de 9700, voor mijn werk voor onderweg en in het buitenland als werktelefoon dusquote:
Moet doen wat je zelf wilt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef Suga_Mama het volgende:
Nog een vraag die niet zo BB gelateerd is: vinden jullie het gek als iemand (lees: de ondergetekende) zijn iPhone 16GB in gaat wisselen voor een BlackBerry Curve 8900? Volgens mij omgeving is dit namelijk het domste wat ik kan doen, maar misschien hebben jullie daar een andere mening over?
Mijn enige argument is eigenlijk: ik wil weer toetsen. Vaste toetsen. Verder heb je natuurlijk keihard gelijk met je pluspunten die je de iPhone geeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:23 schreef nelisb het volgende:
[..]
Moet doen wat je zelf wilt.
Waarom zou je het willen doen? Wat denk je voor voordeel te hebben met de blackberry?
Voordelen bb tov iphone voor mij betere email en agenda functie.
Verder vind ik alles van een iphone beter. App store, internet, muziek,films, youtube etc etc.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet iemand hoe je in blackberry messenger kunt zorgen dat er geen smsjes worden weergegeven? Ik erger me er behoorlijk aan. Als ik smsjes wil lezen kijk in wel in de sms-app.
Ik gebruik nu Twitter van RIM, ik vind die veel fijner werken, beter geintregreerd. Op internet is die ergens wel te vinden, is een beta en maar voor een aantal gebruikers officieel vrijgesteld. Maar van alles komt een leak.quote:
Hoe bedoel je? De stijl van de berichtjes of?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet iemand hoe je in blackberry messenger kunt zorgen dat er geen smsjes worden weergegeven? Ik erger me er behoorlijk aan. Als ik smsjes wil lezen kijk in wel in de sms-app.
Als je iemand als contactpersoon hebt in BBM, dan krijg je SMSjes ook daar. Terwijl SMSjes van contactpersonen die niet in BBM staan, gewoon bij SMS/MMS terecht komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De stijl van de berichtjes of?
Is evt uit te zetten via "verbindingenbeheer" en dan naar "opties voor mobiel netwerk"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:34 schreef donnerkabab het volgende:
een vraagje wat doen jullie als jullie naar het buitenland gaan met je blackberry, werkt internet sowieso niet als je slecht BIS Nationaal hebt, of moet je dataroaming uitzetten? hoe gaat dat?
Ik vind het heel fijn, beter dan andere Twitter dingen die ik eerst had geprobeerd.quote:
Da's inderdaad jammer maar ik ben bang dat we dat steeds meer op Twitter zullen zien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:00 schreef nelisb het volgende:
Vind ubertwitter wel okay. Vind reclame bovenaan wel irritant.
Daar ben ik het mee #eenschquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:02 schreef nelisb het volgende:
Klopt is ook een logisch iets. Maar blijf het irritant vinden.
Dan koop je de app en is de reclame weg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:00 schreef nelisb het volgende:
Vind ubertwitter wel okay. Vind reclame bovenaan wel irritant.
Loopt als een trein tot dusverquote:
http://forums.crackberry.com/f176/quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:47 schreef EchoAlpha het volgende:
M'n broertje heeft een BlackBerry gekocht maar ja hij kan er helemaal niet mee omgaan. Ik mag dan weer van alles voor hem gaan fixen.
Iemand nog een site met gratis thema's voor de Blackberry (Bold 9700 dacht ik)
Doe maar blackberry.vodafone.nlquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:43 schreef edraket31 het volgende:
nieuw verbindingsprofiel aanmaken (rechterzijde v/h menu in Desktopmanager), gebuikersnaam en wachtwoord = vodafone
apn=live.vodafone.com
Ja. Maar volgens mij hangt dat meer van je provider af dan van de telefoon.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:05 schreef Leonos het volgende:
Zit er standaard trouwens navigatie op de telefoon ? En werkt dat nog een beetje goed voor in de auto?
Nope, meer mensen hebben een hekel aan "threaded" sms. Is nu eemaal zoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:10 schreef styliste het volgende:
ik heb nu de nieuwste software op mijn storm gezet, hij reageert super snel nu. Ik vind smsen nu alleen wel erg kut. De manier waarop mijn berichten worden weergegeven is heel vervelend en die smilies zijn ook stomIs daar nog wat aan te doen?
Hmm, misschien, dan zou je even moeten zoeken in de opties.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:47 schreef styliste het volgende:
En die kut-smilies ook niks aan te doen?
Nou, loopt hier als een zonnetje hoor op live.vodafone.comquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Doe maar blackberry.vodafone.nl
Je hebt namelijk geen blox voor internet via live. Blackberry.vodafone.nl is the one.
Oke, ja ik kreeg namelijk extra kosten op mijn rekening van live.vodafone.com toen ik had getetherd met mn blackberry. Heb hem nu gewoon op blackberry.vodafone.nl staan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nou, loopt hier als een zonnetje hoor op live.vodafone.com
ok dus antony dit zijn de correcte gegevens, right?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:23 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Doe maar blackberry.vodafone.nl
Je hebt namelijk geen blox voor internet via live. Blackberry.vodafone.nl is the one.
tip om PushMail Hotmail op je Blackberry te ontvangen..quote:Zo hopelijk. Dit is een truckje wat ik ooit tegenkwam op iphoneclub.nl
Zo ga je te werk:
1. ga naar Microsoft Online Services Home
2. Klik op "Hotmail voor mobiele telefoons".
3. Lees de informatie goed door! Ook het deel over de prijzen.
4. Klik op "nu aanmelden" en daarna nog een keer op "nu aanmelden".
5. Kies je mobiele operator en vul je mobiele nummer in zonder 0 ervoor.
6. Doorloop de rest van het aanmeldproces. Vink bij Hotmail alerts of MSN alerts niks aan!
7. Zet in de settings meteen aan dat je geen SMS alerts voor Hotmail wilt ontvangen en dat de rest van je hotmail instellingen moeten blijven zoals ze zijn.
8. Rond de aanmelding af. Nu ontvang je een SMS met een 4-cijferige code om de service te activeren. Dit is de enige SMS die je krijgt en moet betalen via je mobiele operator!
9. Na de aanmelding ga je in je Hotmail naar "opties"=>"meer opties".
10. Nu in de sectie "Je hotmail aanpassen" naar de optie "Mobile alerts voor nieuwe berichten" en controleer of daar de optie "Geen. Stuur mij nooit Mobile alerts" aan staat. Je ontvangt hierdoor dus nooit een SMS en maakt dus ook geen verdere kosten. Klik op opslaan.
Ik krijg t niet voor elkaar hoor...quote:Op zondag 7 maart 2010 12:14 schreef donnerkabab het volgende:
[..]
ok dus antony dit zijn de correcte gegevens, right?
nieuw verbindingsprofiel aanmaken (rechterzijde v/h menu in Desktopmanager),
gebruikersnaam en wachtwoord = vodafone
apn = blackberry.vodafone.nl
ok dus op deze manier kan je je bb gebruiken als modem (tetheren)... heb je dan een kabel nodig of kan het ook draadloos?
Het hoort een beetje losjes te zitten. De trackpad op mn X1 zat ook een beetje losjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:20 schreef znarch het volgende:
Tuurlijk valt zoiets de 1ste dag niet op. En ja het functioneerd, maar ik mag van een toestel dat nieuw bijna 500 euro kost toch verwachten dat het oke is?
Er zijn ook bbs waarbij hij muurvast zit. Ook het scheef liggen hoort niet. Daarbuiten sluit ook het zwarte gedeelte onder mijn spatie niet geheel aan.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:26 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Het hoort een beetje losjes te zitten. De trackpad op mn X1 zat ook een beetje losjes.
Als je je er echt erg aan stoord kunt je het proberen om een nieuwe aan te vragen.
Dat heb ik dus 2 weken gehad en sinds vandaag dus niet meer. Snap er niks van.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik krijg m'n mail juist altijd sneller op m'n blackberry dan op pc @ kantoor/thuis.
Vergeet niet een Twitterapp te installerenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:51 schreef Re het volgende:
zo, ik heb hem... leuk dingetje hoor, beetje klein scherm maar ach, zit al office to go op, nog niet getest
ja, maar krijg het niet aan de praat met alleen GPRS hier in het gebouw, verder dacht ik oh leuk even opnieuw opstarten dat ding, kom vervolgens niet meer op het netwerk dus nog een keer opstarten dan maar.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:03 schreef PPL het volgende:
[..]
Vergeet niet een Twitterapp te installeren
Probeer de browser maar eens met 3G. Die is echt snel, doet niks onder dan die van de iphone ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef Re het volgende:
[..]
ja, maar krijg het niet aan de praat met alleen GPRS hier in het gebouw, verder dacht ik oh leuk even opnieuw opstarten dat ding, kom vervolgens niet meer op het netwerk dus nog een keer opstarten dan maar.
Browser is maar matig, wat een kleine lettertjes als default, is dat met opera op te lossen?
ik krijg opera niet geaccepteerd dan vliegt hij eruit. Ook ubertwitter en gps kunnen niet connectenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Probeer de browser maar eens met 3G. Die is echt snel, doet niks onder dan die van de iphone ofzo.
Waarom Opera?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:03 schreef Re het volgende:
[..]
ik krijg opera niet geaccepteerd dan vliegt hij eruit. Ook ubertwitter en gps kunnen niet connecten
Wat heeft het voor toevoegingen?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Antony1989 het volgende:
Iemand al Blackberry Enterprise Server Express gedownload enaan de praat gekregen?
Is gratis tot 75 gebruikers, en werkt gewoon met je BIS abbo.
Alleen ik snap er niks van, geen download link o.i.d. voor het programma...
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:48 schreef Murmeli het volgende:
ik krijg over een paar weekjes ook een BB
volgens mij is dat veel te high tech voor mij![]()
of ik krijg natuurlijk een ouwe verrotte, zou ik ze op mn werk wel voor aanzien
Contact en Agenda syncquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |