abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:19:08 #26
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97253980
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef cleany het volgende:

leuke foto! lijkt wel het gemeentehuis van mijn oude woonplaats, maar het zal wel de zelfde architect zijn :P
Dudok!

En nachts een bh? Is dat gebruikelijk? :o
pi_97254082
Voor de wat minder bedeelde heb ik nog 2 voedingsbh's in de aanbieding (anni rolfi maat 75/80b) 1x aangehad ivm stuwing
pi_97254113
Hotmilk heeft geen beugels. Dat is met H niet zo comfy vind ik.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97254154
oh en ik moet blijkbaar ook nieuwe bh's, wel 2 positiebroeken gescoord vandaag,
alleen vraag ik me af met hoeveel personen ik erin moet :D

maatje M, (maaaarrrrr ik ben wel ontploft hoor, er zit een buikie, zo 1 die je hebt na een bigmacmenu en milkshake
pi_97254163
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Aventura, wat zie je er stralend uit!!!

Zo, ik heb weer een controle gehad, mijn verloskundige begon al over doorverwijzing naar het ziekenhuis, maar toen ik haar er even aan herinnerde dat ik nog maar 38 weken zwanger ben trok ze dat ook gelijk weer in... Maar bloeddruk was weer goed, uk doet het nog goed, dus afwachten maar weer. Over 1,5 week weer controle, de agenda zat alweer zo vol dat het niet eerder kon..

En net mijn rug/nek heerlijk laten masseren bij de fysio, dat was ook wel weer lekker.

Ik las net in de nieuwsbrief van mijn werk dat een collegaatje zwanger is, en ik ben zo blij voor haar! Ze is er een hele tijd voor bezig geweest, en nu is het voor haar ook zover.. *O*
Fijn dat alles goed was.
pi_97254200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:22 schreef Kleurdoos het volgende:
oh en ik moet blijkbaar ook nieuwe bh's, wel 2 positiebroeken gescoord vandaag,
alleen vraag ik me af met hoeveel personen ik erin moet :D

maatje M, (maaaarrrrr ik ben wel ontploft hoor, er zit een buikie, zo 1 die je hebt na een bigmacmenu en milkshake
Foto???? en overmorgen is de dag?
Ik wist het trouwens toch eerder dan jij wat we kregen.
Alleen had ik het liever pas na jou geweten
pi_97254428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Hotmilk heeft geen beugels. Dat is met H niet zo comfy vind ik.
oh ja zo ver ben ik er weer niet in verdiept :D
die site van prettymum kun je geloof ik ook selecteren op beugel/geen beugel.
Maar ik heb er hier een die wel 'beugels' heeft maar dat is niet echt vergelijkbaar met de beugels in gewone bh's. Ik weet niet of dat bij alle voedingsunits zo is maar wellicht iets om in het achterhoofd te houden
dat het wat soepeler is dan een gewone beugel zeg maar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97254450
Met Rienk wisten we met 17 weken wat het werd. Ik moet nu met 15.5 weer. Eens kijken of hij er al een hamburger of raket van kan maken :D

Ik heb trouwens een standaard witte en zwarte van Anita als voedingsbh. Die zit zo fijn dat ik hem na de periode ook nog gewoon droeg :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97254609
Ik heb een paar weken geleden van Anita een voedingsbh gekocht, en als die goed zit, dan laat ik O+ er nog wel een paar bijhalen...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:33:40 #35
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97254614
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:29 schreef Susie het volgende:
@Aventura: wat mooi! En je hebt rood haar, ik had je heul anders in gedachten! Haha! Vraag me niet hoe, dat weet ik eigenlijk ook niet!
Dat heb ik ook heel vaak ja :D

Kleur is wel een beetje feller dan in werkelijkheid, komt vooral door de zon!
pi_97254646
Ik heb Anita's met gewone beugel. Zitten fijn, maar rekken wel relatief snel uit vind ik. Maar ik draag ze ook wel intensiever dan normaal.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:35:14 #37
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97254677
hey KD, ben jij niet een week te vroeg voor de 20 weken echo?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97254912
Wauw wat een activiteit hier ineens! Veel bh tips :) ik ga voor iets zonder beugels, want bij mn huidige bh's beginnen ze nu te wringen.
Nu weer even mn aandacht richten op de zuurkoolschotel, dan kan die de oven in, jummie
pi_97255844
Aventura; wat ben je een mooie bruid, nn volgens mij hebben jullie een hele mooie dag gehad. Nog lekker nagenieten samen!

Fijn dat de gecontroleerde llm's goed zijn gekeurd, laat die verse beebs maar komen! *O*

Voedingsbh's, pffff, mijn boobs en ik zijn nu niet echt de grootste vrienden samen aangezien ik ook wel aardig bedeeld ben. Tot nu toe alleen wat in omvang toegenomen, maar kan nog vooruit met mijn oude bh's. Hoop dat ze niet al te veel zullen groeien, maar ja, dat heb ik niet voor het zeggen }:|
Wanneer is eigenlijk een goed moment om voedingsbh's te kopen? Ik dacht zelf in mijn verlof.

Kd; ontploft én over 2 dagen weet je of je een jongetje of meisje in je buik hebt, leuk en spannend!

Ik vind het nog steeds erg onwennig om hier te posten :@ Er zit een baby in mijn buik, ik voel me ontzettend zwanger en toch is het nog zo onwerkelijk dat er écht een kindje gaat komen. Zo lang gehoopt en dan eindelijk gelukt O+ Nu mag ik echt spulletjes uitzoeken, namen bedenken en dromen over hoe het zal zijn. Desondanks voel ik me ook de hele dag kotsmisselijk, doe ik niet anders dan slapen en hoop ik heel hard dat ik over een aantal weken wel op die roze wolk zit en kan genieten. Maar hey, ik krijg wel een baby...
pi_97256556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:01 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het nog steeds erg onwennig om hier te posten :@ Er zit een baby in mijn buik, ik voel me ontzettend zwanger en toch is het nog zo onwerkelijk dat er écht een kindje gaat komen. Zo lang gehoopt en dan eindelijk gelukt O+ Nu mag ik echt spulletjes uitzoeken, namen bedenken en dromen over hoe het zal zijn. Desondanks voel ik me ook de hele dag kotsmisselijk, doe ik niet anders dan slapen en hoop ik heel hard dat ik over een aantal weken wel op die roze wolk zit en kan genieten. Maar hey, ik krijg wel een baby...
Lieve schat ik ben bijna op de helft en voel het nog precies zo :')
Ik voel me zelfs ongemakkelijk in een babyshop... Maar we worden echt moeder, gek idee maar vooral heel spannend!
pi_97256707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:

[..]

Jaaa! Ik doe dus gewoon mee: Mn borsten zijn te groot aan het worden.. H past nog maar net.. Waar moet dat heen ;)
Iemand tips waar ik terecht kan voor joekelgrote voedingsbh's? Bij voorkeur internet, hou niet van bemoeienis in het pashokje ;)
Ik kon zelf in eerste instantie ook nergens slagen omdat de winkels hier in de buurt normaal al niets in mijn maat (cup G/H) hebben, en dus al helemaal niets groters of in zwangerschaps-/meegroei-uitvoering. Uiteindelijk ben ik bij Babypark tegen een Anita in cup I (i dus, niet L) aangelopen en heb er dus maar meteen twee gekocht. Zitten wel fijn, al zien mijn borsten er niet zo heel erg mooi in uit. De onderkant is mooi strak en wordt goed ondersteund, maar de bovenkant van de cup rekt naar mijn smaak iets te veel uit waardoor de vorm van mijn borsten iets minder mooi wordt. Nouja, dan maar iets minder mooi, als de steun maar goed is is mijn gedachte.

- edit:
Ik wil overigens nog wel even toevoegen dat mijn (8> het alles behalve erg vindt dat mijn borsten van maatje galiameloen nu aan het oefenen zijn voor maatje watermeloen. Maar dat was te verwachten natuurlijk. Ik moet zeggen dat ik er zelf eigenlijk ook echt geen problemen mee heb. Het is namelijk het eerste waaraan je kan zien dat ik zwanger ben-

[ Bericht 14% gewijzigd door SummerBreeze op 24-05-2011 18:26:58 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:29:20 #42
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_97257030
Aventura, wat mooi!! En het klinkt als een hele mooie dag! Gefeliciteerd!

Mefke, kom alsjeblieft nog even vertellen hoe het bij de VK was!

GGB: wat een raar verhaal van je schoonzus zeg. Had zij niet al eerder van dit soort fratsen?

Ik heb mijn geheimpje vandaag aan een (zwangere) collega opgebiecht. Ik wist het bij haar ook al erg vroeg en bovendien wist ze van de mmm. Ze was echt door het dolle heen, zo leuk! O+
Van het weekend gaan we het aan onze ouders vertellen. Ben reuze benieuwd....

Zo, en nu ga ik weer naar de allereerste foto van ons beebje kijken. Ik denk dat ie op lief lijkt :+
pi_97257299
Aventura, wat fijn dat je zo'n mooie dag had en wat zag je er mooi uit! Zwanger en wel!

KD bijna je 20wk echo! Spannend en leuk, ik tel ook de komende 4 weken af ;)

Hier morgen naar controle bij de gyn, ben benieuwd. Ik hoop dat ik een echo krijg O+ wil ons kindje wel weer zien :D en ga vragen waar mijn placenta ligt, dat weet ik niet.

En ik vergeet *O* voor alle goedgekeurde LLM's en de rest! Kyara, eerste echo?

En ik jompel even voor mezelf, 16 weken vandaag! *O* Dat klinkt al best wat.. :D
pi_97257475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Susie het volgende:
hey KD, ben jij niet een week te vroeg voor de 20 weken echo?
haha de 20 weken echo is niet altijd met 20 weken, kan weken speling tussen zitten. sommige lui hebben m al met 17 wk of pas met 23 :) ik 19 weken en 1 dag dus dat valt ontzettend mee.
pi_97257477
KD spannend!
Kyara, leuk he, je geheim delen :D.
pi_97257593
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Foto???? en overmorgen is de dag?
Ik wist het trouwens toch eerder dan jij wat we kregen.
Alleen had ik het liever pas na jou geweten
ghe, ja nu je t zegt :)

en die foto komt nog wel..maar wbt mijn ontploft..dat is amper meer dan mijn vorige foto, een zwangere buik kan je er niet van maken.

tís dat polleke schopt, anders zou ik zelf ook moeite hebben met geloven
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:42:08 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97257631
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

haha de 20 weken echo is niet altijd met 20 weken, kan weken speling tussen zitten. sommige lui hebben m al met 17 wk of pas met 23 :) ik 19 weken en 1 dag dus dat valt ontzettend mee.
Ah ja... dan ben ik gewoon een van de lucky ones die gewoon precies op de dag af de 20 weken echo heeft! Kan niet wachten ook! O+
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:49:56 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97258006
Poezebeest, ik heb dat ook en ik ben al 33 weken. Net sloeg het weer even in als een bom, we krijgen een ventje en dat gaat voor altijd deel uitmaken van ons leven. Ik heb mezelf nog niet erg toegestaan om er lang bij stil te staan. Heb hier al wel vaker neergezet waarom precies. Vanmiddag ging ik even naar de babykamer. Afgezien van meubeltjes heb ik nog weinig spulletjes. Heb wel kleertjes (lang niet genoeg nog), maar die zitten nog in de laatjes van de commode gepropt of in plastic tasjes. Net alsof ik er nog afstand van wilde houden ofzo...nu kan ik niet wachten om alles te inspecteren, wassen en op te vouwen. En de rest van de spullen te kopen. Mijn zus en mn beste vriendin gaan me erbij helpen, ik heb echt een zetje nodig!
pi_97258081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Susie het volgende:

[..]

Ah ja... dan ben ik gewoon een van de lucky ones die gewoon precies op de dag af de 20 weken echo heeft! Kan niet wachten ook! O+
Ik heb hem op 19 weken en 6 dagen. Maar gezien de bedenktijd voor wel/geen abortus lijkt het me niet wenselijk dat verloskundigen het pas in week 22/23 inplannen.. Dan valt er nml niets meer te kiezen en moet je misschien wel een niet levensvatbaar kindje voldragen... En dat lijkt me best heftig...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:52:33 #50
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97258148
Jij een dagje eerder he? Wij konden fijn op zaterdag terecht en dat is qua werk gewoon erg fijn... alhoewel we nu allebei toevallig ook 3 juni vrij zijn, maar goed, dat wist ik toen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')