quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Aventura, wat zagen jullie er prachtig uit. en Locatie locatie.![]()
En ik ben jaloers op je haarkleur.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:07 schreef Kleurdoos het volgende:
nog 2 dagen![]()
oooh dan mag ik weer baby kijken
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:11 schreef GirlGoneBad het volgende:
Oeehhh Aventura, echt mooi! (ik wil oooooowwwwkkkkk... Maar
niet....)
Kleurdoos, nog 48uur!
Over het zogenaamde gezeur hier, ieder mens is anders. Het zou niet goed zijn als iedereen dezelfde ervaringen zou hebben. Een zwangerschap blijft nou eenmaal iets wat door de natuur aangestuurd wordt en waar je niets aan kan doen. En bij iedereen is het weer verschillend hoe men er op reageert.
Ik heb zelf altijd het idee gehad dat ik nogal model 'hardzak' was. Niks laten merken, masker op en toneelspelen met die handel! Pijn, in welke vorm dan ook, deed/doet mij vrij weinig.
Maar nu ik sinds 3 weken 24/7 misselijk ben, merk ik dat het mij niet in de koude kleren gaat zitten. Ik word er bepaald niet vrolijker van en dus heeft m'n omgeving er automatisch ook last van. En ja, dan lucht het wel op om even ongegeneerd te kunnen klagen. Het lost misschien lichamelijk niks op, geestelijk ben je je bagage weer even kwijt waardoor je het allemaal wat beter kunt ordenen en relativeren.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hier mensen klagen om aandacht te krijgen, of dat het allemaal wel meevalt. Ik geloof echt wel dat deze mensen er serieus doorheen zitten en als wij als virtuele vrienden en lotgenoten deze dames (en een enkele heer) een hart onder de riem kunnen steken, doen we dat graag toch?
Mefke, ik hoop dat je gewoon weer terugkomt hier en dat we binnenkort je kersverse nieuwe aanwinst kunnen bewonderen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door GirlGoneBad op 24-05-2011 18:01:14 ]
Jaaa! Ik doe dus gewoon mee: Mn borsten zijn te groot aan het worden.. H past nog maar net.. Waar moet dat heenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik denk dat we lekker op de oude manier verder moeten gaan!
Dus klaag maar raak, zeur je een breuk, jompel als een malle en lach alsof je leven er vanaf hangt!
Nieuw topic, nieuwe start, GAME ON!
Ik heb er twee van Anita, die zijn stevig, ondersteunen goed en zitten fijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jaaa! Ik doe dus gewoon mee: Mn borsten zijn te groot aan het worden.. H past nog maar net.. Waar moet dat heen![]()
Iemand tips waar ik terecht kan voor joekelgrote voedingsbh's? Bij voorkeur internet, hou niet van bemoeienis in het pashokje
Geen ervaring mee, maar is dit niet iets?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jaaa! Ik doe dus gewoon mee: Mn borsten zijn te groot aan het worden.. H past nog maar net.. Waar moet dat heen![]()
Iemand tips waar ik terecht kan voor joekelgrote voedingsbh's? Bij voorkeur internet, hou niet van bemoeienis in het pashokje
Haha, tja, ik had al vooraan gestaan met uitdelenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:45 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar is dit niet iets?
Klikkerdeklik!
Ah, ik zie dat er mensen met meer ervaring hebben gepost! Geloof hun maar eerder dan mij, ik ben allang blij dat het groeit en bloeit op m'n voorgevel![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:57 schreef Aventura het volgende:
Dankjulliewel allemaalik had een kort ivoorwit positiejurkje, hemdmodel met aan de linkerkant ruches van schouder tot heup. Eroverheen een hesje in dezelfde kleur. Van resp. Mamalicious en Queen Mum, en dus was ik helemaal niet zoveel kwijt!
leuke foto! lijkt wel het gemeentehuis van mijn oude woonplaats, maar het zal wel de zelfde architect zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi motto!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik denk dat we lekker op de oude manier verder moeten gaan!
Dus klaag maar raak, zeur je een breuk, jompel als een malle en lach alsof je leven er vanaf hangt!
Nieuw topic, nieuwe start, GAME ON!
Kenonne het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dudok!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:52 schreef cleany het volgende:
leuke foto! lijkt wel het gemeentehuis van mijn oude woonplaats, maar het zal wel de zelfde architect zijn
Fijn dat alles goed was.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Aventura, wat zie je er stralend uit!!!
Zo, ik heb weer een controle gehad, mijn verloskundige begon al over doorverwijzing naar het ziekenhuis, maar toen ik haar er even aan herinnerde dat ik nog maar 38 weken zwanger ben trok ze dat ook gelijk weer in... Maar bloeddruk was weer goed, uk doet het nog goed, dus afwachten maar weer. Over 1,5 week weer controle, de agenda zat alweer zo vol dat het niet eerder kon..
En net mijn rug/nek heerlijk laten masseren bij de fysio, dat was ook wel weer lekker.
Ik las net in de nieuwsbrief van mijn werk dat een collegaatje zwanger is, en ik ben zo blij voor haar! Ze is er een hele tijd voor bezig geweest, en nu is het voor haar ook zover..
Foto???? en overmorgen is de dag?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:22 schreef Kleurdoos het volgende:
oh en ik moet blijkbaar ook nieuwe bh's, wel 2 positiebroeken gescoord vandaag,
alleen vraag ik me af met hoeveel personen ik erin moet
maatje M, (maaaarrrrr ik ben wel ontploft hoor, er zit een buikie, zo 1 die je hebt na een bigmacmenu en milkshake
oh ja zo ver ben ik er weer niet in verdieptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:21 schreef Vanyel het volgende:
Hotmilk heeft geen beugels. Dat is met H niet zo comfy vind ik.
Dat heb ik ook heel vaak jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:29 schreef Susie het volgende:
@Aventura: wat mooi! En je hebt rood haar, ik had je heul anders in gedachten! Haha! Vraag me niet hoe, dat weet ik eigenlijk ook niet!
Lieve schat ik ben bijna op de helft en voel het nog precies zoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:01 schreef Poezebeest het volgende:
Ik vind het nog steeds erg onwennig om hier te postenEr zit een baby in mijn buik, ik voel me ontzettend zwanger en toch is het nog zo onwerkelijk dat er écht een kindje gaat komen. Zo lang gehoopt en dan eindelijk gelukt
Nu mag ik echt spulletjes uitzoeken, namen bedenken en dromen over hoe het zal zijn. Desondanks voel ik me ook de hele dag kotsmisselijk, doe ik niet anders dan slapen en hoop ik heel hard dat ik over een aantal weken wel op die roze wolk zit en kan genieten. Maar hey, ik krijg wel een baby...
Ik kon zelf in eerste instantie ook nergens slagen omdat de winkels hier in de buurt normaal al niets in mijn maat (cup G/H) hebben, en dus al helemaal niets groters of in zwangerschaps-/meegroei-uitvoering. Uiteindelijk ben ik bij Babypark tegen een Anita in cup I (i dus, niet L) aangelopen en heb er dus maar meteen twee gekocht. Zitten wel fijn, al zien mijn borsten er niet zo heel erg mooi in uit. De onderkant is mooi strak en wordt goed ondersteund, maar de bovenkant van de cup rekt naar mijn smaak iets te veel uit waardoor de vorm van mijn borsten iets minder mooi wordt. Nouja, dan maar iets minder mooi, als de steun maar goed is is mijn gedachte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
haha de 20 weken echo is niet altijd met 20 weken, kan weken speling tussen zitten. sommige lui hebben m al met 17 wk of pas met 23quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:35 schreef Susie het volgende:
hey KD, ben jij niet een week te vroeg voor de 20 weken echo?
ghe, ja nu je t zegtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Foto???? en overmorgen is de dag?
Ik wist het trouwens toch eerder dan jij wat we kregen.
Alleen had ik het liever pas na jou geweten
Ah ja... dan ben ik gewoon een van de lucky ones die gewoon precies op de dag af de 20 weken echo heeft! Kan niet wachten ook!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
haha de 20 weken echo is niet altijd met 20 weken, kan weken speling tussen zitten. sommige lui hebben m al met 17 wk of pas met 23ik 19 weken en 1 dag dus dat valt ontzettend mee.
Ik heb hem op 19 weken en 6 dagen. Maar gezien de bedenktijd voor wel/geen abortus lijkt het me niet wenselijk dat verloskundigen het pas in week 22/23 inplannen.. Dan valt er nml niets meer te kiezen en moet je misschien wel een niet levensvatbaar kindje voldragen... En dat lijkt me best heftig...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Susie het volgende:
[..]
Ah ja... dan ben ik gewoon een van de lucky ones die gewoon precies op de dag af de 20 weken echo heeft! Kan niet wachten ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |