Ik zie dat ze 24 minuten geleden nog online is geweest dus ze zal nog wel niet aan het bevallen zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Laatste post van Juud hier was van gistermiddag....
Dat is wel veel afvallen zeg.. Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Zal mijn statistieken maar niet neer plempen spekkie bigthen again Ik Val af als een zot.. -27.3
gelukkig nog steeds geen ketonen
Gyn was in mijn geval blij dat Ik flinke reserves had
Kamertje is heel tof geworden, ik dacht er gisteren nog aan dat ik je nog even foto's moest sturen.. Komt dus nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Laiveneertiekje, hoe is het met jullie kamertje? Er komen toch wel foto's he?
*weer wegsneakt*
wat zij zegt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef Poppejans het volgende:
KD kom eens gauw vertellen, ben rete nieuwsgierig!!!
Ik ben heel snel moe, maar doe ook geen sport...ik heb er een hekel aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook te zwaar dus moet ook uitkijken dat ik niet teveel aan kom. Nu 0,5 afgevallen (komt ook omdat ik nu minder honger hebt en veel gezonder eet). Probeer wel gewoon door te gaan met sporten, ook al ben ik moe. Zo meteen weer een rondje bodypump. Ben alleen bang dat met buik toch wat sporten af gaan vallen.
Zo anders ik wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef Poppejans het volgende:
KD kom eens gauw vertellen, ben rete benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |