Maar je moet volgens mij wel verschil maken:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:45 schreef Hanazuki het volgende:
Waar kan je goede oordopjes halen? Ik zoek geen oranje dingen van 2 euro van de Kruidvat ofzo, want ze moeten wel lekker zitten :p... Misschien sowieso goede oordopjes halen als investering voor concerten en feesten.. Maar als student zijnde heb ik een budget. Iemand goeie tips?
Inderdaad. Gewoon van die goedkope oordopjes bij een bouwmarkt oid halen om te kunnen slapen en een setje van 20 euro voor tijdens concerten. Ze verkopen bij die hoorwinkels ook speciale reis- en slaap-oordopjes btw.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef Stinus het volgende:
[..]
Maar je moet volgens mij wel verschil maken:
- oordopjes voor het slapen
- oordopjes voor concerten & feesten
De eerste moeten juist zoveel mogelijk geluid buiten houden, en de anderen moeten alleen de Decibelletjes een beetje omlaag halen zodat je zonder schade aan je oren (en relaxter) kunt luisteren. Ik denk dat hier geen fatsoenlijke middenmoot voor is?
Hans anders otoplastieken 89 euro voor zachte en 69 voor harde. En 10 euro voor gewone slaap, vliegtuig of concertdoppen. En ze werken primaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij zo'n hoorwinkel, of hoe dat dan ook officieel mag heten. Je kunt er zowel ottoplastieken (150 euro) als speciale concertdopjes (20 euro) kopen.
Waarom rij je er niet met de auto naartoe?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij gaan met de auto, maar ben bang dat het toch niet gaat passen. De auto is 'best wel een beetje heel erg klein' voor 4 personen. Ga proberen alles zo klein mogelijk in te pakken. Of ik het dan weer ingepakt krijg voor de terugweg dat is nog maar de vraag....
Boodschappen (eten, drank) gaan we waarschijnlijk zaterdagochtend in Landgraaf halen. Gewoon ff naar de Aldi, Jumbo of Albert Heijn, is een kwartiertje lopen. Hoeven we dat zoiezo niet mee te slepen/te pletten in de auto. Hebben al die winkels een beetje voldoende op voorraad, of is zaterdag rond 12:00 alles al weg?
Dus je hoeft mijn steekwagen niet meer te huren om bier te halen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
Net te horen gekregen dat we met de auto gaan!Lekker die achterbak volladen en gaan met die banaan.
Ehm, omdat die op een parkeerplaats staat? We willen eerst op Camping A zien te komen, dus we zullen voor openingstijd van de supermarkt aankomen. Weet niet hoe ver weg we de auto parkeren, en ik weet ook niet of dat als de auto op zo'n pinkpopparkeerterrein staat gewoon steeds te gebruiken is??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom rij je er niet met de auto naartoe?
Okquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Ehm, omdat die op een parkeerplaats staat? We willen eerst op Camping A zien te komen, dus we zullen voor openingstijd van de supermarkt aankomen. Weet niet hoe ver weg we de auto parkeren, en ik weet ook niet of dat als de auto op zo'n pinkpopparkeerterrein staat gewoon steeds te gebruiken is??
Nee, het bier gaat vanaf huis al mee in de achterbak. Wrs ook met een steekkarretje ernaast.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:17 schreef mieknok het volgende:
[..]
Dus je hoeft mijn steekwagen niet meer te huren om bier te halen?
Jawel hoor. Parking is ong kwartier lopen van camping b, beetje doorstappen dan 10, en ze letten er niet op of je al 20x voorbij bent gelopen met bier... Totdat je met een volledige bar gaat slepen, dà t gaat wel opvallenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, het bier gaat vanaf huis al mee in de achterbak. Wrs ook met een steekkarretje ernaast.![]()
Ik neem aan dat we gewoon meerdere malen heen en weer kunnen lopen tussen de auto en de tent om onze voorraad bier te verplaatsen? Jij hebt namelijk ervaring met de parking e.d.?
Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaatsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef mieknok het volgende:
[..]
Jawel hoor. Parking is ong kwartier lopen van camping b, beetje doorstappen dan 10, en ze letten er niet op of je al 20x voorbij bent gelopen met bier... Totdat je met een volledige bar gaat slepen, dà t gaat wel opvallen
Oh...dat zou wel extreem handig zijn. Dan kan ik mieknok helpen bij het dragen van haar spullen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaats
Met 5 man in een 3 deurs daihatsu charade naar menig festival geweest, nooit moeite gehad met plaats tekort.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:12 schreef Pizzabodem het volgende:
Wij gaan met de auto, maar ben bang dat het toch niet gaat passen. De auto is 'best wel een beetje heel erg klein' voor 4 personen. Ga proberen alles zo klein mogelijk in te pakken. Of ik het dan weer ingepakt krijg voor de terugweg dat is nog maar de vraag....
Boodschappen (eten, drank) gaan we waarschijnlijk zaterdagochtend in Landgraaf halen. Gewoon ff naar de Aldi, Jumbo of Albert Heijn, is een kwartiertje lopen. Hoeven we dat zoiezo niet mee te slepen/te pletten in de auto. Hebben al die winkels een beetje voldoende op voorraad, of is zaterdag rond 12:00 alles al weg?
Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kwartier lopen? wtf? Waar parkeer jij? Ik loop maximaal 2 minuten vanaf P-terrein naar camping B. De ingang zit recht tegenover P-plaats
Of course...ik heb biceps als scheepskabels! (en een steekkarretjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietjeIk kan er niet mee zitten. Hoor net dat Ik word geholpen door meneer kapitein :-P
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Het gaat al aardig snel zo! Zijn er nog mensen die met de bus gaan?
Waarom zo vroeg?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef Pizzabodem het volgende:
Welke parking is er eigenlijk tussen 5 en 6 uur op zaterdagochtend al geopend?
Lijkt mij dat ze om de doorstroming te behouden toch wel al een parking opengooien?
Had het eerder gevraagd, en toen noemde iemand het station. Lijkt mij niet ideaal....
Omdat wij graag een goed plekje hebben op camping A, en zo hopen we ook de drukte op de weg een beetje voor te zijn.quote:
Ok. Mij iets te vroeg...heb geen zin om rond half 4 al te vertrekken, want dat zou betekenen dat ik totaal niet slaap de nacht ervoor en dat je het festival al met een valse start begint.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:53 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Omdat wij graag een goed plekje hebben op camping A, en zo hopen we ook de drukte op de weg een beetje voor te zijn.
We zaten er ook aan te denken om een avond van te voren gewoon naar een camping in de buurt te gaan, dan kunnen we goed slapen en dan om 7:00/7:30 in landgraaf zijn ofzo. Dan kunnen we alles heel rustig aan doen. Is ook wel lekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Mij iets te vroeg...heb geen zin om rond half 4 al te vertrekken, want dat zou betekenen dat ik totaal niet slaap de nacht ervoor en dat je het festival al met een valse start begint.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Editquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:20 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik parkeer bij c. Ik weet van die plek waar jij parkeert, maar die plaats is veel kleiner. Vorig jaar mocht Ik er nog niet op... Maar acht, kwartier lopen, whatever. Je bent toch geen mietjeIk kan er niet mee zitten. Hoor net dat Ik word geholpen door meneer kapitein :-P
30 euro? Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:56 schreef mieknok het volgende:
[..]
[..]
Edit
Ow wacht ff, bedoel je parkeerplaats Mondo Verde (ofzo)? Ik ga toch geen 30 euro betalen om 3 dagen te parkeren gek, voor die paar minuten sjouwenDie parkeerplaats bij C is 15 euro en ook bewaakt...
Zij heeft het over die Mondo Verde-parking, waar ze idd 30 euro voor 3 dagen vragen. Kun je ons dan misschien vertellen welke parking (welke straat) jij bedoelt? Hoe laat kom je daar aan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
30 euro? Hoe kom je daar nu weer bij?Maar is al goed hoor... Jij weet een betere p-plaats. Maakt mij niet uit.. Ik heb nooit meer dan 10 euro betaald voor 3 dagen parkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |