kan je je voorstellen hoe ik eruit zag toen ik nog maar 68 kg woogquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:23 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben 182. 75-80 kilo is prima. Daarna vind ik het te dun voor mijzelf.
Dit snap ik helemaal!! 3 jaar geleden was ik overspannen geraakt en zat ik een paar maanden thuis, kon niks meer, het enige dat ik deed was DVD's kijken en als het even kon vretenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ben wel een beetje bang voor die 100 kg-grens; ik had mezelf beloofd NOOIT meer een gewicht te bereiken van 3 getallen namelijk..
(en ik snap wel dat de omstandigheden nu anders zijn, maar psychisch is het best ff een dingetje..).
Sowieso vind ik de zomer daar erg geschikt voor... Tomaatjes, aardbeien, rode bessen, hmmmmmquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:41 schreef Aventura het volgende:
Gewoon gezonde dingen blijven eten, als het lukt bewegen en je verder niet rot voelen! Dat lijkt me goed voor ons zwangeren
dat klopt. we hebben er 1 gekocht. Huren was veel te duur in verhouding en deze kunnen we ook voor "normaal" badderen gebruiken.quote:
Wat voor wiegje hebben jullie gekocht?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Er zit iemand met zijn voetjes in mijn ribben te porren![]()
Gisteren is het wiegje gekomen, dit weekend fijn in elkaar zetten
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:36 schreef Aventura het volgende:
T_A_P, ik ben nu 33 weken en ik heb geen pijn gehad. Terwijl mijn ventje toch goed beweegt. Hij zit niet in de buurt van mijn ribben volgens mij, meer lager. Af en toe een steek in mijn schaambeen. maar dat komt vermoedelijk omdat hij al is ingedaald. Maar hij doet me geen pijn met trappen.
Ja bij mij dus ook. De billetjes (denk ik) onder mijn navel, soms links en soms rechts.quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!
En soms is het net alsof ze zich topzwaar maakt ofzo en dan voelt de onderkant van mn buik helemaal zwaar, haha
Jipster, fijn dat alles goed was bij de controle!!!
En bij mij ligt de placenta ook achter, ik voelde mijn kindje met 16 weken
Hmm ben benieuwd, ben nu 16.1 wk! Grappig al die voorkeurshoudingen van jullie beebs!quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat mn meisje voorkeur heeft om meer laag te liggen. Voel het ook vaak vlakbij mn schaambeen kriebelen als ik rechtop zit, zo'n grappig gevoel!
En soms is het net alsof ze zich topzwaar maakt ofzo en dan voelt de onderkant van mn buik helemaal zwaar, haha
Jipster, fijn dat alles goed was bij de controle!!!
En bij mij ligt de placenta ook achter, ik voelde mijn kindje met 16 weken
Dankjequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:43 schreef Kirb het volgende:
uit lurkstand.... Nirak ik heb je blog gelezen, wat een ontzettend heftig verhaal zeg! Ik hoop dat je de rest van je zwangerschap gezond en gelukkig doorkomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |