag voor jullie (hoop echt dat jullie het niet erg vinden dat ik zo'n beetje alleen hier kom als ik iets wil weten :@ ), wij zijn vorig jaar in september naar de huisarts geweest, toen temperaturen etc en meteen doorverwezen naar de gyn. Hier hebben we eerst 4 maanden op de wachtlijst gestaan en toen hadden we eindelijk ons eerste gesprek. Nu kreeg ik een beetje het gevoel dat alles erg gerekt werd. Nu zijn we nog steeds geen steek verder. We hebben nu net pas een samenlevingstest gehad. Ik heb aangegeven het idee te krijgen dat alles heel erg langzaam gaat. Toen werd me verteld dat ze dat expres deden omdat veel stellen alsnog op een natuurlijke manier zwanger raken en ik nog heel jong ben (ik ben 27). Ik werd hier eigenlijk wel heel verdrietig van, ik vind het allemaal zo'n narigheid en heb zo veel verdriet er van dat het allemaal niet zo snel gaat als ik zou willen. We zijn nu ruim 2 jaar bezig.

Ergens voel ik me een beetje een zeur, ze zullen het daar ook wel het beste weten maar het knaagt toch wel een beetje. Hoe ging dat bij jullie?
pi_97497307
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!! *O* Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden. :*

MM ik hoop dat je hier gauw goed nieuws komt brengen. Wat een vreselijk spannende dag is dit. :*

Orea, fijn dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder...maar wel vervelend net zo voor je vakantie.... :*

PZE ik hoop dat het een beetje goed met je gaat. Hopelijk heb je een beetje afleiding. Mag/wil je meteen door naar de volgende ronde? :*

Thistleweed je bent vrij om hier langs te komen wanneer je wilt. Soms is het beter om er niet zo mee bezig te zijn (heb ik gemerkt) Maar je mag hier altijd vragen stellen, toch, dames?
Ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik kan er helaas geen advies over geven, ik was al 35 toen ik bij de HA was voor de eerste onderzoekjes. Het werd wel meteen serieus aangepakt, maar al met al heeft het toch lang geduurd voor we met IVF begonnen. Dat had met wachtlijsten en onderzoeken te maken, het gaat nou eenmaal niet snel bij de reguliere ziekenhuizen, maar als je een privékliniek inschakelt, kun je morgen aan de beurt zijn. Wel moet je even uitzoeken hoe je verzekerd bent. Misschien is dat een idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door IslaBonita op 30-05-2011 17:33:41 ]
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  maandag 30 mei 2011 @ 15:59:28 #144
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_97499024
Isla ^O^ *O* *O* Lekker verder broeden nu meid :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97499061
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!! *O* Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden. :*
Onzeker zal je de hele zwangerschap blijven (weet ik uit ervaring) en je moet ons lekker lastig vallen met je onzekerheden in het andere topic ;) Graag zelfs. Dan weet ik dat ik niet de enige ben die er last van had :P

Gefeliciteerd Moeder in spe! *O* *O* *O* *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:21:44 #146
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97502536
MM :*

Isla, oooh, wat fijn dat de uitslag goed was! Lekker genieten nu! Je bent gewoon echt, ècht zwanger! O+ *O* ^O^ :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97502875
Isla; er groeit gewoon een baby in je buik *O* ^O^ Wat fijn dat je hcg zo mooi gestegen is! Lekker van genieten!

Mm; hoe is het bij jou?
  maandag 30 mei 2011 @ 17:42:12 #148
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97503295
MM, hoe gaat het met je??

Tistleweed: wat raar dat alles zo gerekt wordt. Toen ik bij de HA ben geweest kon ik 1,5 maand later al in het ziekenhuis terecht en binnen een week hadden we al 2 samenlevingstesten, 4x bloedprikken en zaadmonster ingeleverd. Had ook te maken dat het zo uitkwam met mijn cyclus. Ik ben trouwens 32 jaar en dat was volgens de gyneacoloog ook nog jong. Ik kan me voorstellen dat je het naar vind dat het zo traag gaat.
  maandag 30 mei 2011 @ 17:44:52 #149
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97503394
Isla *O* *O*

MM hoe gaat het met je??

Twistleweed.. Tuurlijk mag je vragen stellen, daar is dit forum net zo goed voorbedoeld :* Ik ben ook 27 en zou eigenlijk al terug mogen naar gyn, maar hou mijn eigen tempo aan, hier doen ze niet moeilijk over de leeftijd, hier kijken ze vooral wat is het probleem en wat kun we dan voor je betekenen, niks je bent nog jong dus we rekken het. Je bent al 2 jaar bezig, als het nu net een half/jaar was dan klonk het logischer. Ik zou met de gyn om de tafel gaan en zeggen wat er op je hart ligt :*
Be happy with the little things in life
pi_97504883
Isla! *O* *O* *O*
Wel zo af en toe hier komen melden hoe goed het gaat he, dat is een opsteker voor ons. ;)

@Thistleweed: kan me voorstellen dat je het naar vindt dat het zo traag gaat. :*
Was de samenlevingstest wel positief dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')