Gek genoeg is het kriebelen bij mij alleen maar erger geworden door ons dochtertje.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:40 schreef Hobbesje het volgende:
Bij mij begint het ook alweer te kriebelen, maar het mag nog niet... en weet ook eerlijk gezegd niet of mijn man nog wel weer een zwangerschap aan kan/wil. Hoop echt dat we iig nog gaan proberen om met onze cryo's een kindje/wondertje te krijgen.
Ik mag niet klagen en ben onwijs blij met het wondertje dat we inmiddels hebben. Dat besef ik me echt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef IslaBonita het volgende:
Tally : ik hoop dat het er toch voor jullie beiden in zit....![]()
LadyBlack, balen dat je hier ook voortaan moet posten...quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Direct nog even een vraagje: wat kan en wil een huisarts eigenlijk allemaal voor je checken? Ik kan 5 temperatuurkaarten overhandigen, maar heb geen idee of hij me misschien alleen maar kan doorverwijzen? En zal hij mijn vriend ook willen spreken?
Dat dikgedrukte!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Gek genoeg is het kriebelen bij mij alleen maar erger geworden door ons dochtertje.
Ik zou het niet erg vinden om meteen weer zwanger te zijn ook al verliep de zwangerschap niet volgens het boekje. Maar bij ons komt er denk ik geen 2de. Mijn man is zo stellig in het roepen dat we maar moeten genieten van dit wondertje (wat we ook zeker doen) en maar niet moeten nadenken om weer die hele heisa over te moeten doen. Wij hebben namelijk niks in vriezert liggen (helaas).
Idd, samen met deze van empty arms (die ik nog gebruikt heb om aan een paar mensen te vertellen hoe we er ons onder voelden).quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef IslaBonita het volgende:
Jose, wat een lieve post!En die video blijft een tranentrekker!
![]()
Deze video.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef IslaBonita het volgende:
Leonieke, welk nummer bedoel je met Empty arms? Zat al te googlen maar kon het niet vinden?
Baarmoeder is niet gekanteld, dat heb ik al eens gevraagd.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef IslaBonita het volgende:
Kolonia wat naar dat het zo is gegaan. Hebben ze je niet verteld dat je moest persen? De eerste IUI heb ik dat ook gedaan, ging prima. De tweede was net zo naar en pijnlijk als die van jou, er kwamen allerlei tangen aan te pas. Ik was even vergeten dat persen helpt-en de dames zeiden er ook niets over...(de eerste IUI werd gedaan door de gyn, de tweede door de echodames) Hat laatste kan er ook aan gelegen hebben dat mijn eisprong al was geweest (dan sluit de baarmoedermond en gaat de baarmoeder hoger liggen) en al was jouw eisprong nog niet geweest, volgens mij heeft de ligging van je baarmoeder niets te maken met het niet zwanger kunnen worden, tenzij je van jezelf weet dat je baarmoeder gekanteld is, maar meestal vertellen ze je dat wel al bij je eerste uitstrijkje. In dat geval heb ik gehoord, moet je vrijen in doggy stijl....![]()
Maar mijn vriendin heeft een gekantelde baarmoeder en is twee keer supersnel zwanger geraakt, dus het hoeft niets te zeggen..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gesprek was weinig bevredigend. Ik blijf lurken en meeleven, maar ga even met mijn lief onder een steen zitten. Het is even op.
Ik vond die na gesprekken ook altijd redelijk onbevredigend en vaak zelfs zinloosquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:39 schreef prinseszondererwt het volgende:
Gesprek was weinig bevredigend. Ik blijf lurken en meeleven, maar ga even met mijn lief onder een steen zitten. Het is even op.
Nou, het is een beetje wat Orea zegt. Het is niet gelukt. We weten eigenlijk niet waarom. Jammer. Volgende keer beter. Ze vinden het ook te vroeg om al met hormonen aan de gang te gaan. Is misschien ook wel zo, maar vandaag hadden we het even nodig om een oplossing te krijgen. Natuurlijk kregen we die niet. Dat is klote, na zoveel jaar wil je oplossingen. En daar kan het zkh eigenlijk ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef sproet-je het volgende:
He bah PZE wat balen dat het niet een fijn gesprek was. Kun je toch nog een beetje vertellen wat ze gezegd hebben? En idd wat mijsje vraagt, mag je volgende keer wel utrogestan gebruiken? In ieder geval een dikke knuffel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |