abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:52:36 #51
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97258152
Ik had het seo op 20wk5dg. Dat is dan wel latig.
pi_97258230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Aventura het volgende:
Poezebeest, ik heb dat ook en ik ben al 33 weken. Net sloeg het weer even in als een bom, we krijgen een ventje en dat gaat voor altijd deel uitmaken van ons leven. Ik heb mezelf nog niet erg toegestaan om er lang bij stil te staan. Heb hier al wel vaker neergezet waarom precies. Vanmiddag ging ik even naar de babykamer. Afgezien van meubeltjes heb ik nog weinig spulletjes. Heb wel kleertjes (lang niet genoeg nog), maar die zitten nog in de laatjes van de commode gepropt of in plastic tasjes. Net alsof ik er nog afstand van wilde houden ofzo...nu kan ik niet wachten om alles te inspecteren, wassen en op te vouwen. En de rest van de spullen te kopen. Mijn zus en mn beste vriendin gaan me erbij helpen, ik heb echt een zetje nodig!
Wel heel fijn dat dat gevoel nu wel komt en je eraan toegeeft :) en met zus en vriendin erbij is het nog gezellig ook :)
pi_97258234
Aventura gefeliciteerd met je huwelijk!!!! je zag er prachtig uit!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97258388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Susie het volgende:
Jij een dagje eerder he? Wij konden fijn op zaterdag terecht en dat is qua werk gewoon erg fijn... alhoewel we nu allebei toevallig ook 3 juni vrij zijn, maar goed, dat wist ik toen niet.
Vrijdag is onze vrije dag samen, dus altijd op vrijdag naar ziekenhuis etc. Blijven we ook doen als de kleine er is, gezellig lang weekend samen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Aventura het volgende:
Ik had het seo op 20wk5dg. Dat is dan wel latig.
Dan wordt de bedenktijd kort idd. Maar alles was oke bij jou beebje toch?
pi_97258428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

haha de 20 weken echo is niet altijd met 20 weken, kan weken speling tussen zitten. sommige lui hebben m al met 17 wk of pas met 23 :) ik 19 weken en 1 dag dus dat valt ontzettend mee.
Mijn vk zei dat het MOET zijn in week 20...geen week eerder en geen later! ik heb mijn seo in het ziekenhuis ivm medicijnen...gaan ze extra kijken dacht ik.

Ik vind een echo met 11 weken en dan pas met 20 weken erg ver uit elkaar...daarom gaan we ook met week 16 een pret 2d echo laten maken!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97258524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef bitterend het volgende:

[..]

Mijn vk zei dat het MOET zijn in week 20...geen week eerder en geen later! ik heb mijn seo in het ziekenhuis ivm medicijnen...gaan ze extra kijken dacht ik.

Ik vind een echo met 11 weken en dan pas met 20 weken erg ver uit elkaar...daarom gaan we ook met week 16 een pret 2d echo laten maken!
Ik heb m ook in de 20e week in het ziekenhuis, op vrijdag onze vrije dag. Dan ben ik 20.3.
pi_97258611
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Nirak het volgende:

[..]

Vrijdag is onze vrije dag samen, dus altijd op vrijdag naar ziekenhuis etc. Blijven we ook doen als de kleine er is, gezellig lang weekend samen.

Dit wilden wij ook graag houden, maar opvang en kostentechnisch onze gezamenlijke dag opgegeven per wanneer beeb naar KDV gaat... :'(
pi_97258630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:01 schreef Poezebeest het volgende:

Ik vind het nog steeds erg onwennig om hier te posten :@ Er zit een baby in mijn buik, ik voel me ontzettend zwanger en toch is het nog zo onwerkelijk dat er écht een kindje gaat komen. Zo lang gehoopt en dan eindelijk gelukt O+ Nu mag ik echt spulletjes uitzoeken, namen bedenken en dromen over hoe het zal zijn. Desondanks voel ik me ook de hele dag kotsmisselijk, doe ik niet anders dan slapen en hoop ik heel hard dat ik over een aantal weken wel op die roze wolk zit en kan genieten. Maar hey, ik krijg wel een baby...
Ik vind het geweldig voor jou O+
Ik heb gek genoeg precies hetzelfde alleen met een totaaal andere reden! ik was tot ongeveer 8 manden geleden echt tegen het krijgen van kids, ik had er hekel aan huilende kinderen, ik vond zwanger zijn/bevalling totaal niet boeiend en zelfs vies.....
En nu ben ik zwanger...en ik kijk naar luiers online, en ik zoek een babykamer, en ik wrijf op mijn buik hele dag lang.... :@ het voelt zo raar allemaal. Wat is met mij eigenlijk gebeurt....
pi_97258704
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Jipster het volgende:

[..]

Ik heb m ook in de 20e week in het ziekenhuis, op vrijdag onze vrije dag. Dan ben ik 20.3.
Die van ons in 20w3 ook! komt uit op een Dinsdag. We hebben geen vrije dag..mannetje werkt 40 uur maar neemt vrij voor echo's!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:09:03 #60
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97259068
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Nirak het volgende:

Dan wordt de bedenktijd kort idd. Maar alles was oke bij jou beebje toch?

Ja alles was in orde, voor zover ze kon zien dan natuurlijk!

Over je post daarna, gevoel bij een baby: wel herkenbaar! Oke, ik had dan geen afkeer, maar ik had ook geen enkel gevoel bij moederschap en kinderen. Gewoon niets, een zwart gat zeg maar. Geen onderwerp om over na te denken. Pas begin 2010 kwam de gedachte van een kind op bij mij en (hihi) mijn man. Uiteindelijk in september de pil weggedaan, in oktober zwanger. We zijn er toen allebei een tijdje beduusd van geweest. Ging over, bij mij komt het gevoel nu een klein beetje terug. Nu wel gemengd met behoorlijk wat nieuwsgierigheid en ongeduld!
pi_97259288
Mefke kom terug!!
Ik heb er een heel ander gevoel bij, die zeur discussie. Ik ga dr verder ook geen punt van maken maar dít vind ik echt heel jammer. Sommige van jullie zijn echt zo'n enorme flapuit. Daar denk ik ook het mijne over ;) Ga ik toch ook niet over 'zeuren'?

Anyway, wat zag je er mooi uit Aventura!
Ik had de 20 wk echo precies op 20 wk! Was een feestdag voor mij :)

Poezebeest, ook hier herkenning! Soms is het zó onwerkelijk! Zelfs nu, 30 weken ver.
Het is heel cliche, maar het is écht een wonder, en ik krijg altijd jeuk van die term, maar toch is het zo.
Ik denk ook dat het besef pas écht zal komen als er na de bevalling zo'n wurmpie op mijn buik ligt.

Ik ben aan het werk, mijn laatste maandje is ingegaan. Merk wel wat pijn aan mijn bekken, vooral na een busreis van een uur, geforceerd in 1 houding zitten wil niet meewerken. Maar genoeg rusten trekt het wel weer recht.
Het is zo leuk, zwanger zijn en in de kraamzorg werken. Zoveel meer herkenning en gevoel dat ik er nu bij heb! Zit ik ook nog in een enorm gezellig gezin waar ik elke dag te lang blijf hangen :D

Vrijdag vlieg ik naar Italië :D
Ben benieuwd hoe dat zal gaan, ben er aan toe, effe weg!
Lekker slenteren, shoppen en echt Italiaans eten! Ga naar Bologna, dus eens de originele spaghetti bolognese proberen ;)

Fijne week/weekend, hou jullie taai enne lekker zeuren :D

Edit: Oja dankjewel allemaal voor de lieve reacties op de echo! Ben ZO trots, wist niet dat ik het in me had :D
pi_97259333
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig voor jou O+
Ik heb gek genoeg precies hetzelfde alleen met een totaaal andere reden! ik was tot ongeveer 8 manden geleden echt tegen het krijgen van kids, ik had er hekel aan huilende kinderen, ik vond zwanger zijn/bevalling totaal niet boeiend en zelfs vies.....
En nu ben ik zwanger...en ik kijk naar luiers online, en ik zoek een babykamer, en ik wrijf op mijn buik hele dag lang.... :@ het voelt zo raar allemaal. Wat is met mij eigenlijk gebeurt....
Ja, Poezebeest zo mooi, zo gewenst en zo onwerkelijk! Ik herken het ook wel, die onwerkelijkheid. Die had (en heb) ik ook wel, vooral omdat het niet vanzelf ging, in de mmm beland, net ingesteld op dat het weleens even kan duren en toen bleek ik bij het slikken van de eerste medicatie toch natuurlijk zwanger, O+ zo mooi, maar we waren wel eerst even in shock. Je denkt, het kan toch niet? En je hebt om je te beschermen tegen veel teleurstellingen net een ander beeld in je hoofd gecreëerd en ineens is het zo en zo definitief en en en zo onwerkelijk.. maar zo mooi en fijn O+

En ook kan ik me slecht voorstellen dat we straks echt een kindje in huis hebben, je ziet nog weinig, je voelt nog niks, en ook al denk ik tijdens het hangen boven de pot 'Ohja'.. toch blijft het wat onwerkelijk. Aan de andere kant kan ik niet wachten en wilde ik dat het al november was :D
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:19:44 #63
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97259623
Kan het me ook zo goed voorstellen dat je je onzeker en vreemd voelt als je er juist heel lang naar toe hebt geleefd. Dat het gelukt is, is zo mooi! Maar je hebt ook die gevoelens die elke zwangere kan hebben: onzeker zijn, geen roze wolk zien, etc. Wat natuurlijk ook volkomen normaal is!
pi_97260543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef Aventura het volgende:
Kan het me ook zo goed voorstellen dat je je onzeker en vreemd voelt als je er juist heel lang naar toe hebt geleefd. Dat het gelukt is, is zo mooi! Maar je hebt ook die gevoelens die elke zwangere kan hebben: onzeker zijn, geen roze wolk zien, etc. Wat natuurlijk ook volkomen normaal is!
Wij zijn een paar jaar heel "droog" bezig geweest met kinderen krijgen. Maar voor 2 vrouwen ligt dat wat anders natuurlijk: eigen donor, toen toch niet, gesprekken met psychologe van donorbank, zelf eiceldonor zijn en dan na 4 jaar eindelijk beginnen. Het was de eerste keer raak en ik besef me heel goed hoe gelukkig ik daarmee moet zijn, maar ik moet er nog streeds aan wennen. Zo lang bezig met de voorbereiding en dan ineens wordt het werkelijkheid. Dus ook ik schaar me bij de club van onzekere zwangere vrouwen :') Maar he, zeg nou zelf, er zijn ons zoveel vrouwen voor gegaan, wij kunnen dat ook :)
pi_97260726
Wat zijn jullie lief allemaal! En zo ontzettend fijn dat jullie mijn gevoel herkennen. Niet dat ik me raar of stom voelde, maar meer de bevestiging dat wat ik voel er inderdaad gewoon bij hoort.
pi_97261045
En dan meiden.. hier is het nummertje vier en toch blijft het wennen... want elke zwangerschap, bevalling en kind is weer anders...en je moet u elke keer opnieuw aanpassen hoor.. dus héél normaal

Las in vorig deeltje een spijtige discussie.. ik hoop dat de dames toch nog blijven schrijven... of het nu slecht of het nu goed gaat... daarvoor dient dit deeltje toch...

Ik heb vluchtig gelezen dus sorry dat ik niet op iedereen reageer

zag wel nog ergens een mooie trouwfoto ja toch hé voorbij komen...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:43:29 #67
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97261080
Bijzonder verhaal Nirak. Geweldig dat het dan toch relatief snel gelukt is! Je zegt dat je beseft dat je daar heel blij mee 'moet' zijn, maar zoals je zelf ook al aangeeft: vanaf het moment dat je zwanger bent verschil je niet van alle andere zwangeren en mag je toegeven aan al je gevoelens. Ook de wat minder rozewolkachtige. Je moet niks!
pi_97261314
:Y
Ben volkomen mee eens hiermee! niks moet! je moet niet op een roze wolk zitten...je ervaart het zoals je het ervaart...sommige dagen vind ik het een vonder en bijzonder.
Andere dagen vraag ik me af...wat heb ik in godsnaam gedaan...hoe ga ik het doen? wat als ik een slechte moeder ben die niet weet hoe ik met een baby om moet gaan...tja hormonen! het gaat alle kanten op

Sanne! fijne vakantie meid!!!
pi_97261462
Voor de mensen die wat tijd ober hebben en willen weten waarom mijn roze wolk nu pas begint te komen, ga ik toch maar eens mn blog erin gooien :)

http://doemaariets.web-log.nl/doemaariets/2011/03/index.html
pi_97261724
lesbostormloop O+ en davematthews <3
pi_97261897
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:54 schreef Kleurdoos het volgende:
lesbostormloop O+ en davematthews <3
Wie is er nog meer zo'n geweldige combi als mij dan? Lesbo en fan van DMB bedoel ik dan ;)
pi_97261908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik heb hem op 19 weken en 6 dagen. Maar gezien de bedenktijd voor wel/geen abortus lijkt het me niet wenselijk dat verloskundigen het pas in week 22/23 inplannen.. Dan valt er nml niets meer te kiezen en moet je misschien wel een niet levensvatbaar kindje voldragen... En dat lijkt me best heftig...
naar mijn weten mag je een niet levensvatbaarzwangerschap ook later afbreken, mijn buren bij 26 weken en een kennis bij 24..
pi_97262028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:58 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wie is er nog meer zo'n geweldige combi als mij dan? Lesbo en fan van DMB bedoel ik dan ;)
mijn surrogaatmoeke's, alleen weet ik dat van die DMB niet :P wel dat ze dol zijn op Bali ;) want de helft is indo.

enneuhm er zijn hier wel vaker lesbische koppels hoor, er zijn er hier net 2 moeder geworden :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:01:53 #74
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97262118
Poezebeest, ik heb dat ook, bij het tweede kind! :) Zo onwerkelijk! Maar ik vind het ook nog steeds vreemd dat ik op het schoolplein thuishoor als moeder! :D
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_97262127
Dat wist ik niet. Gelukkig maar dat dat mogelijk is kleurdoos... Hoe heftig ook..
pi_97262270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

mijn surrogaatmoeke's, alleen weet ik dat van die DMB niet :P wel dat ze dol zijn op Bali ;) want de helft is indo.

enneuhm er zijn hier wel vaker lesbische koppels hoor, er zijn er hier net 2 moeder geworden :P
Bali is cool :)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:14:28 #77
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97262884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef PM-girl het volgende:
Poezebeest, ik heb dat ook, bij het tweede kind! :) Zo onwerkelijk! Maar ik vind het ook nog steeds vreemd dat ik op het schoolplein thuishoor als moeder! :D
wow realiteit hits in hier... idd joh!! ik ga straks ook gewoon mijn 2 dochters naar school en sport brengen en ophalen enzo... bijzonder he? we zijn gewoon echt moeders...
echt echt echt dus...

Poezebeest; wat liefffff en ik ben ook blij voor je! O+

Mef; kom je alsjeblieft ons gewoon weer vergezellen? ik vind je altijd een toegevoegde waarde; je denkt mee, je leeft mee, en je doet je verhaal. ik vind je juist totaal GEEN klager of zeur.... :Y en helluw; ik moet de Tienus-updates wel blijven horen hoor ;)

KD bijna 20 weken joh?? when did that happen?? OMG ;) gewoon straks weten of je echt dat meisje krijgt; of dat er heeeeeel stiekem toch een jongensbeeb in je buikje logeert ;)

PM-girl; thx voor je PM ;) fijn dat alles ok is :D

Luxaja; als dr iemand ervaring heeft met zwanger zijn... ;) en dan nog idd verschillen he? Ik merk ook echt verschil tussen 1 en 2...

ik had de 20wk-echo/ SEO met 20 wk, 5 dagen, omdat ik zelf die week ervoor niet kon. En straks bij 30 weken de groeiecho, toch fijn om nog even weer te spieken naar óns tweede dochtertje... O+ O+ O+
kheb dr gewoon straks 2 :D en ik ben zoooo nieuwsgierig hoe deze meid zal zijn, of ze op Evie zal lijken etc etc....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_97263392
Reality hits..... inderdaad 2 dochters O+ 2 kinders O+ O+
Ik heb afgelopen weekend mogen genieten van Huup en Claudia met de kinders en sindsdien zie ik het helemaal zitten. Wat een geluk zeg, dat we dat gewoon mogen meemaken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97263427
Ik vind 1 kind al HUGE :o
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:25:49 #80
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97263507
Beessie, graag gedaan!
En ja, soms komt het besef ineens binnen, je krijgt (weer) een kind!! :o
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:35:31 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97264092
ja idd; en ook het besef van; ik HEB een kind, een dochter, een echte, en ze lijkt ook nog op me.. en jeeej ik doe het eigenlijk best goed als mama O+

en echt het besef; van wat moederliefde is... O+ ik ken het gevoel nu zelf ook.. mijn kind, en straks mijn kinders, mijn meiden, zijn alles voor me...

ik wist niet dat ik zoveel liefde voor iemand kon voelen als voor mijn meisje.. O+ O+ O+
pi_97264163
Argh BJ door jou is mn hele baarmoeder aan het schudden :D
pi_97264709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja idd; en ook het besef van; ik HEB een kind, een dochter, een echte, en ze lijkt ook nog op me.. en jeeej ik doe het eigenlijk best goed als mama O+

en echt het besef; van wat moederliefde is... O+ ik ken het gevoel nu zelf ook.. mijn kind, en straks mijn kinders, mijn meiden, zijn alles voor me...

ik wist niet dat ik zoveel liefde voor iemand kon voelen als voor mijn meisje.. O+ O+ O+
Nou dat dus O+ O+ O+ :'( O+
En een :* voor je perfecte wijze van zeggen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_97264944
ik vind t nog doodeng maar het is echt onwerkelijk :o

dan ben ik straks mama van 2 dochters of van een zoon en dochter en zelf nog een grote kleuter O+
pi_97265069
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Kleurdoos het volgende:

dan ben ik straks mama van 2 dochters of van een zoon en dochter en zelf nog een grote kleuter O+
Dat gaat dan vanzelf over O+
pi_97266191
Aventura; fijn dat jullie zo'n mooie dag gehad hebben (wat zag je er gaaf uit!!) :Y
Van harte gefeliciteerd!

En wat herkenbaar wat iedereen schrijft over het af en toe ineens realiseren dat je (nog) een kindje krijgt!

Gisteravond weer goedgekeurd bij de vk; bloeddruk was 105/67. Ze dacht dat de baby met het hoofdje naar beneden lag, maar ze kon het niet supergoed voelen.
Moet binnenkort wel even bloedprikken op suikers, dus dat wordt denk even een dagje vrij pakken want ik moet 3 keer naar het ziekenhuis op 1 dag.
Ik krijg ook nog een 30 weken (groei)echo!

O ja wat begon met een nieuwe bank, nieuwe tv en de woonkamer witten wordt steeds groter; we moeten het halve plafond afsteken en opnieuw laten stucen :X wat er nu op zit laat los en vanavond zijn er gasten voor wezen kijken. Het wordt steeds leuker :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_97266207
wie zegt dat _O-

Mooi gezegd BJ en zo is het ook mijn dochters zijn mijn alles en babyboy in buik ook natuurlijk... zoveel liefde waar blijft het van komen hé...
Maar ik heb soms ook zo van: doe ik het wel goed... of zou ik het beter zo hebben moeten gedaan hebben... maar als je dan je kinderen ziet en andere kinderen dan weet je gewoon dat je het goed doet...

Luna is nu 8 en die zegt soms wel eens van mama waarom doe je dat niet zo.. dus als ze oud genoeg zijn helpen ze wel _O-
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:15:32 #88
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97266643
oo Luxaja; jij bent ook echt al zoveel verder met je oudste van 8... bijzonder lijkt me dat... soms denk ik ook wel na over hoe het dan ooit ooit zal zijn. Evie als kleuter, en dan met dr peuterzusje. Lijkt me zo bijzonder.. en ik ben zo benieuwd hoe mijn meisje zich zal ontwikkelen in dr leven, wat dr passies worden, hoe ze zich zal manifesteren in dr omgeving etc etc...
en goh misschien word ik ooit ooit ooit ook wel oma.. O+

Lenehe een stickertje! jeujjjj!! *O*
pi_97267729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef wickie het volgende:
Reality hits..... inderdaad 2 dochters O+ 2 kinders O+ O+
Ik heb afgelopen weekend mogen genieten van Huup en Claudia met de kinders en sindsdien zie ik het helemaal zitten. Wat een geluk zeg, dat we dat gewoon mogen meemaken.
Fijn dat je het ziet zitten. :* Het is verleidelijk om ertegenop te kijken. In je omgeving hoor je van andere ouders die je voorgingen vaak vooral de lastige kanten. Het is heus druk met twee kinderen, maar ik ontplof echt van geluk. Spam ik hem hier ook even:

Oh en Aventura, potverdorie, wat zag jij er mooi uit. O+ Ik vind het een heel lieve en ontroerende foto en krijg er spontaan een beetje spijt van dat wij niet zijn getrouwd toen ik zwanger was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97267766
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is verleidelijk om ertegenop te kijken. In je omgeving hoor je van andere ouders die je voorgingen vaak vooral de lastige kanten. Het is heus druk met twee kinderen, maar ik ontplof echt van geluk. Fijn dat je het ziet zitten. :*

Spam ik hem hier ook even:

[ afbeelding ]

Oh en Aventura, potverdorie, wat zag jij er mooi uit. O+ Ik vind het een heel lieve en ontroerende foto en krijg er spontaan een beetje spijt van dat wij niet zijn getrouwd toen ik zwanger was.
ah wat lief! O+

kleine update..het bad is binnen, dus het feest kan beginnen! *O*
pi_97267815
Oh wat mooi Claudia!!! Ik ben dr stil van O+ O+ O+
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:37:27 #92
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97267919
O+ Aventura! Van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_97267960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef cleany het volgende:

[..]

ah wat lief! O+

kleine update..het bad is binnen, dus het feest kan beginnen! *O*
*O*
nou hop persen dan maar :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97268001
cleany, een bevallingsbad?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97268631
Ik had gemeld dat de test positief was, vandaag langs de verloskundige, zij kon niks zien :(
pi_97268864
Och wat verdrietig xaban -O- da's erg naar nieuws zo.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_97269095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

Ik ben juist HEEL blij dat wij zijn getrouwd toen Rienk er al was *;

Ivan als ringendrager en Lena als bruidsmeisje. God meid, ik had het wel geweten :')
Ga J vragen! *NU*! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97269148
Oh Xaban.. Sterkte!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97269154
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Ik had gemeld dat de test positief was, vandaag langs de verloskundige, zij kon niks zien :(
Ahh :( bij deze dan een stevige knuffel..
En nu?
pi_97269171
babybites geeft 700 gram voor 26 weken zwanger

onze zoon is nu 900 gram ongeveer

normaal of moet ik alvast weightwatchers reserveren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')