Als je contacten van de simkaart naar je BB kopieert dan zal het nummer standaard als 'werk' worden opgegeven. Bij 'Contactpersonen' kun je per persoon het nummer verplaatsen van 'werk' naar 'mobiel' of naar 'thuis' bijvoorbeeld. Dan zal er in plaats van 'werk' achter de naam 'mobiel' komen te staan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef em-v het volgende:
Ik heb sinds kort een Bold9700.
Nu heb ik mijn contacten van mijn simkaart naar mijn BB gekopieerd. Als ik nu een smsje krijg staat er achter elke naam: (Werk).
Weet iemand hoe je dit weg kunt halen? Ik wil er niks achter hebben staan, alleen een naam.
wanna share?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:39 schreef Green1 het volgende:
Godverdomme zeg! Wat word ik gek van Vodafone![]()
Vooruit..quote:
wow.. dat is inderdaad wel veel gedoe, joh!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Vooruit..
Ik bestel een BB Storm 2. Ik vraag: het is geen branded telefoon he? Medewerker gaat het navragen: nee, dat is absoluut niet zo.
Goed. Ik krijg dat ding: is het wél een branded telefoon. GVD! Kan ik weer een week wachten, dacht ik. Dus ik bellen, om dat ding om te ruilen. Ik heb toen, en ik overdrijf niet (ik heb het geteld in mijn telefoon), 1,13 minuten aan de telefoon gezeten. Ze hebben me 8 nummers laten bellen... het retour nummer, het orderstatus nummer, de telefonische winkel en de klantenservice. En denk nu niet dat ze je even doorverbinden en de situatie uitleggen aan de collega? Nee, elke keer kon ik weer uitleggen dat ik net die en die gesproken heb, en steeds was het weer: ja, maar dan moet u toch dit telefoonnummer hebben, sorry.
Toen ik op het laatst de manager van die kutzooi wilde spreken kon hij me opeens wel helpen bij die retour lijn.
Toen kreeg ik dus EINDELIJK een adres waarnaar ik het op moest sturen, ben ik godverdomme 9 euro kwijt aan verzendkosten. Ik moest zelf bellen of het al aangekomen was...
Nu moest ik dus weer bestellen (een BB 9700) en ik krijg nu maar geen bevestigingsmail. Dus toen heb ik weer gebeld, (want nu heb ik de tijd, en anders duurt het allemaal weer zo lang) en toen heeft die klantenservice-debiel het weer opnieuw ingevoerd, maar nu heb ik 2,5 uur later nog geen bevestiging.
Als ik ze nu nog een keer moet bellen zeg ik heel de flikkerse zooi op en dan ga ik wel naar t-mobile of KPN.Wat een puinzooi daar zeg.
Waar kan je btw zien of het een BES of BIS is?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Woehoe, ik heb net m'n Berry terug, nou ja een nieuwe.
Nu kan ik alleen m'n e-mail niet meer instellen, ja alleen van een BES, echter is het een particuliere Berry en heb geen BES alleen een BIS.
Hoe kan ik m'n e-mail instellen?
Op de website waar je je hebt aangemeld en je e-mail hebt ingesteld, kun je het vaak ook overzetten naar een nieuwe telefoonquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Nu kan ik alleen m'n e-mail niet meer instellen, ja alleen van een BES, echter is het een particuliere Berry en heb geen BES alleen een BIS.
Vreemd. Je zou gewoon in het menu op installatie moeten kunnen klikken, en vervolgens op email setup. Als je dat niet hebt zou ik toch even terug gaan naar de winkel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier iemand antwoord op?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef Folkwin het volgende:
Hoe zit het met de PIN-code. Ik heb een BlackBerry van iemand gekocht, maar krijg ik nu standaard al zijn contacten?
quote:
Hoe bedoel je? Of jij nu al zijn contacten in de blackberry ziet? Of dat zijn contacten nu berichten aan jou kunnen sturen? Dat laatste klopt in elk geval wel. De PIN-code is immers toestelafhankelijk. Zou ik een nieuwe kopen, dan moeten mijn vrienden berichtjes naar m'n nieuwe pin sturen, niet naar m'n oude.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef Folkwin het volgende:
Hoe zit het met de PIN-code. Ik heb een BlackBerry van iemand gekocht, maar krijg ik nu standaard al zijn contacten?
Naar KPN. ik ben een tevreden klantquote:
Het ging me om beide, maar vooral het laatste. Kan je ook deze mensen verwijderen zodat ze je geen berichten kunnen sturen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
[..]
Hoe bedoel je? Of jij nu al zijn contacten in de blackberry ziet? Of dat zijn contacten nu berichten aan jou kunnen sturen? Dat laatste klopt in elk geval wel. De PIN-code is immers toestelafhankelijk. Zou ik een nieuwe kopen, dan moeten mijn vrienden berichtjes naar m'n nieuwe pin sturen, niet naar m'n oude.
BES heb je als je hem zakelijk gebruikt, dus via je werk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Folkwin het volgende:
Waar kan je btw zien of het een BES of BIS is?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:21 schreef MasGhibli het volgende:
De storm (2) is toch Vodafone exclusief ?
Nee.quote:
Als ze überhaubt nog in jouw contactenlijst staan kan je ze weggooien, maar dat laat onverlet dat zij jou nog berichten zouden kunnen sturen. Kans dat ze dat doen lijkt me vrij klein overigens, men weet immers vrij snel dat iemand een andere telefoon heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Het ging me om beide, maar vooral het laatste. Kan je ook deze mensen verwijderen zodat ze je geen berichten kunnen sturen?
Tja. Ik denk dat je 'm toch te snel weer hebt aangezet nadat ie in het water was gevallen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef styliste het volgende:
ok, what to do...
Ik heb net mijn storm weer even aangezet, het ledje doet het, de toetsen zijn verlicht, er zit licht (en een vlek) in het scherm en hij wordt zelfs weer herkent door Desktop manager!
jeuj! blijkbaar zit er nog een beetje leven in mijn toestel. Er kwam zelfs een soort alarm-geluid uit.Ik heb net back-ups gemaakt van alle belangrijke zaken en een algehele back-up.
Wat zal ik doen... een clean reload van de software? Want verder dan alle lampjes aan en een alarm-geluid plus gegevens in desktop manager komtie niet....
BlackBerry Topic #2quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef styliste het volgende:
ok, what to do...
En waar vind ik deze functiequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het je echt hoog zit zou je whitelisting kunnen gebruiken. Alleen berichten ontvangen van mensen die jij in je contactenlijst hebt staan.
menu > opties > beveiligingsopties > firewallquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Probleem trouwens opgelost: Provider had de BIS nog niet overgezet naar m'n nieuwe pheun.
Geluktquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
menu > opties > beveiligingsopties > firewall
Daar alle PIN-berichten blokkeren behalve berichten van contactpersonen uit het adresboek
Device Pasword is het wachtwoord voor het ontgrendelen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
ok, hoe zet ik muziek op dit onding
inpluggen op PC vraagt tie eerst om een device paswordis er nog ergens een installatie CD oid?
Dat is het wachtwoord van je telefoon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
inpluggen op PC vraagt tie eerst om een device paswordis er nog ergens een installatie CD oid?
thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat is het wachtwoord van je telefoon.
En gewoon slepen op je telefoon/geheugenkaart.
Bij mij vraagt de telefoon of hij als mass storage mag werken, en als ik ja zeg heb ik gewoon ene verwisselbare schijf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
En als je een wachtwoord op je Bb hebt krijg je dat device wachtwoord te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij vraagt de telefoon of hij als mass storage mag werken, en als ik ja zeg heb ik gewoon ene verwisselbare schijf.
nog ff goed checken als je de nieuwste firmware erop heb staan Menu>Opties>Info overquote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef Jiveje het volgende:
Heb al een tijdje de Curve8900 naar grote tevredenheid, alleen de laatste tijd gaat de batterij wel heel kort mee. Meestal is hij binnen 24 uur leeg, ook al doe ik er niet veel mee. Heb onlangs de onnodige WIFI uitgezet, maar nog altijd kan ik het balkje bijna zien leegstromen. Zijn hier makkelijke oplossingen voor? Volgens mij heb ik de nieuwste firmware erop staan en draai vrijwel geen apps.
Ja ik bedoelde Blackberry pinquote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef nelisb het volgende:
Andere pin als jn pincode voor je mobiel? Nee dan dezelfde pin.
Pin als in Blackberry pin dan krijg je een nieuwe
Je kunt gewoon van BB wisselen hoor met dezelfde SIM. Daar ligt het iig niet aan.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde Blackberry pin![]()
Ik wil nu mijn email laten synchen zoals dat bij de vorige BB ook kon, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer. Dat klik ik op wachtwoord vergeten en krijg ik een berichtje dat hij naar mijn BB is verzonden. Maar ik vermoed dat hij naar mijn kapotte BB gaat want ik ontvang niks
I know, hij zit er ook al in. Dus ik die installatie wizard doorlopen. Moet ik bij email mn gebruikers naam en wachtwoord van Blackberry invullen. M'n wachtwoord weet ik niet meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:36 schreef znarch het volgende:
[..]
Je kunt gewoon van BB wisselen hoor met dezelfde SIM. Daar ligt het iig niet aan.
Welke provider zit je?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
I know, hij zit er ook al in. Dus ik die installatie wizard doorlopen. Moet ik bij email mn gebruikers naam en wachtwoord van Blackberry invullen. M'n wachtwoord weet ik niet meer.
Knopje wachtwoord vergeten? http://kpn.blackberry.com/quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef -Menn0- het volgende:
Kpn, ga morgen wel even klantenservice bellen
apparaat gekoppeld idd. Best jammer, zou makkelijker zijn geweest als je verbonden was met je SIM-kaart: nieuwe blackberry, zelfde pin / contacten.quote:Op maandag 22 maart 2010 23:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
een PIN is toch apparaat gekoppeld? of kan je je PIN ook laten overzetten?
thx,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
1) Gemiste oproepen tellen mee als 'mail icoontje' / En anders heb je ergens nog een map, zoek even naar dat sterretje in het hoekje
2) Regels van het syncen kan je instellen op je apparaat.
Rood sterretje dat aangeeft dat je een nieuwe mail/sms/mms/whatever hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:47 schreef jakees het volgende:
[..]
thx,
nog even over 1 wat bedoel je met het sterretje?
1. even opnieuw opstarten, misschien dat dat helpt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:21 schreef jakees het volgende:
Joepie vandaag mijn blackberry ontvangen (Bold 9700). Werkt top maar heb een paar vraagjes. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen:
1) er staat zo'n envelopje met 2 ongelezen items. Ik kan ze nergens vinden. Jullie enig idee wat dit kan zijn en of ik ergens kan zijn in welke folder deze bestanden zitten.
2) Synchronisatie snap ik niet helemaal. Ik ontvang mailtjes die automatisch in een folder worden gekopieerd. Deze blijft mijn BB steeds zien als ongelezen. Wordt dat niet gesynct? En wat zijn de regels voor het synchen?
thx alvast
Waar?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:29 schreef znarch het volgende:
Mijn bold teruggestuurd ter reparatie, gaat dat gewoon minimaal 20 dagen durenwtf
Studentenmobielquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:55 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Waar?
Tering, ik ben beter gewent (vodafone reparatie)
Bij vodafone is een toestel vaak na een dag of 3 terug, geruild!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:58 schreef znarch het volgende:
[..]
Studentenmobiel![]()
Uberhaubt repareren? Verwacht dat ze hem gewoon omruilen, moet toch binnen een week kunnen?
Dat het niet toegestaan is weet ik ook wel, maar ik heb er nog nooit klachten over gehad. Bovendien gebruik ik dat ook niet elke dag, eerder een paar keer per jaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef GodsSon het volgende:
Vodafone branded, staat achterop in het klein onder de camera. Tethering nog niet geprobeerd (maar volgens de data regels niet toegestaan)
Wat maakt het branded zijn uit?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat het niet toegestaan is weet ik ook wel, maar ik heb er nog nooit klachten over gehad. Bovendien gebruik ik dat ook niet elke dag, eerder een paar keer per jaarMaar ik wil het gewoon kunnen.
Nouja, ik hoop dat die unbranded is, anders gaat ie gewoon weer terug. Het zou wel jammer zijn, want ik had dat ding graag voor mijn vakantie willen hebben.
Maarja, versturen gaat binnen 2 dagen, dan is 20 nog erg veelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:11 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Bij vodafone is een toestel vaak na een dag of 3 terug, geruild!
Maja dat is het nadeel van die heerlijke webshops, toestel stuur je waarschijnlijk eerst naar hun, dan naar de "reparatie", dan terug naar de webshop en weer naar jou. Daar gaat natuurlijk heel wat tijd verloren
http://www.androidclub.nl(...)aan-branded-androidsquote:
Het geeft wel aan wat dat branded inhoud. En wat ze ermee kunnen doen.quote:
Ik hou hem anders wel gewoon, en dan unbrand ik hem wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:41 schreef znarch het volgende:
Ik heb een storm 2 en die is vodafone only, heb nergens last van om eerlijk te zijn.
Volgens mij is dat nog niet mogelijk met een BB toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik hou hem anders wel gewoon, en dan unbrand ik hem wel.
Hmm, dan weet ik het ook niet..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:04 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog niet mogelijk met een BB toch?
Anders wil ik graag weten hoe, ik heb een T-Mobile branded.
Ik denk aan het toestel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:20 schreef tha_rizzo het volgende:
Rotberry.
Heb nu een week weer een "nieuwe" 9700, echter zijn er weer wat probleempjes.
Webpagina's laden duurt een eeuwigheid, ook op 3G. Terwijl mijn vorige toestel dan even continu verbinding had om een pagina op te vragen (de pijltjes rechtsboven) is dat bij deze niet zo.
Het BB-logo die naast 3G hoort te staan is vaak afwezig.
En BBm faalt nu hard, ik krijg soms gewoon geen berichten, de contactpersonen krijgen berichten die ik een uur of langer geleden stuurde en vice versa.
Dit falen is pas met dit toestel. Ligt het falen aan het toestel of faalt Voda gewoon keihard?
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone zuigt sowieso met sms en dergelijke. Komt zomaar uren later aan
Tja hier wel. Zeker vanuit het buitenland komen smsjes heel laat aan. En ik ben niet de enige met vodafone die ik daarover hoor. Met kpn had ik die problemen nooitquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.
Zou ook aan de telefoon kunnen liggen he!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja hier wel. Zeker vanuit het buitenland komen smsjes heel laat aan. En ik ben niet de enige met vodafone die ik daarover hoor. Met kpn had ik die problemen nooit
Nogmaals, ik ben niet de enige met die problemen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Zou ook aan de telefoon kunnen liggen he!
Bij mijn Xperia had ik in het begin namelijk ook dat ze laat aan kwamen/ verstuurd werden. En er schijnt bij BB met bepaalde OS'en ook een sms bug te zijn.
Ja ik had het gelezen, maar hoe groot zou de kans kunnen zijn dat er een instelling verkeerd staat op de telefoons?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben niet de enige met die problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
Dit dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geen last van hier hoor! Heb met Vodafone bereik waar een vriend met dezelfde blackberry geen bereik of heel slecht bereik heeft met KPN.
Heb het ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone zuigt sowieso met sms en dergelijke. Komt zomaar uren later aan
Thx! Ik heb ook de berichten gevonden die als ongelezen stonden. Ik had in de map op u gedrukt en toen vond die de ongelezen berichten. Dit waren Blackberry en KPN mailtjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
berichten > opties > algemene opties > Indicator nieuwe berichten weergeven: NEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |