abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97506063
:* pze -O- ik heb er gewoon even geen woorden voor meid... Gewoon even een knuf...

Isla, wat is het mooi gestegen meid! *O* echt, echt, echt zwanger jij! :*

Ik zit weer in een fase waarin ik het er moeilijk mee heb dat het niet zo lukt, maar het lastige is ook dat ik me ook niet echt wil laten troosten... ;( naja, komt wel weer... Jammer daarbij is wel dat ik dan wat minder hoop heb...
  maandag 30 mei 2011 @ 18:59:55 #152
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97506462
Even een dikke knuf voor jou mijsje :* ik weet ook niet goed wat ik verder moet zeggen. Alleen let wel goed op jezelf en als je wilt praten of je ei kwijt wilt je altijd terecht kan :*
Be happy with the little things in life
pi_97506667
Isla! *O* Geniet ervan.

Mijske... :*

Thistleweed, hier duurde het allemaal ook achterlijk lang. Samenlevingstest kwam ook pas later, mijn man zijn zaad is ook pas laat onderzocht... Sta op je strepen en stel testen voor als je het gevoel hebt dat het wordt overgeslagen. Gewoon doen. Anders ben je zo maanden/jaren verder.

Verder bedankt allemaal voor het meeleven met mij. Ik heb een afspraak met de gyn voor 14 juni om te evalueren. Dan gaan we met een lijstje van dingen waarvan wij denken dat het daar mis kan gaan. Nu gaan we ook de laatste cryo nog even niet doen, eerst in juli op vakantie. Dan pas weer verder. Even niks.
  maandag 30 mei 2011 @ 19:30:27 #154
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97507775
Wat lijkt me dat zwaar, Mijsje. Ik kan me zo goed indenken dat de hoop je soms even in de steek laat. Ik duim voor jou. :*

Prinseszondererwt, het lijkt me een goed vooruitzicht. Eerst bijkomen, dan weer verder. :*

Sorry dat ik niet eerder heb gemeld hoe het gaat maar het lukte even niet eerder. Er was vandaag geen plek meer vooreen echo, maar morgen wel. Om 12.05 u. kunnen we terecht. Vind het erg spannend en slinger heen en weer tussen hoop en angst. Vandaag is het vooral oud bloed en dat vond de verloskundige hoopgevend. Oud bloed betekent geen nieuwe bloeding meer. Daar hou ik me erg aan vast en ik probeer niet heel te bang te zijn.
pi_97508170
Mijsje :*

En MM : spannend morgen! Ik ga enorm voor je duimen! *;
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_97511522
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef IslaBonita het volgende:
Lieve meiden, bedankt voor jullie geruststellende berichtjes en geduim... het heeft geholpen! Mijn hcg is in vier dagen van 446 naar 2594 gegaan....dat is uitstekend!!!!!!!! *O* Je kunt je waardes invullen op een hcg calculator:
http://www.babymed.com/tools/hcg-calculator
en zien hoe snel je hcg verdubbelt... Ik zit op 37 uur!!!! (je moet tussen de 48 en 72 uur zitten, maar als je hcg dus sneller verdubbelt, zoals bij mij nu, is het nog beter!!!!!) Dus ons guppie is ontzettend goed aan het groeien.. Ik ga nu inderdaad stoppen met googlen en genieten! (of in ieder geval m'n best doen). En jullie niet meer lastig vallen met m'n onzekerheden. :*

Orea, fijn dat je ongesteld wordt, dan kun je weer verder...maar wel vervelend net zo voor je vakantie.... :*

Heeeee wat goed!! *O* en je mag ons hier prima lastig vallen hoor, met je onzekerheden.. Maar, hoop dat je iets vertrouwen gaat krijgen dat er een beebje groeit en bloeit!! O+

En ik vind het niet erg hoor, zo voor mijn vakantie.. Juist fijn want dan word ik het niet óp vakantie :P ben er net vanaf hopelijk voor we gaan.. Het is nog niet volledig doorgebroken, maar wel goed bezig :P

PZE, weer even rust.. Inderdaad eerst maar even vakantie en dan een goed gesprek!

Mijsje, logisch. Het is ook ronduit kut. :*

Thistleweed, ik heb er geen ervaring mee.. voor wij begonnen met de kinderwens aan de slag gingen was al duidelijk dat mijn eileiders eruit moesten. Dus na die operatie was het duidelijk dat het direct ivf zou worden :) maar het lijkt me wel vervelend! Ze kunnen op zijn minst wat testen doen, en als dan blijkt dat er 'niks' is altijd nog bepalen of jullie het nog even zelf proberen. Lastig wel, lijkt me!

Spannend MM, ik ga duimen ^O^
  maandag 30 mei 2011 @ 21:11:15 #157
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97512881
Mijsje.. gewoon een dikke :* . Soms weet ik gewoon niet wat ik moet zeggen.. ook nu niet.

MM, ik duim voor je morgen...! :*

PZE, ik ben benieuwd hoe de volgende tp zal gaan, na het gesprek met de gyn...! Maar vooral: rust lekker uit. Dat hebben jullie wel verdiend. :*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97513178
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 18:51 schreef mijsje het volgende:
Ik zit weer in een fase waarin ik het er moeilijk mee heb dat het niet zo lukt, maar het lastige is ook dat ik me ook niet echt wil laten troosten... ;( naja, komt wel weer... Jammer daarbij is wel dat ik dan wat minder hoop heb...
Komt goed Schatje :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_97532252
Mijsje. :*

Succes vandaag MissM. ^O^
pi_97537346
Mijsje; gewoon een dikke knuffel voor jou :*

Pze; ik hoop dat het gesprek met de gyn fijn gaat zijn. Daarna lekker vakantie, geniet er van!

Mm; de echo is al geweest, ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:10:15 #161
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97541418
MissMuppet, hoe is het gegaan? :*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:38:39 #162
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97542813
Ja! Ik heb goed nieuws! We hebben een heel klein mini-kindje gezien. En een hartje zien en horen kloppen! Ik heb gehuild joh. Vanochtend toen ik mijn bed uitkwam bleek ik weer een bloeding te hebben. Het was helder rood bloed en het drupte er echt even uit, maar later hield het weer op. Ik was al een beetje afscheid aan het nemen van de zwangerschap en van mijn wens voor een tweede kind. Ik was zo ondersteboven van het idee weer een miskraam te hebben dat ik eigenlijk niet meer verder wilde. Ik durfde op het laatste moment bijna niet meer naar de echo te gaan! Maar nu dus een kloppend hartje. Ik ben wel een week teruggezet, dus niet 7 weken en 4 dagen maar 6 weken en 4 dagen. Maar na een miskraam zou het ook lastiger zijn te weten wanneer je zwangerschap is begonnen. Daar hou ik me aan vast omdat ik me anders zorgen ga maken over de groei.

Dank jullie wel voor het meeleven en de steun. Dit doet mij veel goed :*
pi_97543182
Ooooooooooh MM wat een opluchting! Wat een geweldig nieuws! *O* *O* *O*
Ga er maar lekker van genieten meid! :*

Mijsje, even een ontzettend dikke knuffel... :* :* :*
Ik blijf het tot vervelends aan toe zeggen hoor: Hoop houden! De aanhouder wint! (kijk naar mij....na vier terugplaatsingen zwanger...het kan dus écht! ookal ben ik ook nog steeds hartstikke bang hoor...eerst maar eens afwachten of dit goed blijft gaan...)

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden en enthousiasme. :*
Ik blijf nog even hier hoor, durf nog niet naar Z&G. Was even wezen kijken, en toen ging het over vliezen die braken, nou dat is nog echt ver-van-mijn-bed show ...Voel me hier meer thuis.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:54:08 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97543500
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 15:38 schreef MissMuppet het volgende:
Ja! Ik heb goed nieuws! We hebben een heel klein mini-kindje gezien. En een hartje zien en horen kloppen! Ik heb gehuild joh. Vanochtend toen ik mijn bed uitkwam bleek ik weer een bloeding te hebben. Het was helder rood bloed en het drupte er echt even uit, maar later hield het weer op. Ik was al een beetje afscheid aan het nemen van de zwangerschap en van mijn wens voor een tweede kind. Ik was zo ondersteboven van het idee weer een miskraam te hebben dat ik eigenlijk niet meer verder wilde. Ik durfde op het laatste moment bijna niet meer naar de echo te gaan! Maar nu dus een kloppend hartje. Ik ben wel een week teruggezet, dus niet 7 weken en 4 dagen maar 6 weken en 4 dagen. Maar na een miskraam zou het ook lastiger zijn te weten wanneer je zwangerschap is begonnen. Daar hou ik me aan vast omdat ik me anders zorgen ga maken over de groei.

Dank jullie wel voor het meeleven en de steun. Dit doet mij veel goed :*
Was er ook te zien waar het bloeden vandaan kwam?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:57:01 #165
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97543634
Dank je wel, IslaBonita! :* Zullen we samen proberen te genieten? :)

Ticootje, in de baarmoeder was geen bloed terug te vinden. Ze zag ook dat de baarmoeder goed afgesloten was. Ze liet een soort van witte streep zien. Als het niet goed afgesloten was en er bloed zou zitten zou daar een zwarte streep zijn. Waar de bloedingen vandaan komen kon ze niet terug zien maar ze dacht dat het slijmvlies bij mij heel gevoelig is. Bij mijn zoon had ik veel last van bloedneuzen dus misschien is het ook zoiets.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 15:58:30 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97543692
Nou, dan moet het gewoon goed zitten toch?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:00:14 #167
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97543759
Jazeker :) Wij zijn dan ook gigantish opgelucht!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:00:37 #168
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97543770
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 16:00 schreef MissMuppet het volgende:
Jazeker :) Wij zijn dan ook gigantish opgelucht!
Dat kan ik me goed voorstellen!
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:04:34 #169
342101 MissMuppet
Muppetational!
pi_97543959
Ik heb ook een paar uur vrij genomen vanmiddag en ga zo een warme douche nemen. Na de emotionele rollercoaster van vandaag is even ontspannen wel een goed idee denk ik.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 16:50:42 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97546366
MissMuppet wat ontzettend goed nieuws! Groot gelijk om nu even bij te komen van alle spanningen.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:33:06 #171
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97548250
MM wat een goed nieuws.. *O*
pi_97549643
Goed nieuws MissM! *O* *O* *O*
En nu gewoon genieten en een beetje bloed hier en daar gewoon negeren vanaf nu. ;)

Gezellig dat je nog even blijft Isla. ^O^
pi_97550463
Bedankt allemaal voor de reacties!

Ik ga maar gewoon goed op mijn strepen staan en aangeven hoe het voor mij voelt en aandringen als ik denk dat iets sneller/anders moet.

Ook erg fijn dat jullie zo begripvol zijn, ik merk dat als ik hier veel rond hang het best een belasting is maar dan voel ik me zo schuldig als ik dan wel wat wil vragen en ik al een tijdje niet meer gepost hebt.

Samenlevingstest is nog niet duidelijk, mijn ei is nog niet gesprongen en groeit erg traag volgens de test van vandaag en gisteren. Met hemelvaart is het even een beetje lastig, nu vrijdag nog een keer en dan hopen op een uitslag.

Fijn Miss muppet!
pi_97551765
MissMuppet! Wat fijn. Samen met Isla naar Z&G! w/
pi_97552286
PZE hoe gaat het met jou? :*
pi_97553110
Tsja... ik baal natuurlijk wel. Had goede hoop deze keer, tenminste de eerste drie dagen toen ik nog geen kramp had. :') Nu is het al snel de 14e, dus daar eerst maar eens naartoe leven. Dat klinkt wel heel dramatisch, heb privé en op het werk een heel drukke tijd dus voldoende afleiding. Lief dat je naar me vraagt. :*
pi_97555068
Nee PZE dat is niet dramatisch, het is gewoon ontzettend teleurstellend en verdrietig als het niet lukt. En dat is niet zomaar over. Je moet het elke keer toch weer een plekje geven, daarna kun je pas weer verder. Als de hoop maar blijft. Gelukkig heb je een beetje afleiding. En eerst nog even fijn op vakantie, nieuwe energie op doen. Lekker wijntjes drinken in de zon. Want wie weet kan dat daarna negen maanden niet meer... :*
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:10:56 #178
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_97557985
MM wat fijn dat het gewoon allemaal goed is!!

PZE :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:23:40 #179
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97558729
Pze :*
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:41:14 #180
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97586116
PZE :* :* :*

Isla, je maakt gewoon de overstap op het moment dat het voor jou goed voelt... duurde bij mij ook een tijdje!! :* Misschien zie ik je daar nog voordat ik alweer weer weg ben... en anders alvast vanuit hier een hele, hele, hele fijne zwangerschap gewenst! Geniet ervan O+ :*

MM, wat super fijn dat alles er goed uitzag! Gefeliciteerd! *O* :*
  donderdag 2 juni 2011 @ 15:56:29 #181
346778 anooouk
www.tjitchat.com/parenting
pi_97622682
Ik keek vorige week Babyboom, en toen schrok ik toch wel hoeveel stellen moeite hadden om zwanger te raken.

Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!
pi_97625383
IUI 5 is ook niet gelukt. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Kolonia op 02-06-2011 18:12:38 ]
  donderdag 2 juni 2011 @ 17:34:22 #183
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_97625524
-O- Kolonia -O- :*
pi_97626856
Ja, sjips. :(

Nog 1 poging en dan gesprek.
We twijfelen of we gelijk doorwillen met IVF (meer kans op succes maar erg belastend, zeker omdat we afhankelijk zijn van OV en we daarvoor niet in Arnhem terecht kunnen maar naar Utrecht moeten) of dat we nog twee/drie pogingen IUI willen met hormoonstimulering.
Naar verluidt vergroot hormoonstimulering je kansen namelijk, iemand hier die daar meer info over heeft?

PZE: :*

Thistleweed: wat mij betreft geen probleem dat je maar af en toe aanwaait hoor!
Voor zover ik weet is hier geen verplichting om te reageren.
Daarbij doe je dat ook nog eens zo af en toe wel. :Y
Gewoon doen wat je zelf wil, dat doen we allemaal. ;)
pi_97630493
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 15:56 schreef anooouk het volgende:
Ik keek vorige week Babyboom, en toen schrok ik toch wel hoeveel stellen moeite hadden om zwanger te raken.

Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!
Hoi. :W

Je, 1 op de 6 stellen als ik de juiste statistieken aanhaal.
Best een boel dus.

Ik vind het wonderlijk dat er nog steeds mensen zijn die het krijgen van kinder(en) niet als een wonder, maar als een gegeven zien.
Dat komt natuurlijk ook omdat het taboe op het niet (makkelijk) kunnen krijgen van kinderen maar langzaam vermindert.
Het is nu ook eenmaal niet makkelijk om te zeggen dat je wel kinderen wil, maar dat het niet maar zo lukt.

Met andere woorden: ook in jouw directe omgeving zitten vrouwen/mannen zoals wij.
Kan goed je zus of je buren zijn. Of die aardige dame van de AH.
pi_97630795
Kolonia -O- -O- En wat onhandig als je van het ov afhankelijk bent en je moet naar een ander ziekenhuis...

Ondertussen ben ik ook weer begonnen met prikken nu eerst Lucrin en zodra ik ongesteld wordt zo snel mogelijk beginnen met stimuleren. Deze keer een ander hormoon dus ik hoop dat het wat meer eitjes oplevert dan de eerste 2 keer.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_97632566
Kolonia -O- :* :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_97634961
:( he, sjit Koloon... :*

:* sproetje, ik hoop ook op veel meer eitjes dan de vorige keren... :*
pi_97636217
Mijsje, ik hoop dat je deze ronde weer een streepje/plusje/whatever gaat zien, en dat het ook blijft plakken!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_97636298
Kolonia : iui met hormoonstimulatie vergroot je kansen idd wel, maar je hebt ook een grote kans op overstimulatie.....

Ik had steeds keurig 2-3 follikels, maar er zijn hier meerdere dames die met overstimulatie te kampen hebben gekregen.
pi_97636317
Koloon... Wat klote. :*
Wel heel onhandig om helemaal naar Utrecht te moeten. Is ook nog 15 minuten met de bus vanaf het station. Niet handig joh, maar als het misschien een mooi kind oplevert... Gewoon doen.

Sproet, succes!!
pi_97663978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef sproet-je het volgende:
Ondertussen ben ik ook weer begonnen met prikken nu eerst Lucrin en zodra ik ongesteld wordt zo snel mogelijk beginnen met stimuleren. Deze keer een ander hormoon dus ik hoop dat het wat meer eitjes oplevert dan de eerste 2 keer.
Ik hoop heel hard met je mee. :*
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef McLaura het volgende:
Kolonia : iui met hormoonstimulatie vergroot je kansen idd wel, maar je hebt ook een grote kans op overstimulatie.....

Ik had steeds keurig 2-3 follikels, maar er zijn hier meerdere dames die met overstimulatie te kampen hebben gekregen.
Dat is natuurlijk heel vervelend, ook omdat de poging dan wordt afgebroken.
Maar de kans op overstimulatie met alleen milde hormoonstimulering is toch niet heel groot?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Koloon... Wat klote. :*
Wel heel onhandig om helemaal naar Utrecht te moeten. Is ook nog 15 minuten met de bus vanaf het station. Niet handig joh, maar als het misschien een mooi kind oplevert... Gewoon doen.
Tuurlijk doen we dat!
Maar voor ons gevoel hebben we pas 3 serieuze IUI-pogingen gehad ipv 5 (1x slecht zaad door stress, 1x te lang in de wachtkamer moeten wachten met het preparaat op schoot), dus daarom zouden we eventueel eerst nog extra IUI's willen doen.

Eerst poging 6 maar eens afwachten, daarna zien we weer verder. :)
pi_97674160
Vandaag dagje sauna.. voelde de bui al hangen vanmorgen, zou ik dan eindelijk ongesteld worden? Zo voelde het wel.. tampon geregeld (had ik natuurlijk niet mee :')) en vanaf dat moment: daaaaag krampjes. En nog steeds niet ongesteld. :')

Schiet niet op zo, maar doe er weinig aan.. maar frustie is het wel!
pi_97674648
José ik kom vast binnenkort een keertje kijken hoor...tjee wat is de tijd toch snel gegaan, je gaat al bijna bevallen!

Kolonia wat ontzettend k*t weer dat het niet gelukt is. Wel gek dat ze nu pas met hormoonstimulatie willen beginnen. Mijn gyn stelde toen twee pogingen IUI zonder hormonen, twee met clomid en twee met pregnyl en clomid voor..Maar na twee gingen we natuurlijk door naar IVF omdat er te weinig goeie zwemmers waren. Ik denk dat het zeker de moeite waard is om nog even door te gaan met IUI hoor!

Orea, vervelend dat het niet doorzet. Wanneer ga je op vakantie? 8-)

Sproetje is weer begonnen! *O* Succes meid!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 11:48:57 #195
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97691429
Ja, Isla, de tijd is zéker snel gegaan. En je bent welkom, hoor ;)

Kolonia, wat balen zeg... :* :*
pi_97706243
ik lees nog steeds mee van onder m'n steen hoor... (best een goede internetverbinding onder de stenen van tegenwoordig... ;) )
:* dank je Lau, dat voelt goed... ik hoop het ook... :*

ik wil ook even een knuffel uitdelen, aan ieder die het nodig heeft, maar in het bijzonder aan PZE en Kolonia... meiden, het duurt nu al veel te lang voor ieder van ons (van iedereen hier, niet alleen ons drieen...) en nu is het tijd dat wij allemaal *gvd* ook eens dat geluk gaan hebben en allemaal het grote geluk in onze armen gaan houden! :* (er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)
pi_97709646
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:38 schreef mijsje het volgende:

ik wil ook even een knuffel uitdelen, aan ieder die het nodig heeft, maar in het bijzonder aan PZE en Kolonia... meiden, het duurt nu al veel te lang voor ieder van ons (van iedereen hier, niet alleen ons drieen...) en nu is het tijd dat wij allemaal *gvd* ook eens dat geluk gaan hebben en allemaal het grote geluk in onze armen gaan houden! :* (er gaat geen dag voorbij dat ik hier niet aan denk voor de meiden in dit topic...)
En dit hoop ik toch zo met je mee! PZE, Kolonia en Mijsje, wieberen hier! En heel gauw *stampvoet*... Z&G wacht op jullie!! ;) :P

(werkte het maar zo..) maar jullie snappen me wel ;) Er wordt zo met jullie meegeleefd girls!!
pi_97711978
:* Orea
pi_97712341
Mijsje en Orea, wat zijn jullie toch altijd lief hier. Gek dat je elkaar alleen op fok kent, het lijkt zo vertrouwd. :*
pi_97713048
PZE en Mijsje :* ik gunde het jullie al (uiteraard) maar nu ik zelf weet hoe dat geluk kan zijn, gun ik het jullie nóg meer.. Serieus!!

Dus, ik ga nóg maar eens een kaarsje voor jullie aansteken, stiekem nog even extra vloeken voor al die keren dat het nou nog niet zo mocht zijn :( en extra hopen dat het de volgende keer wél zo is.. (en dan gewoon allemaal tegelijk.. oooooohhh dat zou zo tof zijn O+ (en gezellig.. ;)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')