ja hey Elin is pas 3 maanden he... geef me nog een paar maanden en dan maak ik wel weer een kloon aan, kom k weer meeposten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey Elin is pas 3 maanden he... geef me nog een paar maanden en dan maak ik wel weer een kloon aan, kom k weer meeposten.
hmmm.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wij hebben er een goed gevoel over. Het gaat toch voornamelijk om wat de zwangere wilt. Wat een enkele verloskundige zegt moesten we ons niet direct iets van aan trekken als het geen algemene mening is, zeiden ze al bij een informatiebijeenkomst van verschillende praktijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Cleany hebben jullie nu wel een goed gevoel bij dat bevalbad? Jullie verloskundige was er niet zo enthousiast over toch?
Ik kijk hier eigenlijk nog zelden maar ben blij dat ik deze nog met een dikkequote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar daarna heb je wel weer geslapen toch? En uitgeslapen ook nog. Dus op zich is 3 kwartier helemaal niet zo heel erg? Kun je vast wennen aan de nachtvoedingen strakjes
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
Gewoon in het algemeen, z&g is van tijd tot tijd meer Zever & Gezeur dan Zwangerschap & Geboorte. Het komt allemaal goed, nog maar heel even en dan zijn jullie kleintjes er.
Wat heerlijk Aventura! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:14 schreef Aventura het volgende:
Vrolijke egopost!
Mijn bruiloft was fantastisch! Precies zoals ik het me had voorgesteld. 25 man beste vrienden en familie, perfect weer, mooie toespraak in het raadhuis...iedereen vond dat ik er zo mooi uitzag en ik voelde me ook heel goed! Ik stortte wel in na 14:00 uur, maar daarna was het feestje (was buiten) ook snel afgelopen en werden we naar het 5-sterrenhotel gereden door onze buurman. Aldaar eerst een tukje gedaan, samen onder de duodouche en toen genoten van een geweldig 5-gangendiner. Oh wat vond ik het jammer dat ik de bijbehorende wijn niet kon nemen, alhoewel ik toch even heb geproefd
Nu thuis aan het bijkomen en nagenieten. Deze week nog 2 dagen werken en volgende week ook en dan verlof! Deze trouwdag heeft me wel het laatste tikkie gegeven qua energielevel. Ik voel dat ik echt snel moet stoppen met werken en moet beginnen met rusten. Weken beginnen te tellen...nu precies 33.
Ja dat dus. En dat zeuren om het zeuren (elke dag iets zoeken om over te zeuren) lees ik gewoon overheen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is verschil tussen klagen dat je het echt zat bent en zeuren om het zeuren. Niemand zegt dat je er niets van mag zeggen als je het zwaar hebt, maar er zijn ook mensen die zeuren alleen maar. Er staat nooit eens iets positiefs tegenover..dat valt gewoon op en gaat tegenstaan.
Dat!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is verschil tussen klagen dat je het echt zat bent en zeuren om het zeuren. Niemand zegt dat je er niets van mag zeggen als je het zwaar hebt, maar er zijn ook mensen die zeuren alleen maar. Er staat nooit eens iets positiefs tegenover..dat valt gewoon op en gaat tegenstaan.
Dat zou wel handig zijn!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik post hier over deze zwangerschap ook maar weinig. Zwanger zijn is nu eenmaal niet mijn ding, ondanks dat ik me nu zoveel beter voel dan de vorige keren.
Maar om nu elke dag te posten dat ik zooo moe ben heeft weinig zin. Word niet minder moe als ik medeleven krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat doe ik ook. Als ze me vragen hoe het gaat zegik altijd goed. Terwijl ik dat vaak niet eens zo voel. Maar als ik ga zeggen dat ik moet ben is het toch altijd hetzelfde: Ja vind je het gek met 2 kinderen en verhuizing, of, dan moet je meer slapen! Dat zijn dingen waar ik niks aan heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn!
Ik merk dat ik irl ook heel snel roep dat alles goed gaat, terwijl ik ook best wel eens baal van bijvoorbeeld maagzuur ofzo. Maar door te roepen dat alles ok is, bespaar ik mezelf ook iedereens 'grootmoeders tips'. Wel zo efficiënt!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:57 schreef Aventura het volgende:
Dankjulliewel allemaalik had een kort ivoorwit positiejurkje, hemdmodel met aan de linkerkant ruches van schouder tot heup. Eroverheen een hesje in dezelfde kleur. Van resp. Mamalicious en Queen Mum, en dus was ik helemaal niet zoveel kwijt!
Poeh en dat op hakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat je een fijne dag hebt gehad! Geweldig weer hadden jullie in ieder geval!
Roze wolk is hier ook niet. Voel de kleine bewegen en dat is allemaal wel leuk en aardig maar ja. Ik lees soms verhalen over hoe leuk en geweldig meiden het vinden en dan kan ik daar met mijn hoofd niet bij. Tuurlijk heb ik ook wel eens als ik in bed lig en mijn buik gata heen en weer dat ik moet lachen erom. Maar ervan genieten.... nee dat niet. Het is dat zwanger zijn erbij hoort maar anders had ik dit stuk echt wel over geslagen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:21 schreef mefke79 het volgende:
Nou ja, wat Evenstar ook al zegt, het komt erg ongenuanceerd over. En je kan wel zeggen: wie de schoen past trekke hem aan, maar meestal trekken juist diegenen hem niet aan.
Voor mij is iig de lol er even af (zowel van het posten hier als de zwangerschap) en daar is kennelijk geen ruimte voor. Prima, veel plezier op jullie roze wolkjes, vergeet alleen niet dat er genoeg mensen zijn (ook zonder 'extreme klachten') die never nooit niet een roze wolk kennen.
haha, leuke benaming!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb ook geen roze wolk hoor.Ik ben gewoon weer een hotel
Vooral dat.. Door in het negatieve te blijven hangen wordt het zeker niet positief.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:39 schreef huuphuup het volgende:
Excuus ik was even boodschappen gaan doen
het is niet mijn bedoeling geweest om een hele discussie uit te lokken. En ik vind absoluut dat iedereen recht heeft op zijn portie klagen, gewoon omdat het kan. Maar er zijn hier dames bij waarvan ik me oprecht afvraag of het niet makkelijker is voor jezelf als je gewoon een iets positievere insteek neemt.
Schoen passen, aantrekken hoeft van mij helemaal niet eens, het was gewoon een constatering. Het gaat met vlagen, of golven, de ene keer is het topic positiever dan de andere keer.
De laatste loodjes wegen gewoon zwaar en dat is nu eenmaal zo, berusten en relativeren waar mogelijk maakt een mens echt positiever.
Lees mijn post gewoon nog een keertje en dan niet gelijk aangevallen voelen of erover vallen. Zo negatief is ie niet namelijk
en ja ik weet dat je er soms gewoon finaal doorheen kunt zitten, dat zat ik ook; je zou t niet zeggenmaar ik ben ook zwanger geweest, en ook in combinatie met dreumes; inmiddels heb ik ook een dreumes en een behoorlijke huilbaby gehad. En een dreumes met gezondheidsproblemen en behoorlijk gebroken nachten enz enz.
Ik weet echt wel hoe verschrikkelijk gebroken je je kunt voelen. En toch, ook dan, is even slikken en weer doorgaan soms beter dan op repeat blijven staan over hoe verschrikkelijk slecht je jezelf wel niet voelt.
Ja dat is ook met wat ik bedoel met medeleven word het niet beter van.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vooral dat.. Door in het negatieve te blijven hangen wordt het zeker niet positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |