Gewoon beetje proberen wat alles doet, en waar alles zit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vind die theme builder lastiger dan ik dacht
De OP ziet er sowiezo nu een beetje rommelig uit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:13 schreef Folkwin het volgende:
Voor de OP; Telfort heeft geen BIS abonnement. Dus met Telfort val je buiten de boot..
Dat het volledig geïntegreerd is in de telefoon. en je in je normale telefoon instellingen ook deze instellingen kan bewerken. dus per profiel. dat is bij andere telefoon apps toch anders.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag voor een ieder hier m.b.t de BB.
Dat pingen naar elkaar,wat is nou het wezenlijke verschil
met soortgelijke(als die er zijn) applicaties op andere phones?
quote:
De perfecte integratie in het toestel, groepen, je kunt in je profiel opties aparte geluiden instellen voor je BBM ( dit kan bij een bb nu al met heel veel IM apps, FB,MSN en twitter staan erin, en daarvoor is dus het geluid en trillen aan te passen!!) en het ziet er best strak uit. Naar mijn mening werkt het beter als die andere apps. Maar als je veel vrienden hebt met een Iphone, kan je er gewoon Whatsapp opzetten, en gratis met je Iphone vrienden een soort van pingenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef FP128 het volgende:
Ik heb een vraag voor een ieder hier m.b.t de BB.
Dat pingen naar elkaar,wat is nou het wezenlijke verschil
met soortgelijke(als die er zijn) applicaties op andere phones?
Inderdaad, ik dacht laat ik maar wat meer toevoegen, maar nu ziet het eruit als een hele grote lijst.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:32 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
De OP ziet er sowiezo nu een beetje rommelig uit.
Ik denk dat we meer met 'banners' moeten werken
Hmm.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:11 schreef Antony1989 het volgende:dus TY als je ooit weer een keer tijd en zin hebt
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:13 schreef -Menn0- het volgende:
Ping echt niet meer de laatste tijd.... Vind het alleen maar vervelend
Ik gebruik ping ook bijna nooit hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
!
dat is soort gelijk als je een touchscreen van de iPhone vervelend vind.
twitter for blackberry of ubertwiter?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:02 schreef Leonos het volgende:
Er is trouwens een update voor de twitter app
Twitter van RIM!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
twitter for blackberry of ubertwiter?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Twitter van RIM!
http://crackberry.com/twitter-blackberry-beta-update-way
Ik vind het veel fijner en sneller werken, en zonder reclame! :pquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Haalt het qua snelheid bij lange na niet bij ubertwitter.
Niet iedereen neemt een BB om met chickies te pingenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
!
dat is soort gelijk als je een touchscreen van de iPhone vervelend vind.
ohquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt een BB om met chickies te pingen
IEDEREEN WILT MET MIJ PINGEN SWAquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Niet iedereen neemt een BB om met chickies te pingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |