Je hebt voor Garmin een dataplan nodig, is dat voor de additionele opties of om de mappen te downloaden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef Green1 het volgende:
Ik wilde deze gaan gebruiken voor mijn toekomstige Storm2 (of 9700 als ik de storm2 toch niks vind), maar die staan niet in het lijstje![]()
http://www8.garmin.com/mobile/blackberry/features.jsp
Edit: wat raden jullie eigenlijk aan? Storm 2 of 9700? Ik heb de Storm 2 besteld, maar ik mag hem nog ruilen werd me gezegd.
Ja, dat weet ik dus niet. Ik heb nu nog geen BB.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je hebt voor Garmin een dataplan nodig, is dat voor de additionele opties of om de mappen te downloaden.
Ik wil nog wel eens in 't buitenland navigeren, en dan is het wel handig om alle interwebzzz dingen uit te zetten om (onnodige) kosten te besparen.
Hij werkt niet op mijn Bold...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je hebt voor Garmin een dataplan nodig, is dat voor de additionele opties of om de mappen te downloaden.
Ik wil nog wel eens in 't buitenland navigeren, en dan is het wel handig om alle interwebzzz dingen uit te zetten om (onnodige) kosten te besparen.
Hoe heet je? in BBM.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:12 schreef MasGhibli het volgende:
Ik kom niet meer in de BB messenger groep!![]()
Anthony delete me ff, heb een bold 9000 update uitgevoerd naar 5.0.0.509
nee. en ik ben een bb 8900 gebruikerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:13 schreef Suga_Mama het volgende:
Nog een vraag die niet zo BB gelateerd is: vinden jullie het gek als iemand (lees: de ondergetekende) zijn iPhone 16GB in gaat wisselen voor een BlackBerry Curve 8900? Volgens mij omgeving is dit namelijk het domste wat ik kan doen, maar misschien hebben jullie daar een andere mening over?
Die kun je uitzetten met de nieuwste versie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb een aantal twitterclients geprobeerd en deze werkt het fijnst. Jammer van de ads
Die is er uit gehaald...Met de A(*) toets gaat ie nu ook op standy, en met de mute toets ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:44 schreef MasGhibli het volgende:
5.0.0.509 draait redelijk stabiel.
Ik mis alleen de optie om de toetsenblokkering toe te kennen aan de linker sneltoets. In het lijst staat blokkering er niet tussen
Yes, dat is de enige andere optie!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:28 schreef Antony1989 het volgende:
Die is er uit gehaald...Met de A(*) toets gaat ie nu ook op standy, en met de mute toets ook.
Enigste wat je kan doen, is insttellen dat ie na 5-10minuten het wachtwoord erop zet.
ja dat zeker al ben ik ook niet geheel tevreden ermee, maar is de enige die een beetje acceptabel isquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik heb een aantal twitterclients geprobeerd en deze werkt het fijnst. Jammer van de ads
What about de BB twitter app?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:15 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat zeker al ben ik ook niet geheel tevreden ermee, maar is de enige die een beetje acceptabel is
Jij hebt de Bold 9700?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Hij werkt niet op mijn Bold...
Toets getmobile.garmin.com/trial voor een test versie van 7 dagen. Bij mij stond er niet beschikbaar voor deze blackberry.
Hoe ik die QR code moet lezen (werkt niet bij mij)quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:46 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ideeen voor de OP!?
Meld ze aub
Wat moeten 'beginnende bb gebruikers weten?"
bij mij ook niet echt neequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:51 schreef PPL het volgende:
[..]
Hoe ik die QR code moet lezen (werkt niet bij mij)
Ik heb slechts 'add group' en 'edit group'.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Blackberry Messenger ->
Blackberry-Groepen ->
Streepjescode van een groep scannen (camera gaat aan) ->
Richten op je scherm ->
Hij leest hem en scant hem en stuurt een aanvraag.
Hmm, misschien ligt het hier aan?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:56 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik heb slechts 'add group' en 'edit group'.
Beiden geven de mogelijkheid een naam op te geven, niets van camera's of iets dergelijks.
(8520 met OS 4.6.2)
Zal dan wel de OS zijn dat die op een andere manier met BBM omgaat.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Hmm, misschien ligt het hier aan?
Ik heb een 9700 met 5.0.0.423
Ja, dat noemen ze een update.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:00 schreef PPL het volgende:
[..]
Zal dan wel de OS zijn dat die op een andere manier met BBM omgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |