Das normaal joh. Pas als je vk er iets van zegt kun je er misschien over nadenken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef farscapevr8 het volgende:
babybites geeft 700 gram voor 26 weken zwanger
onze zoon is nu 900 gram ongeveer
normaal of moet ik alvast weightwatchers reserveren?
Het is afwachten, de test laat namelijk nog steeds positief zien. Het kan nog te vroeg zijn om het via een echo te kunnen zien. Wist niet dat ze dat niet direct konden zien.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ahhbij deze dan een stevige knuffel..
En nu?
Hoever zou je moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het is afwachten, de test laat namelijk nog steeds positief zien. Het kan nog te vroeg zijn om het via een echo te kunnen zien. Wist niet dat ze dat niet direct konden zien.
<3 !quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben juist HEEL blij dat wij zijn getrouwd toen Rienk er al was![]()
[ afbeelding ]
Ivan als ringendrager en Lena als bruidsmeisje. God meid, ik had het wel geweten![]()
Ga J vragen! *NU*!
Mijn vrouw, niet ikquote:
2?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Kleurdoos het volgende:
enneuhm er zijn hier wel vaker lesbische koppels hoor, er zijn er hier net 2 moeder geworden
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Ivan als ringendrager en Lena als bruidsmeisje. God meid, ik had het wel geweten![]()
Ga J vragen! *NU*!
Eensch!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ivan als ringendrager en Lena als bruidsmeisje. God meid, ik had het wel geweten![]()
Ga J vragen! *NU*!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 24-05-2011 22:10:38 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
hmm oke..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn vrouw, niet ik
Ze had de test gedaan voordat ze overtijd was, toen was het al positief. Volgens de verloskundige zou het nu ~5 weken zijn.
Tess is geboren op 08-06-09 en wij zijn precies 3mnd later getrouwd op 08-09-09quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
Vicky! Ik wist helemaal niet dat jullie zijn getrouwd na de komst van Tess. Mooi gezinnetje zo. En wat is Tess nog klein.
Xaban, ik wil niet over je rottige berichtje heen walsen.Ik hoop dat jullie er gewoon te vroeg bij waren.
Wat voor echo heeft je vrouw gehad? Bij ongeveer 6 a 7 weken kan je bij een inwendige echo een vruchtje zien. 5 weken is inderdaad erg vroeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:47 schreef xaban06 het volgende:
Ik had gemeld dat de test positief was, vandaag langs de verloskundige, zij kon niks zien
Ja, 2 toch, jij en je lief!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
2?
Wat een toffe foto van Ivan en Lena. Ik ga mijn lief naar de donor schoppen
idd, jij en je liefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
2?
Wat een toffe foto van Ivan en Lena. Ik ga mijn lief naar de donor schoppen
dit is een 7w2d echo:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Nirak het volgende:
Wat ze evt kunnen zien bij 5 wkn is een innestelingsplekje. Maar als je een trage eicel hebt gehad kan het ook een week langer duren natuurlijk. Dus nog even afwachten
Oh wat was ze toen nog klein!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef innepin het volgende:
[..]
<3 !
En helemaal mee eens ook! Ik heb zo gauw geen foto van ons drietjes bij de hand, maar wel een bruidskindje dat ik ff off topic ga spammen
[ afbeelding ]
Maar je kan hem nu wel vragen en alles voorbereiden en echt trouwen als ze zitten kanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Prachtige foto!
[..]! Even wachten tot Lena kan lopen. Nou vooruit, tot ze kan zitten.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
Eensch!Oh ja kijk nou <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de echte foto's moet ik nog steeds doen. Deze is door de fotografe zelf online gezet en dus in zwartwit.
Ooit heb ik ze allemaal klaar en in kleur
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Mijn lief fokt niet, die telt hier mooi niet meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idd, jij en je lief
maar Pandora ook, al is die er weer vandoor
Wacht ff tot ik uit de kast kom. Ik zou je doen.quote:
you 2 would make a great couple!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wacht ff tot ik uit de kast kom. Ik zou je doen.
Dat zei je man gisterenavond niet...quote:
aah, okequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef Kleurdoos het volgende:
t klinkt nogal idioot als je zegt, lesbisch en er is er 1 moeder geworden, maar prima. dan telt je lief niet, maar dan gooi ik Pandora erbij. goed?
Ik ga toch mailen dan naar de vk..wou toch vragen hoeveel paracetamol ik in een week mag aangezien ik zo vaak hoofdpijn heb.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:43 schreef Aventura het volgende:
Het kan ook horen tot bekkenklachten. Mefke heeft daar weleens iets over gezegd. Ik zou het zeker aankaarten en zeker als het niet over gaat.
Ik ben nu 91 kilo hoor. Ik vind het wel prima zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:19 schreef Aventura het volgende:
Jee wat zijn jullie weinig aangekomen! Ik hoop na de bevalling weer op 69 te komen, liever nog op 66-65 kilo eigenlijk. Loop wel een beetje op de zaken vooruit eigenlijkEerst het ventje maar eens op de wereld zetten.
Ik begon ook met flink wat kilootjes teveel, dus ik mocht al niet teveel aankomen hoor...quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:19 schreef Aventura het volgende:
Jee wat zijn jullie weinig aangekomen! Ik hoop na de bevalling weer op 69 te komen, liever nog op 66-65 kilo eigenlijk. Loop wel een beetje op de zaken vooruit eigenlijkEerst het ventje maar eens op de wereld zetten.
kan je je voorstellen hoe ik eruit zag toen ik nog maar 68 kg woogquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben 182. 75-80 kilo is prima. Daarna vind ik het te dun voor mijzelf.
Dit snap ik helemaal!! 3 jaar geleden was ik overspannen geraakt en zat ik een paar maanden thuis, kon niks meer, het enige dat ik deed was DVD's kijken en als het even kon vretenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang voor die 100 kg-grens; ik had mezelf beloofd NOOIT meer een gewicht te bereiken van 3 getallen namelijk..
(en ik snap wel dat de omstandigheden nu anders zijn, maar psychisch is het best ff een dingetje..).
Sowieso vind ik de zomer daar erg geschikt voor... Tomaatjes, aardbeien, rode bessen, hmmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:41 schreef Aventura het volgende:
Gewoon gezonde dingen blijven eten, als het lukt bewegen en je verder niet rot voelen! Dat lijkt me goed voor ons zwangeren
dat klopt. we hebben er 1 gekocht. Huren was veel te duur in verhouding en deze kunnen we ook voor "normaal" badderen gebruiken.quote:
Wat voor wiegje hebben jullie gekocht?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zit iemand met zijn voetjes in mijn ribben te porren![]()
Gisteren is het wiegje gekomen, dit weekend fijn in elkaar zetten
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef Aventura het volgende:
T_A_P, ik ben nu 33 weken en ik heb geen pijn gehad. Terwijl mijn ventje toch goed beweegt. Hij zit niet in de buurt van mijn ribben volgens mij, meer lager. Af en toe een steek in mijn schaambeen. maar dat komt vermoedelijk omdat hij al is ingedaald. Maar hij doet me geen pijn met trappen.
Ja bij mij dus ook. De billetjes (denk ik) onder mijn navel, soms links en soms rechts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!
En soms is het net alsof ze zich topzwaar maakt ofzo en dan voelt de onderkant van mn buik helemaal zwaar, haha
Jipster, fijn dat alles goed was bij de controle!!!
En bij mij ligt de placenta ook achter, ik voelde mijn kindje met 16 weken
Hmm ben benieuwd, ben nu 16.1 wk! Grappig al die voorkeurshoudingen van jullie beebs!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!
En soms is het net alsof ze zich topzwaar maakt ofzo en dan voelt de onderkant van mn buik helemaal zwaar, haha
Jipster, fijn dat alles goed was bij de controle!!!
En bij mij ligt de placenta ook achter, ik voelde mijn kindje met 16 weken
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:43 schreef Kirb het volgende:
uit lurkstand.... Nirak ik heb je blog gelezen, wat een ontzettend heftig verhaal zeg! Ik hoop dat je de rest van je zwangerschap gezond en gelukkig doorkomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |