bij mij zijn die goedkoper.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:37 schreef Probability het volgende:
En heeft iemand hier ervaring mee?
http://www.pimpjebb.nl/bl(...)rry-privacy-stickers
als je garantie heb terug brengen anders openmaken en zelf kijkenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:23 schreef 1517 het volgende:
Ik ben helemaal klaar met blackberry. Mijn scherm is blank, de telefoon werkt nog wel maar het scherm doet dus niks meer.
Ik heb op internet gezien dat de connector van de usb poort waarschijnlijk kortsluiting maakt met het moederboard, weet iemand hier iets meer van. Weet iemand of mijn bold 9700 nu nog te redden is?
nee.. elke blackberry die ik heb gehad was perfect en 0,0 problemen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:54 schreef 1517 het volgende:
Dat snap ik zelf ook, vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft
Oh, dat wiste ik niet. Maar ik zoek nog steeds een programma van Skype die mijn curve kan ondersteunen. Of is t nou onmogelijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Voordat je moeite gaat doen om het aan de gang te krijgen, wat denk je met iskoot te kunnen? Als je er mee wil bellen moet je wel rekening houden dat het niet geheel zoals skype werkt. Iskoot zal een telefoonnummer bellen om de verbinding tot stand te brengen, het is dus niet zo dat je geheel gratis kan bellen. Chatten kan wel zonder dat het je wat zou gaan kosten.
Dat is simpelweg onmogelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:09 schreef koekii het volgende:
[..]
Oh, dat wiste ik niet. Maar ik zoek nog steeds een programma van Skype die mijn curve kan ondersteunen. Of is t nou onmogelijk?
Laten we het zo zeggen, met 1 app, voip skype en chat is momenteel bij mijn weten niet mogelijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Mjah onmogelijk is een groot woord maar het wordt erg lastig
Mag ik hier uit opmaken dat je een werkende voip skype op je blackberry?quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:42 schreef znarch het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, met 1 app, voip skype en chat is momenteel bij mijn weten niet mogelijk.
Nee sorry, hoop niet dat ik je nu blij heb gemaakt met een dode mus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:18 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat je een werkende voip skype op je blackberry?
Alleen een Blackberry bundel toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:30 schreef GodsSon het volgende:
Je hebt een internetbundel nodig inderdaad. Voor niets gaat de zon op
What's the difference? Afhankelijk van provider en abonnementsstructuur is het een internetbundel die alles doet of een toevoeging op een internetbundelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:46 schreef MailGozer het volgende:
[..]
Alleen een Blackberry bundel toch?
Opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef sanneyentl het volgende:
iemand?
Heb sinds een tijdje nou een bb bold 9780. Als ik naar app world ga en apps wil downloaden moet ik eerst inloggen met een Blackberry ID. Deze heb ik aangemaakt en inloggen lukt ook gewoon. Maar daarna kan ik niet meer verder. Ik krijg een scherm met de info van m'n Blackberry ID en het enige wat ik kan doen is m'n wachtwoord veranderen. Ik kan dus niet doorklikken om verder te gaan of iets, hierdoor kan ik dus geen apps downloaden. Las op internet dat meerdere met een bold 9780 hier last van hebben maar niemand nog met een oplossing, misschien hier iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |