Ze hebben hem dus redelijk afgeslotenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Re het volgende:
ik krijg dus niets aan de praat, geen ubertwitter geen GPS, BB apps, opera, kutding, alleen internet en mail dus
Is sinds vandaag je abbonement ook pas ingegaan? Telefoon al opnieuw opgestart? Batterij eruit en opnieuw erin?quote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Re het volgende:
ik krijg dus niets aan de praat, geen ubertwitter geen GPS, BB apps, opera, kutding, alleen internet en mail dus
al 4x opgestart batterij eruit etc. Abo weet ik nietquote:Op maandag 8 maart 2010 23:12 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Is sinds vandaag je abbonement ook pas ingegaan? Telefoon al opnieuw opgestart? Batterij eruit en opnieuw erin?
zou kunnen maar dan zou gps wel moeten werkenquote:Op maandag 8 maart 2010 23:11 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze hebben hem dus redelijk afgesloten?
Ik zou morgen eens nabellen bij je provider. Want appworld werkte bij mij ook niet net nadat ik mijn telefoon had opgehaald en abo had afgesloten. Duurde een aantal dagen. Dus ik denk dat dat het isquote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Re het volgende:
[..]
al 4x opgestart batterij eruit etc. Abo weet ik niet
Krijg je wel een fix als je bij opties > geavanceerd > gps en dan gps vernieuwen doet? En buiten staat offcourse.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:23 schreef Re het volgende:
[..]
zou kunnen maar dan zou gps wel moeten werken
ik heb er wel een zooi van gedownload vanmiddagquote:Op maandag 8 maart 2010 23:33 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik zou morgen eens nabellen bij je provider. Want appworld werkte bij mij ook niet net nadat ik mijn telefoon had opgehaald en abo had afgesloten. Duurde een aantal dagen. Dus ik denk dat dat het is
Bij GPS, en dan op de bb knop, krijg je een menu met daar gegevens vernieuwen ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb er wel een zooi van gedownload vanmiddag
kan trouwens gps vernieuwen niet vinden... alles staat o nul daar
ik had het gevonden, nog niets trouwens, vandaag wel even vragen hoe het zit...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:11 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Bij GPS, en dan op de bb knop, krijg je een menu met daar gegevens vernieuwen ofzo.
Welke provider heb je? Misschien hebbenze een storing?
Dat kan heel goed, we hebben zelf hier ook een BES server en daar kun je in principe bijna alles blokkeren. Of vrijgeven.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:29 schreef PPL het volgende:
Of er is een en ander geblokkeerd op de BES?
Same here, misschien dat het bij Re anders gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, we hebben zelf hier ook een BES server en daar kun je in principe bijna alles blokkeren. Of vrijgeven.Wij hebben geen beperkingen erop gezet voor de users.
Heb je controle over de BES server? Zo niet, vraag je IT team.quote:
nee nergens controle overquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Heb je controle over de BES server? Zo niet, vraag je IT team.
Maar heb je BIS of BES?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:41 schreef Re het volgende:
[..]
nee nergens controle over... gps deed het net even toen ik buiten was voor de eerste keer. ubertwitter doet het gewoon niet (zegt overbelast te zijn of server error, daar kun je wat mee0 ander twitter programmatje doet het af en toe maar ook daar inlog problemen (twextreme ofzo). BB Apps doet het ook maar af en toe.
maar de mail etc doet het perfect, nu alleen nog een pdf reader ronselen
als je weet hoe ik daarachter moet komen dan kan ik het je vertellenquote:
Heb je je telefoon via je werk of particulier? Gewoon zelf afgesloten in de winkel is bijna altijd BIS, je kunt je e-mail instellen via internet, en die krijg je dan op je telefoon.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Re het volgende:
[..]
als je weet hoe ik daarachter moet komen dan kan ik het je vertellen
Haha ja al mn vrienden verklaren me ook voor gek maar jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:34 schreef nelisb het volgende:
Damn dat mensen weer naa een 9000 gaan haha.
Wel grappig. M'n vrouw heeft een 9000 en kan niet wachten tot de overgaat naar de 9700. Ze haat vooral de trackbal.
via mijn werk en hun servers idd, dus een en ander is wel afgeschermd helaas, maakt niet echt veel uit, mail en inernet doen het perfect nu (opera 5 b2 deed het wel, 4 niet)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:26 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Heb je je telefoon via je werk of particulier? Gewoon zelf afgesloten in de winkel is bijna altijd BIS, je kunt je e-mail instellen via internet, en die krijg je dan op je telefoon.
Via je werk krijg je alleen van je werk mail waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:04 schreef PPL het volgende:
Ik zoek nog steeds tips voor een goeed QR Code Reader, ik gebruik nu Scanlife maar vind het niet optimaal.
Daarnaast kan ik nog wel een goede wheather app gebruiken.
Ik heb BeWeather, Weatherbug & WeatherEye geprobeerd maar het is het net niet helemaal.
WheaterBug vind ik eigenlijk te lelijk, dat zie ik liever zoals WeatherBug.
Die laatste wilt echter niet zijn ingestelde update interval respecteren voor alle ingestelde locaties.
Luv to hear from joe.
Ik gebruik deze:quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:04 schreef PPL het volgende:
Daarnaast kan ik nog wel een goede wheather app gebruiken.
Ja er is echt heel veel mogelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:22 schreef Sjowhan het volgende:
Waarschijnlijk gaan wij ook binnenkort Blackberry's krijgen (ben op mijn werk de systeembeheerder). Er loopt nu een pilot bij 3 gebruikers, en daar komen enkel maar positieve verhalen vandaan.
Ik zal me dus moeten gaan verdiepen in de BlackBerry Enterprise Server, want volgens mij is er heel veel mogelijk met deze software.
Hoe is die met lokaal weer ?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik gebruik deze:
http://www.weather.com/mobile/pda/blackberry/
Verreweg de beste die ik ken.
Dat is klote, hoe krijg je het voorelkaar ? ...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:44 schreef tha_rizzo het volgende:
G*dver*mme
Error 523, m'n Berry is keihard gecrasht
En natuurlijk heb ik geen backup gemaakt
In de VS erg nauwkeurig, zag dat er ook nogal wat NL plaatsen in stonden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:36 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoe is die met lokaal weer ?
Dat mis ik bij veel apps nm ..
Door m'n 9700 aan m'n Mac te hangen, en een paar updates installeren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:55 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat is klote, hoe krijg je het voorelkaar ? ...
Precies. Ik hoop trouwens dat er geen downgrade gaat plaatsvinden van de server zelfquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja er is echt heel veel mogelijk.
Maar een BES server is duur... 2k voor 20 personen.
Maar je hebt als IT beheerder dan wel totale controle over alle bb's en kunt statistieken uitdraaien enzo.
Heb hem in de OP gezetquote:Op donderdag 11 maart 2010 00:53 schreef popolon het volgende:
How to Reload the Operating System on a Nuked BlackBerry
Best knap trouwens, ik draai veel leaked versies van programma's/OS'en en krijg hem niet plat.
Blackberry Maps / Google Mapsquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:13 schreef rcco het volgende:
Welke navigatie software gebruiken jullie? Ik gebruikte Nav4all maar dat is gestopt.
http://appworld.blackberry.com/webstore/category/4quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:19 schreef rcco het volgende:
Dat is helaas geen turn by turn navigatie. En daar ben ik naar op zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |