2,50 oftewel 1 muntjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe duur is bier eig? Daar staat niks over in de gids.
Ben blij dat ik op de camping zelfvoorzienend ben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
2,50 oftewel 1 muntje
http://www.pinkpopcentral(...)pop-persconferentie/
wut?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef tdrone het volgende:
altijd beter dan friet (¤2,50) met mayo (¤5,00)
En als je iets gezonds wil eten ben je nog eens het dubbele kwijt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef tdrone het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vouwstoeltjes voor 5.79 bij de Action. Dat zijn tenminste hoge stoeltjes. Die van de Hema zitten zo laag bij de grond.
Da's niet waar op Pinkpop.. Het Pinkpopfrietje is gewoon mét mayonaise voor één bon.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:23 schreef tdrone het volgende:
Je laat het liever een verassing worden zodat je onvoorbereid ter plaatse aankomt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga proberen om vanaf morgen geen weersvoorspellingen meer te kijken!
Pff gezond eten, doen we niet aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En als je iets gezonds wil eten ben je nog eens het dubbele kwijt.
Nee 2 dagen ervoor kijk ik wel alleen als het nu sombere berichten zijn word ik chaggerijnigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je laat het liever een verassing worden zodat je onvoorbereid ter plaatse aankomt?
Als het te duur is iig niet...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:39 schreef mieknok het volgende:
[..]
Pff gezond eten, doen we niet aan![]()
Tsja, friet met mayo --> 1 bon
gezond bekertje met stukkies fruit --> 2 bonnen (of 3?)
kroket --> 1 bon
broodje met gezonde meuk --> 2 bonnen
De steenoven pizza´s op camping B zijn wel heel erg jammie nadat je bent teruggekomen van het festivalterreinHoop dat die er weer zijn. Dag maat 36
Hallo bier en pizza buik
![]()
Neem zelf maar weer wat appels en bananen mee voor het gezonde gevoel smorgens...
Same here, op het overnachten in de buurt van Landgraaf na.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:00 schreef AppleBite het volgende:
Nog 15 dagen![]()
Echt zooo superveel zin in, vrijdagnacht ergens overnachten in de buurt van Landgraaf, en dan s'ochtends vroeg op tijd zijn voor Camping B
Op weeronline.nl voorspellen ze tot de donderdag ervoor nog goed weer. (Voor zover je daar waarde aan kunt hechten.)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nee 2 dagen ervoor kijk ik wel alleen als het nu sombere berichten zijn word ik chaggerijnig
Dat is een beetje het punt want de voorspellingen op weeronline veranderen om het uur onderhandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als het te duur is iig niet...Anders liever gezond dan ongezond, vind het niet eens lekker om 3 dagen achter elkaar alleen maar junkfood te eten.
[..]
Same here, op het overnachten in de buurt van Landgraaf na.Man...die voorpret alleen al is het geld al waard.
Morgen even kijken voor een mooi stoeltje en andere essentialia.
[..]
Op weeronline.nl voorspellen ze tot de donderdag ervoor nog goed weer. (Voor zover je daar waarde aan kunt hechten.)
True...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is een beetje het punt want de voorspellingen op weeronline veranderen om het uur onderhand
Dat vroeg ik mezelf dus ook af.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Mag je een wegwerpbarbecue meenemen op de camping?
Want ik ben niet zo goed met gasflesjes en ik wil gewoon mijn water kunnen koken enzo, dat lukt boven zo'n wegwerpgeval vast ook wel.l.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf dus ook af.Ik zit ook te twijfelen om m'n waterpijp mee te nemen.
Voor bbq's zijn aparte plekken. Gasflesjes mag je wel bij je tent gebruiken, gebruiken wij ook al n aantal jaar.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Want ik ben niet zo goed met gasflesjes en ik wil gewoon mijn water kunnen koken enzo, dat lukt boven zo'n wegwerpgeval vast ook wel.l.
Is dat duur dan?Ik heb daar toch heul geen verstand vanquote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:43 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Voor bbq's zijn aparte plekken. Gasflesjes mag je wel bij je tent gebruiken, gebruiken wij ook al n aantal jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |