abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97250913
Oeehhh Aventura, echt mooi! (ik wil oooooowwwwkkkkk ;( ... Maar O+ niet....)

Kleurdoos, nog 48uur!

Over het zogenaamde gezeur hier, ieder mens is anders. Het zou niet goed zijn als iedereen dezelfde ervaringen zou hebben. Een zwangerschap blijft nou eenmaal iets wat door de natuur aangestuurd wordt en waar je niets aan kan doen. En bij iedereen is het weer verschillend hoe men er op reageert.
Ik heb zelf altijd het idee gehad dat ik nogal model 'hardzak' was. Niks laten merken, masker op en toneelspelen met die handel! Pijn, in welke vorm dan ook, deed/doet mij vrij weinig.
Maar nu ik sinds 3 weken 24/7 misselijk ben, merk ik dat het mij niet in de koude kleren gaat zitten. Ik word er bepaald niet vrolijker van en dus heeft m'n omgeving er automatisch ook last van. En ja, dan lucht het wel op om even ongegeneerd te kunnen klagen. Het lost misschien lichamelijk niks op, geestelijk ben je je bagage weer even kwijt waardoor je het allemaal wat beter kunt ordenen en relativeren.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hier mensen klagen om aandacht te krijgen, of dat het allemaal wel meevalt. Ik geloof echt wel dat deze mensen er serieus doorheen zitten en als wij als virtuele vrienden en lotgenoten deze dames (en een enkele heer) een hart onder de riem kunnen steken, doen we dat graag toch?

Mefke, ik hoop dat je gewoon weer terugkomt hier en dat we binnenkort je kersverse nieuwe aanwinst kunnen bewonderen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')