Tja. Ik denk dat je 'm toch te snel weer hebt aangezet nadat ie in het water was gevallen..quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef styliste het volgende:
ok, what to do...
Ik heb net mijn storm weer even aangezet, het ledje doet het, de toetsen zijn verlicht, er zit licht (en een vlek) in het scherm en hij wordt zelfs weer herkent door Desktop manager!
jeuj! blijkbaar zit er nog een beetje leven in mijn toestel. Er kwam zelfs een soort alarm-geluid uit.Ik heb net back-ups gemaakt van alle belangrijke zaken en een algehele back-up.
Wat zal ik doen... een clean reload van de software? Want verder dan alle lampjes aan en een alarm-geluid plus gegevens in desktop manager komtie niet....
BlackBerry Topic #2quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef styliste het volgende:
ok, what to do...
En waar vind ik deze functiequote:Op donderdag 18 maart 2010 10:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Als het je echt hoog zit zou je whitelisting kunnen gebruiken. Alleen berichten ontvangen van mensen die jij in je contactenlijst hebt staan.
menu > opties > beveiligingsopties > firewallquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:59 schreef tha_rizzo het volgende:
Probleem trouwens opgelost: Provider had de BIS nog niet overgezet naar m'n nieuwe pheun.
Geluktquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
menu > opties > beveiligingsopties > firewall
Daar alle PIN-berichten blokkeren behalve berichten van contactpersonen uit het adresboek
Device Pasword is het wachtwoord voor het ontgrendelen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
ok, hoe zet ik muziek op dit onding
inpluggen op PC vraagt tie eerst om een device paswordis er nog ergens een installatie CD oid?
Dat is het wachtwoord van je telefoon.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
inpluggen op PC vraagt tie eerst om een device paswordis er nog ergens een installatie CD oid?
thnxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:32 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat is het wachtwoord van je telefoon.
En gewoon slepen op je telefoon/geheugenkaart.
Bij mij vraagt de telefoon of hij als mass storage mag werken, en als ik ja zeg heb ik gewoon ene verwisselbare schijf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:
En als je een wachtwoord op je Bb hebt krijg je dat device wachtwoord te zienquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij mij vraagt de telefoon of hij als mass storage mag werken, en als ik ja zeg heb ik gewoon ene verwisselbare schijf.
nog ff goed checken als je de nieuwste firmware erop heb staan Menu>Opties>Info overquote:Op zondag 21 maart 2010 18:55 schreef Jiveje het volgende:
Heb al een tijdje de Curve8900 naar grote tevredenheid, alleen de laatste tijd gaat de batterij wel heel kort mee. Meestal is hij binnen 24 uur leeg, ook al doe ik er niet veel mee. Heb onlangs de onnodige WIFI uitgezet, maar nog altijd kan ik het balkje bijna zien leegstromen. Zijn hier makkelijke oplossingen voor? Volgens mij heb ik de nieuwste firmware erop staan en draai vrijwel geen apps.
Ja ik bedoelde Blackberry pinquote:Op maandag 22 maart 2010 20:30 schreef nelisb het volgende:
Andere pin als jn pincode voor je mobiel? Nee dan dezelfde pin.
Pin als in Blackberry pin dan krijg je een nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |