Wist helaas geen titel. Heb hem maar lekker clean gehoudenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:56 schreef Antony1989 het volgende:
http://global.telmap.com/tugpcbeta/
Is een beta van Telmap 5. Kun je je opgeven en krijg je een serial zodat je er gratis gebruik van kunt maken. Werkt zeer goed, en vind ook veel POI's in de buurt, al ben je in een dorp of waar dan ook. File-info weet ik niet, nog niet geprobeerd.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:10 schreef znarch het volgende:
Stelletje vlegels, je hoeft niet meer te tvpenoh wacht
Ik snap deze opmerking nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:10 schreef znarch het volgende:
Stelletje vlegels, je hoeft niet meer te tvpenoh wacht
ja ja ja ja..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Er is zoiets als een "Volg topic" knop?
pic?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:52 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Godverdomme, een zwart vlekje midden in mijn scherm, maar even een reparatieforumulier aanvragen via Hi. Weet iemand als dit onder de garantie valt, mijn moeder beweert namelijk van niet.
Hangt dat niet af welke thema je wilt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef obl het volgende:
Wat zijn de beste sites met gratis thema's voor de BB 9700 ??
Kijk eens op het forum van Crackberry.com: http://forums.crackberry.com/f16/quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef obl het volgende:
Wat zijn de beste sites met gratis thema's voor de BB 9700 ??
Zou ik ook wel willen weten. Die app op de Iphone zou ook wel mooi zijn voor de BBquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef turnazz het volgende:
wat is de beste manier om realtime het wk te volgen op je BB?
Welke OS versie heb je?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef sander1885 het volgende:
maar ik kom er tot op de dag van vandaag niet uit hoe ik nu mensen toe kan voegen via een streepjescode .
Ik heb net hier alle 6 topic,s door gelezen maar nu vind ik me zelf nog veel stommer ,ei
Hebben jullie hier enige verklaring hoe ik dit alles niet voor elkaar krijg ???
Gr Sander
Ik gebruik Navita Sportsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef turnazz het volgende:
wat is de beste manier om realtime het wk te volgen op je BB?
Dat van je streepjescode is alleen beschikbaar in de laatste versie van Blackberry Messenger, even updatequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef sander1885 het volgende:
Ja ja mensen weer terug hier op t forum na veelste lang weggeweest te zijn maar ik heb een vraag waar ik zelf niet uit kom :
Ik heb sinds februari een bold 9700 op t kpn netwerk maar ik kom er tot op de dag van vandaag niet uit hoe ik nu mensen toe kan voegen via een streepjescode .
Ik heb net hier alle 6 topic,s door gelezen maar nu vind ik me zelf nog veel stommer , ik heb het van t weekeind gezien bij een vriendin van me alleen ik had me bb niet bij me ,alles opgeschreven
maar als ik dus naar me bbm gaan kan ik dus niemand uitnodigen via steepjescode heb ook al geprobeert een groep te maken maar k krijg t niet voor elkaar .Ook mijn streepjescode zichtbaar maken kan ik niet .
Net als bluethooth ik krijg t niet voor elkaar om met iemand een foto te versturen die ook een bb 9700 heb en andersom ook niet(heb net een filmpie gekeken op yt hoe het moet dus morgen maar ff proberen) en ook op die bb krijg ik het niet voorelkaar met die streepjescodeaktie,s terwijl mijn bb van februari is en deze van mei
Hebben jullie hier enige verklaring hoe ik dit alles niet voor elkaar krijg ???
Gr Sander
http://crackberry.com/fol(...)apps-your-blackberryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten. Die app op de Iphone zou ook wel mooi zijn voor de BB
Nope zeer waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef nelisb het volgende:
Mijn Iphone is weg voor reparatie vanaf morgen.
Kan ik mijn Abo sim in mijn Blackberry doen? Ik begrijp dat push niet werkt, maar kan ik wel handmatig mijn mail ophalen?
ik was er ook over aan het twijfelen, door die unieke IMEI code etc per toestel. Ach ja, het is nu ook weer geen ramp, maar het zou wel handig geweest zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef nelisb het volgende:
Nee dat lijkt me onmogelijk.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
Zonder BIS wat moet je dan met een Blackberry?
BB verkopen, of alleen als agenda gebruiken en bellen/smsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
Zonder BIS wat moet je dan met een Blackberry?
http://global.telmap.com/tugpcbeta/ kun je hem gratis uitproberen als je je aanmeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Plakstrip het volgende:
Mijn PDA heeft het onlangs begeven en nu wil ik mijn Blackberry (9700) gaan gebruiken om te navigeren. Kennen jullie nog overzichtelijke, makkelijke navigatie programma's?
Thanks. Zal ze zo maar eens contacten dan. Overstappen naar Vodafone of zo is op zich ook een optie, maar het vertrouwen dat nummerbehoud gaat werken is bij mij bijzonder laag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef nelisb het volgende:
Ja je hebt Instant email BB nodig van T-mobile.
Zonder dat kan je geen email ontvangen op je telefoon, wifi werkt ook niet. Je hebt dus gewoon geen keuze.
Ff klantenservice bellen of het kan met je SO.
Klopt bij die providers kan het niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Thanks. Zal ze zo maar eens contacten dan. Overstappen naar Vodafone of zo is op zich ook een optie, maar het vertrouwen dat nummerbehoud gaat werken is bij mij bijzonder laag.
Edit: Overigens betekent zo'n instant email abo dus ook, dat bij Telfort, Tringg of Ben, je ook geen email kan ontvangen en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |