De playbook is bij ons al actief in de testomgeving. Erg leuk met de app blackberry bridge op je blackberry om zo te communicerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef GodsSon het volgende:
Ben heel benieuwd naar de nieuwe BB van deze zomer, vooral wanneer ze in Nederland te koop zijn.
Las gisteren dat de playbook per half juni te koop is in Nederland, blijft toch ook verleidelijk. Helaas geen geld op dit moment, maar toch.
Toevallig nog een baan vrij, lijkt me heerlijk om mee te kunnen testenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:25 schreef Curious_Man het volgende:
[..]
De playbook is bij ons al actief in de testomgeving. Erg leuk met de app blackberry bridge op je blackberry om zo te communiceren
ik wacht liever op de playbook 4Gquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef GodsSon het volgende:
Ben heel benieuwd naar de nieuwe BB van deze zomer, vooral wanneer ze in Nederland te koop zijn.
Las gisteren dat de playbook per half juni te koop is in Nederland, blijft toch ook verleidelijk. Helaas geen geld op dit moment, maar toch.
Gebaseerd op eerdere toestelreleases van BB:quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
Heeft iemand al enig idee hoeveel de BlackBerry 9900 gaat kosten?
ik zou eerder de losse toestel prijs willen wetenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Gebaseerd op eerdere toestelreleases van BB:
Gratis bij een abonnement met 275/350 belminuten (Vodafone). Dan zit je, zonder kortingen, tussen de 50 en 60 euro per maand.
Met wat geluk zou het bij 200 minuten kunnen, dan moet je denken aan 45 euro per maand.
Ter vergelijk, Torch begon op 275 en de BoldII op 200
ligt wel beetje aan de gebruiker hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Anushaar het volgende:
als ik hier lees over de BB dan komen bijna alleen maar problemen langs met alle Blackberry's
gaan ze slecht om met hun BB of is de kwaliteit eigenlijk helemaal niet goed?
ik lees over batterijen die amper een dag meegaan.. en allemaal andere problemen.
ik zelf wil er heel voorzichtig mee omgaan met welke apps ik download en welke sites ik bezoek etc..
maar als ik sommige dingen lees.. is het dan wel leuk om er 1 te hebben of is het alleen maar kloten om hem aan de praat te houden?
nee dat is logisch.. als je er 24 uur per dag mee in je hand loopt te pingen msnen internetten enzo is dat logisch.. maar als je dat niet doet.. mag je niet verwachten dat je tegen zo'n probleem aanloopt..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ligt wel beetje aan de gebruiker hoor.
ik heb nog nooit een BB gesloopt, terwijl ik er heel veel mee doe. ook andere frontjes er op zet enz.
batterij is nadeel, maar mijn iphone ging ook geen dag mee hoor als ik deze veel gebruikte.
mn blackberry kon wel een week aanstaan zonder problemen (als ik hem niet/bijna niet gebruik).
Maar als je een telefoon veel gaat gebruiken, gps, ping, msn, internet, whatsapp en nog veel meer gaat hij snel leeg.. en niet alleen BB
zoals ik al zeiquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Anushaar het volgende:
[..]
nee dat is logisch.. als je er 24 uur per dag mee in je hand loopt te pingen msnen internetten enzo is dat logisch.. maar als je dat niet doet.. mag je niet verwachten dat je tegen zo'n probleem aanloopt..
curve vind ik zonde van het geldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:38 schreef Anushaar het volgende:
pff.. nog steeds het twijfelen..
als ik de bold bak zit ik er 2 jaar aan vast.. met de curve 1 jaar.. ik weet niet wat ik moet.. is dat eene jaar extra genoeg om er een jaar langer aan vast te zitten..
want ik kom niet echt uit duidenlijk veel verschillen.. ¤200 euro voor een wat betere camera en een sneller systeem lijkt me een groot verschil.. of zie ik dat fout..?
mijne is helemaal zwartquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef Anushaar het volgende:
is die bold 9780 nou met chrome rand.. ik dacht van niet
en de witte want die wil ik graag..quote:
ik heb een zwarte en die heeft geen chromequote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:38 schreef Anushaar het volgende:
[..]
en de witte want die wil ik graag..
ik heb namenlijk Taaislijmziekte en zweet daardoor nogal zout.. en dat is geen combi met chrome.. tenzij je mat-chrome wilt
wij kunnen toch niet voor jou beslissen wat je gebruikt en wat niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:45 schreef Probability het volgende:
Welke programma's zijn aan te raden om te downloaden?
Ze zegt toch ook aan te radenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:10 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
wij kunnen toch niet voor jou beslissen wat je gebruikt en wat niet?
Top, die radio had ik nog niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook aan te raden
Apps zoals whatsapp, Facebook, One touch flashlight, TuneIn radio, Google maps...
trolllquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Begrijp echt niet dat mensen een BlackBerry met zo'n minischerm nemen. Geen touchscreen en klein, hoe de neuk kan je nou normaal internetten op zo'n ding?
Nee serieus. Dat ding lijkt mij serieus niet zo handig voor i-net gebruik als een touchscreen.quote:
ik heb een iphone gehad, misschien leuk voor internet hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee serieus. Dat ding lijkt mij serieus niet zo handig voor i-net gebruik als een touchscreen.
Al gelukt?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:18 schreef Miriampje het volgende:
Heb sinds gister de Torch in mijn bezit. Een vraagje aan mede-Torch gebruikers.
Als ik op volume-knop duw aan de zijkant veranderd het volume wel maar krijg ik geen weergave daarvan op mijn scherm, hoort dat?
Ook heb ik wat moeite met het instellen van een mail-account, hotmail is geen probleem maar ik heb ook nog een ander account waar ik vooral mijn contacten en agenda vandaan wil halen.
Best ingewikkeld zo'n Blackberry als je van Nokia afkomt.
Je contacts? of agenda?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:25 schreef Miriampje het volgende:
Heb hem nu met outlook gesynct, maar wil 'm eigenlijk draadloos syncen. Vanavond weer ff naar kijken.
Het internet is volgens mij overal even duur omdat het een speciaal BB-abo is. Dus, welke provider heb je nu? en ben je daar tevreden over? Zoja, neem je daar een abo. Klaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef Quito1 het volgende:
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen maar toen kwam ik deze tegen.
Mijn vraag:
Ik heb nu nog een oud telefoontje en wil een Blackberry , met name voor internet facebook pingen ed.
Nu heb ik al wat gezocht naar een abonnement maar er is erg veel...
Mijn eisen:
-Blackberry
-ongeveer 50 sms
-ongeveer 150 belminuten
-internet
-max EUR 25 p/m
Iemand een suggestie???
Dit wat voor je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:42 schreef Quito1 het volgende:
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen maar toen kwam ik deze tegen.
Mijn vraag:
Ik heb nu nog een oud telefoontje en wil een Blackberry , met name voor internet facebook pingen ed.
Nu heb ik al wat gezocht naar een abonnement maar er is erg veel...
Mijn eisen:
-Blackberry
-ongeveer 50 sms
-ongeveer 150 belminuten
-internet
-max EUR 25 p/m
Iemand een suggestie???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |