de 9700, voor mijn werk voor onderweg en in het buitenland als werktelefoon dusquote:
Moet doen wat je zelf wilt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef Suga_Mama het volgende:
Nog een vraag die niet zo BB gelateerd is: vinden jullie het gek als iemand (lees: de ondergetekende) zijn iPhone 16GB in gaat wisselen voor een BlackBerry Curve 8900? Volgens mij omgeving is dit namelijk het domste wat ik kan doen, maar misschien hebben jullie daar een andere mening over?
Mijn enige argument is eigenlijk: ik wil weer toetsen. Vaste toetsen. Verder heb je natuurlijk keihard gelijk met je pluspunten die je de iPhone geeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef nelisb het volgende:
[..]
Moet doen wat je zelf wilt.
Waarom zou je het willen doen? Wat denk je voor voordeel te hebben met de blackberry?
Voordelen bb tov iphone voor mij betere email en agenda functie.
Verder vind ik alles van een iphone beter. App store, internet, muziek,films, youtube etc etc.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet iemand hoe je in blackberry messenger kunt zorgen dat er geen smsjes worden weergegeven? Ik erger me er behoorlijk aan. Als ik smsjes wil lezen kijk in wel in de sms-app.
Ik gebruik nu Twitter van RIM, ik vind die veel fijner werken, beter geintregreerd. Op internet is die ergens wel te vinden, is een beta en maar voor een aantal gebruikers officieel vrijgesteld. Maar van alles komt een leak.quote:
Hoe bedoel je? De stijl van de berichtjes of?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet iemand hoe je in blackberry messenger kunt zorgen dat er geen smsjes worden weergegeven? Ik erger me er behoorlijk aan. Als ik smsjes wil lezen kijk in wel in de sms-app.
Als je iemand als contactpersoon hebt in BBM, dan krijg je SMSjes ook daar. Terwijl SMSjes van contactpersonen die niet in BBM staan, gewoon bij SMS/MMS terecht komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De stijl van de berichtjes of?
Is evt uit te zetten via "verbindingenbeheer" en dan naar "opties voor mobiel netwerk"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef donnerkabab het volgende:
een vraagje wat doen jullie als jullie naar het buitenland gaan met je blackberry, werkt internet sowieso niet als je slecht BIS Nationaal hebt, of moet je dataroaming uitzetten? hoe gaat dat?
Ik vind het heel fijn, beter dan andere Twitter dingen die ik eerst had geprobeerd.quote:
Da's inderdaad jammer maar ik ben bang dat we dat steeds meer op Twitter zullen zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:00 schreef nelisb het volgende:
Vind ubertwitter wel okay. Vind reclame bovenaan wel irritant.
Daar ben ik het mee #eenschquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef nelisb het volgende:
Klopt is ook een logisch iets. Maar blijf het irritant vinden.
Dan koop je de app en is de reclame weg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:00 schreef nelisb het volgende:
Vind ubertwitter wel okay. Vind reclame bovenaan wel irritant.
Loopt als een trein tot dusverquote:
http://forums.crackberry.com/f176/quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef EchoAlpha het volgende:
M'n broertje heeft een BlackBerry gekocht maar ja hij kan er helemaal niet mee omgaan. Ik mag dan weer van alles voor hem gaan fixen.
Iemand nog een site met gratis thema's voor de Blackberry (Bold 9700 dacht ik)
Doe maar blackberry.vodafone.nlquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:43 schreef edraket31 het volgende:
nieuw verbindingsprofiel aanmaken (rechterzijde v/h menu in Desktopmanager), gebuikersnaam en wachtwoord = vodafone
apn=live.vodafone.com
Ja. Maar volgens mij hangt dat meer van je provider af dan van de telefoon.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Leonos het volgende:
Zit er standaard trouwens navigatie op de telefoon ? En werkt dat nog een beetje goed voor in de auto?
Nope, meer mensen hebben een hekel aan "threaded" sms. Is nu eemaal zoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:10 schreef styliste het volgende:
ik heb nu de nieuwste software op mijn storm gezet, hij reageert super snel nu. Ik vind smsen nu alleen wel erg kut. De manier waarop mijn berichten worden weergegeven is heel vervelend en die smilies zijn ook stomIs daar nog wat aan te doen?
Hmm, misschien, dan zou je even moeten zoeken in de opties.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:47 schreef styliste het volgende:
En die kut-smilies ook niks aan te doen?
Nou, loopt hier als een zonnetje hoor op live.vodafone.comquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Doe maar blackberry.vodafone.nl
Je hebt namelijk geen blox voor internet via live. Blackberry.vodafone.nl is the one.
Oke, ja ik kreeg namelijk extra kosten op mijn rekening van live.vodafone.com toen ik had getetherd met mn blackberry. Heb hem nu gewoon op blackberry.vodafone.nl staan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nou, loopt hier als een zonnetje hoor op live.vodafone.com
ok dus antony dit zijn de correcte gegevens, right?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Doe maar blackberry.vodafone.nl
Je hebt namelijk geen blox voor internet via live. Blackberry.vodafone.nl is the one.
tip om PushMail Hotmail op je Blackberry te ontvangen..quote:Zo hopelijk. Dit is een truckje wat ik ooit tegenkwam op iphoneclub.nl
Zo ga je te werk:
1. ga naar Microsoft Online Services Home
2. Klik op "Hotmail voor mobiele telefoons".
3. Lees de informatie goed door! Ook het deel over de prijzen.
4. Klik op "nu aanmelden" en daarna nog een keer op "nu aanmelden".
5. Kies je mobiele operator en vul je mobiele nummer in zonder 0 ervoor.
6. Doorloop de rest van het aanmeldproces. Vink bij Hotmail alerts of MSN alerts niks aan!
7. Zet in de settings meteen aan dat je geen SMS alerts voor Hotmail wilt ontvangen en dat de rest van je hotmail instellingen moeten blijven zoals ze zijn.
8. Rond de aanmelding af. Nu ontvang je een SMS met een 4-cijferige code om de service te activeren. Dit is de enige SMS die je krijgt en moet betalen via je mobiele operator!
9. Na de aanmelding ga je in je Hotmail naar "opties"=>"meer opties".
10. Nu in de sectie "Je hotmail aanpassen" naar de optie "Mobile alerts voor nieuwe berichten" en controleer of daar de optie "Geen. Stuur mij nooit Mobile alerts" aan staat. Je ontvangt hierdoor dus nooit een SMS en maakt dus ook geen verdere kosten. Klik op opslaan.
Ik krijg t niet voor elkaar hoor...quote:Op zondag 7 maart 2010 12:14 schreef donnerkabab het volgende:
[..]
ok dus antony dit zijn de correcte gegevens, right?
nieuw verbindingsprofiel aanmaken (rechterzijde v/h menu in Desktopmanager),
gebruikersnaam en wachtwoord = vodafone
apn = blackberry.vodafone.nl
ok dus op deze manier kan je je bb gebruiken als modem (tetheren)... heb je dan een kabel nodig of kan het ook draadloos?
Het hoort een beetje losjes te zitten. De trackpad op mn X1 zat ook een beetje losjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef znarch het volgende:
Tuurlijk valt zoiets de 1ste dag niet op. En ja het functioneerd, maar ik mag van een toestel dat nieuw bijna 500 euro kost toch verwachten dat het oke is?
Er zijn ook bbs waarbij hij muurvast zit. Ook het scheef liggen hoort niet. Daarbuiten sluit ook het zwarte gedeelte onder mijn spatie niet geheel aan.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:26 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Het hoort een beetje losjes te zitten. De trackpad op mn X1 zat ook een beetje losjes.
Als je je er echt erg aan stoord kunt je het proberen om een nieuwe aan te vragen.
Dat heb ik dus 2 weken gehad en sinds vandaag dus niet meer. Snap er niks van.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik krijg m'n mail juist altijd sneller op m'n blackberry dan op pc @ kantoor/thuis.
Vergeet niet een Twitterapp te installerenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Re het volgende:
zo, ik heb hem... leuk dingetje hoor, beetje klein scherm maar ach, zit al office to go op, nog niet getest
ja, maar krijg het niet aan de praat met alleen GPRS hier in het gebouw, verder dacht ik oh leuk even opnieuw opstarten dat ding, kom vervolgens niet meer op het netwerk dus nog een keer opstarten dan maar.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Vergeet niet een Twitterapp te installeren
Probeer de browser maar eens met 3G. Die is echt snel, doet niks onder dan die van de iphone ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef Re het volgende:
[..]
ja, maar krijg het niet aan de praat met alleen GPRS hier in het gebouw, verder dacht ik oh leuk even opnieuw opstarten dat ding, kom vervolgens niet meer op het netwerk dus nog een keer opstarten dan maar.
Browser is maar matig, wat een kleine lettertjes als default, is dat met opera op te lossen?
ik krijg opera niet geaccepteerd dan vliegt hij eruit. Ook ubertwitter en gps kunnen niet connectenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Probeer de browser maar eens met 3G. Die is echt snel, doet niks onder dan die van de iphone ofzo.
Waarom Opera?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:03 schreef Re het volgende:
[..]
ik krijg opera niet geaccepteerd dan vliegt hij eruit. Ook ubertwitter en gps kunnen niet connecten
Wat heeft het voor toevoegingen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Antony1989 het volgende:
Iemand al Blackberry Enterprise Server Express gedownload enaan de praat gekregen?
Is gratis tot 75 gebruikers, en werkt gewoon met je BIS abbo.
Alleen ik snap er niks van, geen download link o.i.d. voor het programma...
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg over een paar weekjes ook een BB
volgens mij is dat veel te high tech voor mij![]()
of ik krijg natuurlijk een ouwe verrotte, zou ik ze op mn werk wel voor aanzien
Contact en Agenda syncquote:
Ze hebben hem dus redelijk afgeslotenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Re het volgende:
ik krijg dus niets aan de praat, geen ubertwitter geen GPS, BB apps, opera, kutding, alleen internet en mail dus
Is sinds vandaag je abbonement ook pas ingegaan? Telefoon al opnieuw opgestart? Batterij eruit en opnieuw erin?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Re het volgende:
ik krijg dus niets aan de praat, geen ubertwitter geen GPS, BB apps, opera, kutding, alleen internet en mail dus
al 4x opgestart batterij eruit etc. Abo weet ik nietquote:Op maandag 8 maart 2010 23:12 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Is sinds vandaag je abbonement ook pas ingegaan? Telefoon al opnieuw opgestart? Batterij eruit en opnieuw erin?
zou kunnen maar dan zou gps wel moeten werkenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze hebben hem dus redelijk afgesloten?
Ik zou morgen eens nabellen bij je provider. Want appworld werkte bij mij ook niet net nadat ik mijn telefoon had opgehaald en abo had afgesloten. Duurde een aantal dagen. Dus ik denk dat dat het isquote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Re het volgende:
[..]
al 4x opgestart batterij eruit etc. Abo weet ik niet
Krijg je wel een fix als je bij opties > geavanceerd > gps en dan gps vernieuwen doet? En buiten staat offcourse.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef Re het volgende:
[..]
zou kunnen maar dan zou gps wel moeten werken
ik heb er wel een zooi van gedownload vanmiddagquote:Op maandag 8 maart 2010 23:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik zou morgen eens nabellen bij je provider. Want appworld werkte bij mij ook niet net nadat ik mijn telefoon had opgehaald en abo had afgesloten. Duurde een aantal dagen. Dus ik denk dat dat het is
Bij GPS, en dan op de bb knop, krijg je een menu met daar gegevens vernieuwen ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb er wel een zooi van gedownload vanmiddag
kan trouwens gps vernieuwen niet vinden... alles staat o nul daar
ik had het gevonden, nog niets trouwens, vandaag wel even vragen hoe het zit...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:11 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Bij GPS, en dan op de bb knop, krijg je een menu met daar gegevens vernieuwen ofzo.
Welke provider heb je? Misschien hebbenze een storing?
Dat kan heel goed, we hebben zelf hier ook een BES server en daar kun je in principe bijna alles blokkeren. Of vrijgeven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef PPL het volgende:
Of er is een en ander geblokkeerd op de BES?
Same here, misschien dat het bij Re anders gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, we hebben zelf hier ook een BES server en daar kun je in principe bijna alles blokkeren. Of vrijgeven.Wij hebben geen beperkingen erop gezet voor de users.
Heb je controle over de BES server? Zo niet, vraag je IT team.quote:
nee nergens controle overquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je controle over de BES server? Zo niet, vraag je IT team.
Maar heb je BIS of BES?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef Re het volgende:
[..]
nee nergens controle over... gps deed het net even toen ik buiten was voor de eerste keer. ubertwitter doet het gewoon niet (zegt overbelast te zijn of server error, daar kun je wat mee0 ander twitter programmatje doet het af en toe maar ook daar inlog problemen (twextreme ofzo). BB Apps doet het ook maar af en toe.
maar de mail etc doet het perfect, nu alleen nog een pdf reader ronselen
als je weet hoe ik daarachter moet komen dan kan ik het je vertellenquote:
Heb je je telefoon via je werk of particulier? Gewoon zelf afgesloten in de winkel is bijna altijd BIS, je kunt je e-mail instellen via internet, en die krijg je dan op je telefoon.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Re het volgende:
[..]
als je weet hoe ik daarachter moet komen dan kan ik het je vertellen
Haha ja al mn vrienden verklaren me ook voor gek maar jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:34 schreef nelisb het volgende:
Damn dat mensen weer naa een 9000 gaan haha.
Wel grappig. M'n vrouw heeft een 9000 en kan niet wachten tot de overgaat naar de 9700. Ze haat vooral de trackbal.
via mijn werk en hun servers idd, dus een en ander is wel afgeschermd helaas, maakt niet echt veel uit, mail en inernet doen het perfect nu (opera 5 b2 deed het wel, 4 niet)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:26 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Heb je je telefoon via je werk of particulier? Gewoon zelf afgesloten in de winkel is bijna altijd BIS, je kunt je e-mail instellen via internet, en die krijg je dan op je telefoon.
Via je werk krijg je alleen van je werk mail waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:04 schreef PPL het volgende:
Ik zoek nog steeds tips voor een goeed QR Code Reader, ik gebruik nu Scanlife maar vind het niet optimaal.
Daarnaast kan ik nog wel een goede wheather app gebruiken.
Ik heb BeWeather, Weatherbug & WeatherEye geprobeerd maar het is het net niet helemaal.
WheaterBug vind ik eigenlijk te lelijk, dat zie ik liever zoals WeatherBug.
Die laatste wilt echter niet zijn ingestelde update interval respecteren voor alle ingestelde locaties.
Luv to hear from joe.
Ik gebruik deze:quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:04 schreef PPL het volgende:
Daarnaast kan ik nog wel een goede wheather app gebruiken.
Ja er is echt heel veel mogelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
Waarschijnlijk gaan wij ook binnenkort Blackberry's krijgen (ben op mijn werk de systeembeheerder). Er loopt nu een pilot bij 3 gebruikers, en daar komen enkel maar positieve verhalen vandaan.
Ik zal me dus moeten gaan verdiepen in de BlackBerry Enterprise Server, want volgens mij is er heel veel mogelijk met deze software.
Hoe is die met lokaal weer ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik gebruik deze:
http://www.weather.com/mobile/pda/blackberry/
Verreweg de beste die ik ken.
Dat is klote, hoe krijg je het voorelkaar ? ...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef tha_rizzo het volgende:
G*dver*mme
Error 523, m'n Berry is keihard gecrasht
En natuurlijk heb ik geen backup gemaakt
In de VS erg nauwkeurig, zag dat er ook nogal wat NL plaatsen in stonden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoe is die met lokaal weer ?
Dat mis ik bij veel apps nm ..
Door m'n 9700 aan m'n Mac te hangen, en een paar updates installeren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat is klote, hoe krijg je het voorelkaar ? ...
Precies. Ik hoop trouwens dat er geen downgrade gaat plaatsvinden van de server zelfquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja er is echt heel veel mogelijk.
Maar een BES server is duur... 2k voor 20 personen.
Maar je hebt als IT beheerder dan wel totale controle over alle bb's en kunt statistieken uitdraaien enzo.
Heb hem in de OP gezetquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:53 schreef popolon het volgende:
How to Reload the Operating System on a Nuked BlackBerry
Best knap trouwens, ik draai veel leaked versies van programma's/OS'en en krijg hem niet plat.
Blackberry Maps / Google Mapsquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:13 schreef rcco het volgende:
Welke navigatie software gebruiken jullie? Ik gebruikte Nav4all maar dat is gestopt.
http://appworld.blackberry.com/webstore/category/4quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef rcco het volgende:
Dat is helaas geen turn by turn navigatie. En daar ben ik naar op zoek.
Je hebt voor Garmin een dataplan nodig, is dat voor de additionele opties of om de mappen te downloaden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef Green1 het volgende:
Ik wilde deze gaan gebruiken voor mijn toekomstige Storm2 (of 9700 als ik de storm2 toch niks vind), maar die staan niet in het lijstje![]()
http://www8.garmin.com/mobile/blackberry/features.jsp
Edit: wat raden jullie eigenlijk aan? Storm 2 of 9700? Ik heb de Storm 2 besteld, maar ik mag hem nog ruilen werd me gezegd.
Ja, dat weet ik dus niet. Ik heb nu nog geen BB.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je hebt voor Garmin een dataplan nodig, is dat voor de additionele opties of om de mappen te downloaden.
Ik wil nog wel eens in 't buitenland navigeren, en dan is het wel handig om alle interwebzzz dingen uit te zetten om (onnodige) kosten te besparen.
Hij werkt niet op mijn Bold...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je hebt voor Garmin een dataplan nodig, is dat voor de additionele opties of om de mappen te downloaden.
Ik wil nog wel eens in 't buitenland navigeren, en dan is het wel handig om alle interwebzzz dingen uit te zetten om (onnodige) kosten te besparen.
Hoe heet je? in BBM.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef MasGhibli het volgende:
Ik kom niet meer in de BB messenger groep!![]()
Anthony delete me ff, heb een bold 9000 update uitgevoerd naar 5.0.0.509
nee. en ik ben een bb 8900 gebruikerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef Suga_Mama het volgende:
Nog een vraag die niet zo BB gelateerd is: vinden jullie het gek als iemand (lees: de ondergetekende) zijn iPhone 16GB in gaat wisselen voor een BlackBerry Curve 8900? Volgens mij omgeving is dit namelijk het domste wat ik kan doen, maar misschien hebben jullie daar een andere mening over?
Die kun je uitzetten met de nieuwste versie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb een aantal twitterclients geprobeerd en deze werkt het fijnst. Jammer van de ads
Die is er uit gehaald...Met de A(*) toets gaat ie nu ook op standy, en met de mute toets ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef MasGhibli het volgende:
5.0.0.509 draait redelijk stabiel.
Ik mis alleen de optie om de toetsenblokkering toe te kennen aan de linker sneltoets. In het lijst staat blokkering er niet tussen
Yes, dat is de enige andere optie!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef Antony1989 het volgende:
Die is er uit gehaald...Met de A(*) toets gaat ie nu ook op standy, en met de mute toets ook.
Enigste wat je kan doen, is insttellen dat ie na 5-10minuten het wachtwoord erop zet.
ja dat zeker al ben ik ook niet geheel tevreden ermee, maar is de enige die een beetje acceptabel isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb een aantal twitterclients geprobeerd en deze werkt het fijnst. Jammer van de ads
What about de BB twitter app?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat zeker al ben ik ook niet geheel tevreden ermee, maar is de enige die een beetje acceptabel is
Jij hebt de Bold 9700?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hij werkt niet op mijn Bold...
Toets getmobile.garmin.com/trial voor een test versie van 7 dagen. Bij mij stond er niet beschikbaar voor deze blackberry.
Hoe ik die QR code moet lezen (werkt niet bij mij)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ideeen voor de OP!?
Meld ze aub
Wat moeten 'beginnende bb gebruikers weten?"
bij mij ook niet echt neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Hoe ik die QR code moet lezen (werkt niet bij mij)
Ik heb slechts 'add group' en 'edit group'.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Blackberry Messenger ->
Blackberry-Groepen ->
Streepjescode van een groep scannen (camera gaat aan) ->
Richten op je scherm ->
Hij leest hem en scant hem en stuurt een aanvraag.
Hmm, misschien ligt het hier aan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb slechts 'add group' en 'edit group'.
Beiden geven de mogelijkheid een naam op te geven, niets van camera's of iets dergelijks.
(8520 met OS 4.6.2)
Zal dan wel de OS zijn dat die op een andere manier met BBM omgaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hmm, misschien ligt het hier aan?
Ik heb een 9700 met 5.0.0.423
Ja, dat noemen ze een update.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Zal dan wel de OS zijn dat die op een andere manier met BBM omgaat.
Kan wel, wil nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ja, dat noemen ze een update.
Kan jij niet updaten?
Ahquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Kan wel, wil niet
Het blijft een zakelijk ding en moet mijn RSA token kunnen blijven gebruiken.
De versie die wij hebben draait (klaarblijkelijk) nog niet 100% op OS 5
Wanneer ik hem privé had, dan zat ik nu niet met een vmbo-prepaid-lowend-budget toestel.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik heb hem voor privé. Dus heb daar weinig last van
De keuzequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Wanneer ik hem privé had, dan zat ik nu niet met een vmbo-prepaid-lowend-budget toestel.
Daarentegen... gratizzz
Och zo slecht heb ik het ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De keuze
Een auto van de zaak en alleen binnen de bebouwde kom mogen rijden OF
Zelf een auto kopen en geen grenzen
Dat is regelbaar bij mij, dan loop ik even naar mijn maatjes van systeembeheer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef popolon het volgende:
Of een baas die dat ding niet zo dicht weet te timmeren.
De 'filter' uit zetten?quote:Op zondag 14 maart 2010 00:04 schreef JaneDoe het volgende:
okay..
ben ineens de inhoud van mn adresboek kwijt. dan zou je zeggen dan kopieer je hem gewoon weer vanaf je sim, maar dan blijft hij nog leegvolgens mij ben ik mn gegevens niet kwijt want in de adresboekopties kan ik zien hoeveel contacten er zijn.
dus hoe tover ik mijn contactpersonen weer tevoorschijn?
idem dus, ook gewoon goed dichtgetimmerd hier denk ikquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb slechts 'add group' en 'edit group'.
Beiden geven de mogelijkheid een naam op te geven, niets van camera's of iets dergelijks.
(8520 met OS 4.6.2)
Met scanlife kan ik perfect andere QR codes lezen die verwijzen naar een url, werkt echter niet met de code uit de OP.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Als ik mijn BB via desktop software probeer te updaten gaat dat niet omdat... BES. Moet de systeembeheerder doen. Nou is die lui, dus it's never gonna happen.
Waar haal ik een update vandaan voor mijn curve 8900?
Je kunt m flashen, door een update van crackberry.com af te halen.quote:
Ik deed iets doms, en toen lag ie in het water.quote:
NIET AAN ZETTEN!, batterij eruit halen, en laten drogen in een kom met rijst leggen ofzo helpt ook wel, trekt alle vocht eruit. Als je hem aan zet, dan maakt ie contact en kan het kortsluiting maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik deed iets doms, en toen lag ie in het water.
Hij doet nog wel wat maar start niet meer op.... help?
Los kost 'ie ¤ 479,-.... Ga je 319 euro bijleggen of kies je een goedkopere, inferieure, telefoon?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef styliste het volgende:
heb net mn reisverzekering gebeld... ik krijg tot 160 euro vergoed... dag blackberry..
aangezien ik geen 319 euro heb vrees ik dat het de laatste optie gaat worden. Ik ga wel nog even kijken offie gemakkelijk te repareren is...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Los kost 'ie ¤ 479,-.... Ga je 319 euro bijleggen of kies je een goedkopere, inferieure, telefoon?
Als je contacten van de simkaart naar je BB kopieert dan zal het nummer standaard als 'werk' worden opgegeven. Bij 'Contactpersonen' kun je per persoon het nummer verplaatsen van 'werk' naar 'mobiel' of naar 'thuis' bijvoorbeeld. Dan zal er in plaats van 'werk' achter de naam 'mobiel' komen te staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef em-v het volgende:
Ik heb sinds kort een Bold9700.
Nu heb ik mijn contacten van mijn simkaart naar mijn BB gekopieerd. Als ik nu een smsje krijg staat er achter elke naam: (Werk).
Weet iemand hoe je dit weg kunt halen? Ik wil er niks achter hebben staan, alleen een naam.
wanna share?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:39 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme zeg! Wat word ik gek van Vodafone![]()
Vooruit..quote:
wow.. dat is inderdaad wel veel gedoe, joh!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Vooruit..
Ik bestel een BB Storm 2. Ik vraag: het is geen branded telefoon he? Medewerker gaat het navragen: nee, dat is absoluut niet zo.
Goed. Ik krijg dat ding: is het wél een branded telefoon. GVD! Kan ik weer een week wachten, dacht ik. Dus ik bellen, om dat ding om te ruilen. Ik heb toen, en ik overdrijf niet (ik heb het geteld in mijn telefoon), 1,13 minuten aan de telefoon gezeten. Ze hebben me 8 nummers laten bellen... het retour nummer, het orderstatus nummer, de telefonische winkel en de klantenservice. En denk nu niet dat ze je even doorverbinden en de situatie uitleggen aan de collega? Nee, elke keer kon ik weer uitleggen dat ik net die en die gesproken heb, en steeds was het weer: ja, maar dan moet u toch dit telefoonnummer hebben, sorry.
Toen ik op het laatst de manager van die kutzooi wilde spreken kon hij me opeens wel helpen bij die retour lijn.
Toen kreeg ik dus EINDELIJK een adres waarnaar ik het op moest sturen, ben ik godverdomme 9 euro kwijt aan verzendkosten. Ik moest zelf bellen of het al aangekomen was...
Nu moest ik dus weer bestellen (een BB 9700) en ik krijg nu maar geen bevestigingsmail. Dus toen heb ik weer gebeld, (want nu heb ik de tijd, en anders duurt het allemaal weer zo lang) en toen heeft die klantenservice-debiel het weer opnieuw ingevoerd, maar nu heb ik 2,5 uur later nog geen bevestiging.
Als ik ze nu nog een keer moet bellen zeg ik heel de flikkerse zooi op en dan ga ik wel naar t-mobile of KPN.Wat een puinzooi daar zeg.
Waar kan je btw zien of het een BES of BIS is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Woehoe, ik heb net m'n Berry terug, nou ja een nieuwe.
Nu kan ik alleen m'n e-mail niet meer instellen, ja alleen van een BES, echter is het een particuliere Berry en heb geen BES alleen een BIS.
Hoe kan ik m'n e-mail instellen?
Op de website waar je je hebt aangemeld en je e-mail hebt ingesteld, kun je het vaak ook overzetten naar een nieuwe telefoonquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Nu kan ik alleen m'n e-mail niet meer instellen, ja alleen van een BES, echter is het een particuliere Berry en heb geen BES alleen een BIS.
Vreemd. Je zou gewoon in het menu op installatie moeten kunnen klikken, en vervolgens op email setup. Als je dat niet hebt zou ik toch even terug gaan naar de winkel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier iemand antwoord op?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef Folkwin het volgende:
Hoe zit het met de PIN-code. Ik heb een BlackBerry van iemand gekocht, maar krijg ik nu standaard al zijn contacten?
quote:
Hoe bedoel je? Of jij nu al zijn contacten in de blackberry ziet? Of dat zijn contacten nu berichten aan jou kunnen sturen? Dat laatste klopt in elk geval wel. De PIN-code is immers toestelafhankelijk. Zou ik een nieuwe kopen, dan moeten mijn vrienden berichtjes naar m'n nieuwe pin sturen, niet naar m'n oude.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef Folkwin het volgende:
Hoe zit het met de PIN-code. Ik heb een BlackBerry van iemand gekocht, maar krijg ik nu standaard al zijn contacten?
Naar KPN. ik ben een tevreden klantquote:
Het ging me om beide, maar vooral het laatste. Kan je ook deze mensen verwijderen zodat ze je geen berichten kunnen sturen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
Hoe bedoel je? Of jij nu al zijn contacten in de blackberry ziet? Of dat zijn contacten nu berichten aan jou kunnen sturen? Dat laatste klopt in elk geval wel. De PIN-code is immers toestelafhankelijk. Zou ik een nieuwe kopen, dan moeten mijn vrienden berichtjes naar m'n nieuwe pin sturen, niet naar m'n oude.
BES heb je als je hem zakelijk gebruikt, dus via je werk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Folkwin het volgende:
Waar kan je btw zien of het een BES of BIS is?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:21 schreef MasGhibli het volgende:
De storm (2) is toch Vodafone exclusief ?
Nee.quote:
Als ze überhaubt nog in jouw contactenlijst staan kan je ze weggooien, maar dat laat onverlet dat zij jou nog berichten zouden kunnen sturen. Kans dat ze dat doen lijkt me vrij klein overigens, men weet immers vrij snel dat iemand een andere telefoon heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Het ging me om beide, maar vooral het laatste. Kan je ook deze mensen verwijderen zodat ze je geen berichten kunnen sturen?
Tja. Ik denk dat je 'm toch te snel weer hebt aangezet nadat ie in het water was gevallen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef styliste het volgende:
ok, what to do...
Ik heb net mijn storm weer even aangezet, het ledje doet het, de toetsen zijn verlicht, er zit licht (en een vlek) in het scherm en hij wordt zelfs weer herkent door Desktop manager!
jeuj! blijkbaar zit er nog een beetje leven in mijn toestel. Er kwam zelfs een soort alarm-geluid uit.Ik heb net back-ups gemaakt van alle belangrijke zaken en een algehele back-up.
Wat zal ik doen... een clean reload van de software? Want verder dan alle lampjes aan en een alarm-geluid plus gegevens in desktop manager komtie niet....
BlackBerry Topic #2quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef styliste het volgende:
ok, what to do...
En waar vind ik deze functiequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het je echt hoog zit zou je whitelisting kunnen gebruiken. Alleen berichten ontvangen van mensen die jij in je contactenlijst hebt staan.
menu > opties > beveiligingsopties > firewallquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Probleem trouwens opgelost: Provider had de BIS nog niet overgezet naar m'n nieuwe pheun.
Geluktquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
menu > opties > beveiligingsopties > firewall
Daar alle PIN-berichten blokkeren behalve berichten van contactpersonen uit het adresboek
Device Pasword is het wachtwoord voor het ontgrendelen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
ok, hoe zet ik muziek op dit onding
inpluggen op PC vraagt tie eerst om een device paswordis er nog ergens een installatie CD oid?
Dat is het wachtwoord van je telefoon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
inpluggen op PC vraagt tie eerst om een device paswordis er nog ergens een installatie CD oid?
thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat is het wachtwoord van je telefoon.
En gewoon slepen op je telefoon/geheugenkaart.
Bij mij vraagt de telefoon of hij als mass storage mag werken, en als ik ja zeg heb ik gewoon ene verwisselbare schijf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
En als je een wachtwoord op je Bb hebt krijg je dat device wachtwoord te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij vraagt de telefoon of hij als mass storage mag werken, en als ik ja zeg heb ik gewoon ene verwisselbare schijf.
nog ff goed checken als je de nieuwste firmware erop heb staan Menu>Opties>Info overquote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef Jiveje het volgende:
Heb al een tijdje de Curve8900 naar grote tevredenheid, alleen de laatste tijd gaat de batterij wel heel kort mee. Meestal is hij binnen 24 uur leeg, ook al doe ik er niet veel mee. Heb onlangs de onnodige WIFI uitgezet, maar nog altijd kan ik het balkje bijna zien leegstromen. Zijn hier makkelijke oplossingen voor? Volgens mij heb ik de nieuwste firmware erop staan en draai vrijwel geen apps.
Ja ik bedoelde Blackberry pinquote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef nelisb het volgende:
Andere pin als jn pincode voor je mobiel? Nee dan dezelfde pin.
Pin als in Blackberry pin dan krijg je een nieuwe
Je kunt gewoon van BB wisselen hoor met dezelfde SIM. Daar ligt het iig niet aan.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Blackberry pin![]()
Ik wil nu mijn email laten synchen zoals dat bij de vorige BB ook kon, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dat klik ik op wachtwoord vergeten en krijg ik een berichtje dat hij naar mijn BB is verzonden. Maar ik vermoed dat hij naar mijn kapotte BB gaat want ik ontvang niks
I know, hij zit er ook al in. Dus ik die installatie wizard doorlopen. Moet ik bij email mn gebruikers naam en wachtwoord van Blackberry invullen. M'n wachtwoord weet ik niet meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Je kunt gewoon van BB wisselen hoor met dezelfde SIM. Daar ligt het iig niet aan.
Welke provider zit je?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
I know, hij zit er ook al in. Dus ik die installatie wizard doorlopen. Moet ik bij email mn gebruikers naam en wachtwoord van Blackberry invullen. M'n wachtwoord weet ik niet meer.
Knopje wachtwoord vergeten? http://kpn.blackberry.com/quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef -Menn0- het volgende:
Kpn, ga morgen wel even klantenservice bellen
apparaat gekoppeld idd. Best jammer, zou makkelijker zijn geweest als je verbonden was met je SIM-kaart: nieuwe blackberry, zelfde pin / contacten.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
een PIN is toch apparaat gekoppeld? of kan je je PIN ook laten overzetten?
thx,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
1) Gemiste oproepen tellen mee als 'mail icoontje' / En anders heb je ergens nog een map, zoek even naar dat sterretje in het hoekje
2) Regels van het syncen kan je instellen op je apparaat.
Rood sterretje dat aangeeft dat je een nieuwe mail/sms/mms/whatever hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:47 schreef jakees het volgende:
[..]
thx,
nog even over 1 wat bedoel je met het sterretje?
1. even opnieuw opstarten, misschien dat dat helpt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:21 schreef jakees het volgende:
Joepie vandaag mijn blackberry ontvangen (Bold 9700). Werkt top maar heb een paar vraagjes. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
1) er staat zo'n envelopje met 2 ongelezen items. Ik kan ze nergens vinden. Jullie enig idee wat dit kan zijn en of ik ergens kan zijn in welke folder deze bestanden zitten.
2) Synchronisatie snap ik niet helemaal. Ik ontvang mailtjes die automatisch in een folder worden gekopieerd. Deze blijft mijn BB steeds zien als ongelezen. Wordt dat niet gesynct? En wat zijn de regels voor het synchen?
thx alvast
Waar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:29 schreef znarch het volgende:
Mijn bold teruggestuurd ter reparatie, gaat dat gewoon minimaal 20 dagen durenwtf
Studentenmobielquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Waar?
Tering, ik ben beter gewent (vodafone reparatie)
Bij vodafone is een toestel vaak na een dag of 3 terug, geruild!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Studentenmobiel![]()
Uberhaubt repareren? Verwacht dat ze hem gewoon omruilen, moet toch binnen een week kunnen?
Dat het niet toegestaan is weet ik ook wel, maar ik heb er nog nooit klachten over gehad. Bovendien gebruik ik dat ook niet elke dag, eerder een paar keer per jaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef GodsSon het volgende:
Vodafone branded, staat achterop in het klein onder de camera. Tethering nog niet geprobeerd (maar volgens de data regels niet toegestaan)
Wat maakt het branded zijn uit?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat het niet toegestaan is weet ik ook wel, maar ik heb er nog nooit klachten over gehad. Bovendien gebruik ik dat ook niet elke dag, eerder een paar keer per jaarMaar ik wil het gewoon kunnen.
Nouja, ik hoop dat die unbranded is, anders gaat ie gewoon weer terug. Het zou wel jammer zijn, want ik had dat ding graag voor mijn vakantie willen hebben.
Maarja, versturen gaat binnen 2 dagen, dan is 20 nog erg veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Bij vodafone is een toestel vaak na een dag of 3 terug, geruild!
Maja dat is het nadeel van die heerlijke webshops, toestel stuur je waarschijnlijk eerst naar hun, dan naar de "reparatie", dan terug naar de webshop en weer naar jou. Daar gaat natuurlijk heel wat tijd verloren
http://www.androidclub.nl(...)aan-branded-androidsquote:
Het geeft wel aan wat dat branded inhoud. En wat ze ermee kunnen doen.quote:
Ik hou hem anders wel gewoon, en dan unbrand ik hem wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef znarch het volgende:
Ik heb een storm 2 en die is vodafone only, heb nergens last van om eerlijk te zijn.
Volgens mij is dat nog niet mogelijk met een BB toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik hou hem anders wel gewoon, en dan unbrand ik hem wel.
Hmm, dan weet ik het ook niet..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:04 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog niet mogelijk met een BB toch?
Anders wil ik graag weten hoe, ik heb een T-Mobile branded.
Ik denk aan het toestel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Rotberry.
Heb nu een week weer een "nieuwe" 9700, echter zijn er weer wat probleempjes.
Webpagina's laden duurt een eeuwigheid, ook op 3G. Terwijl mijn vorige toestel dan even continu verbinding had om een pagina op te vragen (de pijltjes rechtsboven) is dat bij deze niet zo.
Het BB-logo die naast 3G hoort te staan is vaak afwezig.
En BBm faalt nu hard, ik krijg soms gewoon geen berichten, de contactpersonen krijgen berichten die ik een uur of langer geleden stuurde en vice versa.
Dit falen is pas met dit toestel. Ligt het falen aan het toestel of faalt Voda gewoon keihard?
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone zuigt sowieso met sms en dergelijke. Komt zomaar uren later aan
Tja hier wel. Zeker vanuit het buitenland komen smsjes heel laat aan. En ik ben niet de enige met vodafone die ik daarover hoor. Met kpn had ik die problemen nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.
Zou ook aan de telefoon kunnen liggen he!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja hier wel. Zeker vanuit het buitenland komen smsjes heel laat aan. En ik ben niet de enige met vodafone die ik daarover hoor. Met kpn had ik die problemen nooit
Nogmaals, ik ben niet de enige met die problemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Zou ook aan de telefoon kunnen liggen he!
Bij mijn Xperia had ik in het begin namelijk ook dat ze laat aan kwamen/ verstuurd werden. En er schijnt bij BB met bepaalde OS'en ook een sms bug te zijn.
Ja ik had het gelezen, maar hoe groot zou de kans kunnen zijn dat er een instelling verkeerd staat op de telefoons?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben niet de enige met die problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
Dit dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.
Heb het ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone zuigt sowieso met sms en dergelijke. Komt zomaar uren later aan
Thx! Ik heb ook de berichten gevonden die als ongelezen stonden. Ik had in de map op u gedrukt en toen vond die de ongelezen berichten. Dit waren Blackberry en KPN mailtjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
berichten > opties > algemene opties > Indicator nieuwe berichten weergeven: NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |