abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:11:19 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97244089
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:10 schreef mikoxx het volgende:
Huup :D Ik dacht al: huup in z&g??? _O_
ja hey Elin is pas 3 maanden he... geef me nog een paar maanden en dan maak ik wel weer een kloon aan, kom k weer meeposten. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:12:20 #252
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_97244120
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja hey Elin is pas 3 maanden he... geef me nog een paar maanden en dan maak ik wel weer een kloon aan, kom k weer meeposten. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmm..... *) *;
  dinsdag 24 mei 2011 @ 13:12:54 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97244138
kssssst Huup ;)
en je hebt gelijk: zwanger zijn is nog prima te doen; en iedereen leeft naar de bevalling toe, maar men vergeet wel eens dat de weken (maanden,soms jaren) erna ook loeizwaar kunnen zijn...

en toch; ik voelde me met kleine baby; veeeeel beter dan ik me nu voel IN de zwangerschap. (maja heb nu ook een dreumesje erbij natuurlijk...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97244794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]
Cleany hebben jullie nu wel een goed gevoel bij dat bevalbad? Jullie verloskundige was er niet zo enthousiast over toch?
wij hebben er een goed gevoel over. Het gaat toch voornamelijk om wat de zwangere wilt. Wat een enkele verloskundige zegt moesten we ons niet direct iets van aan trekken als het geen algemene mening is, zeiden ze al bij een informatiebijeenkomst van verschillende praktijken.
pi_97244929
BJ, ik weet erg goed dat het straks niet veel beter wordt qua slapeloze nachten enzo.

Ik had me dit stukje ergens gewoon anders voorgesteld... Gewoon nog lekker rond kunnen scharrelen en fröbelen, ipv bijna de hele dag in bed doorbrengen, en kapot zijn van even naar de supermarkt. Ik heb verder weinig te klagen gehad deze zwangerschap vind ik, maar dit valt gewoon soms vies tegen..

[ Bericht 18% gewijzigd door laiveneertiekje op 24-05-2011 13:44:20 ]
pi_97245036
Zever & Gezeur O+ das een goeie _O-

B2 mag er van mij al weer zijn. Ik vind er weer geen hol aan om zwanger te zijn :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97245644
quote:

[..]

Maar daarna heb je wel weer geslapen toch? En uitgeslapen ook nog. Dus op zich is 3 kwartier helemaal niet zo heel erg? Kun je vast wennen aan de nachtvoedingen strakjes :+
Ik kijk hier eigenlijk nog zelden maar ben blij dat ik deze nog met een dikke >:) :D kan meepikken :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:00:33 #258
100412 mefke79
komt goed!
pi_97245703
aangezien er kennelijk teveel gezeurd wordt :? :
controle was oke :W
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97245919
Ik heb het kraamdossier van Rienk er bij gevonden gister. Zal ik eens de voedingen van dag 4 en 5 noemen? })

1:15
2:15
3:30
4:00
5:10
8:30
10:30
11:30
14:30
17:30
20:00
23:00

1:20
3:30
5:45
6:50
7:10
9:30
13:00
17:00
18:00
21:15
22:30

Dus. Nee. Veel slapen ga je niet :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:09:19 #260
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97246008
quote:
Gewoon in het algemeen, z&g is van tijd tot tijd meer Zever & Gezeur dan Zwangerschap & Geboorte. Het komt allemaal goed, nog maar heel even en dan zijn jullie kleintjes er.
O+

Ik stel me in op minimaal 41 weken zwangerschap, met gebroken nachten, rugpijn, maagzuur, verveling en lektetten erbij, dan valt het bijna altijd mee :+

Natuurlijk zijn er extreme dingen als de bekkeninstabiliteit of het extreme spugen/uitdrogen, maar over het algemeen vind ik (althans zo zie ik het nu bij de tweede) dat veel dingen er gewoon bij horen. Niet leuk, maar het is bijna altijd tijdelijk en voor een goed doel. Ik probeer er zo min mogelijk bij stil te staan, daarmee geniet ik meer van het mooie van de zwangerschap. O+
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:10:42 #261
94046 PM-girl
pi_97246067
:D Vlindur!

Overigens was mijn controle zojuist ook prima, ik moest de groeiecho opnieuw laten doen. Alles mooi op schema en volgens de meting een begin juli-kindje, wat overeenkomt met mijn gevoel. Zul je zien dat ik op 15 juni ga bevallen!
*
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:14:40 #262
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97246187
Vrolijke egopost!
Mijn bruiloft was fantastisch! Precies zoals ik het me had voorgesteld. 25 man beste vrienden en familie, perfect weer, mooie toespraak in het raadhuis...iedereen vond dat ik er zo mooi uitzag en ik voelde me ook heel goed! Ik stortte wel in na 14:00 uur, maar daarna was het feestje (was buiten) ook snel afgelopen en werden we naar het 5-sterrenhotel gereden door onze buurman. Aldaar eerst een tukje gedaan, samen onder de duodouche en toen genoten van een geweldig 5-gangendiner. Oh wat vond ik het jammer dat ik de bijbehorende wijn niet kon nemen, alhoewel ik toch even heb geproefd ;)

Nu thuis aan het bijkomen en nagenieten. Deze week nog 2 dagen werken en volgende week ook en dan verlof! Deze trouwdag heeft me wel het laatste tikkie gegeven qua energielevel. Ik voel dat ik echt snel moet stoppen met werken en moet beginnen met rusten. Weken beginnen te tellen...nu precies 33.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:16:56 #263
94046 PM-girl
pi_97246261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:14 schreef Aventura het volgende:
Vrolijke egopost!
Mijn bruiloft was fantastisch! Precies zoals ik het me had voorgesteld. 25 man beste vrienden en familie, perfect weer, mooie toespraak in het raadhuis...iedereen vond dat ik er zo mooi uitzag en ik voelde me ook heel goed! Ik stortte wel in na 14:00 uur, maar daarna was het feestje (was buiten) ook snel afgelopen en werden we naar het 5-sterrenhotel gereden door onze buurman. Aldaar eerst een tukje gedaan, samen onder de duodouche en toen genoten van een geweldig 5-gangendiner. Oh wat vond ik het jammer dat ik de bijbehorende wijn niet kon nemen, alhoewel ik toch even heb geproefd ;)

Nu thuis aan het bijkomen en nagenieten. Deze week nog 2 dagen werken en volgende week ook en dan verlof! Deze trouwdag heeft me wel het laatste tikkie gegeven qua energielevel. Ik voel dat ik echt snel moet stoppen met werken en moet beginnen met rusten. Weken beginnen te tellen...nu precies 33.
Wat heerlijk Aventura! Gefeliciteerd! ^) Het was inderdaad een mooie dag gisteren, super!
Had je een mooie positietrouwjurk eigenlijk?
*
pi_97246268
Dat klinkt als een geslaagde dag aventura.
Nog even en je verlof gaat in
pi_97246302
Gefeliciteerd Aventura, klinkt als een súperdag!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:21:23 #266
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97246400
Aventura O+ klinkt als een fijne bijzondere dag O+ ga je nog een foto plaatsen?

Ik snap huup best ergens, maar ik vind het er wel een beetje ongenuanceerd staan.. de laatste loodjes zijn niet altijd makkelijk, maar soms is er meer aan de hand..
Ik post hier niet echt omdat ik een zwangerschap from hell heb so far.. eentje waar ik zo gehoopt had op een andere zwangerschap dan die van Arwen.. en ik kan je vertellen, dat als je zulke donkere gedachtes krijgt dat je serieus op het punt staat om je kindje weg te laten halen etc.. dat echt niet is wat je wil.. en ik heb gelukkig heel veel steun van mensen op twitter die mij kennen in die zin en ook weten hoe ik normaliter ben..
Zonder hun steun had ik het tot zoverre echt niet gered..
En om dan maar uit angst om als zeur over te komen zouden mensen zoiets niet meer mogen posten.. vind ik weer erg ver gaan.. want voor sommgen kan het delen, en een troostend woord een wereld van verschil uitmaken..
En ook daarvoor moet hier plek zijn.. dat mensen die een helse zwangerschap hebben.. weten dat ze niet de enige zijn..
Want die mensen hadden het liefst ook alleen maar leuks te melden..
my 2 cents...
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_97246493
Ben je nog steeds zo misselijk evenstar?
Je gevoelens ken ik zo goed. Ik zat ook huilend bij de HA als er nu niets gedaan wordt wil ik het niet meer. En niemand wil die gevoelens hebben maar als je echt heel beroerd bent is een troostend woord vaak heel veel waard alleen al je verhaal kunnen doen lucht dan op. Ik hoop dat er hier plek voor blijft.
pi_97246608
Ach, ik vind dat we best mogen zeuren oid. Ikzelf heb geen verschrikkelijke zwangerschap oid, maar je merkt gewoon dat bepaalde dingen veranderen lichamelijk, dat je sommige dingen die je normaal makkelijk trekt nu minder goed trekt.
Ik vind het dan heerlijk om dat hier kwijt te kunnen. En dan ben ik maar een zeur O+
Zal vast niet gemeen bedoeld zijn van Huup, maar ik had ook even zoiets van, 'eh, ok...'

Dus om te zeuren: Gisteren weer een hele shebang gehad met mn ma, kut geslapen, nu helemaal verrot. Gelukkig deert het mijn ukkie niet, die blijft heerlijk rondspringen in mn buik O+
Tralalalaaa
pi_97246621
Ik post hier over deze zwangerschap ook maar weinig. Zwanger zijn is nu eenmaal niet mijn ding, ondanks dat ik me nu zoveel beter voel dan de vorige keren.
Maar om nu elke dag te posten dat ik zooo moe ben heeft weinig zin. Word niet minder moe als ik medeleven krijg :P

Ik bedoel hier trouwens niet mee dat ik vind dat er teveel geklaagd word hoor. Ik weet zelf hoe het allemaal is. Soms sla ik bepaalde stukje gewoon over ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:31:21 #270
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_97246752
Er is verschil tussen klagen dat je het echt zat bent en zeuren om het zeuren. Niemand zegt dat je er niets van mag zeggen als je het zwaar hebt, maar er zijn ook mensen die zeuren alleen maar. Er staat nooit eens iets positiefs tegenover..dat valt gewoon op en gaat tegenstaan.
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_97246920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Er is verschil tussen klagen dat je het echt zat bent en zeuren om het zeuren. Niemand zegt dat je er niets van mag zeggen als je het zwaar hebt, maar er zijn ook mensen die zeuren alleen maar. Er staat nooit eens iets positiefs tegenover..dat valt gewoon op en gaat tegenstaan.
Ja dat dus. En dat zeuren om het zeuren (elke dag iets zoeken om over te zeuren) lees ik gewoon overheen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:42:47 #272
94046 PM-girl
pi_97247170
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat!

En evenstar en ferrari, ik had jullie beiden bijvoorbeeld in gedachten toen ik schreef over de extreme gevallen. Wat jullie aan symptomen hebben hoort er zeker niet standaard bij!
*
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:44:27 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97247230
@Mefke, ik wil wel graag weten hoe of wat bij de VK. :*

Tevens vind ik dat LLM alle recht hebben om te zeuren en dat mensen die daar geen zin in hebben er maar fijn overheen moeten scrollen.

Ik heb verdorie heel mijn zwangerschap bijna niet gemopperd oid....en ben er nu gewoon klaar mee. Jammer dan dat iemand dat niet begrijpt.

En nachtvoedingen geef ik met liefde, maakt me geen bal uit, op dat moment krijg ik namelijk wat terug voor het wakker zijn, ipv zinloos wakker te liggen....
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:44:28 #274
94046 PM-girl
pi_97247232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik post hier over deze zwangerschap ook maar weinig. Zwanger zijn is nu eenmaal niet mijn ding, ondanks dat ik me nu zoveel beter voel dan de vorige keren.
Maar om nu elke dag te posten dat ik zooo moe ben heeft weinig zin. Word niet minder moe als ik medeleven krijg :P
Dat zou wel handig zijn! ;)
Ik merk dat ik irl ook heel snel roep dat alles goed gaat, terwijl ik ook best wel eens baal van bijvoorbeeld maagzuur ofzo. Maar door te roepen dat alles ok is, bespaar ik mezelf ook iedereens 'grootmoeders tips'. Wel zo efficiënt! :P
*
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:57:52 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97247754
Dankjulliewel allemaal :) ik had een kort ivoorwit positiejurkje, hemdmodel met aan de linkerkant ruches van schouder tot heup. Eroverheen een hesje in dezelfde kleur. Van resp. Mamalicious en Queen Mum, en dus was ik helemaal niet zoveel kwijt!

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')