De playbook is bij ons al actief in de testomgeving. Erg leuk met de app blackberry bridge op je blackberry om zo te communicerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef GodsSon het volgende:
Ben heel benieuwd naar de nieuwe BB van deze zomer, vooral wanneer ze in Nederland te koop zijn.
Las gisteren dat de playbook per half juni te koop is in Nederland, blijft toch ook verleidelijk. Helaas geen geld op dit moment, maar toch.
Toevallig nog een baan vrij, lijkt me heerlijk om mee te kunnen testenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
De playbook is bij ons al actief in de testomgeving. Erg leuk met de app blackberry bridge op je blackberry om zo te communiceren
ik wacht liever op de playbook 4Gquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef GodsSon het volgende:
Ben heel benieuwd naar de nieuwe BB van deze zomer, vooral wanneer ze in Nederland te koop zijn.
Las gisteren dat de playbook per half juni te koop is in Nederland, blijft toch ook verleidelijk. Helaas geen geld op dit moment, maar toch.
Gebaseerd op eerdere toestelreleases van BB:quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand al enig idee hoeveel de BlackBerry 9900 gaat kosten?
ik zou eerder de losse toestel prijs willen wetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gebaseerd op eerdere toestelreleases van BB:
Gratis bij een abonnement met 275/350 belminuten (Vodafone). Dan zit je, zonder kortingen, tussen de 50 en 60 euro per maand.
Met wat geluk zou het bij 200 minuten kunnen, dan moet je denken aan 45 euro per maand.
Ter vergelijk, Torch begon op 275 en de BoldII op 200
ligt wel beetje aan de gebruiker hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Anushaar het volgende:
als ik hier lees over de BB dan komen bijna alleen maar problemen langs met alle Blackberry's
gaan ze slecht om met hun BB of is de kwaliteit eigenlijk helemaal niet goed?
ik lees over batterijen die amper een dag meegaan.. en allemaal andere problemen.
ik zelf wil er heel voorzichtig mee omgaan met welke apps ik download en welke sites ik bezoek etc..
maar als ik sommige dingen lees.. is het dan wel leuk om er 1 te hebben of is het alleen maar kloten om hem aan de praat te houden?
nee dat is logisch.. als je er 24 uur per dag mee in je hand loopt te pingen msnen internetten enzo is dat logisch.. maar als je dat niet doet.. mag je niet verwachten dat je tegen zo'n probleem aanloopt..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ligt wel beetje aan de gebruiker hoor.
ik heb nog nooit een BB gesloopt, terwijl ik er heel veel mee doe. ook andere frontjes er op zet enz.
batterij is nadeel, maar mijn iphone ging ook geen dag mee hoor als ik deze veel gebruikte.
mn blackberry kon wel een week aanstaan zonder problemen (als ik hem niet/bijna niet gebruik).
Maar als je een telefoon veel gaat gebruiken, gps, ping, msn, internet, whatsapp en nog veel meer gaat hij snel leeg.. en niet alleen BB
zoals ik al zeiquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Anushaar het volgende:
[..]
nee dat is logisch.. als je er 24 uur per dag mee in je hand loopt te pingen msnen internetten enzo is dat logisch.. maar als je dat niet doet.. mag je niet verwachten dat je tegen zo'n probleem aanloopt..
curve vind ik zonde van het geldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Anushaar het volgende:
pff.. nog steeds het twijfelen..
als ik de bold bak zit ik er 2 jaar aan vast.. met de curve 1 jaar.. ik weet niet wat ik moet.. is dat eene jaar extra genoeg om er een jaar langer aan vast te zitten..
want ik kom niet echt uit duidenlijk veel verschillen.. ¤200 euro voor een wat betere camera en een sneller systeem lijkt me een groot verschil.. of zie ik dat fout..?
mijne is helemaal zwartquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Anushaar het volgende:
is die bold 9780 nou met chrome rand.. ik dacht van niet
en de witte want die wil ik graag..quote:
ik heb een zwarte en die heeft geen chromequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef Anushaar het volgende:
[..]
en de witte want die wil ik graag..
ik heb namenlijk Taaislijmziekte en zweet daardoor nogal zout.. en dat is geen combi met chrome.. tenzij je mat-chrome wilt
wij kunnen toch niet voor jou beslissen wat je gebruikt en wat niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef Probability het volgende:
Welke programma's zijn aan te raden om te downloaden?
Ze zegt toch ook aan te radenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
wij kunnen toch niet voor jou beslissen wat je gebruikt en wat niet?
Top, die radio had ik nog niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook aan te raden
Apps zoals whatsapp, Facebook, One touch flashlight, TuneIn radio, Google maps...
trolllquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Begrijp echt niet dat mensen een BlackBerry met zo'n minischerm nemen. Geen touchscreen en klein, hoe de neuk kan je nou normaal internetten op zo'n ding?
Nee serieus. Dat ding lijkt mij serieus niet zo handig voor i-net gebruik als een touchscreen.quote:
ik heb een iphone gehad, misschien leuk voor internet hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee serieus. Dat ding lijkt mij serieus niet zo handig voor i-net gebruik als een touchscreen.
Al gelukt?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef Miriampje het volgende:
Heb sinds gister de Torch in mijn bezit. Een vraagje aan mede-Torch gebruikers.
Als ik op volume-knop duw aan de zijkant veranderd het volume wel maar krijg ik geen weergave daarvan op mijn scherm, hoort dat?
Ook heb ik wat moeite met het instellen van een mail-account, hotmail is geen probleem maar ik heb ook nog een ander account waar ik vooral mijn contacten en agenda vandaan wil halen.
Best ingewikkeld zo'n Blackberry als je van Nokia afkomt.
Je contacts? of agenda?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:25 schreef Miriampje het volgende:
Heb hem nu met outlook gesynct, maar wil 'm eigenlijk draadloos syncen. Vanavond weer ff naar kijken.
Het internet is volgens mij overal even duur omdat het een speciaal BB-abo is. Dus, welke provider heb je nu? en ben je daar tevreden over? Zoja, neem je daar een abo. Klaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef Quito1 het volgende:
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen maar toen kwam ik deze tegen.
Mijn vraag:
Ik heb nu nog een oud telefoontje en wil een Blackberry , met name voor internet facebook pingen ed.
Nu heb ik al wat gezocht naar een abonnement maar er is erg veel...
Mijn eisen:
-Blackberry
-ongeveer 50 sms
-ongeveer 150 belminuten
-internet
-max EUR 25 p/m
Iemand een suggestie???
Dit wat voor je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef Quito1 het volgende:
Mijn vraag:
Ik heb nu nog een oud telefoontje en wil een Blackberry , met name voor internet facebook pingen ed.
Mijn eisen:
-Blackberry
-ongeveer 50 sms
-ongeveer 150 belminuten
-internet
-max EUR 25 p/m
Iemand een suggestie???
al geupdate?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:21 schreef some1_eddy het volgende:
Heb net een BB curve 9300 gekocht, werkt allemaal prima behalve WIFI..
Ik heb alles ingesteld op mijn thuisrouter, alleen kan ik niet op internet komen..
Krijg dan een melding dat ik het later maar weer moet proberen, heb een beetje verder gekeken en er staat geen IP adres in de BB, die moet er toch in staan?
Heeft iemand een idee dit werkend te krijgen?
Hij heeft het gister heel even gedaan, toen is de telefoon opnieuw opgestart en sindsdien werkt hij niet meer...
naja blackberry kennende moet je altijd eerst updatenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:23 schreef some1_eddy het volgende:
Heb hem nog niet aan de laptop aangesloten..
Maar hij deed het wel een keer gister, dan neem ik aan dat hij die update toch niet nodig heeft? anders zou hij direct wel niet werken toch? :p
Naar je smsjes, gaan. Options, general options. Dan helemaal onderaan: Days to keep messages.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:51 schreef Allure_ het volgende:
Ik weet niet of het bij alle BB's is, maar mijn BB bold 9780 slaat dus geen sms berichten op. Na een maand verdwijnen standaard al mijn smsjes. Kun je deze nog ergens terugvinden? Of kun je ergens een functie instellen, zodat ze niet meer automatisch verdwijnen?
Dat staat er bij mij dus niet. Ik zal het wel verkeerd zienquote:Op maandag 13 juni 2011 13:53 schreef znarch het volgende:
[..]
Naar je smsjes, gaan. Options, general options. Dan helemaal onderaan: Days to keep messages.
Welke OS en welke taal? Wat ik aangeef is natuurlijk in een Engelse versie van OS5.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat staat er bij mij dus niet. Ik zal het wel verkeerd zien.
OS6. En nederlands, maar dat is niet zo relevant lijkt me.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef znarch het volgende:
[..]
Welke OS en welke taal? Wat ik aangeef is natuurlijk in een Engelse versie van OS5.
Bij berichten (dus niet sms maar gewoon berichten) naar opties, dan naar de bovenste (Message display and actions) dan helemaal onderaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
OS6. En nederlands, maar dat is niet zo relevant lijkt me.
Oh yeah, thanksquote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef znarch het volgende:
[..]
Bij berichten (dus niet sms maar gewoon berichten) naar opties, dan naar de bovenste (Message display and actions) dan helemaal onderaan.
Ja je hebt een blackberry basis toevoeging nodig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:22 schreef Johnbon het volgende:
Hallo, Ik heb een abbonoment met me iphone genomen en nu is me iphone (voor de zoveelste keer) stuk. Nu wil ik een blackberry gaan kopen via marktplaats of iets dergelijks.
Alleen nu is mijn vraag of ik de functies van de blackberry kan gebruiken met mijn huidige abbonoment, zoals ping. Of moet ik hiervoor een extra internet abbonoment hebben?
Wat houdt dat precies in, moet ik dan speciaal een nieuw abbonoment nemen, of kan dit ook met mijn huidige? Bij mijn huidige abbonoment heb ik al onbeperkt internet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:21 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
Ja je hebt een blackberry basis toevoeging nodig.
Vragen of iemand de COD file upload dat jij hem in je bb laadt. Moet werken *heb ik ooit voor andere taal gedaan*quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef PPL het volgende:
Weet iemand een mooi foefje om Chinese tekens op een Blackberry te krijgen?
En dan bedoel ik dus niet het downloaden van een OS uit Sjanghai, vendow.xml verwijderen en dat soort zooi.
Meer iets van een plugin, via een alx of cod-file.
Kon niets vinden in App World.
Misschien een BlackBerry Bold 9780 Black ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef Quito1 het volgende:
Mijn vraag:
Mijn eisen:
-Blackberry
-ongeveer 50 sms
-ongeveer 150 belminuten
-internet
-max EUR 25 p/m
Iemand een suggestie???
Ebay.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:35 schreef Probability het volgende:
Waar kan ik goedkoop een hoesje krijgen? Wil denk ik een siliconen hoesje?
Met die site nee, met een screen protector welquote:Op zondag 19 juni 2011 11:37 schreef Probability het volgende:
En heeft iemand hier ervaring mee?
http://www.pimpjebb.nl/bl(...)rry-privacy-stickers
Wat is je vraag dan precies?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:53 schreef Gafietsen het volgende:
Wie heeft hier de Blackberry Curve 8520 Prepaid Hi?
En kan me helpen met iets dat ik totaal niet snap?
Ik stuur je een pm, het is namelijk nogal veel wat ik wil weten hahaquote:Op zondag 19 juni 2011 19:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Wat is je vraag dan precies?
Over een 8520 kan ik wellicht een en ander vertellen, over Hi nagenoeg niets.
bij mij.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:35 schreef Probability het volgende:
Waar kan ik goedkoop een hoesje krijgen? Wil denk ik een siliconen hoesje?
bij mij zijn die goedkoper.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:37 schreef Probability het volgende:
En heeft iemand hier ervaring mee?
http://www.pimpjebb.nl/bl(...)rry-privacy-stickers
als je garantie heb terug brengen anders openmaken en zelf kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef 1517 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met blackberry. Mijn scherm is blank, de telefoon werkt nog wel maar het scherm doet dus niks meer.
Ik heb op internet gezien dat de connector van de usb poort waarschijnlijk kortsluiting maakt met het moederboard, weet iemand hier iets meer van. Weet iemand of mijn bold 9700 nu nog te redden is?
nee.. elke blackberry die ik heb gehad was perfect en 0,0 problemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef 1517 het volgende:
Dat snap ik zelf ook, vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft
Oh, dat wiste ik niet. Maar ik zoek nog steeds een programma van Skype die mijn curve kan ondersteunen. Of is t nou onmogelijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Voordat je moeite gaat doen om het aan de gang te krijgen, wat denk je met iskoot te kunnen? Als je er mee wil bellen moet je wel rekening houden dat het niet geheel zoals skype werkt. Iskoot zal een telefoonnummer bellen om de verbinding tot stand te brengen, het is dus niet zo dat je geheel gratis kan bellen. Chatten kan wel zonder dat het je wat zou gaan kosten.
Dat is simpelweg onmogelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:09 schreef koekii het volgende:
[..]
Oh, dat wiste ik niet. Maar ik zoek nog steeds een programma van Skype die mijn curve kan ondersteunen. Of is t nou onmogelijk?
Laten we het zo zeggen, met 1 app, voip skype en chat is momenteel bij mijn weten niet mogelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Mjah onmogelijk is een groot woord maar het wordt erg lastig
Mag ik hier uit opmaken dat je een werkende voip skype op je blackberry?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef znarch het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, met 1 app, voip skype en chat is momenteel bij mijn weten niet mogelijk.
Nee sorry, hoop niet dat ik je nu blij heb gemaakt met een dode mus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat je een werkende voip skype op je blackberry?
Alleen een Blackberry bundel toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:30 schreef GodsSon het volgende:
Je hebt een internetbundel nodig inderdaad. Voor niets gaat de zon op
What's the difference? Afhankelijk van provider en abonnementsstructuur is het een internetbundel die alles doet of een toevoeging op een internetbundelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:46 schreef MailGozer het volgende:
[..]
Alleen een Blackberry bundel toch?
Opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef sanneyentl het volgende:
iemand?
Heb sinds een tijdje nou een bb bold 9780. Als ik naar app world ga en apps wil downloaden moet ik eerst inloggen met een Blackberry ID. Deze heb ik aangemaakt en inloggen lukt ook gewoon. Maar daarna kan ik niet meer verder. Ik krijg een scherm met de info van m'n Blackberry ID en het enige wat ik kan doen is m'n wachtwoord veranderen. Ik kan dus niet doorklikken om verder te gaan of iets, hierdoor kan ik dus geen apps downloaden. Las op internet dat meerdere met een bold 9780 hier last van hebben maar niemand nog met een oplossing, misschien hier iemand?
Ik zit bij Hi, ben er tevreden over!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb wat advies nodig!
Heb recent een BB Bold 9700 aangeschaft.
Maar ik kan door omstandigheden geen abonnement nemen.
Dus ik moet alles via prepaid doen.
Momenteel zit er een Lebara prepaid kaartje in, maar die ondersteunen geen BlackBerry internet via prepaid.
Dus ik moet een simkaart van een andere provider aan gaan vragen.
Welke provider is voor mij de beste optie?
En opwaarderen, kan dat via internet of ook fysiek?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ik zit bij Hi, ben er tevreden over!
Allebei.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
En opwaarderen, kan dat via internet of ook fysiek?
Dus je hebt ook zon kaartje dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Allebei.
Als je vragen hebt hoor ik het graag!
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dus je hebt ook zon kaartje dan?
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)ic=bbprepso#pdpSpecs
Had volgens mij nog een edit gedaan, maar dat is nu dus weg..quote:
Ik had 'm besteld via internet, had 'm de volgende dag al!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Had volgens mij nog een edit gedaan, maar dat is nu dus weg..
Dit kaartje kan je alleen bestellen van de Hi site of kan je die ook gewoon fysiek halen in een telecomzaak? Er staat 2 dagen levertijd, maar heb hem dus donderdag al nodig als het kan, vandaar.
Zo ongeveer jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Jeeejj, ik mag een nieuwe Berry!!!
Even wachten alleen op de nieuwe 9900.
Wanneer is de release nou in Nederland? Augustus of September?
Als je niet zo'n haast hebt dat je kan wachten op die nieuwe, dan kan je daar beter op wachten en dán een 9780 halen. Die zullen vast door de nieuwe releases in prijs dalenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hallo!
Ik ben haastig op zoek naar een telefoon. Wilde eerst een Samsung maar dat is 'm toch niet geworden. Nu wil ik een losse BlackBerry Bold 9780 kopen. Die kan ik voor 339 euro kopen. Dat is ook ongeveer de prijs die ik aan een nieuwe telefoon wil uitgeven. Maar nu zit ik te twijfelen: binnenkort komt er een nieuwe Bold (9900) en nog een nieuwe Curve (Touch) en nog een paar toestellen.
Is het nu wel verstandig om een nieuwe te kopen want er komen dus allemaal nieuwe. Alleen die zullen (weet niet of iemand het weet) eerst wel weer 400/500 euro worden en dat vind ik toch echt te duur. Dus dan kan ik misschien nu toch beter een Bold 9780 kopen,
Waarom zou je zoiets willen doen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef vak-z4 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je films kan downloaden op je BB?
In het hoofdmenu op de menu-knop, 'alle items weergeven'. Waarschijnlijk issie verborgenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Vraagje; ik heb een Curve 8520. Vandaag even een upgrade gedaan omdat dat alweer een tijdje geleden was. Nu werkt alles weer prima, Facebook, Whatsapp, Appworld etc. Het probleem is alleen dat ik mijn map voor E-mail niet meer kan vinden. De map 'berichten' wel, dus ik kan mijn mails wel gewoon lezen, maar ondertussen komen ook alle Whatsapp berichten etc daar ook in te staan.
Iemand enig idee waar mijn map e-mail zou kunnen staan? Ik dacht dat ik mijn email even opnieuw aan zou moeten melden, maar m'n telefoon zegt dat hij deze email al op de telefoon is geīnstalleerd.
Gelukt. Thanks, man!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef SevD het volgende:
[..]
In het hoofdmenu op de menu-knop, 'alle items weergeven'. Waarschijnlijk issie verborgen
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op de BB Bold 9780 zit toch gewoon 3G?
Nee, niet mogelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef estranged het volgende:
Weet iemand hoe (als het al kan) je de melding 'alleen noodoproepen' kan verwijderen van het scherm wanneer de telefoon is vergrendeld? Of eventueel het nummer wijzigen naar een niet bestaand nummer?
Heb je al Mobile Network Options gecheckt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:49 schreef BradSpit het volgende:
Ik heb een BB met Vodafone:
een vraagje: ik ben net terug van vakantie.. toeval of niet, sinds ik in Nederland ben, doen mijn pushmail en internet het niet.. ik ontvang geen mails meer op mijn blackberry.. ik wilde dus inloggen op http://www.mobileemail.vodafone.nl/ maar was mijn wachtwoord vergeten, dus ik vraag een nieuwe aan (username is gewoon mijn emailadres), maar ik krijg ook geen wachtwoord.. weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik deze kan oplossen.
thanks man, het is al opgelost, heb gebeld met de klantenservice, en zij hebben een soort van reset gedaan, en volgens mij ook nog servicebooks opnieuw gestuurd.. enfin het werkt weer...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Nee, niet mogelijk.
Workaround: gebruik de 'mute' functie in plaats van (of in combinatie met) de lock functie.
http://supportforums.blac(...)-Autolock/td-p/35117
[..]
Heb je al Mobile Network Options gecheckt?
Dan vooral Data Services (staan die 'on') en staat je Mobile Network op vodafone NL?
Eventueel Network Selection Mode op 'Automatic' zetten.
Wellicht zit je nog op een ander netwerk te roamen en staat je Data Roaming instelling op 'off'.
Let op: Zet dit laatste niet zomaar 'on' want als je inderdaad aan het roamen bent kan dat prijzig zijn / buiten je internet bundel vallen.
Kijk daarom eerst goed dat je inderdaad op je home-network zit (in dit geval Vodafone, zoals jij zelf aangeeft).
September gok ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is zeker nog niet bekend wanneer de 9900 komt? Kan alleen zomer '11 vinden.
Echt? Oh dat had ik niet verwacht, ik heb hem pas een maandjequote:Op maandag 11 juli 2011 16:26 schreef Zoheetik het volgende:
Dan is 'ie waarschijnlijk nat geweest, iets met de contactjes dus...
Of je laat 'm heel lang (een week oid) drogen of je stuurt 'm op voor reparatie.
Updaten van je Blackberryquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef estranged het volgende:
Weet iemand hoe (als het al kan) je de melding 'alleen noodoproepen' kan verwijderen van het scherm wanneer de telefoon is vergrendeld? Of eventueel het nummer wijzigen naar een niet bestaand nummer?
Ben ook aan het twijfelen of ik misschien niet een Blackberry moet nemen. Zeker de Blackberry bold 9900 spreekt me wel aan. Volgens deze Blackberry bold touch 9900 website zal het toestel begin september in Nederland te koop zijn. Op een ander forum (kan hem niet meer vinden) gaan ze er vanuit dat het toestel vanaf november te koop zal zijn; een jaar na de Blackberry 9780.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is zeker nog niet bekend wanneer de 9900 komt? Kan alleen zomer '11 vinden.
Er is aangekondigd dat hij uitkomt in de zomer, September dus. Weet niet hoe ze aan november komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:33 schreef daisy_dg het volgende:
[..]
Ben ook aan het twijfelen of ik misschien niet een Blackberry moet nemen. Zeker de Blackberry bold 9900 spreekt me wel aan. Volgens deze Blackberry bold touch 9900 website zal het toestel begin september in Nederland te koop zijn. Op een ander forum (kan hem niet meer vinden) gaan ze er vanuit dat het toestel vanaf november te koop zal zijn; een jaar na de Blackberry 9780.
Zit vaak toch een verschil tussen NL en rest van de wereld. September zullen ze denk ik niet halen als launch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Er is aangekondigd dat hij uitkomt in de zomer, September dus. Weet niet hoe ze aan november komen.
Ik zou ervan uitgaan dat hij hier een week of 6 later komtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Zit vaak toch een verschil tussen NL en rest van de wereld. September zullen ze denk ik niet halen als launch.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik zou ervan uitgaan dat hij hier een week of 6 later komt
Ga in een telefoonwinkel werken....quote:Op maandag 18 juli 2011 11:13 schreef sanneyentl het volgende:
Ik zou me graag willen verdiepen in instellingen en apps op telefoons, om te beginnen met name de blackberry aangezien ik deze telefoon ook zelf heb. Ik merk dat er velen zijn die vaak problemen/probleempjes hebben met de 'moderne' telefoon. Hierbij denk ik aan apps en bepaalde instellingen voor mail enz.
Door me hierin te gaan verdiepen wil ik hiermee wat extra's mee gaan verdienen, gewoon voor erbij.
Maar hoe pak ik dit aan? Moet ik mezelf zoveel mogelijk informatie bijbrengen of zijn er zelfs cursussen die ongeveer dit aanbieden. Ik heb geen idee namelijk..
TuneIn Radio echt super appquote:Op maandag 18 juli 2011 11:47 schreef thumbnail het volgende:
Wat is een goede radio app voor de BB?
Ik wilde deze week de Tour volgen maar toen kwam ik erachter dat er geen radio op de BB zit.
Ik test het nu nu even uit, maar als ik met die tweede optie zonder WiFi aan op internet ga, lukt het gewoon (3G).quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef El.Wulfo het volgende:
Mij is verteld door T-Mobile dat het enigste wat ik moet doen is roaming uitzetten.
Duw jouw 2e optie.
Komt waarschijnlijk omdat je in NL bent.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:19 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik test het nu nu even uit, maar als ik met die tweede optie zonder WiFi aan op internet ga, lukt het gewoon (3G).
Instellingen op 2G gezet, pakt hij internet via de GPRS...
Feeling like a n00b...![]()
Gegevensservice: Aanquote:Op maandag 18 juli 2011 17:58 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je in NL bent.
Allebei op uit, dan kan je zowel in NL als in het buitenland niet op internet.
Roaming = internet in buitenland (die uit, geen mogelijkheid tot internet in buitenland)
Ik ben ook van een touchscreen afgestapt vanwege dezelfde redenen. Ik heb nu de bb bold 9780, bevalt super. Accutijd is helaas niet zoals gehoopt, is na zo'n 60u bijna leeg bij normaal gebruik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:31 schreef danos het volgende:
Hmm ik zit er sterk over te denken om mijn LG optimus 2x in de verkoop te gooien en over te schakelen op BB. De combinatie touch(keyboard)only en belabberde accutijd maken het gewoon dat ik het een gehandicapte telefoon vind.
Ik wil geen uitschuif keyboard, en ik wil lange accutijd, dus lijkt een BB me een logische keus, zijn er mensen die ook de overstap hebben gemaakt? Of mijn keuze kunnen bevestigen?
60 uur? Daar kan ik van dromen... Ik moet iedere avond opladen, anders is het de volgende ochtend gedaan met de batterij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik ben ook van een touchscreen afgestapt vanwege dezelfde redenen. Ik heb nu de bb bold 9780, bevalt super. Accutijd is helaas niet zoals gehoopt, is na zo'n 60u bijna leeg bij normaal gebruik.
Maar dat is nog een stuk beter dan elke avond aan de accu moeten leggen.
60 uur? hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:29 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik ben ook van een touchscreen afgestapt vanwege dezelfde redenen. Ik heb nu de bb bold 9780, bevalt super. Accutijd is helaas niet zoals gehoopt, is na zo'n 60u bijna leeg bij normaal gebruik.
Maar dat is nog een stuk beter dan elke avond aan de accu moeten leggen.
Had ik laatst ook volgens mij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:16 schreef Zwappel het volgende:
Oke, ik heb nu iets vreemds.
Als ik mijn oortjes in mijn BB doe dan kan ik nog gewoon muziek luisteren.
Maar als ik gewoon door de ingebouwde speakers muziek wil draaien dan hoor ik op eens niks meer.
Waarschijnlijk heb ik per ongeluk die functie gedisabled ofzo.
Welke opties zou ik eens na moeten kijken?
Torch komt een eind, ander schuifmechanisme, maar toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:13 schreef PizzaMizza het volgende:
Jammer dat er geen BB komt met een uitschuifbare toetsenbord, een soort tmobile G1.
Mijn bold is nu al kuren aan het vertonen, + de achterkant is kwijt & de plug-in voor oordopjes is kapot...
Je hoeft je niet te verantwoorden naar ons hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:13 schreef PizzaMizza het volgende:
Oja: de enige reden dat ik een bb heb (wel al anderhalf jaar dus ben geen ping-meelopertje) is nog dat ik kan pingen, eerst kocht ik hem voor de uniekheid maar die is allang al weg door de mega sale van vodafone en t mobile van blackberries voor maar 180 euro
Dunno, luister er niet veel muziek mee, misschien is dat het?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:17 schreef Glennz het volgende:
[..]
60 uur? hoe krijg je het voor elkaar?
Daar kan ik ook van dromen. Net als GodsSon moet ik hem ook elke avond weer aan de oplader doen.
mij, mij, mij... alleen moet ik nog even 1,5 jaar wachten met mijn bb bold 9780... Haha! achja, dan zin er wel nieuwe toestellen uit=D!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef BradSpit het volgende:
wie zit er ook te wachten op de BB Bold 9900??
Half augustus is de hoopquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef koekii het volgende:
Mijn abbo verloopt eind augustus en ik wil de nieuwe Bold 9900 kopen. Iemand enig idee wanneer hij uitkomt?
t-mobile halverwege augustus [/site info :') ]quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
[..]
3 september ligt hij in de Nederlandse schappen. [/insider info]
Vodafone halverwege augustusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:27 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
t-mobile halverwege augustus [/site info :') ]
CameraMuteApp: http://www.blackberrydownload.net/download-cameramuteapp.htmlquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Sdm007 het volgende:
Is er een app voor het uitzetten van dat camera geluid ?
Van een backup kan je de lijst terug krijgen, anders durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:34 schreef Purdey het volgende:
Sinds vorig jaar in het bezit van een 8520, en sinds gister van een 9300. Alles geīnstalleeerd zoals msn en mail. Ik zag dat in m'n bellijst al m'n msn contactpersonen stonden, en die heb ik er allemaal uit gegooid omdat ik onhandig vond.. En nu voel je 'm al aankomen, m'n hele msn contactpersonen lijst op de PC is ook leegNu al aardig wat zitten googelen, alleen kom ik er niet uit.
Meer mensen met dit probleem? En hoe krijg ik m'n lijst met contacten weer terug?
3Gquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:34 schreef Purdey het volgende:
Sinds vorig jaar in het bezit van een 8520, en sinds gister van een 9300.
Niemand?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Een collega heeft gevraagd of ik wat screen protectors voor haar Blackberry Bold wil bestellen. Betekent dat dat alle screen protectors voor de 9000-serie passen?
3G is heel fijn. Maar is het heel erg dat ik op het punt sta m'n nieuwe besje plat te trappen?quote:
Dit dus, en dat liever vandaag dan morgen. In ieder geval voordat de providers de nieuwe abbo's gaan aanbieden.quote:
Waar dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:37 schreef arj1o1 het volgende:
Je kunt hem al bestellen (reserveren) dus je kunt nog een "oud" abonnement kiezen.
Dat ligt aan de lettertjes van je contract, ik geloof niet dat als je een "oud" abonnement afsluit ze niet zomaar wijzigingen mogen doorvoeren; dat zou contractbreuk zijn. Het probleem is dan wel dat je niet voordelig naar een andere provider kan omdat de grote drie je in je poepertje willen nemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Waar dan?
Btw, ik denk niet dat als je nu nog een "oud" abonnement afsluit dat dan dan nog 2 jaar geldig blijft hoor.
Volgens mij kunnen ze je gewoon de optie geven om of: mee te gaan met nieuwe tarieven, of kosteloos opzeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat ligt aan de lettertjes van je contract, ik geloof niet dat als je een "oud" abonnement afsluit ze niet zomaar wijzigingen mogen doorvoeren; dat zou contractbreuk zijn. Het probleem is dan wel dat je niet voordelig naar een andere provider kan omdat de grote drie je in je poepertje willen nemen.
die bold is kkgroot, groter dan zijn voorgangers..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef koekii het volgende:
Mijn abbo verloopt eind augustus en ik wil de nieuwe Bold 9900 kopen. Iemand enig idee wanneer hij uitkomt?
Knappe bijdrage aan het topic? Waarom de kk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:51 schreef BradSpit het volgende:
[..]
die bold is kkgroot, groter dan zijn voorgangers..
Vodafone is ingegaan per 01-08 (maar zijn niet zo slecht als gedacht volgens mij)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dit dus, en dat liever vandaag dan morgen. In ieder geval voordat de providers de nieuwe abbo's gaan aanbieden.
Weet iemand dat hier, wanneer de nieuwe abonnementsvormen ingaan? Ik geloof bij KPN begin september en Voda en T-Mobile al eerder?
Vodafone.nl Hi.nl Tmobile.nl etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:39 schreef znarch het volgende:
[..]
Waar dan?
Btw, ik denk niet dat als je nu nog een "oud" abonnement afsluit dat dan dan nog 2 jaar geldig blijft hoor.
Weet je dat heel zeker? Volgens mij werd in de topics over de verhoging duidelijk dat een provider gewoon de nieuwe voorwaarden door kan duwen met als enige optie kosteloos opzeggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:20 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Vodafone.nl Hi.nl Tmobile.nl etc.
En je abonnement blijft dan gewoon 2 jaar geldig.
lijkt me HEEL sterk, kosteloos opzeggen na een maand betekend een gratis 9900quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:19 schreef znarch het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Volgens mij werd in de topics over de verhoging duidelijk dat een provider gewoon de nieuwe voorwaarden door kan duwen met als enige optie kosteloos opzeggen.
Als het om een abonnement van 2 jaar gaat zou ik het toch maar even uitzoeken hoe ze dat gaan doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
lijkt me HEEL sterk, kosteloos opzeggen na een maand betekend een gratis 9900
Tekenen voor voorwaarden is voorwaarden behouden. Bij verlengen kom je dan vanzelf in de nieuwe voorwaarden, is een overgang naar de nieuwe voorwaarden van twee jaar. Anders regelen is nog vele malen duurder voor een provider.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Als het om een abonnement van 2 jaar gaat zou ik het toch maar even uitzoeken hoe ze dat gaan doen.
Ik kan net niet verlengen voor de ingansdatum. Failquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:06 schreef arj1o1 het volgende:
Juist. 16 augustus verlengen met 9900, is 2 jaar en 4 maanden (door verlengen) contract onder "oude" voorwaarden. Eindelijk van Windows Mobile af.
nee...quote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Een collega heeft gevraagd of ik wat screen protectors voor haar Blackberry Bold wil bestellen. Betekent dat dat alle screen protectors voor de 9000-serie passen?
Maakt niet uit, prijzen zijn gelijk. Aansluitkosten maken een nieuw abonnement zelfs duurderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef BradSpit het volgende:
een vraagje binnenkort loopt mijn abonnement bij Vodafone af, wat is verstandig: om het te verlengen of een geheel nieuw abonnement af te sluiten? ik wil een andere Blackberry toestel hebben.
Krijgen anderen ze ook niet binnen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Mijn BBM-berichten komen niet meer aan. Er komt alleen een 'V', en dus geen kleine D of R erboven. Echter kan ik wel gewoon berichten van anderen ontvangen.
Meer mensen met dit probleem? Ik heb het ongeveer sinds gisteravond. Vodafone + BlackBerry basis
Dit is niet waar. Dit is afhankelijk van je klantwaarde, en een nieuw abonnement kan zelfs goedkoper zijn (zelfs met aansluitkosten).quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:10 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, prijzen zijn gelijk. Aansluitkosten maken een nieuw abonnement zelfs duurder
Nope.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Krijgen anderen ze ook niet binnen?
Reset toestel (battery-pull) of eventueel BBM opnieuw installeren
Standaard verleng aanbod is exact gelijk aan een nieuwe klant in de winkel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:24 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Dit is afhankelijk van je klantwaarde, en een nieuw abonnement kan zelfs goedkoper zijn (zelfs met aansluitkosten).
nee zoek maar eens wat op gathering.tweakersquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Standaard verleng aanbod is exact gelijk aan een nieuwe klant in de winkel.
Ik durf toch wel aan dat ik het beter weet.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:26 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
nee zoek maar eens wat op gathering.tweakers
Uit mijn ervaring is het toch goedkoper om een nieuw contract af te sluiten. Ik was een paar maanden geleden opzoek naar een nieuwe telefoon. Via de site van Hi keek ik naar een BB9780, als ik mijn contract verlengde moest ik er 119 euro bij doen en als ik gewoon een nieuw contract zou afsluiten zou ik de telefoon er voor +-20 euro bij krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik durf toch wel aan dat ik het beter weet.....
Ik heb het dan over het voorgestelde geval, Vodafone en in de winkelquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring is het toch goedkoper om een nieuw contract af te sluiten. Ik was een paar maanden geleden opzoek naar een nieuwe telefoon. Via de site van Hi keek ik naar een BB9780, als ik mijn contract verlengde moest ik er 119 euro bij doen en als ik gewoon een nieuw contract zou afsluiten zou ik de telefoon er voor +-20 euro bij krijgen.
Waar als ik vragen mag?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 04:50 schreef Gauner het volgende:
Zo de 9900 is besteld, laat maar komen die handel!
www.typhone.nl, eerste 9 maanden 21 euro per maand, vervolgens 42 icm met Hi van KPN en Blackberry Internet.quote:
Via 3g of gprs is het inderdaad kut. Wifi is meestal wel te doen. Sowieso moet je niet voor de kwaliteit youtubefilmpjes op je bb kijken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 18:23 schreef Miam het volgende:
Wanneer ik een filmpje afspeel via youtube op m`n bb, is het beeld enorm wazig!
meer mensen die dit hebben?
nee, blijkbaar. er zijn ergere dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:03 schreef Gochme het volgende:
[..]
Via 3g of gprs is het inderdaad kut. Wifi is meestal wel te doen. Sowieso moet je niet voor de kwaliteit youtubefilmpjes op je bb kijken.
Pas je wel op voor plunderend tuig! De blackberry is heel populair bij Britse jongeren. :pquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:50 schreef Miam het volgende:
[..]
nee, blijkbaar. er zijn ergere dingen.
Ik ga maandag t/m vrijdag naar London en neem dan uiteraard m`n bb mee. (mtv mobile abbo)
Heb eerder vandaag een travelpack aangeschaft en hoop echt dat ie het wel doet
eenmaal daar.
Klinkt ook overdreven, het is maar een telefoon... als je normaal toerist bent dan zal je weinig merken van het "tuig" en de rellen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 07:48 schreef Miam het volgende:
Jazeker. Draag een tasje om mijn nek onder de kleding die ik draag. Doe m daar in denk ik. Verder gebruik ik m niet op straat. Lijkt me niet verstandig.
Uit voorzorg draag ik wel een tasje om m`n nek met al m`n bezittingen erin, waaronder m`n bb.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:57 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Klinkt ook overdreven, het is maar een telefoon... als je normaal toerist bent dan zal je weinig merken van het "tuig" en de rellen.
Onbeperkt internet is eigenlijk nergens meer te verkrijgenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:02 schreef tmffirework het volgende:
Ik wil graag een blackberry halen. Misschien heeft iemand advies waar ik het beste uitkom.
Ik wil graag: - onbeperkt internet
- minsten 150 smsjes/belminuten
- maximaal 30 euro/maand gemiddeld
waarschijnlijk moet je toch 2 weken wachtenquote:
Ik heb bij GSMtopdeal.nl blackberry gevonden met onbeperkt internet. Alleen daar heb je maar maximaal 100 smsjes in de maand, en dan 300 belminuten, had het liever andersom gezien haha.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Onbeperkt internet is eigenlijk nergens meer te verkrijgen
150 min zijn bij iedere provider te vinden, inclusief kortingen ook bij eigenlijk iedere provider voor ongeveer 30¤.
Ik zou eerder gaan kijken naar de blackberry, want die zijn niet altijd gratis.
Dan zat je waarschijnlijk eerst in een lager klantsegment waar Hi mee werkt. Het kan in je voordeel uitpakken en soms ook, zoals in jouw geval, minder voordelig uitpakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring is het toch goedkoper om een nieuw contract af te sluiten. Ik was een paar maanden geleden opzoek naar een nieuwe telefoon. Via de site van Hi keek ik naar een BB9780, als ik mijn contract verlengde moest ik er 119 euro bij doen en als ik gewoon een nieuw contract zou afsluiten zou ik de telefoon er voor +-20 euro bij krijgen.
doe zoals mij.. neem iPhone 4 en een 9900quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:59 schreef Nahro het volgende:
[..]
Dan zat je waarschijnlijk eerst in een lager klantsegment waar Hi mee werkt. Het kan in je voordeel uitpakken en soms ook, zoals in jouw geval, minder voordelig uitpakken.
Ik heb zo net een unboxing van de 9900 gezien en het is wel echt een mooie blackberry. Ik begin een greintje spijt te krijgen dat ik na al die jaren Blackberry ben overgestapt naar de iPhone 4
daarom koop ik ze Als los toestel zonder abboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:57 schreef Nahro het volgende:
Ja daar dacht ik ook aan maar ik studeer en werk parttime dus 2 abo's gaan het niet voor mij worden. Wel toffe combinatie trouwens
Ik geef ze tot aankomende dinsdag om hem te leveren! Daarna eis ik korting op het toestel!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:06 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je toch 2 weken wachten
T-mobile heeft kutbereik. Vooral met pingen irritant, want berichten komen in rare volgorde aan of helemaal niet. Mijn ervaring tenminste.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:09 schreef tmffirework het volgende:
Iemand enige ervaring met een blackberry bij T-mobile? Als ik dan over mijn datalimiet heen ben wordt internet langzamer, maar kan je met die snelheid nog steeds vooruit?
Ik zal vanmiddag eens kijken of het toestel vandaag of maandag binnenkomt in de winkel (werk daarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:10 schreef alexmeijer het volgende:
net met vodafone zitten bellen.. die zeggen dat ze de bold 9900 pas hebben half september en niet zoals tweakers en nu.nl zeggen vandaag.
beetje bullshit dus
Wat raad je mij dan aan, want T-mobile is ongeveer de enige provider die nog onbeperkt internet aanbied. En met een databundel ben ik bang dat ik er zo overheen zit als ik een beetje zit te internetten enzo, of valt dit mee. Met 500 mb bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 03:25 schreef Gochme het volgende:
[..]
T-mobile heeft kutbereik. Vooral met pingen irritant, want berichten komen in rare volgorde aan of helemaal niet. Mijn ervaring tenminste.
Ik heb ook T-mobile en mijn ontvangst is meestal prima. Ikzelf merk niet als ik over het datalimiet heen ben dus volgens mij kan je dan nog prima door.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:27 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Wat raad je mij dan aan, want T-mobile is ongeveer de enige provider die nog onbeperkt internet aanbied. En met een databundel ben ik bang dat ik er zo overheen zit als ik een beetje zit te internetten enzo, of valt dit mee. Met 500 mb bijvoorbeeld?
in elke vodafone winkel? of bepaalde? en gaat hij in de winkel ook 489,00 kosten zoals op de website staat? (https://www.vodafone.nl/s(...)sp?_requestid=178433)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:07 schreef GodsSon het volgende:
BB9900 is als de leverling goed gaat vanaf maandag in de Vodafone winkels, dus maandag einde dag of dinsdag in de verkoop
Zit die ook niet meer bij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:01 schreef PPL het volgende:
Is de toets/icoon niet hidden?
Ga eens het menu in en selecteer 'show all'?
Weinig winkels verkopen toestellen los, kassaprijs is rond de 490 idd. Meestal alleen in combinatie met abo. Planning is levering in alle winkels, werkelijke resultaat kan anders zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:27 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
in elke vodafone winkel? of bepaalde? en gaat hij in de winkel ook 489,00 kosten zoals op de website staat? (https://www.vodafone.nl/s(...)sp?_requestid=178433)
Vodafone winkel sittard had iig geen probleem met losse verkoop zeiden zequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:40 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Weinig winkels verkopen toestellen los, kassaprijs is rond de 490 idd. Meestal alleen in combinatie met abo. Planning is levering in alle winkels, werkelijke resultaat kan anders zijn natuurlijk
Maar in de webshop staat nog steeds half augustusquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:03 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Vodafone winkel sittard had iig geen probleem met losse verkoop zeiden ze
yup idd :/quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar in de webshop staat nog steeds half augustus![]()
ik heb iPhone, iPad, MacBook Pro, en een BB 9900... nou opzouten cheap ass trollquote:
ik gewoon opgehaald bij T-mobile zelfquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik besteld via de website in middels, bevalt hij?
Waar besteld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef Gauner het volgende:
Mijne is vandaag ook verzonden, morgen ook aan de gang!
Volgens mij gaat hij automatisch over op Wifi, maar ik zou even in je instellingen neuzen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Gauner het volgende:
Bold is binnen!
Vraagje aan de Blackberry kenners, hoe stel je in dat wanneer ik thuis ben en dus op wifi zit deze verbinding boven de betaalde Blackberry Internet verbinding gaat? Kun je dit handmatig instellen of gaat is dit automatisch het geval wanneer je met wifi verbonden bent?
Als het BB icon bij je wifi icon staat ipv 3G icon gaat je data over wifi en niet over 3G en dus niet van je 500MB bundelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Gauner het volgende:
Hij maakt inderdaad automatisch verbinding, maar dus als hij verbonden is met wifi kan ik dus gewoon downloaden zonder me druk te hoeven maken dat dit van de 500mb bundel af gaat?
Het BB icon staat rechts naast de 3G icon. De wifi icon (ik neem aan dat je de signaalsterkte bedoeld) staat eronder..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het BB icon bij je wifi icon staat ipv 3G icon gaat je data over wifi en niet over 3G en dus niet van je 500MB bundel
dan heb je geen data connectie over wifi. Kan je ook bij je servicestatus controleren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef Gauner het volgende:
[..]
Het BB icon staat rechts naast de 3G icon. De wifi icon (ik neem aan dat je de signaalsterkte bedoeld) staat eronder..
Nu staat het ineens wel naast het wifi icon, terwijl ik niets heb veranderd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan heb je geen data connectie over wifi. Kan je ook bij je servicestatus controleren.
In principe zal je zodra je een wifi verbinding hebt ook na enkele seconden internet service over wifi hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nu staat het ineens wel naast het wifi icon, terwijl ik niets heb veranderd.
Vreemd dat dit willekeurig vanzelf omspringt..
Als het goed is kun je dit ook zien bij: Services Status (bij mijn os5 staat dit bij Manage Connections).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In principe zal je zodra je een wifi verbinding hebt ook na enkele seconden internet service over wifi hebben.
Bij BIS staat nu inderdaad Wifi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Als het goed is kun je dit ook zien bij: Services Status (bij mijn os5 staat dit bij Manage Connections).
http://mobile.e-office.com/Products/Mobile-Data-Alerterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef Gauner het volgende:
[..]
Bij BIS staat nu inderdaad Wifi.
Kun je trouwens ergens je dataverbruik checken?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://mobile.e-office.com/Products/Mobile-Data-Alerter
eh... duh?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:55 schreef Gauner het volgende:
[..]
![]()
Hij begint wel pas te tellen vanaf het moment van installeren geloof ik?
Oke oke, wellicht een retorische vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |