quote:
Op dinsdag 7 juni 2011 16:45 schreef Tally het volgende:[..]
Gek genoeg is het kriebelen bij mij alleen maar erger geworden door ons dochtertje.
Ik zou het niet erg vinden om meteen weer zwanger te zijn ook al verliep de zwangerschap niet volgens het boekje. Maar bij ons komt er denk ik geen 2de. Mijn man is zo stellig in het roepen dat we maar moeten genieten van dit wondertje (wat we ook zeker doen) en maar niet moeten nadenken om weer die hele heisa over te moeten doen. Wij hebben namelijk niks in vriezert liggen (helaas).
Dat dikgedrukte!

heel herkenbaar.. en dat andere: geef het even tijd.. mijn meneer wil er zeker wel meer, maar laat het meer aan mij over

hij kan zijn wens voor een 2e makkelijker aan de kant zetten als ik echt niet meer de molen in wil.. 6 jaar proberen, een niet al te leuke zwangerschap, maar wel weer een 'normale' bevalling houden mij in elk geval niet tegen..
Maar het hoeft ook nu nog niet he? Misschien dat hij het over een poosje wel weer ziet zitten

ik hoop het voor je in elk geval! Als jullie er samen maar uitkomen!
Ladyblack

jij ook hier.. hopelijk ben je snel weg!

Mijsje!!

knuffel voor je onder je steen!
Jose, wat een fantastisch nieuws!!

Sproet GOGOGO!! Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar het lijkt eraan te komen (ein-de-lijk

) en zat me te bedenken dat ik dan meteen kan bellen voor een echo op dag 12, heb ik dan een eisprong in zicht dan pregnyl en dan hoppa, terugplaatsen maar

iets later dan jij, maar dan bevallen we gewoon simultaan

! (maar hey, wie past er dan op onze dames??) Ben benieuwd hoe de Menopur op je gaat werken!
Qua wie hier nog maar 'pas' zit en wie langer en wie eerst zou mogen. Jullie moeten allemaal wieberen hier

niemand heeft het 'recht' om dan maar eerder te vertrekken

en zo werkt het ook niet (helaas, konden we maar een nummertje trekken.. zo van: dan is het zover! Zegt u het maar, u bent aan de beurt!!

)
Dus.. doe jezelf niet te kort met dat je nog 'maar' sinds een bepaalde tijd bezig bent.. Iedere dag dat je niet zwanger bent, als je wel een mega kinderwens hebt, is er één te lang.. Ik gun het jullie allemaal!