Ik zit bij Hi, ben er tevreden over!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb wat advies nodig!
Heb recent een BB Bold 9700 aangeschaft.
Maar ik kan door omstandigheden geen abonnement nemen.
Dus ik moet alles via prepaid doen.
Momenteel zit er een Lebara prepaid kaartje in, maar die ondersteunen geen BlackBerry internet via prepaid.
Dus ik moet een simkaart van een andere provider aan gaan vragen.
Welke provider is voor mij de beste optie?
En opwaarderen, kan dat via internet of ook fysiek?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:12 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Ik zit bij Hi, ben er tevreden over!
Allebei.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
En opwaarderen, kan dat via internet of ook fysiek?
Dus je hebt ook zon kaartje dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Allebei.
Als je vragen hebt hoor ik het graag!
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dus je hebt ook zon kaartje dan?
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)ic=bbprepso#pdpSpecs
Had volgens mij nog een edit gedaan, maar dat is nu dus weg..quote:
Ik had 'm besteld via internet, had 'm de volgende dag al!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Had volgens mij nog een edit gedaan, maar dat is nu dus weg..
Dit kaartje kan je alleen bestellen van de Hi site of kan je die ook gewoon fysiek halen in een telecomzaak? Er staat 2 dagen levertijd, maar heb hem dus donderdag al nodig als het kan, vandaar.
Zo ongeveer jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Jeeejj, ik mag een nieuwe Berry!!!
Even wachten alleen op de nieuwe 9900.
Wanneer is de release nou in Nederland? Augustus of September?
Als je niet zo'n haast hebt dat je kan wachten op die nieuwe, dan kan je daar beter op wachten en dán een 9780 halen. Die zullen vast door de nieuwe releases in prijs dalenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:51 schreef Bartholomaeus het volgende:
Hallo!
Ik ben haastig op zoek naar een telefoon. Wilde eerst een Samsung maar dat is 'm toch niet geworden. Nu wil ik een losse BlackBerry Bold 9780 kopen. Die kan ik voor 339 euro kopen. Dat is ook ongeveer de prijs die ik aan een nieuwe telefoon wil uitgeven. Maar nu zit ik te twijfelen: binnenkort komt er een nieuwe Bold (9900) en nog een nieuwe Curve (Touch) en nog een paar toestellen.
Is het nu wel verstandig om een nieuwe te kopen want er komen dus allemaal nieuwe. Alleen die zullen (weet niet of iemand het weet) eerst wel weer 400/500 euro worden en dat vind ik toch echt te duur. Dus dan kan ik misschien nu toch beter een Bold 9780 kopen,
Waarom zou je zoiets willen doen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef vak-z4 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je films kan downloaden op je BB?
In het hoofdmenu op de menu-knop, 'alle items weergeven'. Waarschijnlijk issie verborgenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef Buitendam het volgende:
Vraagje; ik heb een Curve 8520. Vandaag even een upgrade gedaan omdat dat alweer een tijdje geleden was. Nu werkt alles weer prima, Facebook, Whatsapp, Appworld etc. Het probleem is alleen dat ik mijn map voor E-mail niet meer kan vinden. De map 'berichten' wel, dus ik kan mijn mails wel gewoon lezen, maar ondertussen komen ook alle Whatsapp berichten etc daar ook in te staan.
Iemand enig idee waar mijn map e-mail zou kunnen staan? Ik dacht dat ik mijn email even opnieuw aan zou moeten melden, maar m'n telefoon zegt dat hij deze email al op de telefoon is geïnstalleerd.
Gelukt. Thanks, man!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef SevD het volgende:
[..]
In het hoofdmenu op de menu-knop, 'alle items weergeven'. Waarschijnlijk issie verborgen
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:34 schreef Bartholomaeus het volgende:
Op de BB Bold 9780 zit toch gewoon 3G?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |