De camping gaat pas open op zaterdag om 12:00 uur, dus je kan vrijdag niet al op camping B staan tenzij je bij iemand gaat overnachten?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:01 schreef AppleBite het volgende:
Pffff zo ziek veel zin in![]()
Gewoon nog 18 (of toch 19?) dagen!
Ik ga er samen met een vriend vrijdagavond al heen, dus lekker een plaatsje op Camping B.
Ik had alleen nog een paar vraagjes,
Kijk, ik en een vriend gaan vrijdagavond al en we gaan met een groep van vier, de andere 2 komen dus pas zaterdagochtend rond half 11. Wij nemen vrijdagavond al hun tent mee, zouden wij Camping B zaterdagochtend op kunnen met twee tenten? Dus dat ik en mijn vriend allebei een twee-persoons tent meenemen.
En verder (jaaa ik weet het, een festival newbie) hoe zit het met het ontbijt e.d., kan je dat gewoon s'ochtends in een supermarkt halen of wordt het aangeraden om dat mee te nemen?
de campings gaan al jaaaren niet meer open vanaf 12 uur. Houd maar gewoon de tijden in de op aanquote:Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef Hanazuki het volgende:
[..]
De camping gaat pas open op zaterdag om 12:00 uur, dus je kan vrijdag niet al op camping B staan tenzij je bij iemand gaat overnachten?
En ook: hoe vroeg moet je er heen als je een goeie plaats wil? Is het al prima als je daar rond 11:00 uur bent of moet je echt vroeg gaan om in de rij te staan? (kom uit de Randstad dus moet wel een eindje reizen). Ik lees nu in de OP dat je er al om 5 uur moet zijn als je op camping A wil staan... serieus? Ik kan er dan niet eens zijn.
Zal er bij Coldplay een pit zijn? Nee toch?
elk jaar doe Ik dat op het laatste moment, nu staan de blikjes al klaar in de kastquote:
Stoeltje is eerste levensbehoefte op de camping.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Stoeltjes lijkt me zo onhandig om mee te nemen. En in het gras liggen is ook wel goed.
Stoeltje is onmisbaar op een festivalcamping... Ik hou niet van op de natte grond zitten.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Stoeltjes lijkt me zo onhandig om mee te nemen. En in het gras liggen is ook wel goed.
Idd, ik dacht ik open er toch maar een.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Stoeltje is onmisbaar op een festivalcamping... Ik hou niet van op de natte grond zitten.
Edit: oeps, zag te laat dat ik de laatste post had in het vorige topic :![]()
Ik hang hem gewoon aan mijn backpack, nergens last van:) ideaal hoor, na al dat zitten, liggen, planking, hangen op de grond, wil je ook gewoon kunnen zitten in een stoeltjequote:Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Een vuilniszak om op te zitten is toch voldoende om je bips voor een natte broek te behoeden ^^?quote:Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Stoeltje is onmisbaar op een festivalcamping... Ik hou niet van op de natte grond zitten.
Edit: oeps, zag te laat dat ik de laatste post had in het vorige topic :![]()
Ik zit gewoon niet lekker op de grond, vind het toch heel wat fijner zitten in een stoeltje. Is ook veel praktischer in verband met ontbijten, je 's morgens klaarmaken enz.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Hanazuki het volgende:
[..]
Een vuilniszak om op te zitten is toch voldoende om je bips voor een natte broek te behoeden ^^?
Oordopjes vind ik ook onmisbaar inderdaad. Maar ik heb zelf nog nooit eerder geslapen dan 3 uur, aangezien ik zelf meestal ook wel in die feesttent op camping B hangquote:Op dinsdag 24 mei 2011 06:58 schreef Veadige het volgende:
Oordopjes is zéker goede tip, ik kan niet zonder.
Zelfs ondanks dat ik behoorlijk wat alcohol mijn strot naar beneden jaag in die 3 dagen, ben ik ieder nacht toch weer blij met die oordopjes.
Ik moet er niet aan denken om met een bonkende kop in de tent te gaan liggen en dan ook nog naar het gedreun van de "feesttent" te moeten luisteren.
En die gaat tot 3uur door.
En anders wordt je wel uit je slaap gehouden door gasten naast je die menen interessant te moeten doen tot vroeg in de morgen (en daardoor de helft van de volgende festivaldag missen)
Ik begin altijd pas met flink bier drinken als de festivaldag is afgelopen, dus dan ga ik wel met gemak door tot 3 uur, dan heb ik evengoed nog oordopjes nodig, maar goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 07:55 schreef Veadige het volgende:
Ik ga altijd rond 01.00 de tent in om te slapen.
En dan ben ik gaar van het bier.
En ja, dan heb ik tóch nog oordopjes nodig.
En dan de volgende dag (overdreven) vroeg opstaan en dan naar de WC en douchen, lekker rustig!
En daarna de kater weer wegspoelen met... bier!!
Ik zorg daarom dat ik ook altijd tot 3uur daar ben, heb ik er ook geen last van als ik ga slapenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 06:58 schreef Veadige het volgende:
Uit (jarenlange) ervaring:
Camping A open rond 06:45.
Maar we zijn ook al eens rond 10:00 naar de camping gegaan en vonden ook nog een prachtige plaats!
Als je zorgt dat je zo voor een uurtje of 9 daar bent heb je altijd een goede plaats.
We zien jaarlijks om 12.00 nog volbepakte mensen rondstruinen en die vinden allemaal nog een plekje, anders laten ze hun de camping niet op.
Oordopjes is zéker goede tip, ik kan niet zonder.
Zelfs ondanks dat ik behoorlijk wat alcohol mijn strot naar beneden jaag in die 3 dagen, ben ik ieder nacht toch weer blij met die oordopjes.
Ik moet er niet aan denken om met een bonkende kop in de tent te gaan liggen en dan ook nog naar het gedreun van de "feesttent" te moeten luisteren.
En die gaat tot 3uur door.
En anders wordt je wel uit je slaap gehouden door gasten naast je die menen interessant te moeten doen tot vroeg in de morgen (en daardoor de helft van de volgende festivaldag missen)
-edit-
Ik vind het trouwens behoorlijk not-done dat PP om 22.30 moet stoppen i.v.m. geluidsoverlast voor de omliggende buurt, maar dat de "feesttent" op de camping en vooral die bij het nabijgelegen tankstation tot 3.00 mogen doorgaan.
Die "feesttent/feesthal" bij dat tankstation heeft sowieso niks met PP te maken en trekt alleen ongure figuren uit de regio die verder helemaal niks met PP hebben.
Bij zo'n hoorwinkel, of hoe dat dan ook officieel mag heten. Je kunt er zowel ottoplastieken (150 euro) als speciale concertdopjes (20 euro) kopen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef Hanazuki het volgende:
Waar kan je goede oordopjes halen? Ik zoek geen oranje dingen van 2 euro van de Kruidvat ofzo, want ze moeten wel lekker zitten :p... Misschien sowieso goede oordopjes halen als investering voor concerten en feesten.. Maar als student zijnde heb ik een budget. Iemand goeie tips?
Maar je moet volgens mij wel verschil maken:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef Hanazuki het volgende:
Waar kan je goede oordopjes halen? Ik zoek geen oranje dingen van 2 euro van de Kruidvat ofzo, want ze moeten wel lekker zitten :p... Misschien sowieso goede oordopjes halen als investering voor concerten en feesten.. Maar als student zijnde heb ik een budget. Iemand goeie tips?
Inderdaad. Gewoon van die goedkope oordopjes bij een bouwmarkt oid halen om te kunnen slapen en een setje van 20 euro voor tijdens concerten. Ze verkopen bij die hoorwinkels ook speciale reis- en slaap-oordopjes btw.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef Stinus het volgende:
[..]
Maar je moet volgens mij wel verschil maken:
- oordopjes voor het slapen
- oordopjes voor concerten & feesten
De eerste moeten juist zoveel mogelijk geluid buiten houden, en de anderen moeten alleen de Decibelletjes een beetje omlaag halen zodat je zonder schade aan je oren (en relaxter) kunt luisteren. Ik denk dat hier geen fatsoenlijke middenmoot voor is?
Hans anders otoplastieken 89 euro voor zachte en 69 voor harde. En 10 euro voor gewone slaap, vliegtuig of concertdoppen. En ze werken primaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij zo'n hoorwinkel, of hoe dat dan ook officieel mag heten. Je kunt er zowel ottoplastieken (150 euro) als speciale concertdopjes (20 euro) kopen.
Waarom rij je er niet met de auto naartoe?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij gaan met de auto, maar ben bang dat het toch niet gaat passen. De auto is 'best wel een beetje heel erg klein' voor 4 personen. Ga proberen alles zo klein mogelijk in te pakken. Of ik het dan weer ingepakt krijg voor de terugweg dat is nog maar de vraag....
Boodschappen (eten, drank) gaan we waarschijnlijk zaterdagochtend in Landgraaf halen. Gewoon ff naar de Aldi, Jumbo of Albert Heijn, is een kwartiertje lopen. Hoeven we dat zoiezo niet mee te slepen/te pletten in de auto. Hebben al die winkels een beetje voldoende op voorraad, of is zaterdag rond 12:00 alles al weg?
Dus je hoeft mijn steekwagen niet meer te huren om bier te halen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
Net te horen gekregen dat we met de auto gaan!Lekker die achterbak volladen en gaan met die banaan.
Ehm, omdat die op een parkeerplaats staat? We willen eerst op Camping A zien te komen, dus we zullen voor openingstijd van de supermarkt aankomen. Weet niet hoe ver weg we de auto parkeren, en ik weet ook niet of dat als de auto op zo'n pinkpopparkeerterrein staat gewoon steeds te gebruiken is??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom rij je er niet met de auto naartoe?
Okquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ehm, omdat die op een parkeerplaats staat? We willen eerst op Camping A zien te komen, dus we zullen voor openingstijd van de supermarkt aankomen. Weet niet hoe ver weg we de auto parkeren, en ik weet ook niet of dat als de auto op zo'n pinkpopparkeerterrein staat gewoon steeds te gebruiken is??
Nee, het bier gaat vanaf huis al mee in de achterbak. Wrs ook met een steekkarretje ernaast.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:17 schreef mieknok het volgende:
[..]
Dus je hoeft mijn steekwagen niet meer te huren om bier te halen?
Jawel hoor. Parking is ong kwartier lopen van camping b, beetje doorstappen dan 10, en ze letten er niet op of je al 20x voorbij bent gelopen met bier... Totdat je met een volledige bar gaat slepen, dà t gaat wel opvallenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het bier gaat vanaf huis al mee in de achterbak. Wrs ook met een steekkarretje ernaast.![]()
Ik neem aan dat we gewoon meerdere malen heen en weer kunnen lopen tussen de auto en de tent om onze voorraad bier te verplaatsen? Jij hebt namelijk ervaring met de parking e.d.?
Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaatsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef mieknok het volgende:
[..]
Jawel hoor. Parking is ong kwartier lopen van camping b, beetje doorstappen dan 10, en ze letten er niet op of je al 20x voorbij bent gelopen met bier... Totdat je met een volledige bar gaat slepen, dà t gaat wel opvallen
Oh...dat zou wel extreem handig zijn. Dan kan ik mieknok helpen bij het dragen van haar spullen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaats
Met 5 man in een 3 deurs daihatsu charade naar menig festival geweest, nooit moeite gehad met plaats tekort.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij gaan met de auto, maar ben bang dat het toch niet gaat passen. De auto is 'best wel een beetje heel erg klein' voor 4 personen. Ga proberen alles zo klein mogelijk in te pakken. Of ik het dan weer ingepakt krijg voor de terugweg dat is nog maar de vraag....
Boodschappen (eten, drank) gaan we waarschijnlijk zaterdagochtend in Landgraaf halen. Gewoon ff naar de Aldi, Jumbo of Albert Heijn, is een kwartiertje lopen. Hoeven we dat zoiezo niet mee te slepen/te pletten in de auto. Hebben al die winkels een beetje voldoende op voorraad, of is zaterdag rond 12:00 alles al weg?
Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaats
Of course...ik heb biceps als scheepskabels! (en een steekkarretjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietjeIk kan er niet mee zitten. Hoor net dat Ik word geholpen door meneer kapitein :-P
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Het gaat al aardig snel zo! Zijn er nog mensen die met de bus gaan?
Waarom zo vroeg?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef Pizzabodem het volgende:
Welke parking is er eigenlijk tussen 5 en 6 uur op zaterdagochtend al geopend?
Lijkt mij dat ze om de doorstroming te behouden toch wel al een parking opengooien?
Had het eerder gevraagd, en toen noemde iemand het station. Lijkt mij niet ideaal....
Omdat wij graag een goed plekje hebben op camping A, en zo hopen we ook de drukte op de weg een beetje voor te zijn.quote:
Ok. Mij iets te vroeg...heb geen zin om rond half 4 al te vertrekken, want dat zou betekenen dat ik totaal niet slaap de nacht ervoor en dat je het festival al met een valse start begint.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:53 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Omdat wij graag een goed plekje hebben op camping A, en zo hopen we ook de drukte op de weg een beetje voor te zijn.
We zaten er ook aan te denken om een avond van te voren gewoon naar een camping in de buurt te gaan, dan kunnen we goed slapen en dan om 7:00/7:30 in landgraaf zijn ofzo. Dan kunnen we alles heel rustig aan doen. Is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Mij iets te vroeg...heb geen zin om rond half 4 al te vertrekken, want dat zou betekenen dat ik totaal niet slaap de nacht ervoor en dat je het festival al met een valse start begint.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Editquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietjeIk kan er niet mee zitten. Hoor net dat Ik word geholpen door meneer kapitein :-P
30 euro? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:
[..]
[..]
Edit
Ow wacht ff, bedoel je parkeerplaats Mondo Verde (ofzo)? Ik ga toch geen 30 euro betalen om 3 dagen te parkeren gek, voor die paar minuten sjouwenDie parkeerplaats bij C is 15 euro en ook bewaakt...
Zij heeft het over die Mondo Verde-parking, waar ze idd 30 euro voor 3 dagen vragen. Kun je ons dan misschien vertellen welke parking (welke straat) jij bedoelt? Hoe laat kom je daar aan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
30 euro? Hoe kom je daar nu weer bij?Maar is al goed hoor... Jij weet een betere p-plaats. Maakt mij niet uit.. Ik heb nooit meer dan 10 euro betaald voor 3 dagen parkeren
Dan is dat sinds vorig jaar veranderd, toen ben ik niet geweest, maar alle voorgaande jaren heb ik nooit meer dan 10euro betaald voor 3 dagen parkeren daar..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zij heeft het over die Mondo Verde-parking, waar ze idd 30 euro voor 3 dagen vragen. Kun je ons dan misschien vertellen welke parking (welke straat) jij bedoelt? Hoe laat kom je daar aan?
dan toch de site maar eens gaan checken, in de loop der jaren zijn de prijzen nogal gestegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan is dat sinds vorig jaar veranderd, toen ben ik niet geweest, maar alle voorgaande jaren heb ik nooit meer dan 10euro betaald voor 3 dagen parkeren daar..
Jaaaaaaaaaaa! Tof ideequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
maar je gaat dus wel. Een meet met mijn UI
Yup, neem er een mee. Weegt niks jah.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die gitaren meeslepen? Ik zit zelf te twijfelen...de nadelen wegen eigenlijk niet echt op tegen de voordelen.
Weegt idd niks, alleen het neemt wel ruimte in en ik zou het zonde vinden als hij wordt gejat. Daarnaast vraag ik me af of ik er wel zoveel op ga spelen, aangezien ik toch bezopen in dat tentje kruip naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Yup, neem er een mee. Weegt niks jah.
Gebruik hem meestal achteraf wel te weinig eigenlijk.
Heb het een keer gedaan, vond het best wel een gesleep, maar goed met die kutgitaar mocht dan ook alles gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die gitaren meeslepen? Ik zit zelf te twijfelen...de nadelen wegen eigenlijk niet echt op tegen de voordelen.
zak chips erover maar mag niet he xquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:21 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Vraagje : stel iemand kan maar 2 van de 3 dagen gaan, maar heeft wel een weekendkaart. Idee is dat ik op zaterdag met het kaartje het polsbandje ophaal, en dat somehow zondag doorgeef aan degene die zondag & maandag gaat.
Iemand ervaringen mee? Hoe maak je het polsbandje los en weer fatsoenlijk vast?
Als het polsbandje kapot is kan dat ingeruild worden voor een nieuw polsbandje bij een van de infobalies. Je krijgt alleen een nieuw polsbandje op vertoon van je entreekaart en het kapotte polsbandje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:21 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Vraagje : stel iemand kan maar 2 van de 3 dagen gaan, maar heeft wel een weekendkaart. Idee is dat ik op zaterdag met het kaartje het polsbandje ophaal, en dat somehow zondag doorgeef aan degene die zondag & maandag gaat.
Iemand ervaringen mee? Hoe maak je het polsbandje los en weer fatsoenlijk vast?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
entreekaart moet je sowieso iedere dag laten zien bandje of niet
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
entreekaart moet je sowieso iedere dag laten zien bandje of niet
Is dat raar dan?quote:
Is dat serieus zo? Ik ben kennelijk alleen festivals als lowlands gewend waar je 24/7 of het terrein bent en dus alleen een bandje nodig hebt om op het festivalgebied te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:57 schreef .aeon het volgende:
Hij heeft gelijk hoor. Bij de ingang van het festivalterrein moet je gewoon je kaartje laten zien. Bandjes zijn voor op de camping.
Ja, je moet altijd je kaartje kunnen laten zien icm je polsbandje. Bij LL is dat idd makkelijker omdat je altijd op terrein blijft en bij Pinkpop dus niet... Ik geloof dat bij verlies van je kaartje je zelfs een nieuwe zou moeten kopen, ook al heb je een bandje, dat is dan wel een beetje jammer....quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:16 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Is dat serieus zo? Ik ben kennelijk alleen festivals als lowlands gewend waar je 24/7 of het terrein bent en dus alleen een bandje nodig hebt om op het festivalgebied te komen.
Nee idd, is niet veel moeite. Maargoed, voor je polsbandje moet je ook je 3-dagen kaartje laten zien, dus ik snap niet helemaal wat de toegevoegde waarde van zo'n ticket precies is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:54 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ja, je moet altijd je kaartje kunnen laten zien icm je polsbandje. Bij LL is dat idd makkelijker omdat je altijd op terrein blijft en bij Pinkpop dus niet... Ik geloof dat bij verlies van je kaartje je zelfs een nieuwe zou moeten kopen, ook al heb je een bandje, dat is dan wel een beetje jammer....
Maar ach, hoeveel moeite is een kaartje bij je houden nu eenmaal
Nee dat snap ik ook niet. Als je bandje stuk is, krijg je op vertoon kapotte bandje en kaart een nieuwe, maar als je bandje kwijt is, dan is het jammer, krijg je geen nieuw bandje... (anders kan iedereen die een kaart vind een bandje krijgen) Dus meerwaarde heeft het niet...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee idd, is niet veel moeite. Maargoed, voor je polsbandje moet je ook je 3-dagen kaartje laten zien, dus ik snap niet helemaal wat de toegevoegde waarde van zo'n ticket precies is.
Dus wanneer je je bandje kwijt bent kom je de camping ook niet meer op?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef mieknok het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet. Als je bandje stuk is, krijg je op vertoon kapotte bandje en kaart een nieuwe, maar als je bandje kwijt is, dan is het jammer, krijg je geen nieuw bandje... (anders kan iedereen die een kaart vind een bandje krijgen) Dus meerwaarde heeft het niet...
Mijn meerwaarde is dat mijn kaart na afloop op mijn collage prikbord concerten/festivals op het toilet beland
Als ik het goed lees op pinkpop.nl (wat niet goed lukt op mijn werk... zucht) dan zou je in principe gelijk naar de informatie stand moeten gaan en waarschijnlijk een nieuw kaartje moeten kopen. Jaja, goed geregeld! Maar heb er zelf en ken niemand die daar ervaring mee heeft. Ben eigenlijk wel beniewd, dus iemand ervaring mee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus wanneer je je bandje kwijt bent kom je de camping ook niet meer op?
Alsof je iets 'bewust' gaat verliezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef .aeon het volgende:
Je moet je polsbandje gewoon niet verliezen. Niet te los omdoen en als je ziet dat hij begint te scheuren direct omwisselen (is mij overigens nog nooit overkomen).
Ik val je toch ook niet aan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef .aeon het volgende:
Dat zeg ik toch niet?
Als je bang bent om je polsbandje te verliezen, moet je er gewoon af en toe op moet letten of hij strak genoeg zit/niet aan het scheuren is. Dat ding valt echt niet zomaar van je pols af.
Ja, het zijn vrij stevige dingenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MissSpooky het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat zo'n bandje kan scheuren, die zijn echt zo sterk! Zit nogsteeds om mijn pols van vorig jaar.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MissSpooky het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat zo'n bandje kan scheuren, die zijn echt zo sterk! Zit nogsteeds om mijn pols van vorig jaar.
Ik heb er ook verschillende gehad die ik jaren om hadquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...ik wou het ook zeggen, maar ik dacht: "Nah...moet iedereen lekker zelf weten."
Vouwstoeltjes voor 5.79 bij de Action. Dat zijn tenminste hoge stoeltjes. Die van de Hema zitten zo laag bij de grond.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef Gezicht het volgende:
Strandstoeltjes voor 10 Euro bij de Hema.
quote:
Leenbakker eens proberen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef Exterminator het volgende:
Hoelaat zou je daar moeten zijn om nog een plekje op camping B te bemachtigen aangezien het nu waarschijnlijk drukker zal zijn dan andere jaren aangezien het dit jaar weer met pinksteren is?
Ben hier ook nog op zoek naar n vouwstoeltje, heb ze idd bij de action gezien en bij de xenos.. nu hebben ze ze niet meer grr
2,50 oftewel 1 muntjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur is bier eig? Daar staat niks over in de gids.
Ben blij dat ik op de camping zelfvoorzienend ben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
2,50 oftewel 1 muntje
http://www.pinkpopcentral(...)pop-persconferentie/
wut?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef tdrone het volgende:
altijd beter dan friet (¤2,50) met mayo (¤5,00)
En als je iets gezonds wil eten ben je nog eens het dubbele kwijt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef tdrone het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vouwstoeltjes voor 5.79 bij de Action. Dat zijn tenminste hoge stoeltjes. Die van de Hema zitten zo laag bij de grond.
Da's niet waar op Pinkpop.. Het Pinkpopfrietje is gewoon mét mayonaise voor één bon.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef tdrone het volgende:
Je laat het liever een verassing worden zodat je onvoorbereid ter plaatse aankomt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga proberen om vanaf morgen geen weersvoorspellingen meer te kijken!
Pff gezond eten, doen we niet aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als je iets gezonds wil eten ben je nog eens het dubbele kwijt.
Nee 2 dagen ervoor kijk ik wel alleen als het nu sombere berichten zijn word ik chaggerijnigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je laat het liever een verassing worden zodat je onvoorbereid ter plaatse aankomt?
Als het te duur is iig niet...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef mieknok het volgende:
[..]
Pff gezond eten, doen we niet aan![]()
Tsja, friet met mayo --> 1 bon
gezond bekertje met stukkies fruit --> 2 bonnen (of 3?)
kroket --> 1 bon
broodje met gezonde meuk --> 2 bonnen
De steenoven pizza´s op camping B zijn wel heel erg jammie nadat je bent teruggekomen van het festivalterreinHoop dat die er weer zijn. Dag maat 36
Hallo bier en pizza buik
![]()
Neem zelf maar weer wat appels en bananen mee voor het gezonde gevoel smorgens...
Same here, op het overnachten in de buurt van Landgraaf na.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:00 schreef AppleBite het volgende:
Nog 15 dagen![]()
Echt zooo superveel zin in, vrijdagnacht ergens overnachten in de buurt van Landgraaf, en dan s'ochtends vroeg op tijd zijn voor Camping B
Op weeronline.nl voorspellen ze tot de donderdag ervoor nog goed weer. (Voor zover je daar waarde aan kunt hechten.)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee 2 dagen ervoor kijk ik wel alleen als het nu sombere berichten zijn word ik chaggerijnig
Dat is een beetje het punt want de voorspellingen op weeronline veranderen om het uur onderhandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het te duur is iig niet...Anders liever gezond dan ongezond, vind het niet eens lekker om 3 dagen achter elkaar alleen maar junkfood te eten.
[..]
Same here, op het overnachten in de buurt van Landgraaf na.Man...die voorpret alleen al is het geld al waard.
Morgen even kijken voor een mooi stoeltje en andere essentialia.
[..]
Op weeronline.nl voorspellen ze tot de donderdag ervoor nog goed weer. (Voor zover je daar waarde aan kunt hechten.)
True...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt want de voorspellingen op weeronline veranderen om het uur onderhand
Dat vroeg ik mezelf dus ook af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag je een wegwerpbarbecue meenemen op de camping?
Want ik ben niet zo goed met gasflesjes en ik wil gewoon mijn water kunnen koken enzo, dat lukt boven zo'n wegwerpgeval vast ook wel.l.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf dus ook af.Ik zit ook te twijfelen om m'n waterpijp mee te nemen.
Voor bbq's zijn aparte plekken. Gasflesjes mag je wel bij je tent gebruiken, gebruiken wij ook al n aantal jaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Want ik ben niet zo goed met gasflesjes en ik wil gewoon mijn water kunnen koken enzo, dat lukt boven zo'n wegwerpgeval vast ook wel.l.
Is dat duur dan?Ik heb daar toch heul geen verstand vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Voor bbq's zijn aparte plekken. Gasflesjes mag je wel bij je tent gebruiken, gebruiken wij ook al n aantal jaar.
Nee, je mag twee sixpacks (blik, glas is verboden) per persoon de camping op meenemen. En als je er drie meeneemt zal dat ook geen probleem zijn, maar je moet het niet te bont maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef senderrr het volgende:
Maar als je zaterdag gewoon wat bier gaat halen bij de supermarkt, gaan ze dan niet moeilijk doen als je dat meeneemt op de camping?
Ja, maar mag je alleen gebruiken op de speciaal daarvoor aangewezen plaatsen (en terecht)quote:
Normaal gesproken is een tray per persoon ook geen enkel probleem...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef .aeon het volgende:
[..]
Nee, je mag twee sixpacks (blik, glas is verboden) per persoon de camping op meenemen. En als je er drie meeneemt zal dat ook geen probleem zijn, maar je moet het niet te bont maken.
Deden ze vorig jaar bij mij ook niet moeilijk over... De beveiliger maakte m'n koelbox open en de blikken rolden letterlijk eruit. Hij probeerde nog onder in de koelbox te kijken, maar uiteindelijk gaf hij het toch maar opquote:Op zondag 29 mei 2011 18:33 schreef senderrr het volgende:
Mooizo, dat wordt dan een tray per persoon.
En dat is heel willekeurig. Beveilgers zijn er namelijk niet bij Pinkpop. Vrijwilligers doen dit namelijk. Wel is er 1 officiële beveiliger in de buurt voor het geval dat. De meeste zijn zelf ook Pinkpopgangers dus ze laten veel toe. Maar er zit soms een strebertje tussen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar bij mij ook niet moeilijk over... De beveiliger maakte m'n koelbox open en de blikken rolden letterlijk eruit. Hij probeerde nog onder in de koelbox te kijken, maar uiteindelijk gaf hij het toch maar op. Mocht je commentaar krijgen over de hoeveelheid dan zeg je gewoon dat het voor de hele groep is.
Ben ik blij dat wij met de auto kunnen. Krijg je het niet mee naar binnen, dan loop je nog een keer terug.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:42 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dat is heel willekeurig. Beveilgers zijn er namelijk niet bij Pinkpop. Vrijwilligers doen dit namelijk. Wel is er 1 officiële beveiliger in de buurt voor het geval dat. De meeste zijn zelf ook Pinkpopgangers dus ze laten veel toe. Maar er zit soms een strebertje tussen.
Oftewel gewoon proberen. Als het lukt, blij. Als het niet lukt, jammer maar niet achteraf klagen
Dat is een goede tip. Wij hadden ook altijd een bewaarpunt. In een auto bijvoorbeeld. En dan als het op is gewoon met een aantal man even gaan halen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik blij dat wij met de auto kunnen. Krijg je het niet mee naar binnen, dan loop je nog een keer terug.
Beetje hetzelfde bij ons. Ik wil The Gaslight Anthem zien en een andere vriendin wil weer graag naar All Time Low. Wordt gewoon opsplitsen denk ik...doe ik ook niet zo moeilijk over.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef AppleBite het volgende:
Weet iedereen ook al precies waar ze naar toe gaan?
Bij ons zijn we het redelijk eens, maar bij 3 dingen zijn er twijfel, maar dan kunnen we ons altijd nog opsplitsen, er is twijfel over:
- 30 seconds to mars of Deadmau5 (hier is het grootste gedoe om)
30 stm is meer de ervaring en het feit dat ze nauwelijks optreden in Nederland (de komende tijd), en deadmau5 is ook echt ziek vet, en 30 stm is live niet geweldig.
Verder nog
Bloody Beatroots of Avenged Sevenfold
en
All Time Low of The Gaslight Anthem
Verder ziet de weersverwachting er echt geweldig uit
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef AppleBite het volgende:
Bij ons zijn we het redelijk eens, maar bij 3 dingen zijn er twijfel, maar dan kunnen we ons altijd nog opsplitsen, er is twijfel over:
30 stm is meer de ervaring en het feit dat ze nauwelijks optreden in Nederland (de komende tijd), en deadmau5 is ook echt ziek vet, en 30 stm is live niet geweldig.
Verder nog
en
30stm vorig jaar op werchter gezien geloof ik, vond er niet zoveel aan.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef MissSpooky het volgende:
The Script live is goedVoor zover ik me kan herinneren geen vals nootje te bekennen.
Ik zit ook gigantisch te twijfelen tussen 30STM en Deadmau5. 30stm is gewoon cool omdat Jared. Voorderest zuigen ze. Vriendin van me wil daar per se naar toe en wil dat ik meekom. Dan hebben we Deadmau5 waar ik van iedereen hoor dat dat übergeweldig is, en daar wil mn vriend me naar mee sleuren. Can't decide! Help!
deadmau5 is flink los gaan, waar 30stm echt mega mega MEGA ruk is live. Publiek staat meer op het podium te zingen dan de zanger zelf. Optreden er om heen is wel aardig om te zien, maar dan zou ik toch veel liever naar deadmau5 gaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef AppleBite het volgende:
Verder nog
en
Lekker naar Deadmau5 gaan, joh.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef MissSpooky het volgende:
The Script live is goedVoor zover ik me kan herinneren geen vals nootje te bekennen.
Ik zit ook gigantisch te twijfelen tussen 30STM en Deadmau5. 30stm is gewoon cool omdat Jared. Voorderest zuigen ze. Vriendin van me wil daar per se naar toe en wil dat ik meekom. Dan hebben we Deadmau5 waar ik van iedereen hoor dat dat übergeweldig is, en daar wil mn vriend me naar mee sleuren. Can't decide! Help!
Mensen...gratis bier en koffie bij de bloementent!quote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef mieknok het volgende:
Nog 11 dagen!!![]()
Vanmiddag op het strand in Scheveningen een zonnedans gedaan, mensen keken een beetje raar maarja, je moet wat over hebben he voor mooi weer...
Het eerste optreden wat ik ooit zag van 30stm was op pinkpop en vond het wel aardig, maar toen waren ze nog maar net bekend, vorig jaar op LL waren ze echt ruk... Dus ik zou gaan voor Deadmau5 gaan![]()
De tent is zoek! Mijn vriend heeft hem vorig jaar na Wechter opgeborgen, maar waar? Zucht...Ligt op zijn zolder (=troep) of bij paps en mams op zolder/schuur1/schuur2 (= nog grotere troep...) In ieder geval niet in mijn opberghok (3 bij 2 meter, een 4 persoonstent zou daar wel ietwat opvallen
) Ach, komt deze week vast wel boven water. Anders heb ik nog een prachtige bloementent
Hahaha, als ik het al niet opgedronken hebquote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen...gratis bier en koffie bij de bloementent!
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hahaha, als ik het al niet opgedronken hebMaar jij mag wel een biertje hoor van me
op het terrein of om te slapen???quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:38 schreef Kruitdampje het volgende:
Het wordt de 1e keer pinkpop voor mij...
Iemand nog tips, buiten het gebruik van oordopjes?
nja beide eigenlijk, de bedoeling is om camping A terecht te komen. maar wat moet ik bijvoorbeeld echt niet vergeten, zoals hierboven ook al is gezegd, de oordopjes.quote:
Vergeet niet een pet/hoedje (als je geen roze geval wil halen). En zonnenbrand. Hoeveel kreeften ik niet op de laatste dag zie rondlopen. Daarnaast vergeet niet te drinken. En dan niet alleen bierquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
nja beide eigenlijk, de bedoeling is om camping A terecht te komen. maar wat moet ik bijvoorbeeld echt niet vergeten, zoals hierboven ook al is gezegd, de oordopjes.
Maar welke tips hebben jullie op bijvoorbeeld het festivalterrein zelf?
Ah top, goede tipsquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vergeet niet een pet/hoedje (als je geen roze geval wil halen). En zonnenbrand. Hoeveel kreeften ik niet op de laatste dag zie rondlopen. Daarnaast vergeet niet te drinken. En dan niet alleen bier
Daarnaast hoef je vrijwel niks mee te nemen. Laat het over je heen komen.
1 ding is wel een aanrader. Babydoekjes! Je kunt ze gebruiken om je 's ochtends even schoon te maken, als je geknoeid hebt. Die dingen kosten niet veel meer dan papieren doekjes en zijn zoveel handiger. Daarnaast een rol ducktape en zwarte afvalzakken. Makkelijk om je afval in te doen, als je tent toch lekt op een plaats en om je tas in te bewaren als je grondzeil ondergelopen is. Zijn je spullen niet nat. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik mijn kledingtas in een afvalzak deed. Totdat alle tenten onderliepen en ik als enige droge sokken aan had.
Vorig jaar op Werchter te lange rijen. Gelukkig een opvouwbare jerrycan mee. Even in de zon laten liggen en daarna ophangen aan een boom: en voila een lauw-warme douche.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Kruitdampje het volgende:
Hoe zijn de douche faciliteiten daar trouwens?
Wow das echt creatief zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:26 schreef Piger het volgende:
[..]
Vorig jaar op Werchter te lange rijen. Gelukkig een opvouwbare jerrycan mee. Even in de zon laten liggen en daarna ophangen aan een boom: en voila een lauw-warme douche.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef mr-green het volgende:
Zorg dat je eerst je tent opzet voordat je gaat zuipen
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_op_appelhof.html
Dus jij gaat tijdens het festival naar de plaatselijke Zeeman?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef frankerdt het volgende:
't enige wat je op een festival nodig hebt is een pinpas. Een onderbroek koop je bij de plaatselijke zeeman en voor de rest heb je die 2 dagen niets nodig
Had je maar niet zo lui moeten zijn en net als ik in de rij zijn gaan staan (wat overigens niet nodig was, want 2 weken later waren ook nog 3-dagen kaarten te koop: zónder in de rij te staan)quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:02 schreef Dionizuz het volgende:
Wie heeft er nog kaartjes over of wilt ze kwijt???
Deze twee heren zoeken desperate een kaartje: jimsuter@gmail.com en maik.suter@gmail.com
Bijna ieder festival begint pas 's middags, dus tijd zat om 's morgens wat zooi te kopen. Wegwerp kleren bij de zeeman bijvoorbeeldquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef Veadige het volgende:
[..]
Dus jij gaat tijdens het festival naar de plaatselijke Zeeman?
Als ik eenmaal daar ben ga ik nergens meer heen, alleen naar het festivalterrein en naar de camping.
Pinpas kán handig zijn (pas op met verliezen!), sommigen prefereren contant geld.
Ook dan oppassen met verliezen trouwens.
Ps: het zijn 3 dagen: zaterdag, zondag en maandag. En dan ook nog de dinsdag, als je met een schoon onderbroekje aan op pad wil gaan.
bij mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan over de zonnebrand... En iets om de haringen in de grond te krijgen, gebruik gewoon je schoenen, je staat op grasveld. Neem gewoon mee waar je behoefte aan hebt, maar zorg dat je tas niet te zwaar word;)quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef Veadige het volgende:
Tips voor Pinkpop:
-kaartje niet vergeten (ja, dat gebeurt)
-kaartje niet verliezen (ja, vorig jaar bij iemand zien gebeuren)
-genoeg kleding menemen (vooral ondergoed en sokken)
-hou de weersverwachting in de gaten en probeer je te kleden op het weer
-vergeet zonnebrand niet (hoop niet dat ze moeilijk doen bij de ingang, er wás een jaar dat het bij veel mensen werd afgenomen)
-"iets" om de haringen van de tent mee in de grond te slaan
-tentharingen
-genoeg geld
-vochtige doekjes
-paracetamol
-oordopjes (om te slapen)
-lampje om in de tent te hangen
Dat was het wel even...
Ha, die heb ik nog van vorig jaar. Heb er nu zelfs een roze zonnebril voor erbij gekocht, helemaal af lijkt mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe duur is zon pinkpop petje trouwens?
Je gaat toch niet je oude hoedje meenemen, héquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:02 schreef josb83 het volgende:
[..]
Ha, die heb ik nog van vorig jaar. Heb er nu zelfs een roze zonnebril voor erbij gekocht, helemaal af lijkt mij
Die hoedjes zijn elk jaar hetzelfde en dat a 6 Euro p.s. Kan me niet voorstellen dat jij dat triest vind.quote:Op woensdag 1 juni 2011 09:13 schreef chansadres het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je oude hoedje meenemen, hé
Dat zou wel erg triest zijn...
Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat je ze hebt gekocht omdat ze zo mooi zijn. Of je koopt ze omdat je een goed doel wilt steunen (Amnesty International) of je wilt er "gewoon bij horen want iedereen draagt ze". De eerste kan ik inkomen, de laatste niet...quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef josb83 het volgende:
[..]
Die hoedjes zijn elk jaar hetzelfde en dat a 6 Euro p.s. Kan me niet voorstellen dat jij dat triest vind.
Ik heb zo'n hoedje inderdaad niet omdat ie zo mooi is, maar omdat ik een gigantische rooie kop kreeg vorig jaar. Daarom heb ik dat hoedje, niet meer en niet minder. Raar dat je zoiets triest vindt, ik hoop dat je op PP betere zin zult hebbenquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat je ze hebt gekocht omdat ze zo mooi zijn. Of je koopt ze omdat je een goed doel wilt steunen (Amnesty International) of je wilt er "gewoon bij horen want iedereen draagt ze". De eerste kan ik inkomen, de laatste niet...
Voor de pendelbussen van het station naar de camping moet je betalen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Ik ga naar pinkpop, maar of de site las ik iets tegenstrijdigs, eerst staat er :
Het Pinkpop-retour is geldig in de trein en in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.
En daarna staat er:
Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.
Er staat dus eerst dat je een kaartje kan gebruiken voor de pendelbussen en daarna dat ze gratis zijn. Weet iemand die er al eerder is geweest misschien wat klopt?
Bij AH heb ik ze geloof ik wel gezien. Anders kan je Gall&Gall proberen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef theKiD het volgende:
Weet iemand toevallig waar je blikken kunt kopen JackDaniels/cola. Dit hebben ze op sommige festivals (33cl) maar in de supermarkt of slijter hebben ze het niet.. Iemand hier enig idee waar die wel te kopen zijn?
quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Bij AH heb ik ze geloof ik wel gezien. Anders kan je Gall&Gall proberen.
De C1000 bij mij in de buurt verkoopt ze wel, vakken zijn wel vaak leeg na schoolfeesten en dergelijkequote:Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef theKiD het volgende:
[..]Dat zijn net de 2 winkels waar ik niet ben geweest
![]()
![]()
Makro heeft ze iig ook niet, morgen zal ik eens AH en G&G proberen en anders is Sligro mijn laatste hoop..
Ik gok van niet, vooral als het een tijd niet geregend heeft zal de grond wel hard zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm net mijn tent uitgepakt.. Kijken of alles erbij zat.. Zijn het plastic haringen.. Is dat handig?
De grond is dan juist zo droog dat de regen juist niet snel wordt opgenomen en het één grote modderpoel wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef Pizzabodem het volgende:
Hmm, 75% kans op een klein beetje regen zaterdag, Bah.
[ afbeelding ]
Ach, het verandert toch steeds. En als de grond lang droog is geweest, dan is die regen zo opgenomen, en wordt het iig niet snel een grote modderpoel lijkt mij.
Bij de action koop je al goedkoop losse haringen. Zou ze voor de zekerheid even halen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm net mijn tent uitgepakt.. Kijken of alles erbij zat.. Zijn het plastic haringen.. Is dat handig?
Nope de meeste zijn open op de koopzondagtijdenquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef chansadres het volgende:
Morgen is het hemelvaart. Meeste winkels zijn dicht...
Bij ons zijn de winkels elke zondag open, maar de Action is dan altijd dichtquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nope de meeste zijn open op de koopzondagtijdenSowieso zijn ze hier niet slim als ze dicht zijn aangezien het jazzfestival is, en het gigantisch druk is in de stad
Dan hoop ik dat dat hier niet zo isquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij ons zijn de winkels elke zondag open, maar de Action is dan altijd dicht
dudequote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Pizzabodem het volgende:
Nog een tip: Bij de HEMA hebben ze voor 3,95¤ een 'nektas', alleen dan een hele platte, die onder een t-shirt zelfs niet echt opvalt. Handig voor je ticket en eventueel een pinpas, oordopjes, etc. http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2818601027%29.aspx
Heb hem gehaald, en ziet er wel oké uit.
quote:
Die heb ik ook nog liggen dat is wel fijn.. want nu zijn de verwachtingen opeens niet meer zo goed..quote:Op donderdag 2 juni 2011 11:32 schreef josb83 het volgende:
Hier (Sittard) is ie hartstikke dichtHopelijk is volgend weekend net zo'n weer idd... Maar ben wel blij dat ik nog poncho's heb liggen hier.
Op de Belg zeiden ze vanmorgen al dat het na dit weekend gedaan is met het droge en mooie weer en dat er een wisselvallige periode aankwam van zo'n 2 weken...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:37 schreef MissSpooky het volgende:
Ach dat is morgen toch wel weer veranderd.
Ik heb dat op Solar wel een keer gehad, 3 km verderop was alles zeiknat geregend. Op het festivalterrein zelf was het het hele weekend kurkdroogquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef mieknok het volgende:
Heb op Pinkpop regelmatig smsjes van vrienden gekregen waarin zoiets stond, ben je nog niet weg geregend? Terwijl ik heerlijk in de zon lag. Bleek het daar kutweer te zijn, en ik was aan het verbranden... Ik zie het wel, neem korte en lange broeken mee, en poncho's en zonnebrand...
-edit-
Ik kijk net op weer.nl, zaterdag zondag en maandag rond de 20-22 graden, zon met wolk... Dus het veranderd per dag en per weersite![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:52 schreef MrManiak het volgende:
Yeah, FOK! is dit jaar ook weer aanwezig bij Pinkpop!
(Ik ben er met een fotograaf bij)
Is wel duidelijk dat ze na de historische insteek van Viva La Vida nu een album met moderne insteek gaan maken. Ik vind het wel goed klinken, lekker zomers!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Nieuwe single van Coldplay is vandaag uitgebracht. Zal leuk zijn als ze die spelen volgende week zaterdag. (Al las ik ergens dat ze geen nieuwe nummer spelen, maar je weet het nooit....)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze weten gewoon nog niet wat het weer gaat worden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:23 schreef svenistheman het volgende:
het weer wordt er ook niet beter op, vooral zaterdag en zondag worden kut
Weeronline heeft het vaker goed dan weer.nl. Trek je conclusies, tevens heeft echt iedere site het erover dat het slecht weer gaat worden vanaf volgende week. Behalve zogenaamd weer.nlquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ze weten gewoon nog niet wat het weer gaat worden.
Weer.nl
[ afbeelding ]
Weeronline.nl
[ afbeelding ]
Ik vind het juist een sterke verbetering ten opzichte van het vorige album (wat echt een en al bagger was). Oude Kaiser Chiefs is ook nog wel goed terug te horen in een nummer als Can't Mind My Own Business.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Pizzabodem het volgende:
Ja, inderdaad. Vind die nieuwe van de Kaiser Chiefs een beetje treurig klinken...
Ik mis de nummers zoals dit:
Ik heb zo'n makkelijk doorzichtig dingetje. Lekker compact (kan je snel weer in je jaszak duwen of eruit halen) en aan het einde van het weekend gooi je 'm weer wegquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een degelijke poncho. Iemand tips?
Mm, slim! Ook maar eens zoeken(:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef mr-green het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een degelijke poncho. Iemand tips?
Denk dat de meeste pas dinsdag richting huis gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef MrManiak het volgende:
Wie rijdt er in de avond/nacht van vrijdag op zaterdag langs Zwolle en heeft nog een plaatsje over in de auto?
(Of wie rijdt eventueel maandag na de Foo Fighters op de terugweg langs Zwolle?)
Is het btw echt waar dat je om 8u met toeters wordt wakker gemaakt op de campings?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef mr-green het volgende:
[..]
Denk dat de meeste pas dinsdag richting huis gaan
Ik word daar nooit wakker van, volgens mij lopen ze nooit in de buurt van mijn tent... Ook al heb ik wel een koffiewekker sticker, lekker bakje pleur smorgensquote:Op zondag 5 juni 2011 14:13 schreef .aeon het volgende:
Maar alleen de dinsdag, de rest van de dagen wordt je wakker van de koffiewekker
Ah...dat is mooi om te horen (dat stuk over het bierquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik word daar nooit wakker van, volgens mij lopen ze nooit in de buurt van mijn tent... Ook al heb ik wel een koffiewekker sticker, lekker bakje pleur smorgensEn ja, je kan het zelf ook maken, maar daar heb ik dan weer geen zin in.
Het weer ziet er nu al weer beter uit, volgens mij word het heerlijk festivalweer, niet te warm, niet te koud, beetje zon, beetje regen, helemaal goed.
En kapiteintje, de grote tent is nog steeds niet terecht, dus als schoonmams hem deze week niet vind word het bier bij de bloementent!![]()
(*mocht de grote tent wel gevonden worden mag je ook gewoon langskomen voor een biertje hoor![]()
Ach anders schilder Ik wel wat bloemen op de andere tentquote:Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah...dat is mooi om te horen (dat stuk over het bier). In het kader van de herkenbaarheid adviseer ik toch de bloementent mee te nemen. Ben je btw ook van plan om op camping B te gaan staan? Dan ben je uiteraard ook welkom voor een heerlijk koele dronk bij de Captain's Inn.
Ik heb er zoveel zin in.Ik heb me net 4 dagen de pleuris gelopen voor één grote droevige bende toeristen. Deze week even heerlijk bijkomen en dan knallen!
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ach anders schilder Ik wel wat bloemen op de andere tentIk sta ook op b ja, dus Ik kom ook dan wel even een biertje halen, gesjellig
![]()
Nu lekker system of a down aan het kijken op livestream van rockamring, yeah! Nog maar een paar dagen!
Maar het is ook elke dag anders en verschilt per weersitequote:
Alles van waarde zou ik bij je houden.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef AppleBite het volgende:
Op het journaal zeiden ze gisteravond dat het beter zou gaan worden richting het einde van de week, vanaf vrijdag dus, maar achja, een feestje wordt het sowieso
Ik neem trouwens aan dat je bijv. je koelbox buiten kan laten staan of evt, in de tent kan zetten, maar dat er niet veel gestolen wordt? Iemand (negatieve) ervaringen in dit opzicht?
Ah okee, bedankt!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef Junkie het volgende:
[..]
Alles van waarde zou ik bij je houden.
Op de Pinkpop camping word er elk jaar wel wat gejat. Want tijdens de dag is iedereen op het festival terrein. Bij bijvoorbeeld Lowlands zijn er nog genoeg mensen die bij hun tent aan het chillen zijn omdat het dichterbij is.
Ofwel ik zou het er niet op wagen door het voor je tent te zetten.
Drink gewoon bier, probleem opgelost.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:38 schreef theKiD het volgende:
Nu maar hopen dat de winkels hier in de buurt nog bevoorraad worden met jack daniels- cola... anders moet ik het met een karige 6 blikjes doen komend weekend
Ja, hier negatieve ervaringen: vorig jaar dus bij een vriendin van me IN de tent handtas weggejat (terwijl ze er zelf in lag, tasje heeft ze overigens later bij de politiepost weer teruggevonden), ik had ook al bijna iemand in mijn tent liggen die er niet in hoorde en het lampje onder de partytent heb ik ook niet meer teruggevonden na een nacht. Een koelbox open en bloot laten staan is dus geen goed idee nee... In de tent staat het redelijk safe, maar het is geen garantie.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef AppleBite het volgende:
Op het journaal zeiden ze gisteravond dat het beter zou gaan worden richting het einde van de week, vanaf vrijdag dus, maar achja, een feestje wordt het sowieso
Ik neem trouwens aan dat je bijv. je koelbox buiten kan laten staan of evt, in de tent kan zetten, maar dat er niet veel gestolen wordt? Iemand (negatieve) ervaringen in dit opzicht?
Ze komen met koffiesmaak koffie langs. Ze roepen als ze over het terrein lopen. Dan kan jij ze roepen en je bonnetjes inleveren.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Ah okee, bedankt!
Wat zonde toch he, dat mensen gewoon niet kunnen genieten van zo'n festival maar gewoon gaan stelen. En nog een vraagje, de koffiewekker? daar lees ik nu al een paar keer over, maar wat is dat nu precies? Iemand die s'ochtends langskomt om koffie te verkopen(welke smaken tegen welke prijs?), en hoe weet diegene dat hij bij jou tent/pad moet stoppen?
Sorry voor de vele vragen haha, wordt mijn eerste jaar pinkpop![]()
Verder nog tips voor een onervaren pinkpop-ganger?
Was het maar zo makkelijkquote:Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Drink gewoon bier, probleem opgelost.
Als je het overgiet in een petfles wel. Geen probleem. Als je het in de glazen fles laat zitten, dan is het te hopen dat ze je tas niet controleren...quote:Op maandag 6 juni 2011 17:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Krijg je dat makkelijk op de camping de grotere alcohol flessen (Malibu, Bacardi etc.)?
Zit nou toch best wel te twijfelen om m'n gitaar mee te nemen. Hij is oud en het is leuk om 'm mee te nemen maar het zou zonde zijn als hij gejat wordt uit de tent. Rock Werchter en Lowlands is tot nu toe wel goed gegaan.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, hier negatieve ervaringen: vorig jaar dus bij een vriendin van me IN de tent handtas weggejat (terwijl ze er zelf in lag, tasje heeft ze overigens later bij de politiepost weer teruggevonden), ik had ook al bijna iemand in mijn tent liggen die er niet in hoorde en het lampje onder de partytent heb ik ook niet meer teruggevonden na een nacht. Een koelbox open en bloot laten staan is dus geen goed idee nee... In de tent staat het redelijk safe, maar het is geen garantie.
Ben benieuwd, lijkt mij wel leuk... Op LL faalt het ieder jaar, weet niet hoe het met PP zitquote:
Ai, dat is balen. Overigens is whiskey veel goedkoper hoor, meer dan een fles zuip je toch niet op en meer dan 30 euro aan bier uitgeven is geen zware opgave.quote:Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijkDas een van de weinige dranken die ik niet meer mag drinken..
Jack/Cola is een goed -wel duurder- alternatief.
Werken ze op pinkpop ook met een shirtsysteem? Bij lowlands kreeg je voor 3muntjes een t-shirt+3koffiebonnen.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ze komen met koffiesmaak koffie langs. Ze roepen als ze over het terrein lopen. Dan kan jij ze roepen en je bonnetjes inleveren.
Jep, voor (vorig jaar) 5 euro een shirt, 3 bonnen en een zweetband. De een is heel fanatiek met roepen, de ander loopt een beetje rond te lopen... Mijn ervaring is ook dat je eropaf moet, of ze moeten toevallig voorbij lopen, maar meestal is de koffie dan net opquote:Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Werken ze op pinkpop ook met een shirtsysteem? Bij lowlands kreeg je voor 3muntjes een t-shirt+3koffiebonnen.
Naar mijn ervaring roepen ze zelf niks, je moet gewoon kijken of ze langslopen en dan er naartoe gaan.
Half 10 of eerder, dan heb je nog een goeie plek. Alhoewel er tegen 12en meestal nog wel plek te vinden is, wel beetje proppenquote:Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Jivis het volgende:
Vaste Pinkpop-gangers: wanneer je op camping B wilt staan, hoe laat raden jullie dan aan bij het festivalterrein te verschijnen?
En A is nog eerder er zijn dan? In de buurt van bomen is wel chill, 's ochtends in de schaduw.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef mieknok het volgende:
[..]
Half 10 of eerder, dan heb je nog een goeie plek. Alhoewel er tegen 12en meestal nog wel plek te vinden is, wel beetje proppenOf je staat dicht bij wcs of onder bomen, niet aan te raden... Kom beetje op tijd dus, vooral niet de pinkpop site aanhouden, die zegt dat alle campings om 12 uur tegelijk open gaan, niet dus!
Ja in de buurt van bomen is heel chill als iedereen je tent omver loopt om te gaan pissen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En A is nog eerder er zijn dan? In de buurt van bomen is wel chill, 's ochtends in de schaduw.Hoewel dat met dit weer nog niet zoveel uitmaakt.
Je zoekt gewoon een goede plek, tevens onder de bomen. Geen pislucht en niet wakker worden in een brandende tent.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef .aeon het volgende:
[..]
Ja in de buurt van bomen is heel chill als iedereen je tent omver loopt om te gaan pissen.
Ja inderdaad, ik drijf 's morgens ook altijd mijn tentje uit van de hittequote:Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een goede plek, tevens onder de bomen. Geen pislucht en niet wakker worden in een brandende tent.
Camping A nog eerder ja, zaterdagmorgen rond 7 a 8 uur. Sommige festivalgangers overnachten de vrijdag ervoor op de rotonde voor de camping, of ergens in de omgeving om op tijd te zijn... Maar soms heb je wel geluk, als je maar met 2 personen bent ofzo vind je later ook nog wel eens plek.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:18 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En A is nog eerder er zijn dan? In de buurt van bomen is wel chill, 's ochtends in de schaduw.Hoewel dat met dit weer nog niet zoveel uitmaakt.
Camping B gaat per zone open, vorig jaar was ik er door omstandigheden pas half11, toen stond ik in de rij voor een nieuw veld, wat ook best chill was. Maar dit jaar ga ik toch liever weer op tijd.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Leaze het volgende:
En gaat Camping B in één keer open, dus alle velden? Of per 'zone'?
De weersvoorspellingen zijn nu weer goed. Volgens weeronline blijft het droog...
Niet bij de struiken, niet bij de bomen, langs het pad, naast Duitsers of mensen die 6 pallets bier hebben staan, niet op een stuk waar geen gras is, liefst 500 meter buiten de camping in een weiland ofnie?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef tdrone het volgende:
let wel op met je tent dat je hem niet bij struiken zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |