Ik zie dat ze 24 minuten geleden nog online is geweest dus ze zal nog wel niet aan het bevallen zijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:37 schreef laiveneertiekje het volgende:
Laatste post van Juud hier was van gistermiddag....
Dat is wel veel afvallen zeg.. Hoe komt dat zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik Zal mijn statistieken maar niet neer plempen spekkie bigthen again Ik Val af als een zot.. -27.3
gelukkig nog steeds geen ketonen
Gyn was in mijn geval blij dat Ik flinke reserves had
Kamertje is heel tof geworden, ik dacht er gisteren nog aan dat ik je nog even foto's moest sturen.. Komt dus nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:01 schreef Incantrix het volgende:
Laiveneertiekje, hoe is het met jullie kamertje? Er komen toch wel foto's he?
*weer wegsneakt*
wat zij zegt!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef Poppejans het volgende:
KD kom eens gauw vertellen, ben rete nieuwsgierig!!!
Ik ben heel snel moe, maar doe ook geen sport...ik heb er een hekel aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook te zwaar dus moet ook uitkijken dat ik niet teveel aan kom. Nu 0,5 afgevallen (komt ook omdat ik nu minder honger hebt en veel gezonder eet). Probeer wel gewoon door te gaan met sporten, ook al ben ik moe. Zo meteen weer een rondje bodypump. Ben alleen bang dat met buik toch wat sporten af gaan vallen.
Zo anders ik wel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:02 schreef Poppejans het volgende:
KD kom eens gauw vertellen, ben rete benieuwd
Wij deden met aquajoggen altijd pittige buikspieroefeningen en het werd afgeraden om dat te doen als je zwanger bent. Ik zou zeker even bellen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef bitterend het volgende:
Vlindur ja dacht ik ook...Aventura lijkt een andere mening hierover te hebben! ik bel even naar het zwembad!
Trouwens aventura waarom mag je niet bij je eigen vk blijven? als alles zo goed gaat
Heb je wel genoeg tijd gehad om alles voor te bereiden? Zelf heb ik echt die weken wel nodig om e.e.a. bij te kopen, wassen, strijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef Juud79 het volgende:
Thanks Vlindur, als ik eerlijk ben had eigenlijk vorige week beter mijn laatste week kunnen zijn.
Maar ach, als ze nog een paar dagen blijft zitten, dan ben ik weer helemaal uitgerust.![]()
En het lijf moet het ook maar willen he, mijn hoofd wil heel veel en het lijft werkt gelukkig goed mee.
Dat zit wel goed hoor! De echoscopisten vermelden altijd al tijdens de echo hoe het ervoor staat. Daarna kijken we altijd samen op de computer naar de curve en bespreken we een en ander. De vorige keer was het ventje precies op de curve en zelfs een 'stevige' baby volgens haar! Dat was met 31 weken. Er wordt goed op me gelet hoor! Zoals ik al aangaf heb ik over twee weken (ben dan 35 wk 2 dg) en met 37 wk weer een controle en groeiecho. Maar dank voor de waarschuwingquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Aventura vraag na de groeiecho door over hoe groot jullie kindje is. En vraag de gyn elke keer te voelen en te schatten.
Je hebt precies de 2 dingen die er voor gezorgd hebben dat onze dochter met 34wk geboren is. Vanaf de 20wk is ze al in de groeicurve achteruit gegaan bleek later.
Ik wil je geen angst aan praten hoor maar je meer waarschuwen.
Krijg je ook bloeddruk verlangende medicatie?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef Aventura het volgende:
Dat kan ik me voorstellen ja..wij hebben echter nu geen reden om aan te nemen dat hij klein is, ik heb de metingen bekeken en ja, alles ziet er gewoon prima uit. Over twee weken weer een en dat vind ik prima, daar zit niet teveel tijd tussen. Buik groeit ook goed en vandaag vertelde de gyn dat ik genoeg vruchtwater heb (ook een teken dat het met de groei goed is), dus ik heb wel het gevoel dat ik er bovenop zit!
yups het gaat best snel; maar het werken blijft toch lastig hoor... vind het lastig om te zeggen, en wil ook niet elke keer met hetzelfde verhaal komen klagen, maar ik blijf zo intens allesverterend moe.... Ik slaap al sinds december amper; en kom dus niet tot rust... blijf moe moe moe...quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef Aventura het volgende:
BJ wat ga jij opeens hard en wat fijn dat je lekker met vakantie gaat. Heb je het nog steeds zo zwaar op je werk?
ik kon er echt neit meer slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:37 schreef Susie het volgende:
Even een vraagje over zo'n voedingskussen. Ik hoor hier meiden vertellen dat ze daardoor beter liggen enzo, maar hoe slaap je dan met zo'n ding? Heb er 1 gehad van een collega en vraag me echt af hoe je dan moet gaan liggen....
die krijgt vast een jochie, dus die is gaan shoppen en die gaat helemaal los.. denkik..quote:Waar blijft KD???
Ja joh, het kamertje was toen ik 6 maand zwanger was al klaar, zo ook bijna alle spullen waren toen al in huis. En in week 33 zoiets heb ik alles gewassen en gestreken, voor zover dat nog neit was gedaan. Ik had allemaal van die plastic kratten met deksel waar ik alles in bewaarde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg tijd gehad om alles voor te bereiden? Zelf heb ik echt die weken wel nodig om e.e.a. bij te kopen, wassen, strijken.
11 uur!quote:
Ja, ik dus ook.Maar ik ben ook wel beetje een doemdenker hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:23 schreef innepin het volgende:
Volgens mij 20wk echo. Ik zit ook al te bedenken dat ze misschien niet post omdat ze minder goed nieuws heeft gekregen. Bah, ik hoop het niet zeg
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:40 schreef Grunsfan het volgende:
Ik heb KD net met Elin gespot in de stad, die is dus aan het shoppen!! Kon niet aan haar gezicht aflezen wat ze te horen gekregen had maar ze ging richting H&M
Omdat ze een leven heeft?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:45 schreef Poppejans het volgende:
Ah dat klinkt toch als goed nieuws!
Maar aargh waarom komt ze het nou niet eerst effe hier melden?!!
Ik wil het weeeeeeten
KD? Nee dat valt wel mee hoor.quote:
dit enzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef Poppedein het volgende:
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefresh!!!!
oooh je krijgt een lady gaga!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Kd, wat heerlijk dat alles goed is meis!
Ik zie van voor een hamburgertje en van achter een piemeltje. Of andersom.
Ja dat zie ik ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik zie van voor een hamburgertje en van achter een piemeltje. Of andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |