quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Aventura, wat zagen jullie er prachtig uit. en Locatie locatie.![]()
En ik ben jaloers op je haarkleur.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:07 schreef Kleurdoos het volgende:
nog 2 dagen![]()
oooh dan mag ik weer baby kijken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef GirlGoneBad het volgende:
Oeehhh Aventura, echt mooi! (ik wil oooooowwwwkkkkk... Maar
niet....)
Kleurdoos, nog 48uur!
Over het zogenaamde gezeur hier, ieder mens is anders. Het zou niet goed zijn als iedereen dezelfde ervaringen zou hebben. Een zwangerschap blijft nou eenmaal iets wat door de natuur aangestuurd wordt en waar je niets aan kan doen. En bij iedereen is het weer verschillend hoe men er op reageert.
Ik heb zelf altijd het idee gehad dat ik nogal model 'hardzak' was. Niks laten merken, masker op en toneelspelen met die handel! Pijn, in welke vorm dan ook, deed/doet mij vrij weinig.
Maar nu ik sinds 3 weken 24/7 misselijk ben, merk ik dat het mij niet in de koude kleren gaat zitten. Ik word er bepaald niet vrolijker van en dus heeft m'n omgeving er automatisch ook last van. En ja, dan lucht het wel op om even ongegeneerd te kunnen klagen. Het lost misschien lichamelijk niks op, geestelijk ben je je bagage weer even kwijt waardoor je het allemaal wat beter kunt ordenen en relativeren.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hier mensen klagen om aandacht te krijgen, of dat het allemaal wel meevalt. Ik geloof echt wel dat deze mensen er serieus doorheen zitten en als wij als virtuele vrienden en lotgenoten deze dames (en een enkele heer) een hart onder de riem kunnen steken, doen we dat graag toch?
Mefke, ik hoop dat je gewoon weer terugkomt hier en dat we binnenkort je kersverse nieuwe aanwinst kunnen bewonderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door GirlGoneBad op 24-05-2011 18:01:14 ]
Jaaa! Ik doe dus gewoon mee: Mn borsten zijn te groot aan het worden.. H past nog maar net.. Waar moet dat heenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik denk dat we lekker op de oude manier verder moeten gaan!
Dus klaag maar raak, zeur je een breuk, jompel als een malle en lach alsof je leven er vanaf hangt!
Nieuw topic, nieuwe start, GAME ON!
Ik heb er twee van Anita, die zijn stevig, ondersteunen goed en zitten fijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jaaa! Ik doe dus gewoon mee: Mn borsten zijn te groot aan het worden.. H past nog maar net.. Waar moet dat heen![]()
Iemand tips waar ik terecht kan voor joekelgrote voedingsbh's? Bij voorkeur internet, hou niet van bemoeienis in het pashokje
Geen ervaring mee, maar is dit niet iets?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jaaa! Ik doe dus gewoon mee: Mn borsten zijn te groot aan het worden.. H past nog maar net.. Waar moet dat heen![]()
Iemand tips waar ik terecht kan voor joekelgrote voedingsbh's? Bij voorkeur internet, hou niet van bemoeienis in het pashokje
Haha, tja, ik had al vooraan gestaan met uitdelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar is dit niet iets?
Klikkerdeklik!
Ah, ik zie dat er mensen met meer ervaring hebben gepost! Geloof hun maar eerder dan mij, ik ben allang blij dat het groeit en bloeit op m'n voorgevel![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:57 schreef Aventura het volgende:
Dankjulliewel allemaalik had een kort ivoorwit positiejurkje, hemdmodel met aan de linkerkant ruches van schouder tot heup. Eroverheen een hesje in dezelfde kleur. Van resp. Mamalicious en Queen Mum, en dus was ik helemaal niet zoveel kwijt!
leuke foto! lijkt wel het gemeentehuis van mijn oude woonplaats, maar het zal wel de zelfde architect zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi motto!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik denk dat we lekker op de oude manier verder moeten gaan!
Dus klaag maar raak, zeur je een breuk, jompel als een malle en lach alsof je leven er vanaf hangt!
Nieuw topic, nieuwe start, GAME ON!
Kenonne het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dudok!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef cleany het volgende:
leuke foto! lijkt wel het gemeentehuis van mijn oude woonplaats, maar het zal wel de zelfde architect zijn
Fijn dat alles goed was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Aventura, wat zie je er stralend uit!!!
Zo, ik heb weer een controle gehad, mijn verloskundige begon al over doorverwijzing naar het ziekenhuis, maar toen ik haar er even aan herinnerde dat ik nog maar 38 weken zwanger ben trok ze dat ook gelijk weer in... Maar bloeddruk was weer goed, uk doet het nog goed, dus afwachten maar weer. Over 1,5 week weer controle, de agenda zat alweer zo vol dat het niet eerder kon..
En net mijn rug/nek heerlijk laten masseren bij de fysio, dat was ook wel weer lekker.
Ik las net in de nieuwsbrief van mijn werk dat een collegaatje zwanger is, en ik ben zo blij voor haar! Ze is er een hele tijd voor bezig geweest, en nu is het voor haar ook zover..
Foto???? en overmorgen is de dag?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:22 schreef Kleurdoos het volgende:
oh en ik moet blijkbaar ook nieuwe bh's, wel 2 positiebroeken gescoord vandaag,
alleen vraag ik me af met hoeveel personen ik erin moet
maatje M, (maaaarrrrr ik ben wel ontploft hoor, er zit een buikie, zo 1 die je hebt na een bigmacmenu en milkshake
oh ja zo ver ben ik er weer niet in verdieptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Hotmilk heeft geen beugels. Dat is met H niet zo comfy vind ik.
Dat heb ik ook heel vaak jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:29 schreef Susie het volgende:
@Aventura: wat mooi! En je hebt rood haar, ik had je heul anders in gedachten! Haha! Vraag me niet hoe, dat weet ik eigenlijk ook niet!
Lieve schat ik ben bijna op de helft en voel het nog precies zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:01 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het nog steeds erg onwennig om hier te postenEr zit een baby in mijn buik, ik voel me ontzettend zwanger en toch is het nog zo onwerkelijk dat er écht een kindje gaat komen. Zo lang gehoopt en dan eindelijk gelukt
Nu mag ik echt spulletjes uitzoeken, namen bedenken en dromen over hoe het zal zijn. Desondanks voel ik me ook de hele dag kotsmisselijk, doe ik niet anders dan slapen en hoop ik heel hard dat ik over een aantal weken wel op die roze wolk zit en kan genieten. Maar hey, ik krijg wel een baby...
Ik kon zelf in eerste instantie ook nergens slagen omdat de winkels hier in de buurt normaal al niets in mijn maat (cup G/H) hebben, en dus al helemaal niets groters of in zwangerschaps-/meegroei-uitvoering. Uiteindelijk ben ik bij Babypark tegen een Anita in cup I (i dus, niet L) aangelopen en heb er dus maar meteen twee gekocht. Zitten wel fijn, al zien mijn borsten er niet zo heel erg mooi in uit. De onderkant is mooi strak en wordt goed ondersteund, maar de bovenkant van de cup rekt naar mijn smaak iets te veel uit waardoor de vorm van mijn borsten iets minder mooi wordt. Nouja, dan maar iets minder mooi, als de steun maar goed is is mijn gedachte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
haha de 20 weken echo is niet altijd met 20 weken, kan weken speling tussen zitten. sommige lui hebben m al met 17 wk of pas met 23quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Susie het volgende:
hey KD, ben jij niet een week te vroeg voor de 20 weken echo?
ghe, ja nu je t zegtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Foto???? en overmorgen is de dag?
Ik wist het trouwens toch eerder dan jij wat we kregen.
Alleen had ik het liever pas na jou geweten
Ah ja... dan ben ik gewoon een van de lucky ones die gewoon precies op de dag af de 20 weken echo heeft! Kan niet wachten ook!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha de 20 weken echo is niet altijd met 20 weken, kan weken speling tussen zitten. sommige lui hebben m al met 17 wk of pas met 23ik 19 weken en 1 dag dus dat valt ontzettend mee.
Ik heb hem op 19 weken en 6 dagen. Maar gezien de bedenktijd voor wel/geen abortus lijkt het me niet wenselijk dat verloskundigen het pas in week 22/23 inplannen.. Dan valt er nml niets meer te kiezen en moet je misschien wel een niet levensvatbaar kindje voldragen... En dat lijkt me best heftig...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah ja... dan ben ik gewoon een van de lucky ones die gewoon precies op de dag af de 20 weken echo heeft! Kan niet wachten ook!
Wel heel fijn dat dat gevoel nu wel komt en je eraan toegeeftquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Aventura het volgende:
Poezebeest, ik heb dat ook en ik ben al 33 weken. Net sloeg het weer even in als een bom, we krijgen een ventje en dat gaat voor altijd deel uitmaken van ons leven. Ik heb mezelf nog niet erg toegestaan om er lang bij stil te staan. Heb hier al wel vaker neergezet waarom precies. Vanmiddag ging ik even naar de babykamer. Afgezien van meubeltjes heb ik nog weinig spulletjes. Heb wel kleertjes (lang niet genoeg nog), maar die zitten nog in de laatjes van de commode gepropt of in plastic tasjes. Net alsof ik er nog afstand van wilde houden ofzo...nu kan ik niet wachten om alles te inspecteren, wassen en op te vouwen. En de rest van de spullen te kopen. Mijn zus en mn beste vriendin gaan me erbij helpen, ik heb echt een zetje nodig!
Vrijdag is onze vrije dag samen, dus altijd op vrijdag naar ziekenhuis etc. Blijven we ook doen als de kleine er is, gezellig lang weekend samen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Susie het volgende:
Jij een dagje eerder he? Wij konden fijn op zaterdag terecht en dat is qua werk gewoon erg fijn... alhoewel we nu allebei toevallig ook 3 juni vrij zijn, maar goed, dat wist ik toen niet.
Dan wordt de bedenktijd kort idd. Maar alles was oke bij jou beebje toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Aventura het volgende:
Ik had het seo op 20wk5dg. Dat is dan wel latig.
Mijn vk zei dat het MOET zijn in week 20...geen week eerder en geen later! ik heb mijn seo in het ziekenhuis ivm medicijnen...gaan ze extra kijken dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha de 20 weken echo is niet altijd met 20 weken, kan weken speling tussen zitten. sommige lui hebben m al met 17 wk of pas met 23ik 19 weken en 1 dag dus dat valt ontzettend mee.
Ik heb m ook in de 20e week in het ziekenhuis, op vrijdag onze vrije dag. Dan ben ik 20.3.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
Mijn vk zei dat het MOET zijn in week 20...geen week eerder en geen later! ik heb mijn seo in het ziekenhuis ivm medicijnen...gaan ze extra kijken dacht ik.
Ik vind een echo met 11 weken en dan pas met 20 weken erg ver uit elkaar...daarom gaan we ook met week 16 een pret 2d echo laten maken!
Dit wilden wij ook graag houden, maar opvang en kostentechnisch onze gezamenlijke dag opgegeven per wanneer beeb naar KDV gaat...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
Vrijdag is onze vrije dag samen, dus altijd op vrijdag naar ziekenhuis etc. Blijven we ook doen als de kleine er is, gezellig lang weekend samen.
Ik vind het geweldig voor jouquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:01 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het nog steeds erg onwennig om hier te postenEr zit een baby in mijn buik, ik voel me ontzettend zwanger en toch is het nog zo onwerkelijk dat er écht een kindje gaat komen. Zo lang gehoopt en dan eindelijk gelukt
Nu mag ik echt spulletjes uitzoeken, namen bedenken en dromen over hoe het zal zijn. Desondanks voel ik me ook de hele dag kotsmisselijk, doe ik niet anders dan slapen en hoop ik heel hard dat ik over een aantal weken wel op die roze wolk zit en kan genieten. Maar hey, ik krijg wel een baby...
Die van ons in 20w3 ook! komt uit op een Dinsdag. We hebben geen vrije dag..mannetje werkt 40 uur maar neemt vrij voor echo's!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik heb m ook in de 20e week in het ziekenhuis, op vrijdag onze vrije dag. Dan ben ik 20.3.
Ja alles was in orde, voor zover ze kon zien dan natuurlijk!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Nirak het volgende:
Vrijdag is onze vrije dag samen, dus altijd op vrijdag naar ziekenhuis etc. Blijven we ook doen als de kleine er is, gezellig lang weekend samen.
Dan wordt de bedenktijd kort idd. Maar alles was oke bij jou beebje toch?
Ja, Poezebeest zo mooi, zo gewenst en zo onwerkelijk! Ik herken het ook wel, die onwerkelijkheid. Die had (en heb) ik ook wel, vooral omdat het niet vanzelf ging, in de mmm beland, net ingesteld op dat het weleens even kan duren en toen bleek ik bij het slikken van de eerste medicatie toch natuurlijk zwanger,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig voor jou![]()
Ik heb gek genoeg precies hetzelfde alleen met een totaaal andere reden! ik was tot ongeveer 8 manden geleden echt tegen het krijgen van kids, ik had er hekel aan huilende kinderen, ik vond zwanger zijn/bevalling totaal niet boeiend en zelfs vies.....
En nu ben ik zwanger...en ik kijk naar luiers online, en ik zoek een babykamer, en ik wrijf op mijn buik hele dag lang....het voelt zo raar allemaal. Wat is met mij eigenlijk gebeurt....
Wij zijn een paar jaar heel "droog" bezig geweest met kinderen krijgen. Maar voor 2 vrouwen ligt dat wat anders natuurlijk: eigen donor, toen toch niet, gesprekken met psychologe van donorbank, zelf eiceldonor zijn en dan na 4 jaar eindelijk beginnen. Het was de eerste keer raak en ik besef me heel goed hoe gelukkig ik daarmee moet zijn, maar ik moet er nog streeds aan wennen. Zo lang bezig met de voorbereiding en dan ineens wordt het werkelijkheid. Dus ook ik schaar me bij de club van onzekere zwangere vrouwenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Aventura het volgende:
Kan het me ook zo goed voorstellen dat je je onzeker en vreemd voelt als je er juist heel lang naar toe hebt geleefd. Dat het gelukt is, is zo mooi! Maar je hebt ook die gevoelens die elke zwangere kan hebben: onzeker zijn, geen roze wolk zien, etc. Wat natuurlijk ook volkomen normaal is!
naar mijn weten mag je een niet levensvatbaarzwangerschap ook later afbreken, mijn buren bij 26 weken en een kennis bij 24..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb hem op 19 weken en 6 dagen. Maar gezien de bedenktijd voor wel/geen abortus lijkt het me niet wenselijk dat verloskundigen het pas in week 22/23 inplannen.. Dan valt er nml niets meer te kiezen en moet je misschien wel een niet levensvatbaar kindje voldragen... En dat lijkt me best heftig...
mijn surrogaatmoeke's, alleen weet ik dat van die DMB nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wie is er nog meer zo'n geweldige combi als mij dan? Lesbo en fan van DMB bedoel ik dan
Bali is coolquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn surrogaatmoeke's, alleen weet ik dat van die DMB nietwel dat ze dol zijn op Bali
want de helft is indo.
enneuhm er zijn hier wel vaker lesbische koppels hoor, er zijn er hier net 2 moeder geworden
wow realiteit hits in hier... idd joh!! ik ga straks ook gewoon mijn 2 dochters naar school en sport brengen en ophalen enzo... bijzonder he? we zijn gewoon echt moeders...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef PM-girl het volgende:
Poezebeest, ik heb dat ook, bij het tweede kind!Zo onwerkelijk! Maar ik vind het ook nog steeds vreemd dat ik op het schoolplein thuishoor als moeder!
Nou dat dusquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja idd; en ook het besef van; ik HEB een kind, een dochter, een echte, en ze lijkt ook nog op me.. en jeeej ik doe het eigenlijk best goed als mama![]()
en echt het besef; van wat moederliefde is...ik ken het gevoel nu zelf ook.. mijn kind, en straks mijn kinders, mijn meiden, zijn alles voor me...
ik wist niet dat ik zoveel liefde voor iemand kon voelen als voor mijn meisje..![]()
![]()
Dat gaat dan vanzelf overquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:
dan ben ik straks mama van 2 dochters of van een zoon en dochter en zelf nog een grote kleuter
Fijn dat je het ziet zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef wickie het volgende:
Reality hits..... inderdaad 2 dochters2 kinders
![]()
![]()
Ik heb afgelopen weekend mogen genieten van Huup en Claudia met de kinders en sindsdien zie ik het helemaal zitten. Wat een geluk zeg, dat we dat gewoon mogen meemaken.
ah wat lief!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is verleidelijk om ertegenop te kijken. In je omgeving hoor je van andere ouders die je voorgingen vaak vooral de lastige kanten. Het is heus druk met twee kinderen, maar ik ontplof echt van geluk. Fijn dat je het ziet zitten.
Spam ik hem hier ook even:
[ afbeelding ]
Oh en Aventura, potverdorie, wat zag jij er mooi uit.Ik vind het een heel lieve en ontroerende foto en krijg er spontaan een beetje spijt van dat wij niet zijn getrouwd toen ik zwanger was.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef cleany het volgende:
[..]
ah wat lief!![]()
kleine update..het bad is binnen, dus het feest kan beginnen!
Ik ben juist HEEL blij dat wij zijn getrouwd toen Rienk er al wasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en Aventura, potverdorie, wat zag jij er mooi uit.Ik vind het een heel lieve en ontroerende foto en krijg er spontaan een beetje spijt van dat wij niet zijn getrouwd toen ik zwanger was.
Ahhquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Ik had gemeld dat de test positief was, vandaag langs de verloskundige, zij kon niks zien
Das normaal joh. Pas als je vk er iets van zegt kun je er misschien over nadenken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef farscapevr8 het volgende:
babybites geeft 700 gram voor 26 weken zwanger
onze zoon is nu 900 gram ongeveer
normaal of moet ik alvast weightwatchers reserveren?
Het is afwachten, de test laat namelijk nog steeds positief zien. Het kan nog te vroeg zijn om het via een echo te kunnen zien. Wist niet dat ze dat niet direct konden zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ahhbij deze dan een stevige knuffel..
En nu?
Hoever zou je moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is afwachten, de test laat namelijk nog steeds positief zien. Het kan nog te vroeg zijn om het via een echo te kunnen zien. Wist niet dat ze dat niet direct konden zien.
<3 !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben juist HEEL blij dat wij zijn getrouwd toen Rienk er al was![]()
[ afbeelding ]
Ivan als ringendrager en Lena als bruidsmeisje. God meid, ik had het wel geweten![]()
Ga J vragen! *NU*!
Mijn vrouw, niet ikquote:
2?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
enneuhm er zijn hier wel vaker lesbische koppels hoor, er zijn er hier net 2 moeder geworden
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Ivan als ringendrager en Lena als bruidsmeisje. God meid, ik had het wel geweten![]()
Ga J vragen! *NU*!
Eensch!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ivan als ringendrager en Lena als bruidsmeisje. God meid, ik had het wel geweten![]()
Ga J vragen! *NU*!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 24-05-2011 22:10:38 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
hmm oke..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn vrouw, niet ik
Ze had de test gedaan voordat ze overtijd was, toen was het al positief. Volgens de verloskundige zou het nu ~5 weken zijn.
Tess is geboren op 08-06-09 en wij zijn precies 3mnd later getrouwd op 08-09-09quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Vicky! Ik wist helemaal niet dat jullie zijn getrouwd na de komst van Tess. Mooi gezinnetje zo. En wat is Tess nog klein.
Xaban, ik wil niet over je rottige berichtje heen walsen.Ik hoop dat jullie er gewoon te vroeg bij waren.
Wat voor echo heeft je vrouw gehad? Bij ongeveer 6 a 7 weken kan je bij een inwendige echo een vruchtje zien. 5 weken is inderdaad erg vroeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Ik had gemeld dat de test positief was, vandaag langs de verloskundige, zij kon niks zien
Ja, 2 toch, jij en je lief!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
2?
Wat een toffe foto van Ivan en Lena. Ik ga mijn lief naar de donor schoppen
idd, jij en je liefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
2?
Wat een toffe foto van Ivan en Lena. Ik ga mijn lief naar de donor schoppen
dit is een 7w2d echo:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Nirak het volgende:
Wat ze evt kunnen zien bij 5 wkn is een innestelingsplekje. Maar als je een trage eicel hebt gehad kan het ook een week langer duren natuurlijk. Dus nog even afwachten
Oh wat was ze toen nog klein!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef innepin het volgende:
[..]
<3 !
En helemaal mee eens ook! Ik heb zo gauw geen foto van ons drietjes bij de hand, maar wel een bruidskindje dat ik ff off topic ga spammen
[ afbeelding ]
Maar je kan hem nu wel vragen en alles voorbereiden en echt trouwen als ze zitten kanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Prachtige foto!
[..]! Even wachten tot Lena kan lopen. Nou vooruit, tot ze kan zitten.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Eensch!Oh ja kijk nou <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de echte foto's moet ik nog steeds doen. Deze is door de fotografe zelf online gezet en dus in zwartwit.
Ooit heb ik ze allemaal klaar en in kleur
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Mijn lief fokt niet, die telt hier mooi niet meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, jij en je lief
maar Pandora ook, al is die er weer vandoor
Wacht ff tot ik uit de kast kom. Ik zou je doen.quote:
you 2 would make a great couple!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wacht ff tot ik uit de kast kom. Ik zou je doen.
Dat zei je man gisterenavond niet...quote:
aah, okequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
t klinkt nogal idioot als je zegt, lesbisch en er is er 1 moeder geworden, maar prima. dan telt je lief niet, maar dan gooi ik Pandora erbij. goed?
Ik ga toch mailen dan naar de vk..wou toch vragen hoeveel paracetamol ik in een week mag aangezien ik zo vaak hoofdpijn heb.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:43 schreef Aventura het volgende:
Het kan ook horen tot bekkenklachten. Mefke heeft daar weleens iets over gezegd. Ik zou het zeker aankaarten en zeker als het niet over gaat.
Ik ben nu 91 kilo hoor. Ik vind het wel prima zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:19 schreef Aventura het volgende:
Jee wat zijn jullie weinig aangekomen! Ik hoop na de bevalling weer op 69 te komen, liever nog op 66-65 kilo eigenlijk. Loop wel een beetje op de zaken vooruit eigenlijkEerst het ventje maar eens op de wereld zetten.
Ik begon ook met flink wat kilootjes teveel, dus ik mocht al niet teveel aankomen hoor...quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:19 schreef Aventura het volgende:
Jee wat zijn jullie weinig aangekomen! Ik hoop na de bevalling weer op 69 te komen, liever nog op 66-65 kilo eigenlijk. Loop wel een beetje op de zaken vooruit eigenlijkEerst het ventje maar eens op de wereld zetten.
kan je je voorstellen hoe ik eruit zag toen ik nog maar 68 kg woogquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben 182. 75-80 kilo is prima. Daarna vind ik het te dun voor mijzelf.
Dit snap ik helemaal!! 3 jaar geleden was ik overspannen geraakt en zat ik een paar maanden thuis, kon niks meer, het enige dat ik deed was DVD's kijken en als het even kon vretenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang voor die 100 kg-grens; ik had mezelf beloofd NOOIT meer een gewicht te bereiken van 3 getallen namelijk..
(en ik snap wel dat de omstandigheden nu anders zijn, maar psychisch is het best ff een dingetje..).
Sowieso vind ik de zomer daar erg geschikt voor... Tomaatjes, aardbeien, rode bessen, hmmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:41 schreef Aventura het volgende:
Gewoon gezonde dingen blijven eten, als het lukt bewegen en je verder niet rot voelen! Dat lijkt me goed voor ons zwangeren
dat klopt. we hebben er 1 gekocht. Huren was veel te duur in verhouding en deze kunnen we ook voor "normaal" badderen gebruiken.quote:
Wat voor wiegje hebben jullie gekocht?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zit iemand met zijn voetjes in mijn ribben te porren![]()
Gisteren is het wiegje gekomen, dit weekend fijn in elkaar zetten
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef Aventura het volgende:
T_A_P, ik ben nu 33 weken en ik heb geen pijn gehad. Terwijl mijn ventje toch goed beweegt. Hij zit niet in de buurt van mijn ribben volgens mij, meer lager. Af en toe een steek in mijn schaambeen. maar dat komt vermoedelijk omdat hij al is ingedaald. Maar hij doet me geen pijn met trappen.
Ja bij mij dus ook. De billetjes (denk ik) onder mijn navel, soms links en soms rechts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!
En soms is het net alsof ze zich topzwaar maakt ofzo en dan voelt de onderkant van mn buik helemaal zwaar, haha
Jipster, fijn dat alles goed was bij de controle!!!
En bij mij ligt de placenta ook achter, ik voelde mijn kindje met 16 weken
Hmm ben benieuwd, ben nu 16.1 wk! Grappig al die voorkeurshoudingen van jullie beebs!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!
En soms is het net alsof ze zich topzwaar maakt ofzo en dan voelt de onderkant van mn buik helemaal zwaar, haha
Jipster, fijn dat alles goed was bij de controle!!!
En bij mij ligt de placenta ook achter, ik voelde mijn kindje met 16 weken
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:43 schreef Kirb het volgende:
uit lurkstand.... Nirak ik heb je blog gelezen, wat een ontzettend heftig verhaal zeg! Ik hoop dat je de rest van je zwangerschap gezond en gelukkig doorkomt!
Ik zie dat ze 24 minuten geleden nog online is geweest dus ze zal nog wel niet aan het bevallen zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Laatste post van Juud hier was van gistermiddag....
Dat is wel veel afvallen zeg.. Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Zal mijn statistieken maar niet neer plempen spekkie bigthen again Ik Val af als een zot.. -27.3
gelukkig nog steeds geen ketonen
Gyn was in mijn geval blij dat Ik flinke reserves had
Kamertje is heel tof geworden, ik dacht er gisteren nog aan dat ik je nog even foto's moest sturen.. Komt dus nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Laiveneertiekje, hoe is het met jullie kamertje? Er komen toch wel foto's he?
*weer wegsneakt*
wat zij zegt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef Poppejans het volgende:
KD kom eens gauw vertellen, ben rete nieuwsgierig!!!
Ik ben heel snel moe, maar doe ook geen sport...ik heb er een hekel aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook te zwaar dus moet ook uitkijken dat ik niet teveel aan kom. Nu 0,5 afgevallen (komt ook omdat ik nu minder honger hebt en veel gezonder eet). Probeer wel gewoon door te gaan met sporten, ook al ben ik moe. Zo meteen weer een rondje bodypump. Ben alleen bang dat met buik toch wat sporten af gaan vallen.
Zo anders ik wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef Poppejans het volgende:
KD kom eens gauw vertellen, ben rete benieuwd
Wij deden met aquajoggen altijd pittige buikspieroefeningen en het werd afgeraden om dat te doen als je zwanger bent. Ik zou zeker even bellen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef bitterend het volgende:
Vlindur ja dacht ik ook...Aventura lijkt een andere mening hierover te hebben! ik bel even naar het zwembad!
Trouwens aventura waarom mag je niet bij je eigen vk blijven? als alles zo goed gaat
Heb je wel genoeg tijd gehad om alles voor te bereiden? Zelf heb ik echt die weken wel nodig om e.e.a. bij te kopen, wassen, strijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Juud79 het volgende:
Thanks Vlindur, als ik eerlijk ben had eigenlijk vorige week beter mijn laatste week kunnen zijn.
Maar ach, als ze nog een paar dagen blijft zitten, dan ben ik weer helemaal uitgerust.![]()
En het lijf moet het ook maar willen he, mijn hoofd wil heel veel en het lijft werkt gelukkig goed mee.
Dat zit wel goed hoor! De echoscopisten vermelden altijd al tijdens de echo hoe het ervoor staat. Daarna kijken we altijd samen op de computer naar de curve en bespreken we een en ander. De vorige keer was het ventje precies op de curve en zelfs een 'stevige' baby volgens haar! Dat was met 31 weken. Er wordt goed op me gelet hoor! Zoals ik al aangaf heb ik over twee weken (ben dan 35 wk 2 dg) en met 37 wk weer een controle en groeiecho. Maar dank voor de waarschuwingquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Aventura vraag na de groeiecho door over hoe groot jullie kindje is. En vraag de gyn elke keer te voelen en te schatten.
Je hebt precies de 2 dingen die er voor gezorgd hebben dat onze dochter met 34wk geboren is. Vanaf de 20wk is ze al in de groeicurve achteruit gegaan bleek later.
Ik wil je geen angst aan praten hoor maar je meer waarschuwen.
Krijg je ook bloeddruk verlangende medicatie?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef Aventura het volgende:
Dat kan ik me voorstellen ja..wij hebben echter nu geen reden om aan te nemen dat hij klein is, ik heb de metingen bekeken en ja, alles ziet er gewoon prima uit. Over twee weken weer een en dat vind ik prima, daar zit niet teveel tijd tussen. Buik groeit ook goed en vandaag vertelde de gyn dat ik genoeg vruchtwater heb (ook een teken dat het met de groei goed is), dus ik heb wel het gevoel dat ik er bovenop zit!
yups het gaat best snel; maar het werken blijft toch lastig hoor... vind het lastig om te zeggen, en wil ook niet elke keer met hetzelfde verhaal komen klagen, maar ik blijf zo intens allesverterend moe.... Ik slaap al sinds december amper; en kom dus niet tot rust... blijf moe moe moe...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef Aventura het volgende:
BJ wat ga jij opeens hard en wat fijn dat je lekker met vakantie gaat. Heb je het nog steeds zo zwaar op je werk?
ik kon er echt neit meer slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:37 schreef Susie het volgende:
Even een vraagje over zo'n voedingskussen. Ik hoor hier meiden vertellen dat ze daardoor beter liggen enzo, maar hoe slaap je dan met zo'n ding? Heb er 1 gehad van een collega en vraag me echt af hoe je dan moet gaan liggen....
die krijgt vast een jochie, dus die is gaan shoppen en die gaat helemaal los.. denkik..quote:Waar blijft KD???
Ja joh, het kamertje was toen ik 6 maand zwanger was al klaar, zo ook bijna alle spullen waren toen al in huis. En in week 33 zoiets heb ik alles gewassen en gestreken, voor zover dat nog neit was gedaan. Ik had allemaal van die plastic kratten met deksel waar ik alles in bewaarde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg tijd gehad om alles voor te bereiden? Zelf heb ik echt die weken wel nodig om e.e.a. bij te kopen, wassen, strijken.
11 uur!quote:
Ja, ik dus ook.Maar ik ben ook wel beetje een doemdenker hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:23 schreef innepin het volgende:
Volgens mij 20wk echo. Ik zit ook al te bedenken dat ze misschien niet post omdat ze minder goed nieuws heeft gekregen. Bah, ik hoop het niet zeg
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:40 schreef Grunsfan het volgende:
Ik heb KD net met Elin gespot in de stad, die is dus aan het shoppen!! Kon niet aan haar gezicht aflezen wat ze te horen gekregen had maar ze ging richting H&M
Omdat ze een leven heeft?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Poppejans het volgende:
Ah dat klinkt toch als goed nieuws!
Maar aargh waarom komt ze het nou niet eerst effe hier melden?!!
Ik wil het weeeeeeten
KD? Nee dat valt wel mee hoor.quote:
dit enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef Poppedein het volgende:
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefresh!!!!
oooh je krijgt een lady gaga!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kd, wat heerlijk dat alles goed is meis!
Ik zie van voor een hamburgertje en van achter een piemeltje. Of andersom.
Ja dat zie ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zie van voor een hamburgertje en van achter een piemeltje. Of andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |