Geweldig!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie van de nieuwe Openings Post
Sinds net.
ben er vanmiddag mee bezig geweest.
Donequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Geweldig!
Kan iemand me weer trouwens aan de Fok! BB chat toevoegen? Lig er al een maand of 1-2 uit!
Pin: 213FC26B. Thx!
Al in het menu gekeken als je die tweet geselecteerd hebt? Gewoon met je balletje eroverheen gaan en stoppen bij die tweet. Dan menu -> View conversation?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Vraagje over Twitter for Blackberry.
Hoe kan je daar zien op welk bericht gereageerd is?
Dus bijv.
10 minutes ago via Twitter for Blackberry in reply to *******
Zo zie je het op de site, en dan kan je drukken op die ***** in dit geval.
maar hoe doe je dat via je BB
(ik vraag dit voor iemand anders, ik gebruik zelf ubertiwtter)
Misschien kwamen die gratis mee tijdens het updaten oid?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef tuintegel het volgende:
Ik had zoiets raarsGister een backup gemaakt van mijn contacten , kijk ik vanmorgen in mijn telefoon staan er ineens programma's in als Yahoo messenger, twitter , facebook .
Die programma's hoef ik er niet op dus ik heb ze er weer afgehaald.
Ik ben bang van wel .quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Misschien kwamen die gratis mee tijdens het updaten oid?
Kan best zijn dat je provider dit doet. Die kan namelijk apps naar je telefoon 'pushen'.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef tuintegel het volgende:
Ik had zoiets raarsGister een backup gemaakt van mijn contacten , kijk ik vanmorgen in mijn telefoon staan er ineens programma's in als Yahoo messenger, twitter , facebook .
Die programma's hoef ik er niet op dus ik heb ze er weer afgehaald.
PM je PIN maar even, dan voeg ik je toe.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef M-unit het volgende:
hoe lang duurt het voordat ik geaccepteerd word bij de fok! ping groep? sta nu al 2 dagen in de wacht
Dat scannen werkt bij veel mensen niet, beter is om je pin hier te zetten dan invite iemand je handmatig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:35 schreef M-unit het volgende:
hoe lang duurt het voordat ik geaccepteerd word bij de fok! ping groep? sta nu al 2 dagen in de wacht
je hebt pmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef Folkwin het volgende:
[..]
PM je PIN maar even, dan voeg ik je toe.
De barcode heeft storing eens in de zoveel tijd.
Toegevoegdquote:
Het beste is om je pin te PMén anders word je dagelijks toegevoegd door spamersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:04 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat scannen werkt bij veel mensen niet, beter is om je pin hier te zetten dan invite iemand je handmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |