Als je contacten van de simkaart naar je BB kopieert dan zal het nummer standaard als 'werk' worden opgegeven. Bij 'Contactpersonen' kun je per persoon het nummer verplaatsen van 'werk' naar 'mobiel' of naar 'thuis' bijvoorbeeld. Dan zal er in plaats van 'werk' achter de naam 'mobiel' komen te staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef em-v het volgende:
Ik heb sinds kort een Bold9700.
Nu heb ik mijn contacten van mijn simkaart naar mijn BB gekopieerd. Als ik nu een smsje krijg staat er achter elke naam: (Werk).
Weet iemand hoe je dit weg kunt halen? Ik wil er niks achter hebben staan, alleen een naam.
wanna share?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:39 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme zeg! Wat word ik gek van Vodafone![]()
Vooruit..quote:
wow.. dat is inderdaad wel veel gedoe, joh!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Vooruit..
Ik bestel een BB Storm 2. Ik vraag: het is geen branded telefoon he? Medewerker gaat het navragen: nee, dat is absoluut niet zo.
Goed. Ik krijg dat ding: is het wél een branded telefoon. GVD! Kan ik weer een week wachten, dacht ik. Dus ik bellen, om dat ding om te ruilen. Ik heb toen, en ik overdrijf niet (ik heb het geteld in mijn telefoon), 1,13 minuten aan de telefoon gezeten. Ze hebben me 8 nummers laten bellen... het retour nummer, het orderstatus nummer, de telefonische winkel en de klantenservice. En denk nu niet dat ze je even doorverbinden en de situatie uitleggen aan de collega? Nee, elke keer kon ik weer uitleggen dat ik net die en die gesproken heb, en steeds was het weer: ja, maar dan moet u toch dit telefoonnummer hebben, sorry.
Toen ik op het laatst de manager van die kutzooi wilde spreken kon hij me opeens wel helpen bij die retour lijn.
Toen kreeg ik dus EINDELIJK een adres waarnaar ik het op moest sturen, ben ik godverdomme 9 euro kwijt aan verzendkosten. Ik moest zelf bellen of het al aangekomen was...
Nu moest ik dus weer bestellen (een BB 9700) en ik krijg nu maar geen bevestigingsmail. Dus toen heb ik weer gebeld, (want nu heb ik de tijd, en anders duurt het allemaal weer zo lang) en toen heeft die klantenservice-debiel het weer opnieuw ingevoerd, maar nu heb ik 2,5 uur later nog geen bevestiging.
Als ik ze nu nog een keer moet bellen zeg ik heel de flikkerse zooi op en dan ga ik wel naar t-mobile of KPN.Wat een puinzooi daar zeg.
Waar kan je btw zien of het een BES of BIS is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Woehoe, ik heb net m'n Berry terug, nou ja een nieuwe.
Nu kan ik alleen m'n e-mail niet meer instellen, ja alleen van een BES, echter is het een particuliere Berry en heb geen BES alleen een BIS.
Hoe kan ik m'n e-mail instellen?
Op de website waar je je hebt aangemeld en je e-mail hebt ingesteld, kun je het vaak ook overzetten naar een nieuwe telefoonquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Nu kan ik alleen m'n e-mail niet meer instellen, ja alleen van een BES, echter is het een particuliere Berry en heb geen BES alleen een BIS.
Vreemd. Je zou gewoon in het menu op installatie moeten kunnen klikken, en vervolgens op email setup. Als je dat niet hebt zou ik toch even terug gaan naar de winkel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier iemand antwoord op?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef Folkwin het volgende:
Hoe zit het met de PIN-code. Ik heb een BlackBerry van iemand gekocht, maar krijg ik nu standaard al zijn contacten?
quote:
Hoe bedoel je? Of jij nu al zijn contacten in de blackberry ziet? Of dat zijn contacten nu berichten aan jou kunnen sturen? Dat laatste klopt in elk geval wel. De PIN-code is immers toestelafhankelijk. Zou ik een nieuwe kopen, dan moeten mijn vrienden berichtjes naar m'n nieuwe pin sturen, niet naar m'n oude.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef Folkwin het volgende:
Hoe zit het met de PIN-code. Ik heb een BlackBerry van iemand gekocht, maar krijg ik nu standaard al zijn contacten?
Naar KPN. ik ben een tevreden klantquote:
Het ging me om beide, maar vooral het laatste. Kan je ook deze mensen verwijderen zodat ze je geen berichten kunnen sturen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
Hoe bedoel je? Of jij nu al zijn contacten in de blackberry ziet? Of dat zijn contacten nu berichten aan jou kunnen sturen? Dat laatste klopt in elk geval wel. De PIN-code is immers toestelafhankelijk. Zou ik een nieuwe kopen, dan moeten mijn vrienden berichtjes naar m'n nieuwe pin sturen, niet naar m'n oude.
BES heb je als je hem zakelijk gebruikt, dus via je werk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Folkwin het volgende:
Waar kan je btw zien of het een BES of BIS is?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:21 schreef MasGhibli het volgende:
De storm (2) is toch Vodafone exclusief ?
Nee.quote:
Als ze überhaubt nog in jouw contactenlijst staan kan je ze weggooien, maar dat laat onverlet dat zij jou nog berichten zouden kunnen sturen. Kans dat ze dat doen lijkt me vrij klein overigens, men weet immers vrij snel dat iemand een andere telefoon heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Het ging me om beide, maar vooral het laatste. Kan je ook deze mensen verwijderen zodat ze je geen berichten kunnen sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |