Dan is dat sinds vorig jaar veranderd, toen ben ik niet geweest, maar alle voorgaande jaren heb ik nooit meer dan 10euro betaald voor 3 dagen parkeren daar..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zij heeft het over die Mondo Verde-parking, waar ze idd 30 euro voor 3 dagen vragen. Kun je ons dan misschien vertellen welke parking (welke straat) jij bedoelt? Hoe laat kom je daar aan?
dan toch de site maar eens gaan checken, in de loop der jaren zijn de prijzen nogal gestegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan is dat sinds vorig jaar veranderd, toen ben ik niet geweest, maar alle voorgaande jaren heb ik nooit meer dan 10euro betaald voor 3 dagen parkeren daar..
Jaaaaaaaaaaa! Tof ideequote:Op woensdag 25 mei 2011 10:25 schreef mr-green het volgende:
[..]
maar je gaat dus wel. Een meet met mijn UI
Yup, neem er een mee. Weegt niks jah.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die gitaren meeslepen? Ik zit zelf te twijfelen...de nadelen wegen eigenlijk niet echt op tegen de voordelen.
Weegt idd niks, alleen het neemt wel ruimte in en ik zou het zonde vinden als hij wordt gejat. Daarnaast vraag ik me af of ik er wel zoveel op ga spelen, aangezien ik toch bezopen in dat tentje kruip naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Yup, neem er een mee. Weegt niks jah.
Gebruik hem meestal achteraf wel te weinig eigenlijk.
Heb het een keer gedaan, vond het best wel een gesleep, maar goed met die kutgitaar mocht dan ook alles gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die gitaren meeslepen? Ik zit zelf te twijfelen...de nadelen wegen eigenlijk niet echt op tegen de voordelen.
zak chips erover maar mag niet he xquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:21 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Vraagje : stel iemand kan maar 2 van de 3 dagen gaan, maar heeft wel een weekendkaart. Idee is dat ik op zaterdag met het kaartje het polsbandje ophaal, en dat somehow zondag doorgeef aan degene die zondag & maandag gaat.
Iemand ervaringen mee? Hoe maak je het polsbandje los en weer fatsoenlijk vast?
Als het polsbandje kapot is kan dat ingeruild worden voor een nieuw polsbandje bij een van de infobalies. Je krijgt alleen een nieuw polsbandje op vertoon van je entreekaart en het kapotte polsbandje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:21 schreef YeahYeahYeah het volgende:
Vraagje : stel iemand kan maar 2 van de 3 dagen gaan, maar heeft wel een weekendkaart. Idee is dat ik op zaterdag met het kaartje het polsbandje ophaal, en dat somehow zondag doorgeef aan degene die zondag & maandag gaat.
Iemand ervaringen mee? Hoe maak je het polsbandje los en weer fatsoenlijk vast?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
entreekaart moet je sowieso iedere dag laten zien bandje of niet
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef tdrone het volgende:
entreekaart moet je sowieso iedere dag laten zien bandje of niet
Is dat raar dan?quote:
Is dat serieus zo? Ik ben kennelijk alleen festivals als lowlands gewend waar je 24/7 of het terrein bent en dus alleen een bandje nodig hebt om op het festivalgebied te komen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:57 schreef .aeon het volgende:
Hij heeft gelijk hoor. Bij de ingang van het festivalterrein moet je gewoon je kaartje laten zien. Bandjes zijn voor op de camping.
Ja, je moet altijd je kaartje kunnen laten zien icm je polsbandje. Bij LL is dat idd makkelijker omdat je altijd op terrein blijft en bij Pinkpop dus niet... Ik geloof dat bij verlies van je kaartje je zelfs een nieuwe zou moeten kopen, ook al heb je een bandje, dat is dan wel een beetje jammer....quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:16 schreef Cowwithmilk het volgende:
[..]
Is dat serieus zo? Ik ben kennelijk alleen festivals als lowlands gewend waar je 24/7 of het terrein bent en dus alleen een bandje nodig hebt om op het festivalgebied te komen.
Nee idd, is niet veel moeite. Maargoed, voor je polsbandje moet je ook je 3-dagen kaartje laten zien, dus ik snap niet helemaal wat de toegevoegde waarde van zo'n ticket precies is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:54 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ja, je moet altijd je kaartje kunnen laten zien icm je polsbandje. Bij LL is dat idd makkelijker omdat je altijd op terrein blijft en bij Pinkpop dus niet... Ik geloof dat bij verlies van je kaartje je zelfs een nieuwe zou moeten kopen, ook al heb je een bandje, dat is dan wel een beetje jammer....
Maar ach, hoeveel moeite is een kaartje bij je houden nu eenmaal
Nee dat snap ik ook niet. Als je bandje stuk is, krijg je op vertoon kapotte bandje en kaart een nieuwe, maar als je bandje kwijt is, dan is het jammer, krijg je geen nieuw bandje... (anders kan iedereen die een kaart vind een bandje krijgen) Dus meerwaarde heeft het niet...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee idd, is niet veel moeite. Maargoed, voor je polsbandje moet je ook je 3-dagen kaartje laten zien, dus ik snap niet helemaal wat de toegevoegde waarde van zo'n ticket precies is.
Dus wanneer je je bandje kwijt bent kom je de camping ook niet meer op?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef mieknok het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet. Als je bandje stuk is, krijg je op vertoon kapotte bandje en kaart een nieuwe, maar als je bandje kwijt is, dan is het jammer, krijg je geen nieuw bandje... (anders kan iedereen die een kaart vind een bandje krijgen) Dus meerwaarde heeft het niet...
Mijn meerwaarde is dat mijn kaart na afloop op mijn collage prikbord concerten/festivals op het toilet beland
Als ik het goed lees op pinkpop.nl (wat niet goed lukt op mijn werk... zucht) dan zou je in principe gelijk naar de informatie stand moeten gaan en waarschijnlijk een nieuw kaartje moeten kopen. Jaja, goed geregeld! Maar heb er zelf en ken niemand die daar ervaring mee heeft. Ben eigenlijk wel beniewd, dus iemand ervaring mee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus wanneer je je bandje kwijt bent kom je de camping ook niet meer op?
Alsof je iets 'bewust' gaat verliezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef .aeon het volgende:
Je moet je polsbandje gewoon niet verliezen. Niet te los omdoen en als je ziet dat hij begint te scheuren direct omwisselen (is mij overigens nog nooit overkomen).
Ik val je toch ook niet aan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef .aeon het volgende:
Dat zeg ik toch niet?
Als je bang bent om je polsbandje te verliezen, moet je er gewoon af en toe op moet letten of hij strak genoeg zit/niet aan het scheuren is. Dat ding valt echt niet zomaar van je pols af.
Ja, het zijn vrij stevige dingenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MissSpooky het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat zo'n bandje kan scheuren, die zijn echt zo sterk! Zit nogsteeds om mijn pols van vorig jaar.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MissSpooky het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat zo'n bandje kan scheuren, die zijn echt zo sterk! Zit nogsteeds om mijn pols van vorig jaar.
Ik heb er ook verschillende gehad die ik jaren om hadquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...ik wou het ook zeggen, maar ik dacht: "Nah...moet iedereen lekker zelf weten."
Vouwstoeltjes voor 5.79 bij de Action. Dat zijn tenminste hoge stoeltjes. Die van de Hema zitten zo laag bij de grond.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef Gezicht het volgende:
Strandstoeltjes voor 10 Euro bij de Hema.
quote:
Leenbakker eens proberen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef Exterminator het volgende:
Hoelaat zou je daar moeten zijn om nog een plekje op camping B te bemachtigen aangezien het nu waarschijnlijk drukker zal zijn dan andere jaren aangezien het dit jaar weer met pinksteren is?
Ben hier ook nog op zoek naar n vouwstoeltje, heb ze idd bij de action gezien en bij de xenos.. nu hebben ze ze niet meer grr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |