abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:10:51 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98167471
Oef, PZE, ik kan me voorstellen dat dat vrij hard nieuws is om zo te horen :X Ik hoop voor je dat er inderdaad geen aanwijsbare reden was, en dat het de volgende keer wel helemaal goed gaat!

Isla, dat van dat voetenbadje ga ik me ook eens in verdiepen! Mijn voeten zijn notoire ijsklompjes namelijk }:| :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:12:25 #252
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98170933
Och jemig PZE, wat naar dat het gesprek jullie niet heeft gebracht waar jullie zo'n behoefte aan hebben. Juist in dit soort situaties kijk je toch naar degenen die je behandelen, dat vind ik niet vreemd. Dikke :* :* voor jou lieve meis, ik zou willen.. Je weet wel, blabla.. :*

Ook even een dikke :* voor de andere meiden hier..

Ik weet nu niet zo goed meer wat waar hoort, maar ik denk dat ik per vandaag ook een soort van hier hoor, voor het echie ofzo.. De verloskundige gaat deze week een afspraak maken bij de gyn voor ons, dus dan horen we ergens tijdens of na onze vakantie wanneer we onze eerste afspraak hebben. We verwachten er weinig van qua oplossingen, maar we willen gewoon uitsluiten dat we onze wens voor een tweede in de wilgen hangen terwijl er éigenlijk een vrij 'simpele' oplossing zou zijn voor wat ons telkens gebeurt. Dat we dan later niet zullen denken 'hadden we maar' en 'misschien zou het..' enz. ..
3!
pi_98171990
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Isla, dat van dat voetenbadje ga ik me ook eens in verdiepen! Mijn voeten zijn notoire ijsklompjes namelijk }:| :')
Die van mij ook, zou dat de reden zijn dat het bij ons niet wil vlotten? :D

PZE, nogmaals :* .
Ik hoop heel hard dat "ze" gelijk hebben dan dat de volgende poging - zonder hormonen - gewoon raak is.

Incantrix: ik geloof dat ik je verhaal niet ken.
Wat is jullie probleem?

Edit: even je postgeschiedenis bekeken.
Gatsie meisje, wat een ellende. :'(
Ik hoopte zo voor je dat het nu wel gelukt was en dat je een plakkertje had.
Verder weet ik even niets te zeggen.
:*
pi_98175777
Incantrix, wat kl*te om je hier terug te moeten zien ;(
:*
pi_98176172
PZE, :'( wat een teleurstelling weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder gewoon even een hele dikke knuffel. Sterkte onder jullie steen... :*

Incantrix, wat ontzettend verdrietig meid. Hoop dat er inderdaad een "makkelijke" oplossing voor komt....dit moet toch te voorkomen kunnen zijn... :*

Voor de rest van de dames: sokken aan! :s)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:11:24 #256
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98182492
Hoe ver ben je nu Isla? Ik heb tot 12/13 weken Utrogestan gebruikt. De fertiliteitsarts hier heeft dat na overleg met Dusseldorf voorgeschreven.

PZE, een dikke knuffel meis. Wat een kl_tezooi...

Ook voor de andere meiden hier een hart onder de riem en een :*.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:31:23 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98183594
Incantrix, ik was net als Kolonia helemaal verbaasd over je post, maar heb ook even in je posthistory gelezen en meid, wat een ellende ;( Heel veel sterkte de komende tijd, en hopelijk kan je gynaecoloog je toch helpen :*

Ik lees trouwens geïnteresseerd mee over hormonen na de eisprong. Ik krijg namelijk ook vaak al dágen voor mn NOD bruinverlies, waardoor ik het idee krijg dat niets bij mij echt de kans krijgt om fatsoenlijk in te nestelen. En als het dat dan al wel doet, dat het dan niet verder kan groeien ofzo. Want op een luteale fase van 12 is 3 dagen mindering best heel veel natuurlijk.

Zodra ik mijn werkrooster binnen heb, ga ik een afspraak maken bij de huisarts, en al mijn vragen op m afvuren :Y
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:36:07 #258
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98183789
LB, mijn LF is ook 8 a 10 dagen. Dat is kort maar hoeft volgens mij geen reden te zijn om niet zwanger te raken/blijven.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 23:38:56 #259
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98183932
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
LB, mijn LF is ook 8 a 10 dagen. Dat is kort maar hoeft volgens mij geen reden te zijn om niet zwanger te raken/blijven.
Nee, dat klopt, maar het valt me wel elke maand op, en ik ga het wel noemen bij de huisarts :Y

Anders weet ik het namelijk ook niet meer :') en ik wil zo graag ergens de vinger op kunnen leggen, maar ik kan me alleen dit bedenken! Voor zover ik het kan 'zien' is er namelijk 2x iets ingenesteld, maar ging dat daarna dus nog fout.

-edit- en ik weet wel dat een heel groot deel van alle zwangerschappen zo eindigt, ik zie het natuurlijk omdat ik het goed in de gaten hou, maar toch he... het zint me niet.
pi_98189510
LB, bij mij begon het drie of vier dagen na de eisprong. Dus bijna twee weken licht bloedverlies, en dan nog drie dagen echt ongesteld. Lekker lang aan de inlegkruisjes dus. Mijn progesteron was wel getest in de luteale fase, en dat was goed. Er was dus geen oorzaak te vinden.
Maar wel goed om het toch even aan te geven, misschien kunnen ze op een bepaalde dag je progesteron testen (ik geloof dag 6 of 7 na je eisprong) Geldt ook voor PZE trouwens.

TM ik ben nu 7w5d. Na hartactie op de echo hoef je bij ons ziekenhuis geen Utrogestan te gebruiken, maar ik ga dus nu elke avond één bolletje gebruiken tot de 12 weken.
pi_98190000
Lb, ik heb een luteale fase van 8 dagen. Ook mijn progesteron was wat aan de lage kant. Ik kan je alleen niet vertellen wat een gyn daarmee doet aangezien wij direct doorgingen voor icsi ivm slecht zaad.

Ik zit nu te wachten op mijn echo, vind het toch wel weer erg spannend.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 15 juni 2011 @ 08:15:16 #262
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_98190034
Aha Isla, je had dus nog een voorraadje? ;)

Ik heb hier ook nog een aantal doosjes liggen gelukkig, mocht ik ze de volgende keer niet voorgeschreven krijgen dan kan ik zelf in beperkte mate nog wat doen (ik heb een week of 12 3x2 bolletjes per dag ingebracht (was het daarna ook wel zat :D). Bij mij was er trouwens wel een probleem met mijn progesteronwaarde in de LF, die was te laag. Ik had ook altijd tussentijds bloedverlies voordat ik ongesteld moest worden.
pi_98191012
Ben weer terug en de menopur slaat gelukkig beter aan dan de puregon. Op dit moment waren er 8 mooie eitjes! Ik heb bloedgeprikt en vanmiddag hoor ik hoe we verder gaan.
pi_98201280
Ben ik weer :+
Ik ben net gebeld door het ziekenhuis en ik heb vrijdag al de punctie omdat het hormoon in mijn bloed wel al behoorlijk hoog was en ze durven de punctie niet over het weekend heen te tillen. Als ze naar mijn bloed keken verwachtten ze dat er meer dan 8 eitjes zitten.. dat zou wel erg leuk zijn maar laat ik daar maar niet al te veel op hopen.
pi_98203435
Oh :o Sproet wat een geweldig nieuws! 8 is al heel mooi, prachtig als het er nog meer zijn!

TM ik had nog twee stripjes, zei dat ik niks meer had :@ en toen kreeg ik van de arts nog een stripje. Als ik er één per dag gebruik red ik het net tot 12 weken. Gewoon beter voor mn gevoel.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:02:43 #266
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98205740
Oh, mooi nieuws Sproet!! *O*
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98213847
Acht sproetjes! *O*
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:19:04 #268
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98214954
*O* voor sproetje *O* wat een mooi aantal..

en een dikke kus en knuffel voor alle meiden :* ik ben even inspiratieloos, wil heel veel zeggen, maar kan de woorden niet vinden om iedereen een hart onder de riem te kunnen steken
Be happy with the little things in life
pi_98220050
Go sproet!! Op naar een fijn aantal! Dit gaat hem worden hoor! :Y
pi_98223688
Wat fijn Sproetje!
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:20:03 #271
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_98229947
Sproet, ik ben benieuwd, wat spannend joh! *O* Kom maar door met dat goede nieuws! *O*

Nou, wij hebben een afspraak bij de gyn, 11 juli mogen we erheen. Ik vind het erg spannend, na onze vakantie even een lijstje met vragen maken.

Ik zag hier trouwens iets nog over progesteron en daar heb ik nu ook iets over gelezen m.b.t. habituele miskramen. Het schijnt in het buitenland ook vaak voorgeschreven te worden in dat soort gevallen, maar in Nederland niet of heel zelden, omdat de werking ervan niet onomstotelijk is bewezen. Mochten wij toch verder willen gaan proberen wil ik daar wel om vragen, al heb ik begrepen dat ze het toch niet geven..
3!
pi_98237292
Incantrix wat je wel kunt doen is progesterone creme bestellen via internet uit het buitenland. Dat smeer je op je polsen en wordt zo opgenomen in het bloed. Dat kan volgens mij geen kwaad en een vriendin die herhaalde miskramen had is daardoor nu zwanger van een tweeling (natuurlijk en op haar veertigste!) Ik wil niemand iets aanraden zonder dokters advies, maar als dokters soms niet willen helpen.... de keuze is aan jou.
pi_98283605
Go Sproet, ik hoop op een mooie score!! :*
pi_98284502
*O* Sproetje, succes vandaag! op naar een mooie score *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_98284530
Nog geen tijd gehad om terug te lezen, ben net terug van vakantie..
Maar alsvast even een dikke knuffel voor iedereen hier :*
pi_98284713
Ben weer thuis! Punctie was weer erg vervelend.... En nu is het wachten op een belletje van manlief hoe veel eitjes ze hebben gevonden in het VU.
pi_98284865
Wat rot dat de punctie weer zo vervelend was! Maar je hebt het achter de rug...
Ik ga heeel erg hard duimen voor een super mooie score! :Y
pi_98287542
Ben ik weer. Ze hebben 8 eitjes gevonden dus dat is mooi! Nu hopen op een mooie bevruchting daar in het lab.
pi_98288861
*O* 8 is fantastisch, ik hoop op een 100% score en dat dit de allerlaatste punctie in je leven is geweest :*

duim duim duim duim duim
pi_98289314
*O* 8 eitjes *O*
pi_98289505
Goedzo Sproet!
pi_98293647
YAY Sproet!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Nu lekker uitrusten!
pi_98293939
Jeeeeej 8 eitjes!!! Ik hoop dat ze alle 8 goed bevrucht zijn straks! :*
pi_98295654
Sproetje! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98296330
Oh jullie zijn lief O+ .
Ik ben blij dat het achter de rug is maar ik ben zo bang dat er weer helemaal geen bevruchting is... Nouja, zondagochtend mag ik al bellen om te horen of er terugplaatsing is dus morgen maar lekker onze vakantie voorbereiden en proberen er niet al te veel aan te denken.
pi_98297272
Spannnend joh!

Ik duim mee voor heel veel bevruchtingen :P
pi_98297341
Goed begin Sproetje, ik hoop op genoeg bevruchtingen... tijd voor een nieuw sproetje! O+
pi_98298474
Ik zeg: pak lekker een borrel en probeer te ontspannen! Er zijn nu een hoop meer eitjes, dus meer kans op goede bevruchtingen (al kan ik me heel goed voorstellen na de laatste keer dat je sceptisch bent...)

Maar komt goed! Echt! Proost, voor de laatste keer in minimaal 9 maanden :P

ik dacht vanmiddag: hoera poging 1 voor beeb 2.0 is eindelijk begonnen, leek echt alsof ik ongi was.. maar wéér niet GRMBL! :(
pi_98299061
8 eitjes!! Mooie score sproet-je!
Hopen op veel bevruchtingen.

Orea, hopen dat het dan snel wel zo is, lijkt me frustrerend!
pi_98304743
Frustrerend Orea! zal je altijd zien... zit je er op de wachten komt het niet }:|

Pfff verlies nu al een week lang donker rood/ bruin bloed...
niet heel veel en vooral in de ochtend en dan neemt het in de loop van de dag weer af.
Volgens het ziekenhuis hoeft het niks ergs te zijn aangezien het oud bloed is,
probeer er ook maar niet teveel mee bezig te zijn, maar vind het nog best lang om
tot volgende week vrijdag in spanning te zitten!
Gezien de rest van de "klachten" ga ik er ook maar vanuit dat het niks ergs is, maar leuk is anders...
  zaterdag 18 juni 2011 @ 16:56:42 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98338332
Oh klumsy, ik kan me heel goed voorstellen dat je het best eng vindt als je bloed verliest :{
Ik duim voor je dat vrijdag alles goed blijkt te zijn! :*

Sproetje, ik duim mee voor goed nieuws morgen!! *O*

Orea, bij jou al wat te bekennen? Dat je er dan zo op zit te wachten he.... :')
pi_98343132
Oh Klumsy wat naar dat je bloed verliest, mag je niet wat eerder voor een echo? Hoe veel weken ben je nu precies?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:23:08 #293
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_98345308
*O* Sproetje *O* Mooi aantal * duimt voor mooi aantal bevruchtingen

Oh klumsy wat vervelend zeg dat je steeds bloed verliest al is het kleine beetjes, het blijft vervelend :*
Be happy with the little things in life
pi_98347091
ben nu 7 weken, ga maandag wel weer even bellen denk ik, want had de hele dag mega veel last
van m'n rug ( heb ik normaal ook als ik ongesteld moet worden ) maar had vanmorgen en de rest van de dag vrijwel geen bloed... en net ineens best veel en ook gewoon rood!
Heb ook steeds wat steken aan m'n rechterzij, en een wat zeurderig gevoel in m'n buik ( maar dat heb ik de afgelopen weken wel vaker ) geen idee wat ik er van moet denken...
Hopelijk zet het niet door, maar anders ga ik toch maar bellen of ik wat eerder kan komen voor de echo...
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:17:21 #295
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98347474
klumsy met 7 weken kan er echt een echo gemaakt worden, rugpijn en helderrood bloed is echt een hele legitieme reden om te bellen, voel je geen aansteller want dat ben je echt niet!

Succes en sterkte, ik hoop dat je snel terecht kunt :*
pi_98347876
Wat klavertje zegt klumsy! Voor de geruststelling: ik had ook vanaf een week of 7 dezelfde klachten als jij (waaronder ook helderrood bloedverlies!!) en hier is het goed gegaan :* Even hart onder de riem... :*
pi_98348886
Dank jullie :*

Ik heb afgelopen week ook al 2 keer gebeld met het ziekenhuis, omdat het me niet helemaal lekker zat..
Maar ze zei dat ze weinig voor me kon doen aangezien het donkerrood/bruin bloed was en dus oud bloed. Probeer me er ook maar niet te druk om te maken, als het niet goed gaat dan is er toch niks wat ik er aan kan veranderen... Morgen is de poli gesloten, dus weet niet zo goed of ik alsnog het ziekenhuis zal bellen, of anders maandag. Zou fijn zijn als ik dinsdag of woensdag al terecht zou kunnen voor een echo, want dan kan m'n vriend ook mee :)

Er zijn wel 2 eitjes gesprongen, dus misschien is word er wel 1tje afgestoten, maar hoop dat alles gewoon goed is en ik wat eerder langs kan komen voor een echo zodat ik wat meer weet, want vooral die onzekerheid vind ik niks...
pi_98362389
Klumsy, ik zou toch weer bellen vooral omdat het nu ook helderrood bloed is. :*

Ik ben als sinds 6 uur wakker, hoe bedoel je toch een beetje zenuwachtig... (en dan zijn de wachtweken nog niet eens begonnen hahahaha)
pi_98362422
Bellen hoor klums! Ik kreeg de 1e keer met 6.5 al een echo! Sterkte :*

Sproetje. Kop op! Ik duim vorm je O+ :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98362541
Rond half 10 toch, sproet? Ik duim zooooooo vreselijk hard!! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')