ik heb iPhone, iPad, MacBook Pro, en een BB 9900... nou opzouten cheap ass trollquote:
ik gewoon opgehaald bij T-mobile zelfquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik besteld via de website in middels, bevalt hij?
Waar besteld?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:35 schreef Gauner het volgende:
Mijne is vandaag ook verzonden, morgen ook aan de gang!
Volgens mij gaat hij automatisch over op Wifi, maar ik zou even in je instellingen neuzen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:57 schreef Gauner het volgende:
Bold is binnen!
Vraagje aan de Blackberry kenners, hoe stel je in dat wanneer ik thuis ben en dus op wifi zit deze verbinding boven de betaalde Blackberry Internet verbinding gaat? Kun je dit handmatig instellen of gaat is dit automatisch het geval wanneer je met wifi verbonden bent?
Als het BB icon bij je wifi icon staat ipv 3G icon gaat je data over wifi en niet over 3G en dus niet van je 500MB bundelquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Gauner het volgende:
Hij maakt inderdaad automatisch verbinding, maar dus als hij verbonden is met wifi kan ik dus gewoon downloaden zonder me druk te hoeven maken dat dit van de 500mb bundel af gaat?
Het BB icon staat rechts naast de 3G icon. De wifi icon (ik neem aan dat je de signaalsterkte bedoeld) staat eronder..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als het BB icon bij je wifi icon staat ipv 3G icon gaat je data over wifi en niet over 3G en dus niet van je 500MB bundel
dan heb je geen data connectie over wifi. Kan je ook bij je servicestatus controleren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:38 schreef Gauner het volgende:
[..]
Het BB icon staat rechts naast de 3G icon. De wifi icon (ik neem aan dat je de signaalsterkte bedoeld) staat eronder..
Nu staat het ineens wel naast het wifi icon, terwijl ik niets heb veranderd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dan heb je geen data connectie over wifi. Kan je ook bij je servicestatus controleren.
In principe zal je zodra je een wifi verbinding hebt ook na enkele seconden internet service over wifi hebben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:09 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nu staat het ineens wel naast het wifi icon, terwijl ik niets heb veranderd.
Vreemd dat dit willekeurig vanzelf omspringt..
Als het goed is kun je dit ook zien bij: Services Status (bij mijn os5 staat dit bij Manage Connections).quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In principe zal je zodra je een wifi verbinding hebt ook na enkele seconden internet service over wifi hebben.
Bij BIS staat nu inderdaad Wifi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Als het goed is kun je dit ook zien bij: Services Status (bij mijn os5 staat dit bij Manage Connections).
http://mobile.e-office.com/Products/Mobile-Data-Alerterquote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:32 schreef Gauner het volgende:
[..]
Bij BIS staat nu inderdaad Wifi.
Kun je trouwens ergens je dataverbruik checken?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://mobile.e-office.com/Products/Mobile-Data-Alerter
eh... duh?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 22:55 schreef Gauner het volgende:
[..]
![]()
Hij begint wel pas te tellen vanaf het moment van installeren geloof ik?
Oke oke, wellicht een retorische vraag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |