De 9700 bevalt mij érg goed, zou 'm je zonder twijfel aanbevelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik ook. Ben benieuwd of dat iets gaat worden op mn Bold 9000. Anders maar upgraden naar een 9700!
#5 komt eraan!
Ik ook niet, opera vind ik bagger en de default browser is traag. Webkit browsertje zou wel prettig zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:27 schreef nelisb het volgende:
Hier ook een 9700. Kan niet wennen aan die browsers op een bb.
Meh te luiquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Voor de oplettende gebruikers.
De OP is iets anders dan de vorige OP.
Zoek de verschillen
Wel handig als dit ook bijgehouden kan worden!
Ja, zit er serieus aan te denken, want het geheugen op de 9000 is ook echt een ramp. Veel te weinig, moet haast wel elke dag een batterij-pul doen om te zorgen dat ie weer lekker fris is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De 9700 bevalt mij érg goed, zou 'm je zonder twijfel aanbevelen.
Dat viel me vandaag ook op inderdaad. Pas toen ik de 3G verbinding uitzette pakte hij wifi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef nelisb het volgende:
Zeker! Opera gebruik ik soms. Default browser nooit.
Maar browsen doe ik misschien 1 x per maand.
Wat ik ook irritant vind, maar ligt aan mij denk ik, dat de default browser altijd gprs of 3G gebruikt waar ik gewoon verbinding met wifi heb.
heb je BIS (internet ) afgesloten bij je contract?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef Brici het volgende:
Ik heb net mijn BlackBerry Bold 9700
Wat een mooi dingetje!!
Nu heb ik Wi-fi ingeschakeld, (Wifi logo is beetje grijzig) maar ik kan blackberry app world niet downloaden.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Raar, hij zou namelijk wel van zelf over moeten schakelen! Is je wifi tekentje wel wit? En niet grijzig?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat viel me vandaag ook op inderdaad. Pas toen ik de 3G verbinding uitzette pakte hij wifi.
De blackberry maar via de wifi verbinding ook verbinding met de Blackberry servers.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:23 schreef Brici het volgende:
Ik heb net mijn BlackBerry Bold 9700
Wat een mooi dingetje!!
Nu heb ik Wi-fi ingeschakeld, (Wifi logo is beetje grijzig) maar ik kan blackberry app world niet downloaden.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Opties -> Toepassingen -> klik op de gewenste app, hier dus Hyves -> Toestemming bewerken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Internetheld het volgende:
wie weet waar ik in OS 5.0 mijn toestemmingen kan wijzigen met betrekking tot apps bijvoorbeeld: met OS 4.6 kon ik mijn hyves app afstellen dat tie aleenmaar WIFI gebruikte en met OS5.0 kan dat niet wie weet hoe? als ik hem in os 5.0 afstel voor alleen wifi zegt de app dat het niet werkt
Ja, hij heeft gewoon verbinding. Ik had net de verbinding gemaakt met het accesspoint.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Raar, hij zou namelijk wel van zelf over moeten schakelen! Is je wifi tekentje wel wit? En niet grijzig?
[..]
De blackberry maar via de wifi verbinding ook verbinding met de Blackberry servers.
Als je geen BIS hebt, en hij is dus niet geregistreerd zou je dus app world e.d. niet kunnen downloaden!
Wifi is zo wit als maar kan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Raar, hij zou namelijk wel van zelf over moeten schakelen! Is je wifi tekentje wel wit? En niet grijzig?
[..]
ja ik heb internet afgesloten bij mijn contract...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:49 schreef Internetheld het volgende:
[..]
heb je BIS (internet ) afgesloten bij je contract?
Tis geen raket wetenschap. Download die tool maar om te maken. Valt best mee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik wil zelf beginnen met het maken van een thema.
Is dat moeilijk?
maar als ik dat doe staat erquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Opties -> Toepassingen -> klik op de gewenste app, hier dus Hyves -> Toestemming bewerken.
Daar zou het moeten staan.
En als je het eens probeert met Telefoon? Want ik denk dat Internetserviceprovider alles omvat wat maar met internet te maken heeft namelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:57 schreef Internetheld het volgende:
[..]
maar als ik dat doe staat er
de toepassing hyves heeft geprobeerd een externeverbinding te openen die niet is toegestaan door de toestemmingen van de toepassing!.
maar ik heb wifi gewoon op toestaan staan en internetserviceprovider op weigeren
In sommige Beta OS'en en oudere officials is dit inderdaad een bug, dat het even duurt voordat je je wifi kunt gebruiken als je verbinding hebt gemaakt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, hij heeft gewoon verbinding. Ik had net de verbinding gemaakt met het accesspoint.
Later schakelde hij wel over, maar wel erg traag.
Op www.blackberry.com staat een Theme Builder. Best makkelijk als je met de standaard interface aan de slag gaat. Wil je hidden docks en hidden today items, dan zou ik even op internet zoeken naar tutorials, maar die zijn er genoegquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik wil zelf beginnen met het maken van een thema.
Is dat moeilijk?
Het schijnt dat deze word gereleased in Q3/4 van 2010 als ik het goed heb gehoord.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
In de TT staat heel leuk 6.0
maar wanneer komt die dan?
Of zijn er geruchten?
Raar?! Ik zou het helaas verder niet weten dan. Misschien dat je dat meteen moet instellen bij het installeren van de app, omdat hij het nu opslaat en de hele tijd restored?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef Internetheld het volgende:
nee doet het nog steeds niet als ik die toestemmingen aanpas dan staat er nu opnieuw opstarten en dat doe ik dan en dan is alles weer zoals vantevoren en het heeft niks geholpen
ja ik check wel ffquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:09 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
[..]
Raar?! Ik zou het helaas verder niet weten dan. Misschien dat je dat meteen moet instellen bij het installeren van de app, omdat hij het nu opslaat en de hele tijd restored?
Hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:11 schreef Steve-O het volgende:
Is er al bekend met welke huidige toestellen die gaat werken (9700 bijv) ?
Het duurt meestal een dag of 1-2 voordat je BIS is geactiveerd is mijn ervaring! Daarom zou je App World ook nog niet kunnen downloadenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef Brici het volgende:
Heb wel ubertwitter en hyves kunnen downloaden maar als ik app world probeer krijg ik: Notice, sorry your device does not meet the system requirements that are needed to support Blackberry App World.
Oke dan wacht ik even af..quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Het duurt meestal een dag of 1-2 voordat je BIS is geactiveerd is mijn ervaring! Daarom zou je App World ook nog niet kunnen downloaden
Wat voor provider heb je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:19 schreef Brici het volgende:
[..]
Oke dan wacht ik even af..
En mijn hotmail integreren kan dan ook?
Ik krijg daarbij nu de melding; desktop browser not supported
Op deze site kan je je dan registreren met je Blackberry, en je e-mail adressen die je graag op je blackberry wilt hebben aanmelden. Als dat is gebeurt krijg je een nieuw icoontje op je telefoon waar de emailtjes van dit adres binnen komen.quote:
Nog niet mogelijk. En word waarschijnlijk ook niet mogelijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:20 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb mijn Blackberry 9700 nu bijna een week , kan nu al niet meer zonder. Wat ik alleen wel jammer vind is dat hij mijn kalender niet update met de kalender van mijn livemail .
Iemand een idee ? of is dat gewoon niet mogelijk ?
Ja je kunt hem verwijderen. Je kunt het ook eventueel laten staan, en de Gmail dan toevoegen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:35 schreef tuintegel het volgende:
Ja of dus ooit een gmail adres aanmakenen mijn mail gewoon forwarden naar dat adres. Je kant je mailadres dat je hebt ingevoerd bij dat instant email toch ook wijzigen?
Geintregreerd? Ik kan bijvoorbeeld wel op de mobileemail pagina en dan bij mn Gmail account instellen dat ie de contactpersonen moet syncen. Maar dan staat er dat je dit moet bevestigen op je blackberry. Ik doe precies wat er staat, maar het gaat voor geen mogelijkheidquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik gebruik Gmail en de Gmail kalender functie en het werkt echt perfect!
Er is een applicatie voor?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:58 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geintregreerd? Ik kan bijvoorbeeld wel op de mobileemail pagina en dan bij mn Gmail account instellen dat ie de contactpersonen moet syncen. Maar dan staat er dat je dit moet bevestigen op je blackberry. Ik doe precies wat er staat, maar het gaat voor geen mogelijkheid
You are welcomequote:Op donderdag 20 mei 2010 01:08 schreef princess-a het volgende:
Mijn blackberry abonnement gaat volgende week donderdag in, dan pas durf ik me te wagen aan applicaties downloaden enzo. als ik alle ingewikkelde dingen hier lees wordt dat nog wat
tvp dus
Gewoon beetje proberen wat alles doet, en waar alles zit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vind die theme builder lastiger dan ik dacht
De OP ziet er sowiezo nu een beetje rommelig uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:13 schreef Folkwin het volgende:
Voor de OP; Telfort heeft geen BIS abonnement. Dus met Telfort val je buiten de boot..
Dat het volledig geïntegreerd is in de telefoon. en je in je normale telefoon instellingen ook deze instellingen kan bewerken. dus per profiel. dat is bij andere telefoon apps toch anders.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag voor een ieder hier m.b.t de BB.
Dat pingen naar elkaar,wat is nou het wezenlijke verschil
met soortgelijke(als die er zijn) applicaties op andere phones?
quote:
De perfecte integratie in het toestel, groepen, je kunt in je profiel opties aparte geluiden instellen voor je BBM ( dit kan bij een bb nu al met heel veel IM apps, FB,MSN en twitter staan erin, en daarvoor is dus het geluid en trillen aan te passen!!) en het ziet er best strak uit. Naar mijn mening werkt het beter als die andere apps. Maar als je veel vrienden hebt met een Iphone, kan je er gewoon Whatsapp opzetten, en gratis met je Iphone vrienden een soort van pingenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag voor een ieder hier m.b.t de BB.
Dat pingen naar elkaar,wat is nou het wezenlijke verschil
met soortgelijke(als die er zijn) applicaties op andere phones?
Inderdaad, ik dacht laat ik maar wat meer toevoegen, maar nu ziet het eruit als een hele grote lijst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De OP ziet er sowiezo nu een beetje rommelig uit.
Ik denk dat we meer met 'banners' moeten werken
Hmm.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:11 schreef Antony1989 het volgende:dus TY als je ooit weer een keer tijd en zin hebt
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:13 schreef -Menn0- het volgende:
Ping echt niet meer de laatste tijd.... Vind het alleen maar vervelend
Ik gebruik ping ook bijna nooit hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
!
dat is soort gelijk als je een touchscreen van de iPhone vervelend vind.
twitter for blackberry of ubertwiter?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:02 schreef Leonos het volgende:
Er is trouwens een update voor de twitter app
Twitter van RIM!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
twitter for blackberry of ubertwiter?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Twitter van RIM!
http://crackberry.com/twitter-blackberry-beta-update-way
Ik vind het veel fijner en sneller werken, en zonder reclame! :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Haalt het qua snelheid bij lange na niet bij ubertwitter.
Niet iedereen neemt een BB om met chickies te pingenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
!
dat is soort gelijk als je een touchscreen van de iPhone vervelend vind.
ohquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt een BB om met chickies te pingen
IEDEREEN WILT MET MIJ PINGEN SWAquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt een BB om met chickies te pingen
Geweldig!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie van de nieuwe Openings Post
Sinds net.
ben er vanmiddag mee bezig geweest.
Donequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geweldig!
Kan iemand me weer trouwens aan de Fok! BB chat toevoegen? Lig er al een maand of 1-2 uit!
Pin: 213FC26B. Thx!
Al in het menu gekeken als je die tweet geselecteerd hebt? Gewoon met je balletje eroverheen gaan en stoppen bij die tweet. Dan menu -> View conversation?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Vraagje over Twitter for Blackberry.
Hoe kan je daar zien op welk bericht gereageerd is?
Dus bijv.
10 minutes ago via Twitter for Blackberry in reply to *******
Zo zie je het op de site, en dan kan je drukken op die ***** in dit geval.
maar hoe doe je dat via je BB
(ik vraag dit voor iemand anders, ik gebruik zelf ubertiwtter)
Misschien kwamen die gratis mee tijdens het updaten oid?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef tuintegel het volgende:
Ik had zoiets raarsGister een backup gemaakt van mijn contacten , kijk ik vanmorgen in mijn telefoon staan er ineens programma's in als Yahoo messenger, twitter , facebook .
Die programma's hoef ik er niet op dus ik heb ze er weer afgehaald.
Ik ben bang van wel .quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Misschien kwamen die gratis mee tijdens het updaten oid?
Kan best zijn dat je provider dit doet. Die kan namelijk apps naar je telefoon 'pushen'.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef tuintegel het volgende:
Ik had zoiets raarsGister een backup gemaakt van mijn contacten , kijk ik vanmorgen in mijn telefoon staan er ineens programma's in als Yahoo messenger, twitter , facebook .
Die programma's hoef ik er niet op dus ik heb ze er weer afgehaald.
PM je PIN maar even, dan voeg ik je toe.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef M-unit het volgende:
hoe lang duurt het voordat ik geaccepteerd word bij de fok! ping groep? sta nu al 2 dagen in de wacht
Dat scannen werkt bij veel mensen niet, beter is om je pin hier te zetten dan invite iemand je handmatig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef M-unit het volgende:
hoe lang duurt het voordat ik geaccepteerd word bij de fok! ping groep? sta nu al 2 dagen in de wacht
je hebt pmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef Folkwin het volgende:
[..]
PM je PIN maar even, dan voeg ik je toe.
De barcode heeft storing eens in de zoveel tijd.
Toegevoegdquote:
Het beste is om je pin te PMén anders word je dagelijks toegevoegd door spamersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat scannen werkt bij veel mensen niet, beter is om je pin hier te zetten dan invite iemand je handmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |