abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97309220

Vergelijk de nieuwste blackberry modellen.

Officiele Blackberry Website
Blackberry App World
Vergelijk de toestellen.
Algemene Applicatie Site
Yourblackberry.nl - Blackberry Accessoires
Dealextreme.com - Onderdelen/Accessoiressen uit China
Wat De fuck is ping .nl
Hidden Menu's
Crackberry
Erg handige site. Worden veel reviews gemaakt, en word het laatste nieuws besproken over Blackberry toestellen, de laatst gelekte Beta OS'en, verschillende hardware en nog veel meer. Ook het forum is heel erg actief. Iedere Blackberry heeft zijn eigen sub-forum. En daarnaast zijn er nog sub-forums voor Thema's, achtergronden, 3th party apps en nog veel meer!
Blackberry Cool
Eenzelfde site als Crackberry. Heeft veelal hetzelfde nieuws, maar soms hebben beide sites toch aparte nieuwtjes die je niet op beide sites terug vind.
MyBlackberry
Een site vanuit Blackberry zelf, met verschillende apps, thema's, achtergronden en nog meer.

How to Reload the Operating System on a Nuked BlackBerry

Quicklaunch
Maak met behulp van Quicklaunch je eigen snelmenu, om zo snel toepassingen op te starten. $3,99
Windows Live Messenger
Altijd bereikbaar om te chatten op je blackberry dankzij de officiële Windows Live Messenger applicatie. Gratis
Twitter for Blackberry
De Twitter app voor blackberry van Twitter zelf. Werkt heel fijn. Gratis
Weatherbug
Een app voor het weer. Gratis Is er ook in een betaalde versie. $4,99

Het verschil tussen de Bold en de Curve serie.
De Bold serie is meer gericht op de zakelijke markt, ook in vergelijking met de Curve is die groter in omvang.
The Curve heeft over het algemeen een iets betere camera al is dit verschil de laatste tijd haast rechtgetrokken met de introductie van de Bold9700.
Daarnaast heeft de Bold in tegenstelling tot de Curve beschikking over 3G.

Wat is PayPal & hoe betaal je met PayPal?
PayPal is het grootste bedrijf ter wereld dat zich heeft neergezet als een tussenpersoon voor online betalingen.
Om een PayPal te kunnen gebruiken moet je eerst je bankrekening koppelen aan Paypal.
Om verifiëren dat de rekening van jou is krijg je na regristratie 2 micro stortingen(van een paar cent) op je rekening welke jij vervolgens moet invullen op de website van PayPal.
Hierna kan je simpel vanaf je Blackberry applicaties kopen door in te loggen met PayPal. PayPal zal het bedrag vervolgens van je rekening afschrijven

Vorige topics: [1]-[2]-[3]-[4]-[5]-[6]-[7]
Blackberry Gebruikers #12

Deze Openings Post[/b] staat hier en er word van je verwacht dat je bij de 300ste post deze [afk=OP]Openings Post[/afk] ook gebruikt.

Heb je nog opmerkingen of toevoegingen? Stuur Antony1989 of Tazar_Yoot even een PM ;-)

Blackberry Bold 9900 (verwacht in Juli)
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:05:02 #2
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_97315605
BlackBerry _O_

Bold :Y

Touch :{

Bold Touch ^O^
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_97325867
Ben heel benieuwd naar de nieuwe BB van deze zomer, vooral wanneer ze in Nederland te koop zijn.

Las gisteren dat de playbook per half juni te koop is in Nederland, blijft toch ook verleidelijk. Helaas geen geld op dit moment, maar toch.
All management is Strategic Management.
pi_97327347
Ik ga zo een Bold 9780 halen.
Wil gaan switchen van werk dus moet m'n blackberry dan inleveren en gebruikte deze ook prive. Dus ik wil er sowieso een blackberry voor terug. De bold 9900 zal straks nog te duur zijn om los te kopen en touchscreen hoeft niet zo voor mij.

Alleen hopen dat OS7 ook op één of andere manier beschikbaar gaat worden voor de 9780!
pi_97328722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef GodsSon het volgende:
Ben heel benieuwd naar de nieuwe BB van deze zomer, vooral wanneer ze in Nederland te koop zijn.

Las gisteren dat de playbook per half juni te koop is in Nederland, blijft toch ook verleidelijk. Helaas geen geld op dit moment, maar toch.
De playbook is bij ons al actief in de testomgeving. Erg leuk met de app blackberry bridge op je blackberry om zo te communiceren
pi_97331019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Curious_Man het volgende:

[..]

De playbook is bij ons al actief in de testomgeving. Erg leuk met de app blackberry bridge op je blackberry om zo te communiceren
Toevallig nog een baan vrij, lijkt me heerlijk om mee te kunnen testen ;)
  donderdag 26 mei 2011 @ 12:03:13 #7
313962 alexmeijer
pi_97332072
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef GodsSon het volgende:

ik wacht liever op de playbook 4G :)

die heeft ingebouwde simkaart slot enz
pi_97337980
Heeft iemand al enig idee hoeveel de BlackBerry 9900 gaat kosten?
Zoon van Tolmai.
pi_97339608
quote:
2s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand al enig idee hoeveel de BlackBerry 9900 gaat kosten?
Gebaseerd op eerdere toestelreleases van BB:
Gratis bij een abonnement met 275/350 belminuten (Vodafone). Dan zit je, zonder kortingen, tussen de 50 en 60 euro per maand.

Met wat geluk zou het bij 200 minuten kunnen, dan moet je denken aan 45 euro per maand.
Ter vergelijk, Torch begon op 275 en de BoldII op 200
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:02:06 #10
313962 alexmeijer
pi_97339641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Gebaseerd op eerdere toestelreleases van BB:
Gratis bij een abonnement met 275/350 belminuten (Vodafone). Dan zit je, zonder kortingen, tussen de 50 en 60 euro per maand.

Met wat geluk zou het bij 200 minuten kunnen, dan moet je denken aan 45 euro per maand.
Ter vergelijk, Torch begon op 275 en de BoldII op 200
ik zou eerder de losse toestel prijs willen weten
zal wel rond de 600 zijn :)
pi_97361806
als ik hier lees over de BB dan komen bijna alleen maar problemen langs met alle Blackberry's

gaan ze slecht om met hun BB of is de kwaliteit eigenlijk helemaal niet goed?
ik lees over batterijen die amper een dag meegaan.. en allemaal andere problemen.

ik zelf wil er heel voorzichtig mee omgaan met welke apps ik download en welke sites ik bezoek etc..

maar als ik sommige dingen lees.. is het dan wel leuk om er 1 te hebben of is het alleen maar kloten om hem aan de praat te houden?
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:09:41 #12
313962 alexmeijer
pi_97363602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Anushaar het volgende:
als ik hier lees over de BB dan komen bijna alleen maar problemen langs met alle Blackberry's

gaan ze slecht om met hun BB of is de kwaliteit eigenlijk helemaal niet goed?
ik lees over batterijen die amper een dag meegaan.. en allemaal andere problemen.

ik zelf wil er heel voorzichtig mee omgaan met welke apps ik download en welke sites ik bezoek etc..

maar als ik sommige dingen lees.. is het dan wel leuk om er 1 te hebben of is het alleen maar kloten om hem aan de praat te houden?
ligt wel beetje aan de gebruiker hoor.

ik heb nog nooit een BB gesloopt, terwijl ik er heel veel mee doe. ook andere frontjes er op zet enz.

batterij is nadeel, maar mijn iphone ging ook geen dag mee hoor als ik deze veel gebruikte.

mn blackberry kon wel een week aanstaan zonder problemen (als ik hem niet/bijna niet gebruik).

Maar als je een telefoon veel gaat gebruiken, gps, ping, msn, internet, whatsapp en nog veel meer gaat hij snel leeg.. en niet alleen BB
pi_97363690
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

ligt wel beetje aan de gebruiker hoor.

ik heb nog nooit een BB gesloopt, terwijl ik er heel veel mee doe. ook andere frontjes er op zet enz.

batterij is nadeel, maar mijn iphone ging ook geen dag mee hoor als ik deze veel gebruikte.

mn blackberry kon wel een week aanstaan zonder problemen (als ik hem niet/bijna niet gebruik).

Maar als je een telefoon veel gaat gebruiken, gps, ping, msn, internet, whatsapp en nog veel meer gaat hij snel leeg.. en niet alleen BB
nee dat is logisch.. als je er 24 uur per dag mee in je hand loopt te pingen msnen internetten enzo is dat logisch.. maar als je dat niet doet.. mag je niet verwachten dat je tegen zo'n probleem aanloopt..
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:12:25 #14
313962 alexmeijer
pi_97363756
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Anushaar het volgende:

[..]

nee dat is logisch.. als je er 24 uur per dag mee in je hand loopt te pingen msnen internetten enzo is dat logisch.. maar als je dat niet doet.. mag je niet verwachten dat je tegen zo'n probleem aanloopt..
zoals ik al zei :) mijne stond een week aan als ik die dingen allemaal niet doe.
pi_97388332
pff.. nog steeds het twijfelen..

als ik de bold bak zit ik er 2 jaar aan vast.. met de curve 1 jaar.. ik weet niet wat ik moet.. is dat eene jaar extra genoeg om er een jaar langer aan vast te zitten..
want ik kom niet echt uit duidenlijk veel verschillen.. ¤200 euro voor een wat betere camera en een sneller systeem lijkt me een groot verschil.. of zie ik dat fout..?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:13:43 #16
313962 alexmeijer
pi_97405296
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Anushaar het volgende:
pff.. nog steeds het twijfelen..

als ik de bold bak zit ik er 2 jaar aan vast.. met de curve 1 jaar.. ik weet niet wat ik moet.. is dat eene jaar extra genoeg om er een jaar langer aan vast te zitten..
want ik kom niet echt uit duidenlijk veel verschillen.. ¤200 euro voor een wat betere camera en een sneller systeem lijkt me een groot verschil.. of zie ik dat fout..?
curve vind ik zonde van het geld :)
pi_97405860
is die bold 9780 nou met chrome rand.. ik dacht van niet :(
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:37:38 #18
313962 alexmeijer
pi_97406304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Anushaar het volgende:
is die bold 9780 nou met chrome rand.. ik dacht van niet :(
mijne is helemaal zwart :)
pi_97406341
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:37 schreef alexmeijer het volgende:

[..]

mijne is helemaal zwart :)
en de witte want die wil ik graag..

ik heb namenlijk Taaislijmziekte en zweet daardoor nogal zout.. en dat is geen combi met chrome.. tenzij je mat-chrome wilt :')
  zaterdag 28 mei 2011 @ 00:07:24 #20
313962 alexmeijer
pi_97407467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef Anushaar het volgende:

[..]

en de witte want die wil ik graag..

ik heb namenlijk Taaislijmziekte en zweet daardoor nogal zout.. en dat is geen combi met chrome.. tenzij je mat-chrome wilt :')
ik heb een zwarte en die heeft geen chrome

9780
pi_97538154
bb is ter reparatie bij teleplan,
hoop niet dat het nog lang gaat duren. :{
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_97556727
Hij autocorrect 'wel' bij mij altijd naar 'we'll', hoe los ik dit op? Heb in de aangepaste woordenlijst bij de instellingen al geprobeerd wel toe te voegen..
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 1 juni 2011 @ 21:35:18 #23
313962 alexmeijer
pi_97597750
ik wil mn bold 9900 en playbook 4G 10"!!
pi_97715651
Welke programma's zijn aan te raden om te downloaden?
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:10:31 #25
313962 alexmeijer
pi_97717256
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef Probability het volgende:
Welke programma's zijn aan te raden om te downloaden?
wij kunnen toch niet voor jou beslissen wat je gebruikt en wat niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')