Dat heb ik dus 2 weken gehad en sinds vandaag dus niet meer. Snap er niks van.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik krijg m'n mail juist altijd sneller op m'n blackberry dan op pc @ kantoor/thuis.
Vergeet niet een Twitterapp te installerenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Re het volgende:
zo, ik heb hem... leuk dingetje hoor, beetje klein scherm maar ach, zit al office to go op, nog niet getest
ja, maar krijg het niet aan de praat met alleen GPRS hier in het gebouw, verder dacht ik oh leuk even opnieuw opstarten dat ding, kom vervolgens niet meer op het netwerk dus nog een keer opstarten dan maar.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Vergeet niet een Twitterapp te installeren
Probeer de browser maar eens met 3G. Die is echt snel, doet niks onder dan die van de iphone ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef Re het volgende:
[..]
ja, maar krijg het niet aan de praat met alleen GPRS hier in het gebouw, verder dacht ik oh leuk even opnieuw opstarten dat ding, kom vervolgens niet meer op het netwerk dus nog een keer opstarten dan maar.
Browser is maar matig, wat een kleine lettertjes als default, is dat met opera op te lossen?
ik krijg opera niet geaccepteerd dan vliegt hij eruit. Ook ubertwitter en gps kunnen niet connectenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Probeer de browser maar eens met 3G. Die is echt snel, doet niks onder dan die van de iphone ofzo.
Waarom Opera?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:03 schreef Re het volgende:
[..]
ik krijg opera niet geaccepteerd dan vliegt hij eruit. Ook ubertwitter en gps kunnen niet connecten
Wat heeft het voor toevoegingen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Antony1989 het volgende:
Iemand al Blackberry Enterprise Server Express gedownload enaan de praat gekregen?
Is gratis tot 75 gebruikers, en werkt gewoon met je BIS abbo.
Alleen ik snap er niks van, geen download link o.i.d. voor het programma...
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg over een paar weekjes ook een BB
volgens mij is dat veel te high tech voor mij![]()
of ik krijg natuurlijk een ouwe verrotte, zou ik ze op mn werk wel voor aanzien
Contact en Agenda syncquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |