ja hey Elin is pas 3 maanden he... geef me nog een paar maanden en dan maak ik wel weer een kloon aan, kom k weer meeposten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey Elin is pas 3 maanden he... geef me nog een paar maanden en dan maak ik wel weer een kloon aan, kom k weer meeposten.
hmmm.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wij hebben er een goed gevoel over. Het gaat toch voornamelijk om wat de zwangere wilt. Wat een enkele verloskundige zegt moesten we ons niet direct iets van aan trekken als het geen algemene mening is, zeiden ze al bij een informatiebijeenkomst van verschillende praktijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Cleany hebben jullie nu wel een goed gevoel bij dat bevalbad? Jullie verloskundige was er niet zo enthousiast over toch?
Ik kijk hier eigenlijk nog zelden maar ben blij dat ik deze nog met een dikkequote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Maar daarna heb je wel weer geslapen toch? En uitgeslapen ook nog. Dus op zich is 3 kwartier helemaal niet zo heel erg? Kun je vast wennen aan de nachtvoedingen strakjes
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
Gewoon in het algemeen, z&g is van tijd tot tijd meer Zever & Gezeur dan Zwangerschap & Geboorte. Het komt allemaal goed, nog maar heel even en dan zijn jullie kleintjes er.
Wat heerlijk Aventura! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:14 schreef Aventura het volgende:
Vrolijke egopost!
Mijn bruiloft was fantastisch! Precies zoals ik het me had voorgesteld. 25 man beste vrienden en familie, perfect weer, mooie toespraak in het raadhuis...iedereen vond dat ik er zo mooi uitzag en ik voelde me ook heel goed! Ik stortte wel in na 14:00 uur, maar daarna was het feestje (was buiten) ook snel afgelopen en werden we naar het 5-sterrenhotel gereden door onze buurman. Aldaar eerst een tukje gedaan, samen onder de duodouche en toen genoten van een geweldig 5-gangendiner. Oh wat vond ik het jammer dat ik de bijbehorende wijn niet kon nemen, alhoewel ik toch even heb geproefd
Nu thuis aan het bijkomen en nagenieten. Deze week nog 2 dagen werken en volgende week ook en dan verlof! Deze trouwdag heeft me wel het laatste tikkie gegeven qua energielevel. Ik voel dat ik echt snel moet stoppen met werken en moet beginnen met rusten. Weken beginnen te tellen...nu precies 33.
Ja dat dus. En dat zeuren om het zeuren (elke dag iets zoeken om over te zeuren) lees ik gewoon overheen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is verschil tussen klagen dat je het echt zat bent en zeuren om het zeuren. Niemand zegt dat je er niets van mag zeggen als je het zwaar hebt, maar er zijn ook mensen die zeuren alleen maar. Er staat nooit eens iets positiefs tegenover..dat valt gewoon op en gaat tegenstaan.
Dat!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is verschil tussen klagen dat je het echt zat bent en zeuren om het zeuren. Niemand zegt dat je er niets van mag zeggen als je het zwaar hebt, maar er zijn ook mensen die zeuren alleen maar. Er staat nooit eens iets positiefs tegenover..dat valt gewoon op en gaat tegenstaan.
Dat zou wel handig zijn!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik post hier over deze zwangerschap ook maar weinig. Zwanger zijn is nu eenmaal niet mijn ding, ondanks dat ik me nu zoveel beter voel dan de vorige keren.
Maar om nu elke dag te posten dat ik zooo moe ben heeft weinig zin. Word niet minder moe als ik medeleven krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |