Wist helaas geen titel. Heb hem maar lekker clean gehoudenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:56 schreef Antony1989 het volgende:
http://global.telmap.com/tugpcbeta/
Is een beta van Telmap 5. Kun je je opgeven en krijg je een serial zodat je er gratis gebruik van kunt maken. Werkt zeer goed, en vind ook veel POI's in de buurt, al ben je in een dorp of waar dan ook. File-info weet ik niet, nog niet geprobeerd.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:10 schreef znarch het volgende:
Stelletje vlegels, je hoeft niet meer te tvpenoh wacht
Ik snap deze opmerking nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:10 schreef znarch het volgende:
Stelletje vlegels, je hoeft niet meer te tvpenoh wacht
ja ja ja ja..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Er is zoiets als een "Volg topic" knop?
pic?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:52 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Godverdomme, een zwart vlekje midden in mijn scherm, maar even een reparatieforumulier aanvragen via Hi. Weet iemand als dit onder de garantie valt, mijn moeder beweert namelijk van niet.
Hangt dat niet af welke thema je wilt?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef obl het volgende:
Wat zijn de beste sites met gratis thema's voor de BB 9700 ??
Kijk eens op het forum van Crackberry.com: http://forums.crackberry.com/f16/quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:56 schreef obl het volgende:
Wat zijn de beste sites met gratis thema's voor de BB 9700 ??
Zou ik ook wel willen weten. Die app op de Iphone zou ook wel mooi zijn voor de BBquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef turnazz het volgende:
wat is de beste manier om realtime het wk te volgen op je BB?
Welke OS versie heb je?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef sander1885 het volgende:
maar ik kom er tot op de dag van vandaag niet uit hoe ik nu mensen toe kan voegen via een streepjescode .
Ik heb net hier alle 6 topic,s door gelezen maar nu vind ik me zelf nog veel stommer ,ei
Hebben jullie hier enige verklaring hoe ik dit alles niet voor elkaar krijg ???
Gr Sander
Ik gebruik Navita Sportsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:19 schreef turnazz het volgende:
wat is de beste manier om realtime het wk te volgen op je BB?
Dat van je streepjescode is alleen beschikbaar in de laatste versie van Blackberry Messenger, even updatequote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:49 schreef sander1885 het volgende:
Ja ja mensen weer terug hier op t forum na veelste lang weggeweest te zijn maar ik heb een vraag waar ik zelf niet uit kom :
Ik heb sinds februari een bold 9700 op t kpn netwerk maar ik kom er tot op de dag van vandaag niet uit hoe ik nu mensen toe kan voegen via een streepjescode .
Ik heb net hier alle 6 topic,s door gelezen maar nu vind ik me zelf nog veel stommer , ik heb het van t weekeind gezien bij een vriendin van me alleen ik had me bb niet bij me ,alles opgeschreven
maar als ik dus naar me bbm gaan kan ik dus niemand uitnodigen via steepjescode heb ook al geprobeert een groep te maken maar k krijg t niet voor elkaar .Ook mijn streepjescode zichtbaar maken kan ik niet .
Net als bluethooth ik krijg t niet voor elkaar om met iemand een foto te versturen die ook een bb 9700 heb en andersom ook niet(heb net een filmpie gekeken op yt hoe het moet dus morgen maar ff proberen) en ook op die bb krijg ik het niet voorelkaar met die streepjescodeaktie,s terwijl mijn bb van februari is en deze van mei
Hebben jullie hier enige verklaring hoe ik dit alles niet voor elkaar krijg ???
Gr Sander
http://crackberry.com/fol(...)apps-your-blackberryquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen weten. Die app op de Iphone zou ook wel mooi zijn voor de BB
Nope zeer waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:18 schreef nelisb het volgende:
Mijn Iphone is weg voor reparatie vanaf morgen.
Kan ik mijn Abo sim in mijn Blackberry doen? Ik begrijp dat push niet werkt, maar kan ik wel handmatig mijn mail ophalen?
ik was er ook over aan het twijfelen, door die unieke IMEI code etc per toestel. Ach ja, het is nu ook weer geen ramp, maar het zou wel handig geweest zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef nelisb het volgende:
Nee dat lijkt me onmogelijk.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
Zonder BIS wat moet je dan met een Blackberry?
BB verkopen, of alleen als agenda gebruiken en bellen/smsenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef nelisb het volgende:
Zonder BIS wat moet je dan met een Blackberry?
http://global.telmap.com/tugpcbeta/ kun je hem gratis uitproberen als je je aanmeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef Plakstrip het volgende:
Mijn PDA heeft het onlangs begeven en nu wil ik mijn Blackberry (9700) gaan gebruiken om te navigeren. Kennen jullie nog overzichtelijke, makkelijke navigatie programma's?
Thanks. Zal ze zo maar eens contacten dan. Overstappen naar Vodafone of zo is op zich ook een optie, maar het vertrouwen dat nummerbehoud gaat werken is bij mij bijzonder laag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef nelisb het volgende:
Ja je hebt Instant email BB nodig van T-mobile.
Zonder dat kan je geen email ontvangen op je telefoon, wifi werkt ook niet. Je hebt dus gewoon geen keuze.
Ff klantenservice bellen of het kan met je SO.
Klopt bij die providers kan het niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:24 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Thanks. Zal ze zo maar eens contacten dan. Overstappen naar Vodafone of zo is op zich ook een optie, maar het vertrouwen dat nummerbehoud gaat werken is bij mij bijzonder laag.
Edit: Overigens betekent zo'n instant email abo dus ook, dat bij Telfort, Tringg of Ben, je ook geen email kan ontvangen en zo?
Ik heb Vodafone, wel nog een oud abbonement. Maar dat is echt onbeperkt, en heb hier vaak snelheden rond de 3mb. Handig als je hem wilt gebruiken om te tetheren op de pc.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef iSuuz het volgende:
In verband met mijn diploma krijg ik een Blackberry cadeau. Ben alleen nog aan het twijfelen over welke provider ik het best kan nemen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met vergelijken. Heb zelf namelijk alleen ervaring met Hi.
Wil graag een Bold 9700 white, met ongeveer 200 belminuten, onbeperkt smsen en onbeperk internet. Dus.. Hi/KPN/Vodafone/T-Mobile? Wat denken jullie? Alvast bedankt!
Volgens mij geldt er wel een FUP. Meestal 10 x de gemiddelde gebruiker!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:13 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik heb Vodafone, wel nog een oud abbonement. Maar dat is echt onbeperkt, en heb hier vaak snelheden rond de 3mb. Handig als je hem wilt gebruiken om te tetheren op de pc.
Dat wel, maar ik denk dat dat nu best hoog ligt. En dat ze alleen gaan klagen bij gebruikers die echt meer dan 5-6GB downloaden per maand ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Photogenic het volgende:
[..]
Volgens mij geldt er wel een FUP. Meestal 10 x de gemiddelde gebruiker!?
Kijk eens in je app world of in je application center? Misschien dat het daar ergens vandaan komt?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef fathank het volgende:
Ik heb een irritant icoontje bovenin m'n scherm staan. Het is een wit rondje met een pijl schuin naar linksonder wijzend en een rood sterretje in de rechter bovenhoek. Er staat ook een 1tje bij. Heb geen ongelezen berichten ofzo volgens mij.
Iemand een idee..?
http://crackberry.com/bla(...)tem-nuked-blackberryquote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Photogenic het volgende:
Al een flinke tijd kunnen genieten van mijn 9000!
Vorige week maandag toestel opgestuurd ter reparatie: Vergrendelknopje deed het niet meer..
Woensdag kosteloos een nieuw toestel mogen ontvangen!
Nu weer moeten opsturen: Toestel doet het totaal niet meer (Reageert niet meer op pc/lader)
*zucht*
Of jij bent gewoon ongeduldigquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Leonos het volgende:
Wanneer komt die nieuwe OS nou ?
En Spotify voor de BB ?
Ze liggen wel een beetje achter met alles
Probeer Grooveshark eens. Kent zeer maar dan ook zeer veel liedjes. Kost alleen 3 euro per maandquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Leonos het volgende:
Wanneer komt die nieuwe OS nou ?
En Spotify voor de BB ?
Ze liggen wel een beetje achter met alles
Appworld updatequote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef fathank het volgende:
Ik heb een irritant icoontje bovenin m'n scherm staan. Het is een wit rondje met een pijl schuin naar linksonder wijzend en een rood sterretje in de rechter bovenhoek. Er staat ook een 1tje bij. Heb geen ongelezen berichten ofzo volgens mij.
Iemand een idee..?
Heldquote:
In het geval van diefstal bedoel je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef Green1 het volgende:
Wat voor programma gebruiken jullie om je telefoon te kunnen tracken met GPS? Dus voor als je hem kwijt bent?
Ook qua specificaties? of gewoon qua kenmerken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:32 schreef Rush20 het volgende:
Weet iemand al wanneer de BB bold 9800 uitkomt in NL?
Storm en Bold in 1 toestel
Barack Obama gebruikt ook een blackberryquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Al die spelers van het Nederlands elftal gebruiken blackberries
Vertel eens wat nieuws..quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Al die spelers van het Nederlands elftal gebruiken blackberries
Roaming uitzetten is gewoon voldoende. Het heeft geen enkele zin om dan óók nog eens handmatig de gegevensservices uit te zetten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:47 schreef Green1 het volgende:
Startscherm -> verbindingsopties -> opties mobiel netwerk -> gegevensservices -> Tijdens Roamen -> uit / vragen
Ikzelf zet ook 'gegevensservices' gewoon handmatig uit, zodra ik in het buitenland ben. Gewoon voor de zekerheid. Maar alleen Roaming uitzetten moet ook voldoende zijn.
Hmm, zal wel mijn paranoia zijn. Ik heb een keer met mijn ouwe telefoon een hoge rekening had, terwijl ik het gewoon uit had gezet. Vandaar dat ik nu bij wijze van spreken nog de simkaart eruit zou halenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Roaming uitzetten is gewoon voldoende. Het heeft geen enkele zin om dan óók nog eens handmatig de gegevensservices uit te zetten.
In je menu is de bovenstaande balk, wat erop het begin scherm staat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:58 schreef Green1 het volgende:
Nog effe een ander vraagje. Ik heb nu 2 emailadressen toegevoegd, die staan nu ook op het eerste scherm. Met die 6 icoontjes onderaan.
Maar er staat ook één 'gewoon' envelopje bij. Met alle berichten (geloof ik). Is er een manier om dit weg te halen? Want nu staat mijn webbrowser niet meer in het lijstje, maar die 3 envelopjes wel. Ik wil gewoon alleen mijn 2 emailadressen er tussen hebben staan.
Dat was geen blackberryquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:56 schreef Green1 het volgende:
[..]
Hmm, zal wel mijn paranoia zijn. Ik heb een keer met mijn ouwe telefoon een hoge rekening had, terwijl ik het gewoon uit had gezet. Vandaar dat ik nu bij wijze van spreken nog de simkaart eruit zou halen
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat was geen blackberry![]()
Ik zit nogal vaak in het buitenland, dus neem het gerust van mij aan: roaming uitzetten is voldoende.
Heldquote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
In je menu is de bovenstaande balk, wat erop het begin scherm staat.
Kan je gewoon veranderen
Met een beetje geluk is er ergens een open wifi verbinding?quote:Op maandag 28 juni 2010 08:44 schreef turnazz het volgende:
ik ga over een paar weken naar Turkije, nou zag ik in de lijst van landen waar je een SMS krijgt als je 50 of 60 euro aan data hebt verbruikt geen Turkije staan.. Aan de andere kant wil ik toch af en toe zo een 1 keer per dag mijn dataroaming aanzetten om mail op te halen en een paar mailtjes te versturen, hoeveel euro gaat dit mij kosten als ik 2 weken op vakantie ben. Kan ik uberhaupt internetten in het buitenland via het GRPS netwerk aangezien ik slechts Blackberry Nationaal abbo van Vodafone heb?
dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 09:33 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Met een beetje geluk is er ergens een open wifi verbinding?
Gaat prima.quote:Op maandag 28 juni 2010 08:44 schreef turnazz het volgende:
ik ga over een paar weken naar Turkije, nou zag ik in de lijst van landen waar je een SMS krijgt als je 50 of 60 euro aan data hebt verbruikt geen Turkije staan.. Aan de andere kant wil ik toch af en toe zo een 1 keer per dag mijn dataroaming aanzetten om mail op te halen en een paar mailtjes te versturen, hoeveel euro gaat dit mij kosten als ik 2 weken op vakantie ben. Kan ik uberhaupt internetten in het buitenland via het GRPS netwerk aangezien ik slechts Blackberry Nationaal abbo van Vodafone heb?
stel je laat dataroaming aan staan 2 weken lang, dat kost toch ook data omdat pushmail op je Blackberry handheld voortdurend 24 uur per dag in contact staat met je emailprovider .. of zie ik het pushmailprincipe verkeerd, en kost dat allemaal geen data, maar alleen als je echt een mail binnenkrijgt of verstuurt.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:26 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gaat prima.
Kosten zijn natuurlijk lastig in te schatten omdat ik geen idee heb hoeveel en hoe groot je mailtjes zijn, maar over het algemeen zijn de kosten redelijk te overzien.
Het enige wat ik kan bedenken is 'Agenda bekijken'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:51 schreef turnazz het volgende:
is het mogelijk om in een opslag al je afspraken op een rij te zien.. ik heb dus nu verschillende afspraken gezet, maar dat zie je dus per dag, en je moet ook scrollen naar beneden als je een late afspraak hebt, maar is er ook een mogelijkheid dat je al je afspraken chronologisch op een rij kunt zien, in het liefst 1 scherm.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is 'Agenda bekijken'.
Dus als je op maandweergave staat, dat je dan op je menu toets drukt, en dan agenda bekijken kiest.
quote:BlackBerry diensten voor prepaid gebruikers
door onze redactie
AMSTERDAM - Bezitters van een BlackBerry hoeven niet meer over een abonnement te beschikken om gebruik te kunnen maken van BlackBerry diensten als e-mail, sociale netwerken en pingen. Vodafone introduceert vanaf 1 juli prepaid-diensten voor de smartphone die zeer populair is onder jongeren.
Met de Prepaid Blox voor BlackBerry van Vodafone krijgen prepaid-klanten mobiele toegang BlackBerry Messenger (pingen), e-mail, sociale netwerken en het internet. De dienst wordt in combinatie met de BlackBerry Curve 8520 aangeboden voor ¤199,99 (incl. ¤10 tegoed en tot eind 2010 zijn de BlackBerry diensten gratis). Voor klanten die al een BlackBerry toestel hebben, is er een Prepaid Sim Only voor ¤19,99 (incl. ¤ 10 tegoed en gratis BlackBerry diensten tot eind 2010). Vanaf 2011 kost de Prepaid Blox voor BlackBerry ¤12,50 per maand.
¤12,50 per maand "prepaid blox"quote:
Tuurlijk wel, elke maand opzegbaar. Zoals elke blox.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
¤12,50 per maand "prepaid blox"
Daar is niks prepaids aan. Behalve de naam die ze eraan gegeven hebben.
ditquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:50 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, elke maand opzegbaar. Zoals elke blox.
Dus als jij een maand geen BB abo wil zeg je hem op..
Vodafone bied wel degelijk sim only kaartjes aan, en hierbij heb je ook de optie om voor de blackberry services te kiezen, bovenop de bel, sms, en web diensten waar je al voor betaald.quote:Dit is er nog niet voor blackberry
Ik zou gaan voor KPNquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef iSuuz het volgende:
In verband met mijn diploma krijg ik een Blackberry cadeau. Ben alleen nog aan het twijfelen over welke provider ik het best kan nemen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met vergelijken. Heb zelf namelijk alleen ervaring met Hi.
Wil graag een Bold 9700 white, met ongeveer 200 belminuten, onbeperkt smsen en onbeperk internet. Dus.. Hi/KPN/Vodafone/T-Mobile? Wat denken jullie? Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |