abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 19:17:42 #126
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_99032723
Daar heb je alleen wel een datalimiet van 250mb. Al vraag ik me af hoe snel je daar overheen gaat...
Maar ja overal hebben ze tegenwoordig datalimieten geloof ik.

Ik wil btw niet tweejarig, kan ook eenjarig zie ik. Maar dat is wel weer duurder.

Als ik bij gewone abonnementen kijk lijkt dat zelfs goedkoper. Of ligt dat aan mij? (Grote kans) :@
pi_99150286
Weet iemand hoe (als het al kan) je de melding 'alleen noodoproepen' kan verwijderen van het scherm wanneer de telefoon is vergrendeld? Of eventueel het nummer wijzigen naar een niet bestaand nummer?
pi_99234526
Ik heb een BB met Vodafone:
een vraagje: ik ben net terug van vakantie.. toeval of niet, sinds ik in Nederland ben, doen mijn pushmail en internet het niet.. ik ontvang geen mails meer op mijn blackberry.. ik wilde dus inloggen op http://www.mobileemail.vodafone.nl/ maar was mijn wachtwoord vergeten, dus ik vraag een nieuwe aan (username is gewoon mijn emailadres), maar ik krijg ook geen wachtwoord.. weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik deze kan oplossen.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 10:08:33 #129
35623 PPL
#control
pi_99235318
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef estranged het volgende:
Weet iemand hoe (als het al kan) je de melding 'alleen noodoproepen' kan verwijderen van het scherm wanneer de telefoon is vergrendeld? Of eventueel het nummer wijzigen naar een niet bestaand nummer?
Nee, niet mogelijk.
Workaround: gebruik de 'mute' functie in plaats van (of in combinatie met) de lock functie.

http://supportforums.blac(...)-Autolock/td-p/35117

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 08:49 schreef BradSpit het volgende:
Ik heb een BB met Vodafone:
een vraagje: ik ben net terug van vakantie.. toeval of niet, sinds ik in Nederland ben, doen mijn pushmail en internet het niet.. ik ontvang geen mails meer op mijn blackberry.. ik wilde dus inloggen op http://www.mobileemail.vodafone.nl/ maar was mijn wachtwoord vergeten, dus ik vraag een nieuwe aan (username is gewoon mijn emailadres), maar ik krijg ook geen wachtwoord.. weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik deze kan oplossen.
Heb je al Mobile Network Options gecheckt?
Dan vooral Data Services (staan die 'on') en staat je Mobile Network op vodafone NL?
Eventueel Network Selection Mode op 'Automatic' zetten.

Wellicht zit je nog op een ander netwerk te roamen en staat je Data Roaming instelling op 'off'.
Let op: Zet dit laatste niet zomaar 'on' want als je inderdaad aan het roamen bent kan dat prijzig zijn / buiten je internet bundel vallen.
Kijk daarom eerst goed dat je inderdaad op je home-network zit (in dit geval Vodafone, zoals jij zelf aangeeft).
Burnt to the core but not broken
pi_99236905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 10:08 schreef PPL het volgende:

[..]

Nee, niet mogelijk.
Workaround: gebruik de 'mute' functie in plaats van (of in combinatie met) de lock functie.

http://supportforums.blac(...)-Autolock/td-p/35117

[..]

Heb je al Mobile Network Options gecheckt?
Dan vooral Data Services (staan die 'on') en staat je Mobile Network op vodafone NL?
Eventueel Network Selection Mode op 'Automatic' zetten.

Wellicht zit je nog op een ander netwerk te roamen en staat je Data Roaming instelling op 'off'.
Let op: Zet dit laatste niet zomaar 'on' want als je inderdaad aan het roamen bent kan dat prijzig zijn / buiten je internet bundel vallen.
Kijk daarom eerst goed dat je inderdaad op je home-network zit (in dit geval Vodafone, zoals jij zelf aangeeft).
thanks man, het is al opgelost, heb gebeld met de klantenservice, en zij hebben een soort van reset gedaan, en volgens mij ook nog servicebooks opnieuw gestuurd.. enfin het werkt weer... *O*
pi_99242840
Het is zeker nog niet bekend wanneer de 9900 komt? Kan alleen zomer '11 vinden.
pi_99315321
Ik heb een curve 8520.
Ik heb een internet abbonement. Als ik op vakantie ga, moet ik het dan zo instellen om geen hoge kosten te krijgen:
Gegevensservice Aan
Roamen Uit
?
  maandag 11 juli 2011 @ 13:45:36 #133
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_99318083
Uit bij Roaming inderdaad, weet niet hoe dat bij de 8520 staat aangegeven (of welk OS dan ook, bij mij staat Uit bij roaming).
  maandag 11 juli 2011 @ 14:30:25 #134
148823 znarch
ondertitel
pi_99319602
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
September gok ik :)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 11 juli 2011 @ 14:32:13 #135
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_99319669
Hallo ik heb ook een vraagje:

ik heb een bold 9780. Allemaal erg fijn, maar de toetsen werken soms wat raar. Als ik aan het typen ben moet ik soms een toets erg hard indrukken voordat hij hem pakt, en een andere keer druk ik lichtjes de toest in en verschijnt dat karakter ineens 8 keer ofzo achter elkaar op het beeldscherm.

Iemand die dit probleem herkent?
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  maandag 11 juli 2011 @ 16:26:06 #136
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_99324023
Dan is 'ie waarschijnlijk nat geweest, iets met de contactjes dus...
Of je laat 'm heel lang (een week oid) drogen of je stuurt 'm op voor reparatie.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:55:11 #137
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_99327494
quote:
2s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:26 schreef Zoheetik het volgende:
Dan is 'ie waarschijnlijk nat geweest, iets met de contactjes dus...
Of je laat 'm heel lang (een week oid) drogen of je stuurt 'm op voor reparatie.
Echt? Oh dat had ik niet verwacht, ik heb hem pas een maandje :P Bedankt voor de tip :)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_99331539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef estranged het volgende:
Updaten van je Blackberry ;) bij een maat van mij zijn 9700 is het hiermee verholpen
We fear that which we cannot see
pi_99366527
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben ook aan het twijfelen of ik misschien niet een Blackberry moet nemen. Zeker de Blackberry bold 9900 spreekt me wel aan. Volgens deze Blackberry bold touch 9900 website zal het toestel begin september in Nederland te koop zijn. Op een ander forum (kan hem niet meer vinden) gaan ze er vanuit dat het toestel vanaf november te koop zal zijn; een jaar na de Blackberry 9780.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 14:36:15 #140
148823 znarch
ondertitel
pi_99366651
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:33 schreef daisy_dg het volgende:

[..]

Ben ook aan het twijfelen of ik misschien niet een Blackberry moet nemen. Zeker de Blackberry bold 9900 spreekt me wel aan. Volgens deze Blackberry bold touch 9900 website zal het toestel begin september in Nederland te koop zijn. Op een ander forum (kan hem niet meer vinden) gaan ze er vanuit dat het toestel vanaf november te koop zal zijn; een jaar na de Blackberry 9780.
Er is aangekondigd dat hij uitkomt in de zomer, September dus. Weet niet hoe ze aan november komen.
pi_99368468
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 14:36 schreef znarch het volgende:

[..]

Er is aangekondigd dat hij uitkomt in de zomer, September dus. Weet niet hoe ze aan november komen.
Zit vaak toch een verschil tussen NL en rest van de wereld. September zullen ze denk ik niet halen als launch.
All management is Strategic Management.
pi_99459515
Hallo,

Heeft iemand misschien een link voor mij waarin staat hoe ik mijn gewone Hi-abbo instel op een blackberry 9780 om te internetten? Sms'en en bellen doet het reeds.
  donderdag 14 juli 2011 @ 15:45:43 #143
148823 znarch
ondertitel
pi_99460214
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:26 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Zit vaak toch een verschil tussen NL en rest van de wereld. September zullen ze denk ik niet halen als launch.
Ik zou ervan uitgaan dat hij hier een week of 6 later komt :)
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:55:27 #144
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_99467069
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik zou ervan uitgaan dat hij hier een week of 6 later komt :)

Ik kan niet wachten op de 9900, zeker omdat ik ook geheugenproblemen krijg op m'n 9700
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_99469189
ik had de facebook app via opties>toepassingen enz verwijdert, maar ik zie dat ie niet helemaal verwijderd is.. In mijn agenda zie ik nog sporen van facebook, maar ook in mijn adresboek? hoe verwijder ik die facebook restjes?
pi_99481201
Youtube werkt tergend slecht op mijn bold 9700. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb internet van Vodafone (3,6 Mbps). Zou snel zijn zou je zeggen, maar Youtube stottert ALTIJD. Ik word er gek van!
pi_99612346
Ik zou me graag willen verdiepen in instellingen en apps op telefoons, om te beginnen met name de blackberry aangezien ik deze telefoon ook zelf heb. Ik merk dat er velen zijn die vaak problemen/probleempjes hebben met de 'moderne' telefoon. Hierbij denk ik aan apps en bepaalde instellingen voor mail enz.
Door me hierin te gaan verdiepen wil ik hiermee wat extra's mee gaan verdienen, gewoon voor erbij.

Maar hoe pak ik dit aan? Moet ik mezelf zoveel mogelijk informatie bijbrengen of zijn er zelfs cursussen die ongeveer dit aanbieden. Ik heb geen idee namelijk..
pi_99612995
Weet iemand hoe ik trillfunctie kan inschakelen voor whatsapp op een bold 9700 ?
pi_99613380
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:13 schreef sanneyentl het volgende:
Ik zou me graag willen verdiepen in instellingen en apps op telefoons, om te beginnen met name de blackberry aangezien ik deze telefoon ook zelf heb. Ik merk dat er velen zijn die vaak problemen/probleempjes hebben met de 'moderne' telefoon. Hierbij denk ik aan apps en bepaalde instellingen voor mail enz.
Door me hierin te gaan verdiepen wil ik hiermee wat extra's mee gaan verdienen, gewoon voor erbij.

Maar hoe pak ik dit aan? Moet ik mezelf zoveel mogelijk informatie bijbrengen of zijn er zelfs cursussen die ongeveer dit aanbieden. Ik heb geen idee namelijk..
Ga in een telefoonwinkel werken....
All management is Strategic Management.
pi_99613420
Wat is een goede radio app voor de BB?
Ik wilde deze week de Tour volgen maar toen kwam ik erachter dat er geen radio op de BB zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')