Torch komt een eind, ander schuifmechanisme, maar toch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 06:13 schreef PizzaMizza het volgende:
Jammer dat er geen BB komt met een uitschuifbare toetsenbord, een soort tmobile G1.
Mijn bold is nu al kuren aan het vertonen, + de achterkant is kwijt & de plug-in voor oordopjes is kapot...
Je hoeft je niet te verantwoorden naar ons hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 06:13 schreef PizzaMizza het volgende:
Oja: de enige reden dat ik een bb heb (wel al anderhalf jaar dus ben geen ping-meelopertje) is nog dat ik kan pingen, eerst kocht ik hem voor de uniekheid maar die is allang al weg door de mega sale van vodafone en t mobile van blackberries voor maar 180 euro
Dunno, luister er niet veel muziek mee, misschien is dat het?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:17 schreef Glennz het volgende:
[..]
60 uur? hoe krijg je het voor elkaar?
Daar kan ik ook van dromen. Net als GodsSon moet ik hem ook elke avond weer aan de oplader doen.
mij, mij, mij... alleen moet ik nog even 1,5 jaar wachten met mijn bb bold 9780... Haha! achja, dan zin er wel nieuwe toestellen uit=D!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef BradSpit het volgende:
wie zit er ook te wachten op de BB Bold 9900??
Half augustus is de hoopquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef koekii het volgende:
Mijn abbo verloopt eind augustus en ik wil de nieuwe Bold 9900 kopen. Iemand enig idee wanneer hij uitkomt?
t-mobile halverwege augustus [/site info :') ]quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
[..]
3 september ligt hij in de Nederlandse schappen. [/insider info]
Vodafone halverwege augustusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:27 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
t-mobile halverwege augustus [/site info :') ]
CameraMuteApp: http://www.blackberrydownload.net/download-cameramuteapp.htmlquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Sdm007 het volgende:
Is er een app voor het uitzetten van dat camera geluid ?
Van een backup kan je de lijst terug krijgen, anders durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:34 schreef Purdey het volgende:
Sinds vorig jaar in het bezit van een 8520, en sinds gister van een 9300. Alles geīnstalleeerd zoals msn en mail. Ik zag dat in m'n bellijst al m'n msn contactpersonen stonden, en die heb ik er allemaal uit gegooid omdat ik onhandig vond.. En nu voel je 'm al aankomen, m'n hele msn contactpersonen lijst op de PC is ook leegNu al aardig wat zitten googelen, alleen kom ik er niet uit.
Meer mensen met dit probleem? En hoe krijg ik m'n lijst met contacten weer terug?
3Gquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:34 schreef Purdey het volgende:
Sinds vorig jaar in het bezit van een 8520, en sinds gister van een 9300.
Niemand?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef Thomas B. het volgende:
Vraagje. Een collega heeft gevraagd of ik wat screen protectors voor haar Blackberry Bold wil bestellen. Betekent dat dat alle screen protectors voor de 9000-serie passen?
3G is heel fijn. Maar is het heel erg dat ik op het punt sta m'n nieuwe besje plat te trappen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |