Dus wanneer je je bandje kwijt bent kom je de camping ook niet meer op?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:29 schreef mieknok het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet. Als je bandje stuk is, krijg je op vertoon kapotte bandje en kaart een nieuwe, maar als je bandje kwijt is, dan is het jammer, krijg je geen nieuw bandje... (anders kan iedereen die een kaart vind een bandje krijgen) Dus meerwaarde heeft het niet...
Mijn meerwaarde is dat mijn kaart na afloop op mijn collage prikbord concerten/festivals op het toilet beland
Als ik het goed lees op pinkpop.nl (wat niet goed lukt op mijn werk... zucht) dan zou je in principe gelijk naar de informatie stand moeten gaan en waarschijnlijk een nieuw kaartje moeten kopen. Jaja, goed geregeld! Maar heb er zelf en ken niemand die daar ervaring mee heeft. Ben eigenlijk wel beniewd, dus iemand ervaring mee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus wanneer je je bandje kwijt bent kom je de camping ook niet meer op?
Alsof je iets 'bewust' gaat verliezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef .aeon het volgende:
Je moet je polsbandje gewoon niet verliezen. Niet te los omdoen en als je ziet dat hij begint te scheuren direct omwisselen (is mij overigens nog nooit overkomen).
Ik val je toch ook niet aan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef .aeon het volgende:
Dat zeg ik toch niet?
Als je bang bent om je polsbandje te verliezen, moet je er gewoon af en toe op moet letten of hij strak genoeg zit/niet aan het scheuren is. Dat ding valt echt niet zomaar van je pols af.
Ja, het zijn vrij stevige dingenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MissSpooky het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat zo'n bandje kan scheuren, die zijn echt zo sterk! Zit nogsteeds om mijn pols van vorig jaar.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:26 schreef MissSpooky het volgende:
Lijkt me eigenlijk sterk dat zo'n bandje kan scheuren, die zijn echt zo sterk! Zit nogsteeds om mijn pols van vorig jaar.
Ik heb er ook verschillende gehad die ik jaren om hadquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha...ik wou het ook zeggen, maar ik dacht: "Nah...moet iedereen lekker zelf weten."
Vouwstoeltjes voor 5.79 bij de Action. Dat zijn tenminste hoge stoeltjes. Die van de Hema zitten zo laag bij de grond.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:19 schreef Gezicht het volgende:
Strandstoeltjes voor 10 Euro bij de Hema.
quote:
Leenbakker eens proberen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:00 schreef Exterminator het volgende:
Hoelaat zou je daar moeten zijn om nog een plekje op camping B te bemachtigen aangezien het nu waarschijnlijk drukker zal zijn dan andere jaren aangezien het dit jaar weer met pinksteren is?
Ben hier ook nog op zoek naar n vouwstoeltje, heb ze idd bij de action gezien en bij de xenos.. nu hebben ze ze niet meer grr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |