Je kunt gewoon van BB wisselen hoor met dezelfde SIM. Daar ligt het iig niet aan.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Blackberry pin![]()
Ik wil nu mijn email laten synchen zoals dat bij de vorige BB ook kon, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dat klik ik op wachtwoord vergeten en krijg ik een berichtje dat hij naar mijn BB is verzonden. Maar ik vermoed dat hij naar mijn kapotte BB gaat want ik ontvang niks
I know, hij zit er ook al in. Dus ik die installatie wizard doorlopen. Moet ik bij email mn gebruikers naam en wachtwoord van Blackberry invullen. M'n wachtwoord weet ik niet meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Je kunt gewoon van BB wisselen hoor met dezelfde SIM. Daar ligt het iig niet aan.
Welke provider zit je?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
I know, hij zit er ook al in. Dus ik die installatie wizard doorlopen. Moet ik bij email mn gebruikers naam en wachtwoord van Blackberry invullen. M'n wachtwoord weet ik niet meer.
Knopje wachtwoord vergeten? http://kpn.blackberry.com/quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef -Menn0- het volgende:
Kpn, ga morgen wel even klantenservice bellen
apparaat gekoppeld idd. Best jammer, zou makkelijker zijn geweest als je verbonden was met je SIM-kaart: nieuwe blackberry, zelfde pin / contacten.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
een PIN is toch apparaat gekoppeld? of kan je je PIN ook laten overzetten?
thx,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
1) Gemiste oproepen tellen mee als 'mail icoontje' / En anders heb je ergens nog een map, zoek even naar dat sterretje in het hoekje
2) Regels van het syncen kan je instellen op je apparaat.
Rood sterretje dat aangeeft dat je een nieuwe mail/sms/mms/whatever hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:47 schreef jakees het volgende:
[..]
thx,
nog even over 1 wat bedoel je met het sterretje?
1. even opnieuw opstarten, misschien dat dat helpt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:21 schreef jakees het volgende:
Joepie vandaag mijn blackberry ontvangen (Bold 9700). Werkt top maar heb een paar vraagjes. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
1) er staat zo'n envelopje met 2 ongelezen items. Ik kan ze nergens vinden. Jullie enig idee wat dit kan zijn en of ik ergens kan zijn in welke folder deze bestanden zitten.
2) Synchronisatie snap ik niet helemaal. Ik ontvang mailtjes die automatisch in een folder worden gekopieerd. Deze blijft mijn BB steeds zien als ongelezen. Wordt dat niet gesynct? En wat zijn de regels voor het synchen?
thx alvast
Waar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:29 schreef znarch het volgende:
Mijn bold teruggestuurd ter reparatie, gaat dat gewoon minimaal 20 dagen durenwtf
Studentenmobielquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Waar?
Tering, ik ben beter gewent (vodafone reparatie)
Bij vodafone is een toestel vaak na een dag of 3 terug, geruild!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Studentenmobiel![]()
Uberhaubt repareren? Verwacht dat ze hem gewoon omruilen, moet toch binnen een week kunnen?
Dat het niet toegestaan is weet ik ook wel, maar ik heb er nog nooit klachten over gehad. Bovendien gebruik ik dat ook niet elke dag, eerder een paar keer per jaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef GodsSon het volgende:
Vodafone branded, staat achterop in het klein onder de camera. Tethering nog niet geprobeerd (maar volgens de data regels niet toegestaan)
Wat maakt het branded zijn uit?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat het niet toegestaan is weet ik ook wel, maar ik heb er nog nooit klachten over gehad. Bovendien gebruik ik dat ook niet elke dag, eerder een paar keer per jaarMaar ik wil het gewoon kunnen.
Nouja, ik hoop dat die unbranded is, anders gaat ie gewoon weer terug. Het zou wel jammer zijn, want ik had dat ding graag voor mijn vakantie willen hebben.
Maarja, versturen gaat binnen 2 dagen, dan is 20 nog erg veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Bij vodafone is een toestel vaak na een dag of 3 terug, geruild!
Maja dat is het nadeel van die heerlijke webshops, toestel stuur je waarschijnlijk eerst naar hun, dan naar de "reparatie", dan terug naar de webshop en weer naar jou. Daar gaat natuurlijk heel wat tijd verloren
http://www.androidclub.nl(...)aan-branded-androidsquote:
Het geeft wel aan wat dat branded inhoud. En wat ze ermee kunnen doen.quote:
Ik hou hem anders wel gewoon, en dan unbrand ik hem wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef znarch het volgende:
Ik heb een storm 2 en die is vodafone only, heb nergens last van om eerlijk te zijn.
Volgens mij is dat nog niet mogelijk met een BB toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik hou hem anders wel gewoon, en dan unbrand ik hem wel.
Hmm, dan weet ik het ook niet..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:04 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog niet mogelijk met een BB toch?
Anders wil ik graag weten hoe, ik heb een T-Mobile branded.
Ik denk aan het toestel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Rotberry.
Heb nu een week weer een "nieuwe" 9700, echter zijn er weer wat probleempjes.
Webpagina's laden duurt een eeuwigheid, ook op 3G. Terwijl mijn vorige toestel dan even continu verbinding had om een pagina op te vragen (de pijltjes rechtsboven) is dat bij deze niet zo.
Het BB-logo die naast 3G hoort te staan is vaak afwezig.
En BBm faalt nu hard, ik krijg soms gewoon geen berichten, de contactpersonen krijgen berichten die ik een uur of langer geleden stuurde en vice versa.
Dit falen is pas met dit toestel. Ligt het falen aan het toestel of faalt Voda gewoon keihard?
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone zuigt sowieso met sms en dergelijke. Komt zomaar uren later aan
Tja hier wel. Zeker vanuit het buitenland komen smsjes heel laat aan. En ik ben niet de enige met vodafone die ik daarover hoor. Met kpn had ik die problemen nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.
Zou ook aan de telefoon kunnen liggen he!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja hier wel. Zeker vanuit het buitenland komen smsjes heel laat aan. En ik ben niet de enige met vodafone die ik daarover hoor. Met kpn had ik die problemen nooit
Nogmaals, ik ben niet de enige met die problemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Zou ook aan de telefoon kunnen liggen he!
Bij mijn Xperia had ik in het begin namelijk ook dat ze laat aan kwamen/ verstuurd werden. En er schijnt bij BB met bepaalde OS'en ook een sms bug te zijn.
Ja ik had het gelezen, maar hoe groot zou de kans kunnen zijn dat er een instelling verkeerd staat op de telefoons?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben niet de enige met die problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
Dit dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.
Heb het ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone zuigt sowieso met sms en dergelijke. Komt zomaar uren later aan
Thx! Ik heb ook de berichten gevonden die als ongelezen stonden. Ik had in de map op u gedrukt en toen vond die de ongelezen berichten. Dit waren Blackberry en KPN mailtjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
berichten > opties > algemene opties > Indicator nieuwe berichten weergeven: NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |