abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97212891

In het Pinksterweekend op zaterdag 11, zondag 12 en maandag 13 juni zal 's werelds oudste popfestival voor de 42e keer plaatsvinden. Het eerste festival vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar het festival 17 keer werd gehouden. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op het evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en zal daar in 2011 voor de 42e keer plaatsvinden. De start van de voorverkoop begint op zaterdag 19 maart 2011 om 10.00 uur via TicketService en de bekende voorverkoopadressen van Buro Pinkpop. De jaarlijkse perspresentatie is in Paradiso Amsterdam op woensdag 16 maart 's middags tussen 12:00 en 14:00 uur.

Het festivalterrein is geopend:
Zaterdag vanaf 13.00 uur, aanvang programma 15.00 uur tot 23.00 uur
Zondag vanaf 11.00 uur, aanvang programma 13.00 tot 23.00 uur
Maandag vanaf 10.00 uur, aanvang programma 12.00 tot 23.00 uur

Prijzen:
Weekend: 3-dagen kaart incl. camping: ¤ 150,00 (excl. ¤ 5,00 servicekosten)
Dagkaart: zaterdag / zondag / maandag: ¤ 75,00 per dag (excl. ¤ 5,00 servicekosten)

Het Pinkpopfestival is goed bereikbaar met het openbaar vervoer. NS en Veolia zetten extra treinen en bussen in.

Pendeltreinen
Tussen station Landgraaf en Heerlen rijden pendeltreinen op vrijdag-, zaterdag- en zondagochtend.
Terug rijden de pendeltreinen op vrijdag- en zaterdag- en zondagavond en maandagochtend tussen Landgraaf en Heerlen.

Pendelbussen
Tussen station Landgraaf en het festivalterrein rijden speciale pendelbussen. Op vertoon van je Pinkpop-retour mag je van deze bussen gebruik maken. Zonder Pinkpop-retour kost de pendelbus ¤ 3,00.

Pinkpop-retour
Met dit meerdaagse retour reis je heen op zaterdag 11, zondag 12 of maandag 13 juni. Voor de terugreis is hij geldig t/m dinsdag 14 juni. Het Pinkpop-retour is ook geldig in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.

Je kunt dit kaartje kopen vanaf 1 juni via E-ticket [www.ns.nl/eticket] en de kaartverkoopautomaten.

Meer info: http://www.pinkpop.nl/2011/info/vervoer/

Er zijn 4 volledig ingerichte festivalcampings (A-B-C-D) met ruimte voor 50.000 kampeerders.
Officiële openingstijden zijn van zaterdag 11 juni 12.00 uur t/m dinsdag 14 juni 12.00 uur, maar de ervaring leert dat je beter onderstaande tijden aan kan houden als je zeker wilt zijn van een plekje:
Camping A: 05:00 uur aanwezig zijn
Camping B: 10:00 uur aanwezig zijn
Camping C: 12:00 uur aanwezig zijn
Camping D: 14:00 uur aanwezig zijn

Campers, Caravans en vouwwagens zijn niet toegestaan. Pinkpop is een tentenfestival! Het meenemen van 12 blikjes fris of bier en 1 petfles per persoon wordt oogluikend toegestaan, maar maak het niet te bont. Glas wordt niet toegestaan! Grote gasinstallaties ook niet, enkel kleine (blauwe) campinggas setjes.

Plattegrond
Een overzichtelijke plattegrond is hier te vinden

Pinkpop 2011 #1: Binnen een paar dagen de eerste naam
Pinkpop 2011 #2: Woensdag de persconferentie!
Pinkpop 2011 #3: Waar iedereen zijn kaartje koopt
Pinkpop 2011 #4: Waar de kaartjes op de mat vallen.
Pinkpop 2011 #5: Ba duba dop ba duuuuuu bop

Deze OP vind je hier.
  maandag 23 mei 2011 @ 19:21:29 #2
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97213316
nog een tip voor de mensen die de eerste keer gaan:

oordopjes voor 's nachts
Wat doe ik hier?
pi_97213813
ik heb ze wel meegenomen naar lowlands maar niet nodig gehad.
de keren dat ik in de tent lag sliep ik binnen no time. :P
  maandag 23 mei 2011 @ 19:35:23 #4
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97214086
Waar het bier al ingekocht is. Check!
pi_97216399
Nu al? :P Das snel.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  maandag 23 mei 2011 @ 20:17:11 #6
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_97216833
Dit jaar ook oordopjes voor mij... vorig jaar niet mee gehad, had ik wel spijt van ;(
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
pi_97217173
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:01 schreef AppleBite het volgende:
Pffff zo ziek veel zin in :D
Gewoon nog 18 (of toch 19?) dagen!
Ik ga er samen met een vriend vrijdagavond al heen, dus lekker een plaatsje op Camping B.
Ik had alleen nog een paar vraagjes,

Kijk, ik en een vriend gaan vrijdagavond al en we gaan met een groep van vier, de andere 2 komen dus pas zaterdagochtend rond half 11. Wij nemen vrijdagavond al hun tent mee, zouden wij Camping B zaterdagochtend op kunnen met twee tenten? Dus dat ik en mijn vriend allebei een twee-persoons tent meenemen.

En verder (jaaa ik weet het, een festival newbie :@ ) hoe zit het met het ontbijt e.d., kan je dat gewoon s'ochtends in een supermarkt halen of wordt het aangeraden om dat mee te nemen?
De camping gaat pas open op zaterdag om 12:00 uur, dus je kan vrijdag niet al op camping B staan tenzij je bij iemand gaat overnachten?

En ook: hoe vroeg moet je er heen als je een goeie plaats wil? Is het al prima als je daar rond 11:00 uur bent of moet je echt vroeg gaan om in de rij te staan? (kom uit de Randstad dus moet wel een eindje reizen). Ik lees nu in de OP dat je er al om 5 uur moet zijn als je op camping A wil staan... serieus? Ik kan er dan niet eens zijn :').

Zal er bij Coldplay een pit zijn :P? Nee toch?
  maandag 23 mei 2011 @ 20:31:33 #8
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97217745
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:22 schreef Hanazuki het volgende:

[..]

De camping gaat pas open op zaterdag om 12:00 uur, dus je kan vrijdag niet al op camping B staan tenzij je bij iemand gaat overnachten?

En ook: hoe vroeg moet je er heen als je een goeie plaats wil? Is het al prima als je daar rond 11:00 uur bent of moet je echt vroeg gaan om in de rij te staan? (kom uit de Randstad dus moet wel een eindje reizen). Ik lees nu in de OP dat je er al om 5 uur moet zijn als je op camping A wil staan... serieus? Ik kan er dan niet eens zijn :').

Zal er bij Coldplay een pit zijn :P? Nee toch?
de campings gaan al jaaaren niet meer open vanaf 12 uur. Houd maar gewoon de tijden in de op aan ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 20:36:15 #9
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97218082
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:10 schreef MissSpooky het volgende:
Nu al? :P Das snel.
elk jaar doe Ik dat op het laatste moment, nu staan de blikjes al klaar in de kast :) had nu nog genoeg keuze ;) ga dit jaar voor hertog en warsteiner voor mezelf, en wat halve liters heiniken voor vriend. Dus als de tent staat *psst* (biertje dat opengetrokken word) en vanuit stoeltje kijken naar mensen die de camping op komen
pi_97218418
Stoeltjes lijkt me zo onhandig om mee te nemen. En in het gras liggen is ook wel goed.
pi_97219396
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 20:40 schreef Gitaarmat het volgende:
Stoeltjes lijkt me zo onhandig om mee te nemen. En in het gras liggen is ook wel goed.
Stoeltje is eerste levensbehoefte op de camping.
  maandag 23 mei 2011 @ 21:18:46 #12
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97221173
quote:
Stoeltje is onmisbaar op een festivalcamping... Ik hou niet van op de natte grond zitten.

Edit: oeps, zag te laat dat ik de laatste post had in het vorige topic : :@
Don't let my username fool you...
pi_97221390
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Stoeltje is onmisbaar op een festivalcamping... Ik hou niet van op de natte grond zitten.

Idd, ik dacht ik open er toch maar een. :P
Hmmm, maar even een stoeltje zien te regelen kan eigenlijk wel handig zijn ja. Vorige festivals gewoon onder partytent gezeten in het gras. kan ook wel. ;)
  maandag 23 mei 2011 @ 21:24:06 #14
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97221503
quote:
Ik hang hem gewoon aan mijn backpack, nergens last van:) ideaal hoor, na al dat zitten, liggen, planking, hangen op de grond, wil je ook gewoon kunnen zitten in een stoeltje ;)
pi_97223183
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:18 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Een vuilniszak om op te zitten is toch voldoende om je bips voor een natte broek te behoeden ^^?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 06:58:37 #16
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97235248
Uit (jarenlange) ervaring:

Camping A open rond 06:45.

Maar we zijn ook al eens rond 10:00 naar de camping gegaan en vonden ook nog een prachtige plaats!
Als je zorgt dat je zo voor een uurtje of 9 daar bent heb je altijd een goede plaats.
We zien jaarlijks om 12.00 nog volbepakte mensen rondstruinen en die vinden allemaal nog een plekje, anders laten ze hun de camping niet op.

Oordopjes is zéker goede tip, ik kan niet zonder.
Zelfs ondanks dat ik behoorlijk wat alcohol mijn strot naar beneden jaag in die 3 dagen, ben ik ieder nacht toch weer blij met die oordopjes.
Ik moet er niet aan denken om met een bonkende kop in de tent te gaan liggen en dan ook nog naar het gedreun van de "feesttent" te moeten luisteren.
En die gaat tot 3uur door.
En anders wordt je wel uit je slaap gehouden door gasten naast je die menen interessant te moeten doen tot vroeg in de morgen (en daardoor de helft van de volgende festivaldag missen)

-edit-

Ik vind het trouwens behoorlijk not-done dat PP om 22.30 moet stoppen i.v.m. geluidsoverlast voor de omliggende buurt, maar dat de "feesttent" op de camping en vooral die bij het nabijgelegen tankstation tot 3.00 mogen doorgaan.

Die "feesttent/feesthal" bij dat tankstation heeft sowieso niks met PP te maken en trekt alleen ongure figuren uit de regio die verder helemaal niks met PP hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door Veadige op 24-05-2011 07:24:31 (toevoeging) ]
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 07:51:08 #17
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97235601
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:47 schreef Hanazuki het volgende:

[..]

Een vuilniszak om op te zitten is toch voldoende om je bips voor een natte broek te behoeden ^^?
Ik zit gewoon niet lekker op de grond, vind het toch heel wat fijner zitten in een stoeltje. Is ook veel praktischer in verband met ontbijten, je 's morgens klaarmaken enz.

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 06:58 schreef Veadige het volgende:
Zelfs ondanks dat ik behoorlijk wat alcohol mijn strot naar beneden jaag in die 3 dagen, ben ik ieder nacht toch weer blij met die oordopjes.
Ik moet er niet aan denken om met een bonkende kop in de tent te gaan liggen en dan ook nog naar het gedreun van de "feesttent" te moeten luisteren.
En anders wordt je wel uit je slaap gehouden door gasten naast je die menen interessant te moeten doen tot vroeg in de morgen (en daardoor de helft van de volgende festivaldag missen)
Oordopjes vind ik ook onmisbaar inderdaad. Maar ik heb zelf nog nooit eerder geslapen dan 3 uur, aangezien ik zelf meestal ook wel in die feesttent op camping B hang :P Maar ook als je pas om 3 uur gaat slapen kun je nog voldoende slapen om niks van de volgende festivaldag te missen. Kansloos is het inderdaad als mensen het succes van een festival gaan afmeten aan hoe weinig uren ze geslapen hebben...

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfreak op 24-05-2011 07:58:53 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 07:55:46 #18
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97235657
Ik ga altijd rond 01.00 de tent in om te slapen.
En dan ben ik gaar van het bier.
En ja, dan heb ik tóch nog oordopjes nodig.

En dan de volgende dag (overdreven) vroeg opstaan en dan naar de WC en douchen, lekker rustig!
En daarna de kater weer wegspoelen met... bier!!
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_97244909
Ik zal tussen 9.00 en 9.30 bij Camping B belanden. Dit moet genoeg zijn voor een goede plaats hopelijk.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 14:48:14 #20
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97247376
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 07:55 schreef Veadige het volgende:
Ik ga altijd rond 01.00 de tent in om te slapen.
En dan ben ik gaar van het bier.
En ja, dan heb ik tóch nog oordopjes nodig.

En dan de volgende dag (overdreven) vroeg opstaan en dan naar de WC en douchen, lekker rustig!
En daarna de kater weer wegspoelen met... bier!!
Ik begin altijd pas met flink bier drinken als de festivaldag is afgelopen, dus dan ga ik wel met gemak door tot 3 uur, dan heb ik evengoed nog oordopjes nodig, maar goed ;)

En vroeg opstaan heb ik echt zo'n ontzettende schijthekel aan, dus ook op een festival :P Tegen een uur of 11 kun je ook nog goed schijten hoor ;) Douchen doe ik op Pinkpop meestal niet, alleen even goed wassen bij de wasbakken. Dan is het douchen thuis op de zondagavond ook extra lekker ;)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 16:01:18 #21
289730 HenkDeVries2.0
Henk de Vries is leuk
pi_97250480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 06:58 schreef Veadige het volgende:
Uit (jarenlange) ervaring:

Camping A open rond 06:45.

Maar we zijn ook al eens rond 10:00 naar de camping gegaan en vonden ook nog een prachtige plaats!
Als je zorgt dat je zo voor een uurtje of 9 daar bent heb je altijd een goede plaats.
We zien jaarlijks om 12.00 nog volbepakte mensen rondstruinen en die vinden allemaal nog een plekje, anders laten ze hun de camping niet op.

-edit-

Ik vind het trouwens behoorlijk not-done dat PP om 22.30 moet stoppen i.v.m. geluidsoverlast voor de omliggende buurt, maar dat de "feesttent" op de camping en vooral die bij het nabijgelegen tankstation tot 3.00 mogen doorgaan.

Die "feesttent/feesthal" bij dat tankstation heeft sowieso niks met PP te maken en trekt alleen ongure figuren uit de regio die verder helemaal niks met PP hebben.
Ik zorg daarom dat ik ook altijd tot 3uur daar ben, heb ik er ook geen last van als ik ga slapen ;)
En idd die tent bij de tankstation dat is echt altijd zulk vaag volk daar binnen, echt 0,0 festival volk!
pi_97253666
Net te horen gekregen dat we met de auto gaan! *O* Lekker die achterbak volladen en gaan met die banaan.
pi_97255127
Waar kan je goede oordopjes halen? Ik zoek geen oranje dingen van 2 euro van de Kruidvat ofzo, want ze moeten wel lekker zitten :p... Misschien sowieso goede oordopjes halen als investering voor concerten en feesten.. Maar als student zijnde heb ik een budget. Iemand goeie tips?
pi_97255521
Het gaat al aardig snel zo! Zijn er nog mensen die met de bus gaan?
Anonimity is a bliss
pi_97256154
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef Hanazuki het volgende:
Waar kan je goede oordopjes halen? Ik zoek geen oranje dingen van 2 euro van de Kruidvat ofzo, want ze moeten wel lekker zitten :p... Misschien sowieso goede oordopjes halen als investering voor concerten en feesten.. Maar als student zijnde heb ik een budget. Iemand goeie tips?
Bij zo'n hoorwinkel, of hoe dat dan ook officieel mag heten. Je kunt er zowel ottoplastieken (150 euro) als speciale concertdopjes (20 euro) kopen.
pi_97256336
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef Hanazuki het volgende:
Maar je moet volgens mij wel verschil maken:

- oordopjes voor het slapen
- oordopjes voor concerten & feesten

De eerste moeten juist zoveel mogelijk geluid buiten houden, en de anderen moeten alleen de Decibelletjes een beetje omlaag halen zodat je zonder schade aan je oren (en relaxter) kunt luisteren. Ik denk dat hier geen fatsoenlijke middenmoot voor is?
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_97256355
Wij gaan met de auto, maar ben bang dat het toch niet gaat passen. De auto is 'best wel een beetje heel erg klein' voor 4 personen. Ga proberen alles zo klein mogelijk in te pakken. Of ik het dan weer ingepakt krijg voor de terugweg dat is nog maar de vraag....

Boodschappen (eten, drank) gaan we waarschijnlijk zaterdagochtend in Landgraaf halen. Gewoon ff naar de Aldi, Jumbo of Albert Heijn, is een kwartiertje lopen. Hoeven we dat zoiezo niet mee te slepen/te pletten in de auto. Hebben al die winkels een beetje voldoende op voorraad, of is zaterdag rond 12:00 alles al weg?
.
pi_97256457
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef Stinus het volgende:

[..]

Maar je moet volgens mij wel verschil maken:

- oordopjes voor het slapen
- oordopjes voor concerten & feesten

De eerste moeten juist zoveel mogelijk geluid buiten houden, en de anderen moeten alleen de Decibelletjes een beetje omlaag halen zodat je zonder schade aan je oren (en relaxter) kunt luisteren. Ik denk dat hier geen fatsoenlijke middenmoot voor is?
Inderdaad. Gewoon van die goedkope oordopjes bij een bouwmarkt oid halen om te kunnen slapen en een setje van 20 euro voor tijdens concerten. Ze verkopen bij die hoorwinkels ook speciale reis- en slaap-oordopjes btw. ;)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:14:57 #29
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97256466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bij zo'n hoorwinkel, of hoe dat dan ook officieel mag heten. Je kunt er zowel ottoplastieken (150 euro) als speciale concertdopjes (20 euro) kopen.
Hans anders otoplastieken 89 euro voor zachte en 69 voor harde. En 10 euro voor gewone slaap, vliegtuig of concertdoppen. En ze werken prima ;)
pi_97256516
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij gaan met de auto, maar ben bang dat het toch niet gaat passen. De auto is 'best wel een beetje heel erg klein' voor 4 personen. Ga proberen alles zo klein mogelijk in te pakken. Of ik het dan weer ingepakt krijg voor de terugweg dat is nog maar de vraag....

Boodschappen (eten, drank) gaan we waarschijnlijk zaterdagochtend in Landgraaf halen. Gewoon ff naar de Aldi, Jumbo of Albert Heijn, is een kwartiertje lopen. Hoeven we dat zoiezo niet mee te slepen/te pletten in de auto. Hebben al die winkels een beetje voldoende op voorraad, of is zaterdag rond 12:00 alles al weg?
Waarom rij je er niet met de auto naartoe?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:17:47 #31
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97256575
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
Net te horen gekregen dat we met de auto gaan! *O* Lekker die achterbak volladen en gaan met die banaan.
Dus je hoeft mijn steekwagen niet meer te huren om bier te halen? ;)
pi_97256615
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom rij je er niet met de auto naartoe?
Ehm, omdat die op een parkeerplaats staat? We willen eerst op Camping A zien te komen, dus we zullen voor openingstijd van de supermarkt aankomen. Weet niet hoe ver weg we de auto parkeren, en ik weet ook niet of dat als de auto op zo'n pinkpopparkeerterrein staat gewoon steeds te gebruiken is??
.
pi_97256721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ehm, omdat die op een parkeerplaats staat? We willen eerst op Camping A zien te komen, dus we zullen voor openingstijd van de supermarkt aankomen. Weet niet hoe ver weg we de auto parkeren, en ik weet ook niet of dat als de auto op zo'n pinkpopparkeerterrein staat gewoon steeds te gebruiken is??
Ok
pi_97256954
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:17 schreef mieknok het volgende:

[..]

Dus je hoeft mijn steekwagen niet meer te huren om bier te halen? ;)
Nee, het bier gaat vanaf huis al mee in de achterbak. Wrs ook met een steekkarretje ernaast. ;)

Ik neem aan dat we gewoon meerdere malen heen en weer kunnen lopen tussen de auto en de tent om onze voorraad bier te verplaatsen? Jij hebt namelijk ervaring met de parking e.d.?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 18:28:01 ]
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:44:21 #35
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97261130
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, het bier gaat vanaf huis al mee in de achterbak. Wrs ook met een steekkarretje ernaast. ;)

Ik neem aan dat we gewoon meerdere malen heen en weer kunnen lopen tussen de auto en de tent om onze voorraad bier te verplaatsen? Jij hebt namelijk ervaring met de parking e.d.?
Jawel hoor. Parking is ong kwartier lopen van camping b, beetje doorstappen dan 10, en ze letten er niet op of je al 20x voorbij bent gelopen met bier... Totdat je met een volledige bar gaat slepen, dà t gaat wel opvallen ;)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:48:37 #36
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97261370
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef mieknok het volgende:

[..]

Jawel hoor. Parking is ong kwartier lopen van camping b, beetje doorstappen dan 10, en ze letten er niet op of je al 20x voorbij bent gelopen met bier... Totdat je met een volledige bar gaat slepen, dà t gaat wel opvallen ;)
Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaats :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:50:05 #37
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97261451
Ik heb nog een kaartje over voor PP dit jaar. Een drie dagen kaartje. Als iemand behoefte heeft aan een extra kaartje hoor ik het graag!
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_97261664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaats :')
Oh...dat zou wel extreem handig zijn. Dan kan ik mieknok helpen bij het dragen van haar spullen. ;)

Dus als ik het goed begrijp kunnen mensen die met de auto komen qua drank zoveel meezeulen als ze willen, mits het met 12 blikjes per keer naar binnen gaat. Lekker consequent beleid daar. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2011 19:54:05 ]
pi_97263048
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:

Met 5 man in een 3 deurs daihatsu charade naar menig festival geweest, nooit moeite gehad met plaats tekort.
w
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:20:40 #40
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97263243
quote:

[..]

Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietje ;) Ik kan er niet mee zitten. Hoor net dat Ik word geholpen door meneer kapitein :-P
pi_97263433
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mieknok het volgende:

[..]

Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietje ;) Ik kan er niet mee zitten. Hoor net dat Ik word geholpen door meneer kapitein :-P
Of course...ik heb biceps als scheepskabels! (en een steekkarretje ;) )

Serieus: Lijkt me zelf toch ook ideaal om bij die parking op B te gaan staan. We vertrekken rond half 7/7 uur vanuit Tilburg. Aankomst zal rond half 9 zijn. Is er dan nog plek op dat stuk?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:46:55 #42
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97264837
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Het gaat al aardig snel zo! Zijn er nog mensen die met de bus gaan?
:D Faye ga jij ook? Samen met Naatje?
pi_97264863
Welke parking is er eigenlijk tussen 5 en 6 uur op zaterdagochtend al geopend?
Lijkt mij dat ze om de doorstroming te behouden toch wel al een parking opengooien?

Had het eerder gevraagd, en toen noemde iemand het station. Lijkt mij niet ideaal....
.
pi_97265152
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef Pizzabodem het volgende:
Welke parking is er eigenlijk tussen 5 en 6 uur op zaterdagochtend al geopend?
Lijkt mij dat ze om de doorstroming te behouden toch wel al een parking opengooien?

Had het eerder gevraagd, en toen noemde iemand het station. Lijkt mij niet ideaal....
Waarom zo vroeg?
pi_97265252
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom zo vroeg?
Omdat wij graag een goed plekje hebben op camping A, en zo hopen we ook de drukte op de weg een beetje voor te zijn.
.
pi_97266509
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:53 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Omdat wij graag een goed plekje hebben op camping A, en zo hopen we ook de drukte op de weg een beetje voor te zijn.
Ok. Mij iets te vroeg...heb geen zin om rond half 4 al te vertrekken, want dat zou betekenen dat ik totaal niet slaap de nacht ervoor en dat je het festival al met een valse start begint.
pi_97270260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok. Mij iets te vroeg...heb geen zin om rond half 4 al te vertrekken, want dat zou betekenen dat ik totaal niet slaap de nacht ervoor en dat je het festival al met een valse start begint.
We zaten er ook aan te denken om een avond van te voren gewoon naar een camping in de buurt te gaan, dan kunnen we goed slapen en dan om 7:00/7:30 in landgraaf zijn ofzo. Dan kunnen we alles heel rustig aan doen. Is ook wel lekker.

Dat weinig slapen doet mij niet zo heel veel, heb nooit veel/lang geslapen. Ben de vrijdag voor Pinkpop vrij, dus als ik zorg dat alles donderdagavond klaar staat, dan proberen goed te slapen, vrijdagochtend nog ff leren voor m'n tentamen/assessment op de woensdag na Pinkpop :7, en dan vrijdag om 22:00 proberen te slapen, dan om 3:00 de wekker. 03:30 rijden.
.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:56:43 #48
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97273514
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mieknok het volgende:

[..]

Edit

Ow wacht ff, bedoel je parkeerplaats Mondo Verde (ofzo)? Ik ga toch geen 30 euro betalen om 3 dagen te parkeren gek, voor die paar minuten sjouwen :{ Die parkeerplaats bij C is 15 euro en ook bewaakt...
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:22:02 #49
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97275192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:

[..]

[..]

Edit

Ow wacht ff, bedoel je parkeerplaats Mondo Verde (ofzo)? Ik ga toch geen 30 euro betalen om 3 dagen te parkeren gek, voor die paar minuten sjouwen :{ Die parkeerplaats bij C is 15 euro en ook bewaakt...
30 euro? Hoe kom je daar nu weer bij? :') Maar is al goed hoor... Jij weet een betere p-plaats. Maakt mij niet uit.. Ik heb nooit meer dan 10 euro betaald voor 3 dagen parkeren :*
*** Nul Dertien ***
pi_97275649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef theKiD het volgende:

[..]

30 euro? Hoe kom je daar nu weer bij? :') Maar is al goed hoor... Jij weet een betere p-plaats. Maakt mij niet uit.. Ik heb nooit meer dan 10 euro betaald voor 3 dagen parkeren :*
Zij heeft het over die Mondo Verde-parking, waar ze idd 30 euro voor 3 dagen vragen. Kun je ons dan misschien vertellen welke parking (welke straat) jij bedoelt? Hoe laat kom je daar aan?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 23:47:27 #51
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97276429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Zij heeft het over die Mondo Verde-parking, waar ze idd 30 euro voor 3 dagen vragen. Kun je ons dan misschien vertellen welke parking (welke straat) jij bedoelt? Hoe laat kom je daar aan?
Dan is dat sinds vorig jaar veranderd, toen ben ik niet geweest, maar alle voorgaande jaren heb ik nooit meer dan 10euro betaald voor 3 dagen parkeren daar.. :)
*** Nul Dertien ***
  woensdag 25 mei 2011 @ 07:27:55 #52
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97281991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 23:47 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan is dat sinds vorig jaar veranderd, toen ben ik niet geweest, maar alle voorgaande jaren heb ik nooit meer dan 10euro betaald voor 3 dagen parkeren daar.. :)
dan toch de site maar eens gaan checken, in de loop der jaren zijn de prijzen nogal gestegen. ;) wil wel graag op een bewaakt terrein staan. Ach, sta al 7 jaar bij c, geen klachten. Behalve toen het terrein zeiknat was, kwam iets lastiger weg in de modder haha
Maar ben toch benieuwd welk terrein je bedoeld, kun je dat checken via google maps? Heb zelf al zitten kijken, maar ben zo slecht in gebieden herkennen... :) het lijkt me namelijk niet dat een terrein van 10 voor 3 dagen naar 10 euro per dag word verhoogd in 2 jaar.
  woensdag 25 mei 2011 @ 08:34:43 #53
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97282662
Ik zet de auto al jaren ergens midden in Landgraaf neer :P Ergens verzamelen, alle zooi in 1 auto laden. Iemand gaat mee, die wordt voor de ingang gedropt met alle spullen, auto terugzetten en de rest lopen we wel. Met naar huis gaan is dat ook ideaal aangezien je dan niet midden in de drukte terechtkomt.
pi_97284289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:

[..]

:D Faye ga jij ook? Samen met Naatje?
Nee, met mn ex :')_!
Anonimity is a bliss
  woensdag 25 mei 2011 @ 10:25:30 #55
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97285163
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 09:51 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Nee, met mn ex :')_!
maar je gaat dus wel. Een meet met mijn UI :D
pi_97286664
Zijn er nog mensen die gitaren meeslepen? Ik zit zelf te twijfelen...de nadelen wegen eigenlijk niet echt op tegen de voordelen. :{
pi_97291075
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 10:25 schreef mr-green het volgende:

[..]

maar je gaat dus wel. Een meet met mijn UI :D
Jaaaaaaaaaaa! Tof idee
Anonimity is a bliss
pi_97291274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die gitaren meeslepen? Ik zit zelf te twijfelen...de nadelen wegen eigenlijk niet echt op tegen de voordelen. :{
Yup, neem er een mee. Weegt niks jah.
Gebruik hem meestal achteraf wel te weinig eigenlijk.
pi_97292027
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:24 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Yup, neem er een mee. Weegt niks jah.
Gebruik hem meestal achteraf wel te weinig eigenlijk.
Weegt idd niks, alleen het neemt wel ruimte in en ik zou het zonde vinden als hij wordt gejat. Daarnaast vraag ik me af of ik er wel zoveel op ga spelen, aangezien ik toch bezopen in dat tentje kruip naar alle waarschijnlijkheid. :')
  woensdag 25 mei 2011 @ 16:29:41 #60
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97298889
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
Heb het een keer gedaan, vond het best wel een gesleep, maar goed met die kutgitaar mocht dan ook alles gebeuren :P (en hij speelt voor geen meter) Doe het nu niet meer eigenlijk...
  woensdag 25 mei 2011 @ 17:21:41 #61
262424 YeahYeahYeah
Heads will roll
pi_97301229
Vraagje : stel iemand kan maar 2 van de 3 dagen gaan, maar heeft wel een weekendkaart. Idee is dat ik op zaterdag met het kaartje het polsbandje ophaal, en dat somehow zondag doorgeef aan degene die zondag & maandag gaat.

Iemand ervaringen mee? Hoe maak je het polsbandje los en weer fatsoenlijk vast? :)
pi_97301625
Diegene kan dan zondag gewoon zelf een bandje halen?
pi_97302151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:21 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Vraagje : stel iemand kan maar 2 van de 3 dagen gaan, maar heeft wel een weekendkaart. Idee is dat ik op zaterdag met het kaartje het polsbandje ophaal, en dat somehow zondag doorgeef aan degene die zondag & maandag gaat.

Iemand ervaringen mee? Hoe maak je het polsbandje los en weer fatsoenlijk vast? :)
zak chips erover maar mag niet he x
w
  woensdag 25 mei 2011 @ 18:03:25 #64
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97303040
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:21 schreef YeahYeahYeah het volgende:

Als het polsbandje kapot is kan dat ingeruild worden voor een nieuw polsbandje bij een van de infobalies. Je krijgt alleen een nieuw polsbandje op vertoon van je entreekaart en het kapotte polsbandje.

Volgens pinkpop.nl...

Dusss, maak je bandje kapot, en geef hem aan de volgende met je entreekaart, die haalt dan gewoon weer een nieuwe
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:08:08 #65
262424 YeahYeahYeah
Heads will roll
pi_97306103
Ah juste, je kunt inderdaad een nieuw bandje ophalen, kwestie van entreekaart goed bewaren dus. We gaan het er op wagen :) thnx!
pi_97306758
Kun je netzogoed met 3 verschillende lui gaan, ieder één dag voor 50 euro incl. 's avonds gezellig op de camping. :D
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:19:37 #67
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97313008
entreekaart moet je sowieso iedere dag laten zien bandje of niet
Wat doe ik hier?
pi_97313261
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
:')! wtf
  woensdag 25 mei 2011 @ 23:38:21 #69
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97320770
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
:')
pi_97321546
Hij heeft gelijk hoor. Bij de ingang van het festivalterrein moet je gewoon je kaartje laten zien. Bandjes zijn voor op de camping.
  donderdag 26 mei 2011 @ 07:04:48 #71
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97325087
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:38 schreef Cowwithmilk het volgende:

[..]

:')
Is dat raar dan?
Alsof je 3 dagen zomaar naar binnen mag lopen... :?
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:16:02 #72
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97325714
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2011 23:57 schreef .aeon het volgende:
Hij heeft gelijk hoor. Bij de ingang van het festivalterrein moet je gewoon je kaartje laten zien. Bandjes zijn voor op de camping.
Is dat serieus zo? Ik ben kennelijk alleen festivals als lowlands gewend waar je 24/7 of het terrein bent en dus alleen een bandje nodig hebt om op het festivalgebied te komen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 08:54:42 #73
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97326346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:16 schreef Cowwithmilk het volgende:

[..]

Is dat serieus zo? Ik ben kennelijk alleen festivals als lowlands gewend waar je 24/7 of het terrein bent en dus alleen een bandje nodig hebt om op het festivalgebied te komen.
Ja, je moet altijd je kaartje kunnen laten zien icm je polsbandje. Bij LL is dat idd makkelijker omdat je altijd op terrein blijft en bij Pinkpop dus niet... Ik geloof dat bij verlies van je kaartje je zelfs een nieuwe zou moeten kopen, ook al heb je een bandje, dat is dan wel een beetje jammer....
Maar ach, hoeveel moeite is een kaartje bij je houden nu eenmaal ;)
pi_97334159
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 08:54 schreef mieknok het volgende:

[..]

Ja, je moet altijd je kaartje kunnen laten zien icm je polsbandje. Bij LL is dat idd makkelijker omdat je altijd op terrein blijft en bij Pinkpop dus niet... Ik geloof dat bij verlies van je kaartje je zelfs een nieuwe zou moeten kopen, ook al heb je een bandje, dat is dan wel een beetje jammer....
Maar ach, hoeveel moeite is een kaartje bij je houden nu eenmaal ;)
Nee idd, is niet veel moeite. Maargoed, voor je polsbandje moet je ook je 3-dagen kaartje laten zien, dus ik snap niet helemaal wat de toegevoegde waarde van zo'n ticket precies is. :?
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:29:05 #75
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97335630
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 12:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee idd, is niet veel moeite. Maargoed, voor je polsbandje moet je ook je 3-dagen kaartje laten zien, dus ik snap niet helemaal wat de toegevoegde waarde van zo'n ticket precies is. :?
Nee dat snap ik ook niet. Als je bandje stuk is, krijg je op vertoon kapotte bandje en kaart een nieuwe, maar als je bandje kwijt is, dan is het jammer, krijg je geen nieuw bandje... (anders kan iedereen die een kaart vind een bandje krijgen) Dus meerwaarde heeft het niet...

Mijn meerwaarde is dat mijn kaart na afloop op mijn collage prikbord concerten/festivals op het toilet beland ;)
pi_97335790
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef mieknok het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook niet. Als je bandje stuk is, krijg je op vertoon kapotte bandje en kaart een nieuwe, maar als je bandje kwijt is, dan is het jammer, krijg je geen nieuw bandje... (anders kan iedereen die een kaart vind een bandje krijgen) Dus meerwaarde heeft het niet...

Mijn meerwaarde is dat mijn kaart na afloop op mijn collage prikbord concerten/festivals op het toilet beland ;)
Dus wanneer je je bandje kwijt bent kom je de camping ook niet meer op? :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:44:53 #77
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97336384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus wanneer je je bandje kwijt bent kom je de camping ook niet meer op? :')
Als ik het goed lees op pinkpop.nl (wat niet goed lukt op mijn werk... zucht) dan zou je in principe gelijk naar de informatie stand moeten gaan en waarschijnlijk een nieuw kaartje moeten kopen. Jaja, goed geregeld! Maar heb er zelf en ken niemand die daar ervaring mee heeft. Ben eigenlijk wel beniewd, dus iemand ervaring mee?
pi_97336805
Je moet je polsbandje gewoon niet verliezen. Niet te los omdoen en als je ziet dat hij begint te scheuren direct omwisselen (is mij overigens nog nooit overkomen).
pi_97336905
quote:
2s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef .aeon het volgende:
Je moet je polsbandje gewoon niet verliezen. Niet te los omdoen en als je ziet dat hij begint te scheuren direct omwisselen (is mij overigens nog nooit overkomen).
Alsof je iets 'bewust' gaat verliezen. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 13:56:48 ]
pi_97337090
Dat zeg ik toch niet?

Als je bang bent om je polsbandje te verliezen, moet je er gewoon af en toe op moet letten of hij strak genoeg zit/niet aan het scheuren is. Dat ding valt echt niet zomaar van je pols af.
pi_97337222
quote:
2s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef .aeon het volgende:
Dat zeg ik toch niet?

Als je bang bent om je polsbandje te verliezen, moet je er gewoon af en toe op moet letten of hij strak genoeg zit/niet aan het scheuren is. Dat ding valt echt niet zomaar van je pols af.
Ik val je toch ook niet aan? :P Ik zeg alleen dat wanneer je iets verliest, dat impliceert dat het per ongeluk is en in een moment van onoplettendheid. ;)
pi_97338140
Lijkt me eigenlijk sterk dat zo'n bandje kan scheuren, die zijn echt zo sterk! Zit nogsteeds om mijn pols van vorig jaar. :P
  donderdag 26 mei 2011 @ 14:47:26 #83
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97339061
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MissSpooky het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat zo'n bandje kan scheuren, die zijn echt zo sterk! Zit nogsteeds om mijn pols van vorig jaar. :P
Ja, het zijn vrij stevige dingen :) Het enige waar hij soms scheurt is bij dat 'ijzertje', had ik vorig jaar, opgelost met een aansteker ;) Die nare zwarte blokjes van aantal jaar terug waren wel irritant, de mijne schoof elke keer naar beneden waardoor hij losser kwam, en toen ik hem terug schoof zat hij te strak en knelde mijn hand af...
pi_97339141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MissSpooky het volgende:
:r
*** Nul Dertien ***
pi_97339987
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef theKiD het volgende:

[..]

Haha...ik wou het ook zeggen, maar ik dacht: "Nah...moet iedereen lekker zelf weten." ;)
pi_97344005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Haha...ik wou het ook zeggen, maar ik dacht: "Nah...moet iedereen lekker zelf weten." ;)
Ik heb er ook verschillende gehad die ik jaren om had :+ Alleen sinds vorig jaar heb ik alles afgeknipt :+
*** Nul Dertien ***
  donderdag 26 mei 2011 @ 18:19:36 #87
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_97347846
Strandstoeltjes voor 10 Euro bij de Hema.
Flesje bier
pi_97348884
Zo'n bandje kan er ineens zo afgaan hoor, paar jaar geleden liep ik een rondje om een paal heen, en even later komt een vriend van mij met mijn bandje die onder die paal lag :')
Nog steeds geef flauw idee hoe ie eraf gegaan was "D
w
pi_97352576
quote:
6s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef Gezicht het volgende:
Strandstoeltjes voor 10 Euro bij de Hema.
Vouwstoeltjes voor 5.79 bij de Action. Dat zijn tenminste hoge stoeltjes. Die van de Hema zitten zo laag bij de grond.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_97371003
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef theKiD het volgende:

[..]

:') Iets met douchen enzo.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 09:30:47 #91
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97372040
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

:') Iets met douchen enzo.
Inderdaad, ik was mijn bandje niet elke dag maar toch ruikt hij nonstop naar zeep.
pi_97372808
Hoelaat zou je daar moeten zijn om nog een plekje op camping B te bemachtigen aangezien het nu waarschijnlijk drukker zal zijn dan andere jaren aangezien het dit jaar weer met pinksteren is?

Ben hier ook nog op zoek naar n vouwstoeltje, heb ze idd bij de action gezien en bij de xenos.. nu hebben ze ze niet meer grr |:(

[ Bericht 15% gewijzigd door Exterminator op 27-05-2011 10:08:14 ]
  vrijdag 27 mei 2011 @ 10:22:38 #93
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97373457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef Exterminator het volgende:
Hoelaat zou je daar moeten zijn om nog een plekje op camping B te bemachtigen aangezien het nu waarschijnlijk drukker zal zijn dan andere jaren aangezien het dit jaar weer met pinksteren is?

Ben hier ook nog op zoek naar n vouwstoeltje, heb ze idd bij de action gezien en bij de xenos.. nu hebben ze ze niet meer grr |:(
Leenbakker eens proberen..
pi_97374857
Ah thanks voor de tip. Denk vandaag maar even vouwstoeltje ophalen bij de action dan :P
  vrijdag 27 mei 2011 @ 11:12:23 #95
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_97375280
Heb gisteren effe met Pinkpop zitten te mailen...

Als je dus een 3dagenkaart hebt en je kunt 1 van de dagen niet, en je wilt de kaart aan iemand anders geven, dat mag dus niet. Je krijgt bij binnenkomst een bandje, en dit dien je 3 dagen om te houden (zelfs als je niet op de camping bent). Je wordt gecontroleerd met kaart en bandje...
pi_97380595
Voor de liefhebbers liggen er bij winkels als Van Leest e.d. al programma-boekjes met plattegronden, belangrijke festival-informatie en stukjes over de bands. Dus als je naar de stad gaat, pak ff zo'n boekje mee. ;)
pi_97380912
Gratis? :P
pi_97380950
Ja, en bij FRS ook.
pi_97381095
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:38 schreef MissSpooky het volgende:
Gratis? :P
Jup...de officiële Pinkpop-gids. Heb 'm net op de wc ff doorgelezen. :')
pi_97381121
Hoe duur is bier eig? Daar staat niks over in de gids.
pi_97381420
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur is bier eig? Daar staat niks over in de gids.
2,50 oftewel 1 muntje
http://www.pinkpopcentral(...)pop-persconferentie/
pi_97386351
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

2,50 oftewel 1 muntje
http://www.pinkpopcentral(...)pop-persconferentie/
Ben blij dat ik op de camping zelfvoorzienend ben. ;)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 17:23:35 #103
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97390064
altijd beter dan friet (¤2,50) met mayo (¤5,00) :')
Wat doe ik hier?
pi_97390425
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef tdrone het volgende:
wut? :o :')
pi_97390459
quote:
En als je iets gezonds wil eten ben je nog eens het dubbele kwijt. :')
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:13:58 #106
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_97392005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Vouwstoeltjes voor 5.79 bij de Action. Dat zijn tenminste hoge stoeltjes. Die van de Hema zitten zo laag bij de grond.

10 Euro bij Leen Bakker, ook nog redelijk stevig. :)
Flesje bier
pi_97392742
Ik ga proberen om vanaf morgen geen weersvoorspellingen meer te kijken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:41:21 #108
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97392967
quote:
Da's niet waar op Pinkpop.. Het Pinkpopfrietje is gewoon mét mayonaise voor één bon.
pi_97393095
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga proberen om vanaf morgen geen weersvoorspellingen meer te kijken!
Je laat het liever een verassing worden zodat je onvoorbereid ter plaatse aankomt? :?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 19:39:44 #110
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97395250
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 17:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En als je iets gezonds wil eten ben je nog eens het dubbele kwijt. :')
Pff gezond eten, doen we niet aan ;)

Tsja, friet met mayo --> 1 bon
gezond bekertje met stukkies fruit --> 2 bonnen (of 3?)
kroket --> 1 bon
broodje met gezonde meuk --> 2 bonnen

De steenoven pizza´s op camping B zijn wel heel erg jammie nadat je bent teruggekomen van het festivalterrein O+ Hoop dat die er weer zijn. Dag maat 36 :W Hallo bier en pizza buik :P
Neem zelf maar weer wat appels en bananen mee voor het gezonde gevoel smorgens...
pi_97396218
Nog 15 dagen :D
Echt zooo superveel zin in, vrijdagnacht ergens overnachten in de buurt van Landgraaf, en dan s'ochtends vroeg op tijd zijn voor Camping B :)
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_97397353
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je laat het liever een verassing worden zodat je onvoorbereid ter plaatse aankomt? :?
Nee 2 dagen ervoor kijk ik wel alleen als het nu sombere berichten zijn word ik chaggerijnig ;)
pi_97402663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef mieknok het volgende:

[..]

Pff gezond eten, doen we niet aan ;)

Tsja, friet met mayo --> 1 bon
gezond bekertje met stukkies fruit --> 2 bonnen (of 3?)
kroket --> 1 bon
broodje met gezonde meuk --> 2 bonnen

De steenoven pizza´s op camping B zijn wel heel erg jammie nadat je bent teruggekomen van het festivalterrein O+ Hoop dat die er weer zijn. Dag maat 36 :W Hallo bier en pizza buik :P
Neem zelf maar weer wat appels en bananen mee voor het gezonde gevoel smorgens...
Als het te duur is iig niet... ;) Anders liever gezond dan ongezond, vind het niet eens lekker om 3 dagen achter elkaar alleen maar junkfood te eten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:00 schreef AppleBite het volgende:
Nog 15 dagen :D
Echt zooo superveel zin in, vrijdagnacht ergens overnachten in de buurt van Landgraaf, en dan s'ochtends vroeg op tijd zijn voor Camping B :)
Same here, op het overnachten in de buurt van Landgraaf na. ;) Man...die voorpret alleen al is het geld al waard. :P Morgen even kijken voor een mooi stoeltje en andere essentialia.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nee 2 dagen ervoor kijk ik wel alleen als het nu sombere berichten zijn word ik chaggerijnig ;)
Op weeronline.nl voorspellen ze tot de donderdag ervoor nog goed weer. (Voor zover je daar waarde aan kunt hechten.) ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2011 22:19:06 ]
pi_97404879
Vandaag ook 'n vouwstoeltje gekocht bij de Xenos voor 10euro (denk dezelfde als op bovenstaande afbeelding)

Ohwja, vanaf maandag 18 halve liter blikken Alfa voor 10euro bij de Jan Linders ;)
pi_97414971
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Als het te duur is iig niet... ;) Anders liever gezond dan ongezond, vind het niet eens lekker om 3 dagen achter elkaar alleen maar junkfood te eten.

[..]

Same here, op het overnachten in de buurt van Landgraaf na. ;) Man...die voorpret alleen al is het geld al waard. :P Morgen even kijken voor een mooi stoeltje en andere essentialia.

[..]

Op weeronline.nl voorspellen ze tot de donderdag ervoor nog goed weer. (Voor zover je daar waarde aan kunt hechten.) ^O^
Dat is een beetje het punt want de voorspellingen op weeronline veranderen om het uur onderhand ;)
pi_97417563
Pinkpopgids uitverkocht bij FRS :(.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 13:37:02 #117
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97417889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Jaytonism het volgende:
Och menneke toch.. :{
*** Nul Dertien ***
pi_97418062
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:37 schreef theKiD het volgende:

[..]

Och menneke toch.. :{
Dat is toch jammer?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 13:54:45 #119
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97418428
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:42 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Dat is toch jammer?
Vind jij jammer.. Mij boeit het niet echt eigenlijk.. :')
*** Nul Dertien ***
pi_97419636
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat is een beetje het punt want de voorspellingen op weeronline veranderen om het uur onderhand ;)
True... :P
pi_97425104
Mag je een wegwerpbarbecue meenemen op de camping?
Anonimity is a bliss
pi_97425158
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag je een wegwerpbarbecue meenemen op de camping?
Dat vroeg ik mezelf dus ook af. ;) Ik zit ook te twijfelen om m'n waterpijp mee te nemen. :P
pi_97425194
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mezelf dus ook af. ;) Ik zit ook te twijfelen om m'n waterpijp mee te nemen. :P
Want ik ben niet zo goed met gasflesjes en ik wil gewoon mijn water kunnen koken enzo, dat lukt boven zo'n wegwerpgeval vast ook wel.l.
Anonimity is a bliss
  zaterdag 28 mei 2011 @ 17:43:02 #124
208027 Bartisik
BlahBlahBlah
pi_97425390
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Want ik ben niet zo goed met gasflesjes en ik wil gewoon mijn water kunnen koken enzo, dat lukt boven zo'n wegwerpgeval vast ook wel.l.
Voor bbq's zijn aparte plekken. Gasflesjes mag je wel bij je tent gebruiken, gebruiken wij ook al n aantal jaar.
~Wij zijn best bereid tot zelfkritiek, onder voorwaarde dat niemand daarmee instemt.
pi_97426144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef Bartisik het volgende:

[..]

Voor bbq's zijn aparte plekken. Gasflesjes mag je wel bij je tent gebruiken, gebruiken wij ook al n aantal jaar.
Is dat duur dan?Ik heb daar toch heul geen verstand van
Anonimity is a bliss
  zaterdag 28 mei 2011 @ 18:08:35 #126
200932 senderrr
Was gibt?
pi_97426353
Maar als je zaterdag gewoon wat bier gaat halen bij de supermarkt, gaan ze dan niet moeilijk doen als je dat meeneemt op de camping?
pi_97426564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Jaytonism het volgende:
Dan bekijk je 'm hier toch?
pi_97427472
ja. wegwerpbarbeque is toegestaan
pi_97428891
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef senderrr het volgende:
Maar als je zaterdag gewoon wat bier gaat halen bij de supermarkt, gaan ze dan niet moeilijk doen als je dat meeneemt op de camping?
Nee, je mag twee sixpacks (blik, glas is verboden) per persoon de camping op meenemen. En als je er drie meeneemt zal dat ook geen probleem zijn, maar je moet het niet te bont maken.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 21:33:42 #130
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97434761
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 18:40 schreef Gitaarmat het volgende:
ja. wegwerpbarbeque is toegestaan
Ja, maar mag je alleen gebruiken op de speciaal daarvoor aangewezen plaatsen (en terecht)

quote:
2s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:21 schreef .aeon het volgende:

[..]

Nee, je mag twee sixpacks (blik, glas is verboden) per persoon de camping op meenemen. En als je er drie meeneemt zal dat ook geen probleem zijn, maar je moet het niet te bont maken.
Normaal gesproken is een tray per persoon ook geen enkel probleem...
  zondag 29 mei 2011 @ 18:33:35 #131
200932 senderrr
Was gibt?
pi_97463976
Mooizo, dat wordt dan een tray per persoon :) .
  zondag 29 mei 2011 @ 20:41:59 #132
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97469327
ligt er maar aan hoeveel je drinkt en of je smorgens vroeg wil drinken want verder ben je toch niet op de camping
Wat doe ik hier?
pi_97470525
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 18:33 schreef senderrr het volgende:
Mooizo, dat wordt dan een tray per persoon :) .
Deden ze vorig jaar bij mij ook niet moeilijk over... De beveiliger maakte m'n koelbox open en de blikken rolden letterlijk eruit. Hij probeerde nog onder in de koelbox te kijken, maar uiteindelijk gaf hij het toch maar op :P. Mocht je commentaar krijgen over de hoeveelheid dan zeg je gewoon dat het voor de hele groep is.
  zondag 29 mei 2011 @ 21:27:50 #134
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97472271

maar hopen dat het zo blijft :)
Wat doe ik hier?
pi_97474281
Ziet er goed uit. Hopen dat het zo blijft inderdaad.
pi_97492409
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:27 schreef tdrone het volgende:
[ afbeelding ]

maar hopen dat het zo blijft :)
20 graden met een zonnetje zou inderdaad ideaal zijn. ^O^
  maandag 30 mei 2011 @ 13:42:20 #137
134538 chansadres
Black & White
pi_97493846
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:00 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Deden ze vorig jaar bij mij ook niet moeilijk over... De beveiliger maakte m'n koelbox open en de blikken rolden letterlijk eruit. Hij probeerde nog onder in de koelbox te kijken, maar uiteindelijk gaf hij het toch maar op :P. Mocht je commentaar krijgen over de hoeveelheid dan zeg je gewoon dat het voor de hele groep is.
En dat is heel willekeurig. Beveilgers zijn er namelijk niet bij Pinkpop. Vrijwilligers doen dit namelijk. Wel is er 1 officiële beveiliger in de buurt voor het geval dat. De meeste zijn zelf ook Pinkpopgangers dus ze laten veel toe. Maar er zit soms een strebertje tussen.

Oftewel gewoon proberen. Als het lukt, blij. Als het niet lukt, jammer maar niet achteraf klagen ;)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_97494060
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:42 schreef chansadres het volgende:

[..]

En dat is heel willekeurig. Beveilgers zijn er namelijk niet bij Pinkpop. Vrijwilligers doen dit namelijk. Wel is er 1 officiële beveiliger in de buurt voor het geval dat. De meeste zijn zelf ook Pinkpopgangers dus ze laten veel toe. Maar er zit soms een strebertje tussen.

Oftewel gewoon proberen. Als het lukt, blij. Als het niet lukt, jammer maar niet achteraf klagen ;)
Ben ik blij dat wij met de auto kunnen. Krijg je het niet mee naar binnen, dan loop je nog een keer terug. :P
  maandag 30 mei 2011 @ 13:52:14 #139
134538 chansadres
Black & White
pi_97494180
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ben ik blij dat wij met de auto kunnen. Krijg je het niet mee naar binnen, dan loop je nog een keer terug. :P
Dat is een goede tip. Wij hadden ook altijd een bewaarpunt. In een auto bijvoorbeeld. En dan als het op is gewoon met een aantal man even gaan halen.
Steppin out tonight
pi_97498394
Weet iedereen ook al precies waar ze naar toe gaan?
Bij ons zijn we het redelijk eens :), maar bij 3 dingen zijn er twijfel, maar dan kunnen we ons altijd nog opsplitsen, er is twijfel over:

- 30 seconds to mars of Deadmau5 (hier is het grootste gedoe om)
30 stm is meer de ervaring en het feit dat ze nauwelijks optreden in Nederland (de komende tijd), en deadmau5 is ook echt ziek vet, en 30 stm is live niet geweldig.

Verder nog

Bloody Beatroots of Avenged Sevenfold
en
All Time Low of The Gaslight Anthem

Verder ziet de weersverwachting er echt geweldig uit :D
Time was so long ago
pi_97499068
Heeft iemand nog tips m.b.t. parkeren als je bij Camping B wil zijn?
pi_97500458
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 15:43 schreef AppleBite het volgende:
Bij ons zijn we het redelijk eens :), maar bij 3 dingen zijn er twijfel, maar dan kunnen we ons altijd nog opsplitsen, er is twijfel over:

30 stm is meer de ervaring en het feit dat ze nauwelijks optreden in Nederland (de komende tijd), en deadmau5 is ook echt ziek vet, en 30 stm is live niet geweldig.

Verder nog

en

Beetje hetzelfde bij ons. Ik wil The Gaslight Anthem zien en een andere vriendin wil weer graag naar All Time Low. Wordt gewoon opsplitsen denk ik...doe ik ook niet zo moeilijk over.
Ik ga ook voor Deadmau5...dat schijnt echt geweldig te zijn en 30STM schijnt live echt een aanfluiting te zijn. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 16:34:10 ]
  Moderator maandag 30 mei 2011 @ 16:40:24 #143
332671 crew  indiaantje89
pi_97500759
Iemand ervaring met The Script live???

Weet niet of ik ze boven de Band of Horses moet verkiezen.
pi_97502672
The Script live is goed :D Voor zover ik me kan herinneren geen vals nootje te bekennen.

Ik zit ook gigantisch te twijfelen tussen 30STM en Deadmau5. 30stm is gewoon cool omdat Jared. Voorderest zuigen ze. Vriendin van me wil daar per se naar toe en wil dat ik meekom. Dan hebben we Deadmau5 waar ik van iedereen hoor dat dat übergeweldig is, en daar wil mn vriend me naar mee sleuren. Can't decide! Help!
pi_97502785
quote:

Verder nog

en

;)

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef MissSpooky het volgende:
The Script live is goed :D Voor zover ik me kan herinneren geen vals nootje te bekennen.

Ik zit ook gigantisch te twijfelen tussen 30STM en Deadmau5. 30stm is gewoon cool omdat Jared. Voorderest zuigen ze. Vriendin van me wil daar per se naar toe en wil dat ik meekom. Dan hebben we Deadmau5 waar ik van iedereen hoor dat dat übergeweldig is, en daar wil mn vriend me naar mee sleuren. Can't decide! Help!
30stm vorig jaar op werchter gezien geloof ik, vond er niet zoveel aan.
deadmau5 schijnt geweldig te zijn
  maandag 30 mei 2011 @ 17:37:04 #146
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_97503103
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_97506383
quote:

Verder nog

en

deadmau5 is flink los gaan, waar 30stm echt mega mega MEGA ruk is live. Publiek staat meer op het podium te zingen dan de zanger zelf. Optreden er om heen is wel aardig om te zien, maar dan zou ik toch veel liever naar deadmau5 gaan.

Bloody Beetroots is denk ik vooral eigen voorkeur voor mij. Heb Avenged ook nog nooit gezien.

The Gaslight Anthem is een ontzettend goede band die flink naam hebben gemaakt laatste jaren en niet voor niets op Werchter onder andere naar mainstage zijn verplaatst. Must see imo.
pi_97506787
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 17:25 schreef MissSpooky het volgende:

Lekker naar Deadmau5 gaan, joh. ^O^ Schijt aan 30STM, Jared Leto is toch een klootzak. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 19:08:19 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 19:59:57 #149
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97509083
Nog 11 dagen!! *O*

Vanmiddag op het strand in Scheveningen een zonnedans gedaan, mensen keken een beetje raar maarja, je moet wat over hebben he voor mooi weer...
Het eerste optreden wat ik ooit zag van 30stm was op pinkpop en vond het wel aardig, maar toen waren ze nog maar net bekend, vorig jaar op LL waren ze echt ruk... Dus ik zou gaan voor Deadmau5 gaan :Y

De tent is zoek! Mijn vriend heeft hem vorig jaar na Wechter opgeborgen, maar waar? Zucht... 8)7 Ligt op zijn zolder (=troep) of bij paps en mams op zolder/schuur1/schuur2 (= nog grotere troep...) In ieder geval niet in mijn opberghok (3 bij 2 meter, een 4 persoonstent zou daar wel ietwat opvallen ;) ) Ach, komt deze week vast wel boven water. Anders heb ik nog een prachtige bloementent :P
pi_97509200
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef mieknok het volgende:
Nog 11 dagen!! *O*

Vanmiddag op het strand in Scheveningen een zonnedans gedaan, mensen keken een beetje raar maarja, je moet wat over hebben he voor mooi weer...
Het eerste optreden wat ik ooit zag van 30stm was op pinkpop en vond het wel aardig, maar toen waren ze nog maar net bekend, vorig jaar op LL waren ze echt ruk... Dus ik zou gaan voor Deadmau5 gaan :Y

De tent is zoek! Mijn vriend heeft hem vorig jaar na Wechter opgeborgen, maar waar? Zucht... 8)7 Ligt op zijn zolder (=troep) of bij paps en mams op zolder/schuur1/schuur2 (= nog grotere troep...) In ieder geval niet in mijn opberghok (3 bij 2 meter, een 4 persoonstent zou daar wel ietwat opvallen ;) ) Ach, komt deze week vast wel boven water. Anders heb ik nog een prachtige bloementent :P
Mensen...gratis bier en koffie bij de bloementent! ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2011 20:02:39 ]
  maandag 30 mei 2011 @ 20:08:29 #151
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97509483
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mensen...gratis bier en koffie bij de bloementent! ;)
Hahaha, als ik het al niet opgedronken heb :P Maar jij mag wel een biertje hoor van me :*
pi_97509585
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef mieknok het volgende:

[..]

Hahaha, als ik het al niet opgedronken heb :P Maar jij mag wel een biertje hoor van me :*
O+
pi_97533655
Het wordt de 1e keer pinkpop voor mij...
Iemand nog tips, buiten het gebruik van oordopjes? :P
pi_97538143
Zoekt iemand nog een kaartje, of weet je iemand die er een zoekt?
DM me eventjes :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 14:57:11 #155
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97540787
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 11:38 schreef Kruitdampje het volgende:
Het wordt de 1e keer pinkpop voor mij...
Iemand nog tips, buiten het gebruik van oordopjes? :P
op het terrein of om te slapen???
Wat doe ik hier?
pi_97546854
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 14:57 schreef tdrone het volgende:

[..]

op het terrein of om te slapen???
nja beide eigenlijk, de bedoeling is om camping A terecht te komen. maar wat moet ik bijvoorbeeld echt niet vergeten, zoals hierboven ook al is gezegd, de oordopjes.
Maar welke tips hebben jullie op bijvoorbeeld het festivalterrein zelf?
  dinsdag 31 mei 2011 @ 17:12:10 #157
134538 chansadres
Black & White
pi_97547365
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:01 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

nja beide eigenlijk, de bedoeling is om camping A terecht te komen. maar wat moet ik bijvoorbeeld echt niet vergeten, zoals hierboven ook al is gezegd, de oordopjes.
Maar welke tips hebben jullie op bijvoorbeeld het festivalterrein zelf?
Vergeet niet een pet/hoedje (als je geen roze geval wil halen). En zonnenbrand. Hoeveel kreeften ik niet op de laatste dag zie rondlopen. Daarnaast vergeet niet te drinken. En dan niet alleen bier :')
Daarnaast hoef je vrijwel niks mee te nemen. Laat het over je heen komen.
1 ding is wel een aanrader. Babydoekjes! Je kunt ze gebruiken om je 's ochtends even schoon te maken, als je geknoeid hebt. Die dingen kosten niet veel meer dan papieren doekjes en zijn zoveel handiger. Daarnaast een rol ducktape en zwarte afvalzakken. Makkelijk om je afval in te doen, als je tent toch lekt op een plaats en om je tas in te bewaren als je grondzeil ondergelopen is. Zijn je spullen niet nat. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik mijn kledingtas in een afvalzak deed. Totdat alle tenten onderliepen en ik als enige droge sokken aan had. ^O^
Steppin out tonight
pi_97547765
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:12 schreef chansadres het volgende:

[..]

Vergeet niet een pet/hoedje (als je geen roze geval wil halen). En zonnenbrand. Hoeveel kreeften ik niet op de laatste dag zie rondlopen. Daarnaast vergeet niet te drinken. En dan niet alleen bier :')
Daarnaast hoef je vrijwel niks mee te nemen. Laat het over je heen komen.
1 ding is wel een aanrader. Babydoekjes! Je kunt ze gebruiken om je 's ochtends even schoon te maken, als je geknoeid hebt. Die dingen kosten niet veel meer dan papieren doekjes en zijn zoveel handiger. Daarnaast een rol ducktape en zwarte afvalzakken. Makkelijk om je afval in te doen, als je tent toch lekt op een plaats en om je tas in te bewaren als je grondzeil ondergelopen is. Zijn je spullen niet nat. Iedereen verklaarde me voor gek dat ik mijn kledingtas in een afvalzak deed. Totdat alle tenten onderliepen en ik als enige droge sokken aan had. ^O^
Ah top, goede tips ^O^
Bang om verbrand te worden ben ik niet, zal niet snel gebeuren met mijn huidskleur :+
Hoe zijn de douche faciliteiten daar trouwens?
pi_97547993
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:21 schreef Kruitdampje het volgende:

Hoe zijn de douche faciliteiten daar trouwens?
Vorig jaar op Werchter te lange rijen. Gelukkig een opvouwbare jerrycan mee. Even in de zon laten liggen en daarna ophangen aan een boom: en voila een lauw-warme douche.
Eerst denken, dan typen
pi_97548027
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 17:26 schreef Piger het volgende:

[..]

Vorig jaar op Werchter te lange rijen. Gelukkig een opvouwbare jerrycan mee. Even in de zon laten liggen en daarna ophangen aan een boom: en voila een lauw-warme douche.
Wow das echt creatief zijn :D
pi_97549012
Als je vreog genoeg gaat dan zijn er geen rijen. Ik stond daar dan wel om 7:00 's ochtends ofzo.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 18:15:44 #162
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97549786
rijen voor Wc's op het terrein vallen over het algemeen wel mee behalve direct na optredens. een goed alternatief voor de wc naast de mainstage is de wc bij de ingang (bespaart je zeker 5 minuten)
Wat doe ik hier?
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 19:09:02 #163
pi_97551888
Nog iets meer dan een week ik kan niet wachten.
pi_97554900
ik weet niet of dat ik hier mag posten, maar goed ik hoor het wel als het niet mag ;)

Ik weet niet of iemand hier kaarten zoekt, maar ik heb twee kaarten (echte kaarten, geen e-tickets) voor de Pinkpop zaterdag over!! We hebben 81,70 euro per kaartje betaald, maar voor 60 euro per stuk mag je ze overnemen. Je kunt ze komen ophalen, ik kan ze opsturen, maakt niet uit.. als er interesse is hoor ik het graag! :)
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:06:12 #165
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97557670
Zorg dat je eerst je tent opzet voordat je gaat zuipen :P

http://www.dumpert.nl/med(...)sen_op_appelhof.html
  Moderator dinsdag 31 mei 2011 @ 21:07:54 #166
pi_97557778
Hoe duur is zon pinkpop petje trouwens?
pi_97558251
6 euro als het goed is.
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:23:45 #168
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97558732
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef mr-green het volgende:
Zorg dat je eerst je tent opzet voordat je gaat zuipen :P

http://www.dumpert.nl/med(...)sen_op_appelhof.html
:D Te erg!
  woensdag 1 juni 2011 @ 00:24:27 #169
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97567786
Tips voor Pinkpop:

-kaartje niet vergeten (ja, dat gebeurt)
-kaartje niet verliezen (ja, vorig jaar bij iemand zien gebeuren)
-genoeg kleding menemen (vooral ondergoed en sokken)
-hou de weersverwachting in de gaten en probeer je te kleden op het weer
-vergeet zonnebrand niet (hoop niet dat ze moeilijk doen bij de ingang, er wás een jaar dat het bij veel mensen werd afgenomen)
-"iets" om de haringen van de tent mee in de grond te slaan
-tentharingen
-genoeg geld
-vochtige doekjes
-paracetamol
-oordopjes (om te slapen)
-lampje om in de tent te hangen

Dat was het wel even...
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_97568828
't enige wat je op een festival nodig hebt is een pinpas. Een onderbroek koop je bij de plaatselijke zeeman en voor de rest heb je die 2 dagen niets nodig
w
  woensdag 1 juni 2011 @ 01:31:00 #171
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97569611
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:55 schreef frankerdt het volgende:
't enige wat je op een festival nodig hebt is een pinpas. Een onderbroek koop je bij de plaatselijke zeeman en voor de rest heb je die 2 dagen niets nodig
Dus jij gaat tijdens het festival naar de plaatselijke Zeeman?

Als ik eenmaal daar ben ga ik nergens meer heen, alleen naar het festivalterrein en naar de camping.
Pinpas kán handig zijn (pas op met verliezen!), sommigen prefereren contant geld.
Ook dan oppassen met verliezen trouwens.

Ps: het zijn 3 dagen: zaterdag, zondag en maandag. En dan ook nog de dinsdag, als je met een schoon onderbroekje aan op pad wil gaan.
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_97570170
Wie heeft er nog kaartjes over of wilt ze kwijt???
Deze twee heren zoeken desperate een kaartje: jimsuter@gmail.com en maik.suter@gmail.com
  woensdag 1 juni 2011 @ 02:06:21 #173
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_97570220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 02:02 schreef Dionizuz het volgende:
Wie heeft er nog kaartjes over of wilt ze kwijt???
Deze twee heren zoeken desperate een kaartje: jimsuter@gmail.com en maik.suter@gmail.com
Had je maar niet zo lui moeten zijn en net als ik in de rij zijn gaan staan (wat overigens niet nodig was, want 2 weken later waren ook nog 3-dagen kaarten te koop: zónder in de rij te staan) ;)
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_97571275
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 01:31 schreef Veadige het volgende:

[..]

Dus jij gaat tijdens het festival naar de plaatselijke Zeeman?

Als ik eenmaal daar ben ga ik nergens meer heen, alleen naar het festivalterrein en naar de camping.
Pinpas kán handig zijn (pas op met verliezen!), sommigen prefereren contant geld.
Ook dan oppassen met verliezen trouwens.

Ps: het zijn 3 dagen: zaterdag, zondag en maandag. En dan ook nog de dinsdag, als je met een schoon onderbroekje aan op pad wil gaan.
Bijna ieder festival begint pas 's middags, dus tijd zat om 's morgens wat zooi te kopen. Wegwerp kleren bij de zeeman bijvoorbeeld :')
w
  woensdag 1 juni 2011 @ 07:30:12 #175
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97571323
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef Veadige het volgende:
Tips voor Pinkpop:

-kaartje niet vergeten (ja, dat gebeurt)
-kaartje niet verliezen (ja, vorig jaar bij iemand zien gebeuren)
-genoeg kleding menemen (vooral ondergoed en sokken)
-hou de weersverwachting in de gaten en probeer je te kleden op het weer
-vergeet zonnebrand niet (hoop niet dat ze moeilijk doen bij de ingang, er wás een jaar dat het bij veel mensen werd afgenomen)
-"iets" om de haringen van de tent mee in de grond te slaan
-tentharingen
-genoeg geld
-vochtige doekjes
-paracetamol
-oordopjes (om te slapen)
-lampje om in de tent te hangen

Dat was het wel even...
bij mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan over de zonnebrand... En iets om de haringen in de grond te krijgen, gebruik gewoon je schoenen, je staat op grasveld. Neem gewoon mee waar je behoefte aan hebt, maar zorg dat je tas niet te zwaar word;)
pi_97572319
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe duur is zon pinkpop petje trouwens?
Ha, die heb ik nog van vorig jaar. Heb er nu zelfs een roze zonnebril voor erbij gekocht, helemaal af lijkt mij :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 09:13:57 #177
134538 chansadres
Black & White
pi_97572511
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:02 schreef josb83 het volgende:

[..]

Ha, die heb ik nog van vorig jaar. Heb er nu zelfs een roze zonnebril voor erbij gekocht, helemaal af lijkt mij :)
Je gaat toch niet je oude hoedje meenemen, hé :')
Dat zou wel erg triest zijn...
Steppin out tonight
pi_97572967
Dan ben ik in jouw ogen maar lekker triest, ik ga echt niet elk jaar een nieuwe kopen. Heb ik dalijk tientallen hoedjes, wat moet ik daar mee :P
pi_97573500
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 09:13 schreef chansadres het volgende:

[..]

Je gaat toch niet je oude hoedje meenemen, hé :')
Dat zou wel erg triest zijn...
Die hoedjes zijn elk jaar hetzelfde en dat a 6 Euro p.s. Kan me niet voorstellen dat jij dat triest vind.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:55:16 #180
134538 chansadres
Black & White
pi_97574955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:02 schreef josb83 het volgende:

[..]

Die hoedjes zijn elk jaar hetzelfde en dat a 6 Euro p.s. Kan me niet voorstellen dat jij dat triest vind.
Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat je ze hebt gekocht omdat ze zo mooi zijn. Of je koopt ze omdat je een goed doel wilt steunen (Amnesty International) of je wilt er "gewoon bij horen want iedereen draagt ze". De eerste kan ik inkomen, de laatste niet... :')
Steppin out tonight
pi_97575821
quote:
10s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:55 schreef chansadres het volgende:

[..]

Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat je ze hebt gekocht omdat ze zo mooi zijn. Of je koopt ze omdat je een goed doel wilt steunen (Amnesty International) of je wilt er "gewoon bij horen want iedereen draagt ze". De eerste kan ik inkomen, de laatste niet... :')
Ik heb zo'n hoedje inderdaad niet omdat ie zo mooi is, maar omdat ik een gigantische rooie kop kreeg vorig jaar. Daarom heb ik dat hoedje, niet meer en niet minder. Raar dat je zoiets triest vindt, ik hoop dat je op PP betere zin zult hebben :)
pi_97575921
Hej,
Ik ga naar pinkpop, maar of de site las ik iets tegenstrijdigs, eerst staat er :
Het Pinkpop-retour is geldig in de trein en in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.
En daarna staat er:
Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.

Er staat dus eerst dat je een kaartje kan gebruiken voor de pendelbussen en daarna dat ze gratis zijn. Weet iemand die er al eerder is geweest misschien wat klopt?
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:28:30 #183
134538 chansadres
Black & White
pi_97576000
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:25 schreef robbert007 het volgende:
Hej,
Ik ga naar pinkpop, maar of de site las ik iets tegenstrijdigs, eerst staat er :
Het Pinkpop-retour is geldig in de trein en in de speciale pendelbussen tussen station Landgraaf en het festivalterrein.
En daarna staat er:
Tussen de parkeerplaatsen, campings en het festivalterrein rijden gratis pendelbussen! Let op, tijdens de drukke tijden kunnen deze helaas vanwege veiligheidsredenen niet rijden.

Er staat dus eerst dat je een kaartje kan gebruiken voor de pendelbussen en daarna dat ze gratis zijn. Weet iemand die er al eerder is geweest misschien wat klopt?
Voor de pendelbussen van het station naar de camping moet je betalen.
De pendelbussen tussen het festivalterrein en de camping zijn gratis.
Steppin out tonight
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:11:16 #184
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97577387
Weet iemand toevallig waar je blikken kunt kopen JackDaniels/cola. Dit hebben ze op sommige festivals (33cl) maar in de supermarkt of slijter hebben ze het niet.. Iemand hier enig idee waar die wel te kopen zijn?
*** Nul Dertien ***
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:14:22 #185
134538 chansadres
Black & White
pi_97577470
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:11 schreef theKiD het volgende:
Weet iemand toevallig waar je blikken kunt kopen JackDaniels/cola. Dit hebben ze op sommige festivals (33cl) maar in de supermarkt of slijter hebben ze het niet.. Iemand hier enig idee waar die wel te kopen zijn?
Bij AH heb ik ze geloof ik wel gezien. Anders kan je Gall&Gall proberen.
Steppin out tonight
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:15:26 #186
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97577509
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:14 schreef chansadres het volgende:

[..]

Bij AH heb ik ze geloof ik wel gezien. Anders kan je Gall&Gall proberen.
:') Dat zijn net de 2 winkels waar ik niet ben geweest :@ :')
Makro heeft ze iig ook niet, morgen zal ik eens AH en G&G proberen en anders is Sligro mijn laatste hoop..
*** Nul Dertien ***
pi_97578551
Hmm net mijn tent uitgepakt.. Kijken of alles erbij zat.. Zijn het plastic haringen.. Is dat handig?
pi_97579775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:15 schreef theKiD het volgende:

[..]

:') Dat zijn net de 2 winkels waar ik niet ben geweest :@ :')
Makro heeft ze iig ook niet, morgen zal ik eens AH en G&G proberen en anders is Sligro mijn laatste hoop..
De C1000 bij mij in de buurt verkoopt ze wel, vakken zijn wel vaak leeg na schoolfeesten en dergelijke :')

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Hmm net mijn tent uitgepakt.. Kijken of alles erbij zat.. Zijn het plastic haringen.. Is dat handig?
Ik gok van niet, vooral als het een tijd niet geregend heeft zal de grond wel hard zijn :P
pi_97580845
Hmm, 75% kans op een klein beetje regen zaterdag, Bah.

Ach, het verandert toch steeds. En als de grond lang droog is geweest, dan is die regen zo opgenomen, en wordt het iig niet snel een grote modderpoel lijkt mij.
.
  woensdag 1 juni 2011 @ 13:58:43 #190
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97580900
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 13:57 schreef Pizzabodem het volgende:
Hmm, 75% kans op een klein beetje regen zaterdag, Bah.
[ afbeelding ]

Ach, het verandert toch steeds. En als de grond lang droog is geweest, dan is die regen zo opgenomen, en wordt het iig niet snel een grote modderpoel lijkt mij.
De grond is dan juist zo droog dat de regen juist niet snel wordt opgenomen en het één grote modderpoel wordt.
  woensdag 1 juni 2011 @ 14:05:40 #191
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97581107
van 3mm regen word het nog geen modderpeol
Wat doe ik hier?
pi_97581204
Weeronline is positiever ;) Maar goed het veranderd toch om het uur..
pi_97582187
Ik check het weer over een week wel, nu is er toch nog niks van te zeggen.
  Moderator woensdag 1 juni 2011 @ 14:53:42 #194
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_97582470
Toch leuk dat ze een festival weten te organiseren waarvan ik geen enkele band zou willen zien (op mss de foo fighters na) ik denk dat ik oud wordt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_97582645
maar als het dit weer is he! _O_
pi_97582748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 12:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Bij de action koop je al goedkoop losse haringen. Zou ze voor de zekerheid even halen.
Eerst denken, dan typen
pi_97585191
Morgen ga ik dan maar even langs de action :) En misschien toch ook maar oordopjes halen..
pi_97585356
Ook bij de Action halen. 98 cent of zo voor zo'n blister met ik geloof 6 setjes. Volgens mij heb ik bij die keten meer dan de helft van al mn spullen die meegaan naar Pinkpop gekocht. Tent, stoeltjes, vuilniszakken, lampje, wasdoekjes, desinfectiegel. Action FTW! *O*
pi_97585516
Ik denk dat ik morgen ook met een lading action-spullen thuis kom ;) Even kijken of ik onze ouder stoeltjes op zolder kan vinden :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 16:29:32 #200
134538 chansadres
Black & White
pi_97585705
Morgen is het hemelvaart. Meeste winkels zijn dicht...
Steppin out tonight
pi_97585931
quote:
4s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:29 schreef chansadres het volgende:
Morgen is het hemelvaart. Meeste winkels zijn dicht...
Nope de meeste zijn open op de koopzondagtijden :) Sowieso zijn ze hier niet slim als ze dicht zijn aangezien het jazzfestival is, en het gigantisch druk is in de stad ;)
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:20:27 #202
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97592135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 16:35 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nope de meeste zijn open op de koopzondagtijden :) Sowieso zijn ze hier niet slim als ze dicht zijn aangezien het jazzfestival is, en het gigantisch druk is in de stad ;)
Bij ons zijn de winkels elke zondag open, maar de Action is dan altijd dicht :(
pi_97593375
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 19:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Bij ons zijn de winkels elke zondag open, maar de Action is dan altijd dicht :(
Dan hoop ik dat dat hier niet zo is :) Anders kan ik altijd zaterdag nog even gaan :)
pi_97600936
Ik ga ook nog maar even langs de Action vrijdag/zaterdag.

Ze hebben allemaal van die mini tandpasta/douche verpakkingen. Lijkt me wel handig, heb niet zo veel ruimte en die normale verpakkingen zijn echt te groot voor 3 dagen.

En ik ga even kijken voor een opblaasbaar kussentje. Toch wat beter dan met je hoofd op een vest slapen.

Nog een tip: Bij de HEMA hebben ze voor 3,95¤ een 'nektas', alleen dan een hele platte, die onder een t-shirt zelfs niet echt opvalt. Handig voor je ticket en eventueel een pinpas, oordopjes, etc. http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2818601027%29.aspx
Heb hem gehaald, en ziet er wel oké uit.

[ Bericht 19% gewijzigd door Pizzabodem op 01-06-2011 22:43:48 ]
.
  donderdag 2 juni 2011 @ 09:59:52 #205
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97613283
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Pizzabodem het volgende:
Nog een tip: Bij de HEMA hebben ze voor 3,95¤ een 'nektas', alleen dan een hele platte, die onder een t-shirt zelfs niet echt opvalt. Handig voor je ticket en eventueel een pinpas, oordopjes, etc. http://www.hema.nl/nl-nl/(...)-%2818601027%29.aspx
Heb hem gehaald, en ziet er wel oké uit.
dude :D :')
*** Nul Dertien ***
pi_97614066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 09:59 schreef theKiD het volgende:

[..]

dude :D :')
:D had zelf ook nooit verwacht zo'n ding te kopen. :')
Maar ik heb geen broek met grote zakken, dus dan maar even zo.

Gelukkig heb ik geen cavia in m'n nek liggen, geen hoge pet op m'n hoofd, spreek ik normaal Nederlands, en ziet de tas er niet zo uit:

Waarom kon Pinkpop niet dit weekend zijn? Wat een lekker festival weer is het nu *O*

Zijn er serieus mensen die een pinkpop-petje/hoedje online gaan bestellen? Dat kan dus blijkbaar op http://www.amnesty.nl/webshop_product/73527

[ Bericht 3% gewijzigd door Pizzabodem op 02-06-2011 10:56:21 ]
.
pi_97615206
Zo de vouwstoeltjes ook gevonden boven achter de gordijnen.. Ze zijn wel oud en veroest, maar we doen het er maar mee.. Zo tentharingen kopen en misschien wat miniproductjes, das wel handig!

En als het goed is is de action hier wel open :D
pi_97615307
Hier (Sittard) is ie hartstikke dicht :( Hopelijk is volgend weekend net zo'n weer idd... Maar ben wel blij dat ik nog poncho's heb liggen hier.
pi_97615534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 11:32 schreef josb83 het volgende:
Hier (Sittard) is ie hartstikke dicht :( Hopelijk is volgend weekend net zo'n weer idd... Maar ben wel blij dat ik nog poncho's heb liggen hier.
Die heb ik ook nog liggen dat is wel fijn.. want nu zijn de verwachtingen opeens niet meer zo goed..
pi_97623679
Action dicht :(
pi_97627443
Morgen weer een nieuwe dag :) Heb ondertussen ook al oordopjes en een zaklampje, nu nog iets om m'n tent te herkennen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:27:06 #212
133369 Jivis
Critikut
pi_97636907
Amen.
pi_97648091
Ach dat is morgen toch wel weer veranderd. :P
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:42:05 #214
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97648138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:37 schreef MissSpooky het volgende:
Ach dat is morgen toch wel weer veranderd. :P
Op de Belg zeiden ze vanmorgen al dat het na dit weekend gedaan is met het droge en mooie weer en dat er een wisselvallige periode aankwam van zo'n 2 weken...
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:48:41 #215
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97648205
Heb op Pinkpop regelmatig smsjes van vrienden gekregen waarin zoiets stond, ben je nog niet weg geregend? Terwijl ik heerlijk in de zon lag. Bleek het daar kutweer te zijn, en ik was aan het verbranden... Ik zie het wel, neem korte en lange broeken mee, en poncho's en zonnebrand...

-edit-
Ik kijk net op weer.nl, zaterdag zondag en maandag rond de 20-22 graden, zon met wolk... Dus het veranderd per dag en per weersite ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:55:43 #216
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97648298
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef mieknok het volgende:
Heb op Pinkpop regelmatig smsjes van vrienden gekregen waarin zoiets stond, ben je nog niet weg geregend? Terwijl ik heerlijk in de zon lag. Bleek het daar kutweer te zijn, en ik was aan het verbranden... Ik zie het wel, neem korte en lange broeken mee, en poncho's en zonnebrand...

-edit-
Ik kijk net op weer.nl, zaterdag zondag en maandag rond de 20-22 graden, zon met wolk... Dus het veranderd per dag en per weersite ;)
Ik heb dat op Solar wel een keer gehad, 3 km verderop was alles zeiknat geregend. Op het festivalterrein zelf was het het hele weekend kurkdroog :D
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:35:09 #217
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:52:48 #218
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_97658013
Yeah, FOK! is dit jaar ook weer aanwezig bij Pinkpop :Y !

(Ik ben er met een fotograaf bij)
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 3 juni 2011 @ 17:29:16 #219
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_97663436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 14:52 schreef MrManiak het volgende:
Yeah, FOK! is dit jaar ook weer aanwezig bij Pinkpop :Y !

(Ik ben er met een fotograaf bij)
Goed bezig ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_97666432
Nieuwe single van Coldplay is vandaag uitgebracht. Zal leuk zijn als ze die spelen volgende week zaterdag. (Al las ik ergens dat ze geen nieuwe nummer spelen, maar je weet het nooit....)
.
pi_97666741
Huh is dat echt de nieuwe Coldplay? Ik vind er maar weinig aan..
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:23:09 #222
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97667014
Ik vind het zwaar kut. Jammer dit!
pi_97667369
Ik vind het wel een lekker nummer, anders maar toch herkenbaar als Coldplay. Al durf ik wel bijna zeker te zeggen dat dit niet zo'n hit gaat worden als Viva La Vida..
.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 20:36:01 #224
133369 Jivis
Critikut
pi_97670157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Nieuwe single van Coldplay is vandaag uitgebracht. Zal leuk zijn als ze die spelen volgende week zaterdag. (Al las ik ergens dat ze geen nieuwe nummer spelen, maar je weet het nooit....)
Is wel duidelijk dat ze na de historische insteek van Viva La Vida nu een album met moderne insteek gaan maken. Ik vind het wel goed klinken, lekker zomers!
Amen.
pi_97671928
Er gaan geruchten dat er nog een band komt opreden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  Moderator vrijdag 3 juni 2011 @ 22:12:20 #226
pi_97675709
Die nieuwe Coldplay is erg lekker.

Nieuwe Kaiser Chiefs album is vandaag ook uitgekomen, alleen weinig "Festival Tracks" staan erop waar ze toch wel om bekend staan.
pi_97679238
Ja, inderdaad. Vind die nieuwe van de Kaiser Chiefs een beetje treurig klinken...

Ik mis de nummers zoals dit:
.
pi_97689729
het weer wordt er ook niet beter op, vooral zaterdag en zondag worden kut
pi_97690072
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:23 schreef svenistheman het volgende:
het weer wordt er ook niet beter op, vooral zaterdag en zondag worden kut
Ze weten gewoon nog niet wat het weer gaat worden.

Weer.nl

Weeronline.nl
.
pi_97690470
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ze weten gewoon nog niet wat het weer gaat worden.

Weer.nl
[ afbeelding ]
Weeronline.nl
[ afbeelding ]
Weeronline heeft het vaker goed dan weer.nl. Trek je conclusies, tevens heeft echt iedere site het erover dat het slecht weer gaat worden vanaf volgende week. Behalve zogenaamd weer.nl :')
pi_97691659
Mijn ervaring is dat zowel weer.nl en weeronline.nl er vaak naast zitten, net als de meeste weerberichten op tv trouwens.(Oat moan, :r :r )Niets is zo veranderlijk als het weer.

Misschien kan er iemand een zonnendansje gaan doen :') O+
Als het maar niet de hele dag non-stop regent met Pinkpop.
.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 juni 2011 @ 11:58:27 #232
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_97691689
Boeiend vaak waait de helft daar over, of juist wel een bui en de rest van het land niet.

Alsof het festival daar minder van wordt.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:04:43 #233
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97691861
Ik mis af en toe het gevoel van euforie zonder de zon.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:48:14 #234
230345 conobram
is neit lam
pi_97693040
Ik ga geen weekend omdat geen van mijn vrienden tijd en of geld heeft. Ik zelf zit ook midden in de tentamens, Maar ik kom zaterdag toch even langs om Coldplay te bekijken.
pi_97693068
Naja het weer is gewoon afwachten :) donderdag kijk ik en dan pak ik mijn tas in.. En hou gewoon met alles rekening.. Poncho's mee, en het word echt wel leuk :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:02:53 #236
133369 Jivis
Critikut
pi_97693478
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 23:15 schreef Pizzabodem het volgende:
Ja, inderdaad. Vind die nieuwe van de Kaiser Chiefs een beetje treurig klinken...

Ik mis de nummers zoals dit:
Ik vind het juist een sterke verbetering ten opzichte van het vorige album (wat echt een en al bagger was). Oude Kaiser Chiefs is ook nog wel goed terug te horen in een nummer als Can't Mind My Own Business.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 04-06-2011 16:00:34 ]
Amen.
pi_97700796
Coldplay heeft gisteren in Duitsland op Rock im Park 6 nieuwe nummers gespeeld. Als ze dat vanavond op Rock am Ring ook doen, denk/hoop ik dat ze bij Pinkpop ook wel wat nieuws zullen laten horen. De show op RiP stond ook 1,5 uur ingepland, net als op Pp.

http://www.coldplay.com/newsdetail.php?id=726
.
pi_97701764
Gezien de weersverwachtingen toch ook nog maar een dun regnejasje bij de decatlon halen...

Ondertussen wel nog maar een klein weekje :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:35:17 #239
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97708662
Ik ben nog op zoek naar een degelijke poncho. Iemand tips?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:56:41 #240
128056 MrManiak
pi_97709553
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef mr-green het volgende:
Ik heb zo'n makkelijk doorzichtig dingetje. Lekker compact (kan je snel weer in je jaszak duwen of eruit halen) en aan het einde van het weekend gooi je 'm weer weg :Y
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:20:05 #241
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_97710665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:35 schreef mr-green het volgende:
Mm, slim! Ook maar eens zoeken(:
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_97711990
Als je een tekort in je budget hebt zitten kan je altijd een vuilnis zak doen ;D, mocht het niet gaan regenen kan je hem nog voor super veel andere dingen gebruiken (ook als het wel heeft geregend). En om je hoofd te beschermen tegen de regen heb je natuurlijk je pinkpoppetje O-)
Time was so long ago
pi_97712185
Poncho's kosten toch ook geen drol. Iets van 80 cent ofzo, tenminste die van mij.
pi_97720809
Bij action ook wat ponchos gehaald. gewoon voor elke dag een, en dus elke dag weggooien. 40 cent per stuk volgens mij.
Eerst denken, dan typen
pi_97727684
Moet ik ook nog ff halen indd.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:28:13 #246
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
  zondag 5 juni 2011 @ 12:33:05 #247
128056 MrManiak
pi_97731462
Wie rijdt er in de avond/nacht van vrijdag op zaterdag langs Zwolle en heeft nog een plaatsje over in de auto :@ ?

(Of wie rijdt eventueel maandag na de Foo Fighters op de terugweg langs Zwolle?)
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 5 juni 2011 @ 12:40:51 #248
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_97731732
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:33 schreef MrManiak het volgende:
Wie rijdt er in de avond/nacht van vrijdag op zaterdag langs Zwolle en heeft nog een plaatsje over in de auto :@ ?

(Of wie rijdt eventueel maandag na de Foo Fighters op de terugweg langs Zwolle?)
Denk dat de meeste pas dinsdag richting huis gaan
pi_97733918
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef mr-green het volgende:

[..]

Denk dat de meeste pas dinsdag richting huis gaan
Is het btw echt waar dat je om 8u met toeters wordt wakker gemaakt op de campings? :')
  zondag 5 juni 2011 @ 14:03:47 #250
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_97734721
Nee vanaf 7u
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_97735174
Maar alleen de dinsdag, de rest van de dagen wordt je wakker van de koffiewekker :')
  zondag 5 juni 2011 @ 15:27:02 #252
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97738472
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:13 schreef .aeon het volgende:
Maar alleen de dinsdag, de rest van de dagen wordt je wakker van de koffiewekker :')
Ik word daar nooit wakker van, volgens mij lopen ze nooit in de buurt van mijn tent... Ook al heb ik wel een koffiewekker sticker, lekker bakje pleur smorgens O+ En ja, je kan het zelf ook maken, maar daar heb ik dan weer geen zin in.

Het weer ziet er nu al weer beter uit, volgens mij word het heerlijk festivalweer, niet te warm, niet te koud, beetje zon, beetje regen, helemaal goed.

En kapiteintje, de grote tent is nog steeds niet terecht, dus als schoonmams hem deze week niet vind word het bier bij de bloementent! :Y)
(*mocht de grote tent wel gevonden worden mag je ook gewoon langskomen voor een biertje hoor ;)
  zondag 5 juni 2011 @ 15:27:25 #253
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97738492
-edit- dubbel
  zondag 5 juni 2011 @ 15:46:23 #254
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97739303
op Rock im park en Rock am Ring speelde coldplay nieuwe nummers *O*
Wat doe ik hier?
pi_97742376
17.00u op zo'n duitse zender Rock am Ring live. Is dat alleen online of ook gewoon op tv
pi_97746018
wegens omstandigheden zie ik mij genoodzaakt mijn pinkpop kaartje te verkopen, het betreft een weekendkaart inclusief camping! het is een Hardcover dus geen E-ticket! voor 140 euro is ie van jou!
  zondag 5 juni 2011 @ 19:50:22 #257
326094 Zombiehoofd
Nam nam nam
pi_97751930
Daar slaap ik vol doorheen :{w
pi_97763727
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef mieknok het volgende:

[..]

Ik word daar nooit wakker van, volgens mij lopen ze nooit in de buurt van mijn tent... Ook al heb ik wel een koffiewekker sticker, lekker bakje pleur smorgens O+ En ja, je kan het zelf ook maken, maar daar heb ik dan weer geen zin in.

Het weer ziet er nu al weer beter uit, volgens mij word het heerlijk festivalweer, niet te warm, niet te koud, beetje zon, beetje regen, helemaal goed.

En kapiteintje, de grote tent is nog steeds niet terecht, dus als schoonmams hem deze week niet vind word het bier bij de bloementent! :Y)
(*mocht de grote tent wel gevonden worden mag je ook gewoon langskomen voor een biertje hoor ;)
Ah...dat is mooi om te horen (dat stuk over het bier ;) ). In het kader van de herkenbaarheid adviseer ik toch de bloementent mee te nemen. Ben je btw ook van plan om op camping B te gaan staan? Dan ben je uiteraard ook welkom voor een heerlijk koele dronk bij de Captain's Inn. ;)

Ik heb er zoveel zin in. ^O^ Ik heb me net 4 dagen de pleuris gelopen voor één grote droevige bende toeristen. Deze week even heerlijk bijkomen en dan knallen! *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 22:52:29 ]
  zondag 5 juni 2011 @ 22:53:03 #259
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_97763924
En nu maar eens gaan bedenken wat allemaal mee te nemen.
Flesje bier
pi_97764122
Zo te zien aan de posts ben je niet de enige. ;)
  Moderator zondag 5 juni 2011 @ 23:10:15 #261
pi_97765069
Er is zon ANWB parkeer plaats beschikbaar. Is dat een goede optie als je er op tijd bent (7 uur in de ochtend?)
  zondag 5 juni 2011 @ 23:11:17 #262
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97765136
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ah...dat is mooi om te horen (dat stuk over het bier ;) ). In het kader van de herkenbaarheid adviseer ik toch de bloementent mee te nemen. Ben je btw ook van plan om op camping B te gaan staan? Dan ben je uiteraard ook welkom voor een heerlijk koele dronk bij de Captain's Inn. ;)

Ik heb er zoveel zin in. ^O^ Ik heb me net 4 dagen de pleuris gelopen voor één grote droevige bende toeristen. Deze week even heerlijk bijkomen en dan knallen! *O*
Ach anders schilder Ik wel wat bloemen op de andere tent ;) Ik sta ook op b ja, dus Ik kom ook dan wel even een biertje halen, gesjellig :D
Nu lekker system of a down aan het kijken op livestream van rockamring, yeah! Nog maar een paar dagen!
pi_97765752
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 23:11 schreef mieknok het volgende:

[..]

Ach anders schilder Ik wel wat bloemen op de andere tent ;) Ik sta ook op b ja, dus Ik kom ook dan wel even een biertje halen, gesjellig :D
Nu lekker system of a down aan het kijken op livestream van rockamring, yeah! Nog maar een paar dagen!
^O^ Wij zijn herkenbaar aan de Engelse en Zeeuwse vlag.
  maandag 6 juni 2011 @ 10:19:41 #264
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_97777008
Is er nog een meet?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 6 juni 2011 @ 11:23:00 #265
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_97778791
Weersvoorspellingen?
pi_97779007
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Weersvoorspellingen?
Die zijn kut :p
pi_97780025
Boeiend, het wordt toch wel een feest.
  maandag 6 juni 2011 @ 12:09:04 #268
133369 Jivis
Critikut
pi_97780407
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:28 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Maar het is ook elke dag anders en verschilt per weersite :'). Gewoon een kwestie van afwachten dus.
Amen.
pi_97786842
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 11:28 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Op dit moment zijn ze op weeronline.nl weer uitermate gunstig. We zullen het wel zien.
pi_97787207
Op het journaal zeiden ze gisteravond dat het beter zou gaan worden richting het einde van de week, vanaf vrijdag dus, maar achja, een feestje wordt het sowieso :D
Ik neem trouwens aan dat je bijv. je koelbox buiten kan laten staan of evt, in de tent kan zetten, maar dat er niet veel gestolen wordt? Iemand (negatieve) ervaringen in dit opzicht?
Time was so long ago
  maandag 6 juni 2011 @ 15:34:29 #271
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_97787949
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef AppleBite het volgende:
Op het journaal zeiden ze gisteravond dat het beter zou gaan worden richting het einde van de week, vanaf vrijdag dus, maar achja, een feestje wordt het sowieso :D
Ik neem trouwens aan dat je bijv. je koelbox buiten kan laten staan of evt, in de tent kan zetten, maar dat er niet veel gestolen wordt? Iemand (negatieve) ervaringen in dit opzicht?
Alles van waarde zou ik bij je houden.
Op de Pinkpop camping word er elk jaar wel wat gejat. Want tijdens de dag is iedereen op het festival terrein. Bij bijvoorbeeld Lowlands zijn er nog genoeg mensen die bij hun tent aan het chillen zijn omdat het dichterbij is.
Ofwel ik zou het er niet op wagen door het voor je tent te zetten.
  maandag 6 juni 2011 @ 15:38:29 #272
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97788096
Nu maar hopen dat de winkels hier in de buurt nog bevoorraad worden met jack daniels- cola... anders moet ik het met een karige 6 blikjes doen komend weekend :')
*** Nul Dertien ***
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 15:46:13 #273
pi_97788426
Hoe streng zijn ze eigenlijk met controleren op het gebied van Alcohol ?

En dan voornamelijk op de camping!
pi_97789158
Vraag m.b.t. de pendelbussen.
Waar stopt de pendelbus "kleine route" (station-camping B-camping A-festivalterrein)? Op de site staat geschreven "vlak voor de ingang", maar uit de plattegrond blijkt dat niet, daar staat het het plaatje "busstop" twee straten bij "de camping A-rotonde" vandaan.
pi_97790049
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:34 schreef Junkie het volgende:

[..]

Alles van waarde zou ik bij je houden.
Op de Pinkpop camping word er elk jaar wel wat gejat. Want tijdens de dag is iedereen op het festival terrein. Bij bijvoorbeeld Lowlands zijn er nog genoeg mensen die bij hun tent aan het chillen zijn omdat het dichterbij is.
Ofwel ik zou het er niet op wagen door het voor je tent te zetten.
Ah okee, bedankt!
Wat zonde toch he, dat mensen gewoon niet kunnen genieten van zo'n festival maar gewoon gaan stelen. En nog een vraagje, de koffiewekker? daar lees ik nu al een paar keer over, maar wat is dat nu precies? Iemand die s'ochtends langskomt om koffie te verkopen(welke smaken tegen welke prijs :@ ?), en hoe weet diegene dat hij bij jou tent/pad moet stoppen?
Sorry voor de vele vragen haha, wordt mijn eerste jaar pinkpop :)
Verder nog tips voor een onervaren pinkpop-ganger?
Time was so long ago
  maandag 6 juni 2011 @ 16:19:22 #276
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97790141
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:38 schreef theKiD het volgende:
Nu maar hopen dat de winkels hier in de buurt nog bevoorraad worden met jack daniels- cola... anders moet ik het met een karige 6 blikjes doen komend weekend :')
Drink gewoon bier, probleem opgelost.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:22:02 #277
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_97790299
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 15:14 schreef AppleBite het volgende:
Ja, hier negatieve ervaringen: vorig jaar dus bij een vriendin van me IN de tent handtas weggejat (terwijl ze er zelf in lag, tasje heeft ze overigens later bij de politiepost weer teruggevonden), ik had ook al bijna iemand in mijn tent liggen die er niet in hoorde en het lampje onder de partytent heb ik ook niet meer teruggevonden na een nacht. Een koelbox open en bloot laten staan is dus geen goed idee nee... In de tent staat het redelijk safe, maar het is geen garantie.
pi_97790376
Volgens Meteolimburg:

Donderdag en vrijdag is het door een uitloper van een hogedrukgebied overwegend droog. Tijdens het Pinksterweekeinde is er kans op buien en zomerse temperaturen, zoals de afgelopen dagen, zijn niet waarschijnlijk.
  maandag 6 juni 2011 @ 16:41:57 #279
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_97791301
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:17 schreef AppleBite het volgende:

[..]

Ah okee, bedankt!
Wat zonde toch he, dat mensen gewoon niet kunnen genieten van zo'n festival maar gewoon gaan stelen. En nog een vraagje, de koffiewekker? daar lees ik nu al een paar keer over, maar wat is dat nu precies? Iemand die s'ochtends langskomt om koffie te verkopen(welke smaken tegen welke prijs :@ ?), en hoe weet diegene dat hij bij jou tent/pad moet stoppen?
Sorry voor de vele vragen haha, wordt mijn eerste jaar pinkpop :)
Verder nog tips voor een onervaren pinkpop-ganger?
Ze komen met koffiesmaak koffie langs. Ze roepen als ze over het terrein lopen. Dan kan jij ze roepen en je bonnetjes inleveren.
pi_97792587
Even vraag...
Weet iemand hoe laat Camping B vorig jaar open ging in de ochtend?
En wordt de camping gelijk in z'n geheel opengegooid of per 'zone'?

Dank u!
  maandag 6 juni 2011 @ 17:12:08 #281
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97792854
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:19 schreef Cowwithmilk het volgende:

[..]

Drink gewoon bier, probleem opgelost.
Was het maar zo makkelijk }:| Das een van de weinige dranken die ik niet meer mag drinken.. }:| Jack/Cola is een goed -wel duurder- alternatief.
*** Nul Dertien ***
  Moderator maandag 6 juni 2011 @ 17:13:31 #282
pi_97792927
Krijg je dat makkelijk op de camping de grotere alcohol flessen (Malibu, Bacardi etc.)?
  maandag 6 juni 2011 @ 17:29:10 #283
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_97793716
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Krijg je dat makkelijk op de camping de grotere alcohol flessen (Malibu, Bacardi etc.)?
Als je het overgiet in een petfles wel. Geen probleem. Als je het in de glazen fles laat zitten, dan is het te hopen dat ze je tas niet controleren...
*** Nul Dertien ***
pi_97798280
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:22 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, hier negatieve ervaringen: vorig jaar dus bij een vriendin van me IN de tent handtas weggejat (terwijl ze er zelf in lag, tasje heeft ze overigens later bij de politiepost weer teruggevonden), ik had ook al bijna iemand in mijn tent liggen die er niet in hoorde en het lampje onder de partytent heb ik ook niet meer teruggevonden na een nacht. Een koelbox open en bloot laten staan is dus geen goed idee nee... In de tent staat het redelijk safe, maar het is geen garantie.
Zit nou toch best wel te twijfelen om m'n gitaar mee te nemen. Hij is oud en het is leuk om 'm mee te nemen maar het zou zonde zijn als hij gejat wordt uit de tent. Rock Werchter en Lowlands is tot nu toe wel goed gegaan.
  maandag 6 juni 2011 @ 19:04:27 #285
128056 MrManiak
pi_97798555
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 10:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is er nog een meet?
Ben benieuwd, lijkt mij wel leuk... Op LL faalt het ieder jaar, weet niet hoe het met PP zit :P
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 6 juni 2011 @ 19:54:30 #286
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97801927
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 17:12 schreef theKiD het volgende:

[..]

Was het maar zo makkelijk }:| Das een van de weinige dranken die ik niet meer mag drinken.. }:| Jack/Cola is een goed -wel duurder- alternatief.
Ai, dat is balen. Overigens is whiskey veel goedkoper hoor, meer dan een fles zuip je toch niet op en meer dan 30 euro aan bier uitgeven is geen zware opgave.
  maandag 6 juni 2011 @ 19:57:32 #287
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97802160
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ze komen met koffiesmaak koffie langs. Ze roepen als ze over het terrein lopen. Dan kan jij ze roepen en je bonnetjes inleveren.
Werken ze op pinkpop ook met een shirtsysteem? Bij lowlands kreeg je voor 3muntjes een t-shirt+3koffiebonnen.

Naar mijn ervaring roepen ze zelf niks, je moet gewoon kijken of ze langslopen en dan er naartoe gaan.
  maandag 6 juni 2011 @ 20:39:28 #288
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97805080
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 19:57 schreef Cowwithmilk het volgende:

[..]

Werken ze op pinkpop ook met een shirtsysteem? Bij lowlands kreeg je voor 3muntjes een t-shirt+3koffiebonnen.

Naar mijn ervaring roepen ze zelf niks, je moet gewoon kijken of ze langslopen en dan er naartoe gaan.
Jep, voor (vorig jaar) 5 euro een shirt, 3 bonnen en een zweetband. De een is heel fanatiek met roepen, de ander loopt een beetje rond te lopen... Mijn ervaring is ook dat je eropaf moet, of ze moeten toevallig voorbij lopen, maar meestal is de koffie dan net op :{
  maandag 6 juni 2011 @ 20:52:54 #289
133369 Jivis
Critikut
pi_97806016
Vaste Pinkpop-gangers: wanneer je op camping B wilt staan, hoe laat raden jullie dan aan bij het festivalterrein te verschijnen?
Amen.
  maandag 6 juni 2011 @ 21:00:19 #290
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97806561
quote:
2s.gif Op maandag 6 juni 2011 20:52 schreef Jivis het volgende:
Vaste Pinkpop-gangers: wanneer je op camping B wilt staan, hoe laat raden jullie dan aan bij het festivalterrein te verschijnen?
Half 10 of eerder, dan heb je nog een goeie plek. Alhoewel er tegen 12en meestal nog wel plek te vinden is, wel beetje proppen ;) Of je staat dicht bij wcs of onder bomen, niet aan te raden... Kom beetje op tijd dus, vooral niet de pinkpop site aanhouden, die zegt dat alle campings om 12 uur tegelijk open gaan, niet dus!
pi_97807991
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:00 schreef mieknok het volgende:

[..]

Half 10 of eerder, dan heb je nog een goeie plek. Alhoewel er tegen 12en meestal nog wel plek te vinden is, wel beetje proppen ;) Of je staat dicht bij wcs of onder bomen, niet aan te raden... Kom beetje op tijd dus, vooral niet de pinkpop site aanhouden, die zegt dat alle campings om 12 uur tegelijk open gaan, niet dus!

En A is nog eerder er zijn dan? In de buurt van bomen is wel chill, 's ochtends in de schaduw. :) Hoewel dat met dit weer nog niet zoveel uitmaakt.
pi_97808675
En gaat Camping B in één keer open, dus alle velden? Of per 'zone'?

De weersvoorspellingen zijn nu weer goed. Volgens weeronline blijft het droog...
pi_97808751
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:18 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

En A is nog eerder er zijn dan? In de buurt van bomen is wel chill, 's ochtends in de schaduw. :) Hoewel dat met dit weer nog niet zoveel uitmaakt.
Ja in de buurt van bomen is heel chill als iedereen je tent omver loopt om te gaan pissen.
pi_97808799
Was de silent disco er vorig jaar ook al? Lijkt me wel grappig om een keer mee te maken.
pi_97808860
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:28 schreef .aeon het volgende:

[..]

Ja in de buurt van bomen is heel chill als iedereen je tent omver loopt om te gaan pissen.
Je zoekt gewoon een goede plek, tevens onder de bomen. Geen pislucht en niet wakker worden in een brandende tent. :9
pi_97808951
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:29 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Je zoekt gewoon een goede plek, tevens onder de bomen. Geen pislucht en niet wakker worden in een brandende tent. :9
Ja inderdaad, ik drijf 's morgens ook altijd mijn tentje uit van de hitte :'(
  maandag 6 juni 2011 @ 21:52:35 #297
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_97810717
Heerlijk toch, dan heb je tenminste tijd om rustig wakker te worden met wat bakjes koffie, even douchen, een ontbijtje naar binnen werken en dan naar het festivalterrein!
  maandag 6 juni 2011 @ 22:23:48 #298
39793 Moody
el moody
pi_97813618
Ben ik een watje als ik in een hotel in de buurt zit? :P

Wel lachen dat de eerste reactie standaard is; Oh je gaat voor Coldplay naar Pinkpop? ;(
Het is dat het de afsluiter is op zaterdag, dus ik ga wel kijken. Maar ik ga vooral voor Elbow en MSP.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  maandag 6 juni 2011 @ 22:25:07 #299
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_97813723
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:18 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Camping A nog eerder ja, zaterdagmorgen rond 7 a 8 uur. Sommige festivalgangers overnachten de vrijdag ervoor op de rotonde voor de camping, of ergens in de omgeving om op tijd te zijn... Maar soms heb je wel geluk, als je maar met 2 personen bent ofzo vind je later ook nog wel eens plek.

quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef Leaze het volgende:
En gaat Camping B in één keer open, dus alle velden? Of per 'zone'?

De weersvoorspellingen zijn nu weer goed. Volgens weeronline blijft het droog...
Camping B gaat per zone open, vorig jaar was ik er door omstandigheden pas half11, toen stond ik in de rij voor een nieuw veld, wat ook best chill was. Maar dit jaar ga ik toch liever weer op tijd.
  maandag 6 juni 2011 @ 22:25:51 #300
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_97813780
let wel op met je tent dat je hem niet bij struiken zet
Wat doe ik hier?
  maandag 6 juni 2011 @ 22:28:05 #301
39793 Moody
el moody
pi_97813961
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 22:25 schreef tdrone het volgende:
let wel op met je tent dat je hem niet bij struiken zet
Niet bij de struiken, niet bij de bomen, langs het pad, naast Duitsers of mensen die 6 pallets bier hebben staan, niet op een stuk waar geen gras is, liefst 500 meter buiten de camping in een weiland ofnie? :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')