De 9700 bevalt mij érg goed, zou 'm je zonder twijfel aanbevelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik ook. Ben benieuwd of dat iets gaat worden op mn Bold 9000. Anders maar upgraden naar een 9700!
#5 komt eraan!
Ik ook niet, opera vind ik bagger en de default browser is traag. Webkit browsertje zou wel prettig zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef nelisb het volgende:
Hier ook een 9700. Kan niet wennen aan die browsers op een bb.
Meh te luiquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Voor de oplettende gebruikers.
De OP is iets anders dan de vorige OP.
Zoek de verschillen
Wel handig als dit ook bijgehouden kan worden!
Ja, zit er serieus aan te denken, want het geheugen op de 9000 is ook echt een ramp. Veel te weinig, moet haast wel elke dag een batterij-pul doen om te zorgen dat ie weer lekker fris is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De 9700 bevalt mij érg goed, zou 'm je zonder twijfel aanbevelen.
Dat viel me vandaag ook op inderdaad. Pas toen ik de 3G verbinding uitzette pakte hij wifi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef nelisb het volgende:
Zeker! Opera gebruik ik soms. Default browser nooit.
Maar browsen doe ik misschien 1 x per maand.
Wat ik ook irritant vind, maar ligt aan mij denk ik, dat de default browser altijd gprs of 3G gebruikt waar ik gewoon verbinding met wifi heb.
heb je BIS (internet ) afgesloten bij je contract?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef Brici het volgende:
Ik heb net mijn BlackBerry Bold 9700
Wat een mooi dingetje!!
Nu heb ik Wi-fi ingeschakeld, (Wifi logo is beetje grijzig) maar ik kan blackberry app world niet downloaden.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Raar, hij zou namelijk wel van zelf over moeten schakelen! Is je wifi tekentje wel wit? En niet grijzig?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat viel me vandaag ook op inderdaad. Pas toen ik de 3G verbinding uitzette pakte hij wifi.
De blackberry maar via de wifi verbinding ook verbinding met de Blackberry servers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef Brici het volgende:
Ik heb net mijn BlackBerry Bold 9700
Wat een mooi dingetje!!
Nu heb ik Wi-fi ingeschakeld, (Wifi logo is beetje grijzig) maar ik kan blackberry app world niet downloaden.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Opties -> Toepassingen -> klik op de gewenste app, hier dus Hyves -> Toestemming bewerken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Internetheld het volgende:
wie weet waar ik in OS 5.0 mijn toestemmingen kan wijzigen met betrekking tot apps bijvoorbeeld: met OS 4.6 kon ik mijn hyves app afstellen dat tie aleenmaar WIFI gebruikte en met OS5.0 kan dat niet wie weet hoe? als ik hem in os 5.0 afstel voor alleen wifi zegt de app dat het niet werkt
Ja, hij heeft gewoon verbinding. Ik had net de verbinding gemaakt met het accesspoint.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Raar, hij zou namelijk wel van zelf over moeten schakelen! Is je wifi tekentje wel wit? En niet grijzig?
[..]
De blackberry maar via de wifi verbinding ook verbinding met de Blackberry servers.
Als je geen BIS hebt, en hij is dus niet geregistreerd zou je dus app world e.d. niet kunnen downloaden!
Wifi is zo wit als maar kan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Raar, hij zou namelijk wel van zelf over moeten schakelen! Is je wifi tekentje wel wit? En niet grijzig?
[..]
ja ik heb internet afgesloten bij mijn contract...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Internetheld het volgende:
[..]
heb je BIS (internet ) afgesloten bij je contract?
Tis geen raket wetenschap. Download die tool maar om te maken. Valt best mee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik wil zelf beginnen met het maken van een thema.
Is dat moeilijk?
maar als ik dat doe staat erquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Opties -> Toepassingen -> klik op de gewenste app, hier dus Hyves -> Toestemming bewerken.
Daar zou het moeten staan.
En als je het eens probeert met Telefoon? Want ik denk dat Internetserviceprovider alles omvat wat maar met internet te maken heeft namelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef Internetheld het volgende:
[..]
maar als ik dat doe staat er
de toepassing hyves heeft geprobeerd een externeverbinding te openen die niet is toegestaan door de toestemmingen van de toepassing!.
maar ik heb wifi gewoon op toestaan staan en internetserviceprovider op weigeren
In sommige Beta OS'en en oudere officials is dit inderdaad een bug, dat het even duurt voordat je je wifi kunt gebruiken als je verbinding hebt gemaakt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gewoon verbinding. Ik had net de verbinding gemaakt met het accesspoint.
Later schakelde hij wel over, maar wel erg traag.
Op www.blackberry.com staat een Theme Builder. Best makkelijk als je met de standaard interface aan de slag gaat. Wil je hidden docks en hidden today items, dan zou ik even op internet zoeken naar tutorials, maar die zijn er genoegquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik wil zelf beginnen met het maken van een thema.
Is dat moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |